- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...neustále se diskutuje na téma cena dálnic bo rychlostních silnic.....mám projetou celou Evropu, ale aby bylo 7 sjezdů z dálnice na úseku 20 km, mezi třemi malými městy, které jsou navíc spojeny silnicí I. třídy, to jsem fakt nikde neviděl....
Jn, dálnice se u nás staví poměrně hodně velikášsky, sjezd ke každé vesnici. Viz např. veselá kauza se sjezdem u HK.
Přivádět dopravu do středu Zlína z D1 přes D49, přivaděč Fryšták, obchvat Zálešné a Lidl Obeciny je prostě hloupost. D49 by po dostavbě odlehčila Zlínu cca 2% z 8% stávajícího tranzitu. Plánování by mělo vycházet z analytické části Generelu dopravy města Zlína. Ta jasně konstatuje, že dopravní skelet města nesnese další navýšení dopravy. Ta ale vykazuje cca 2% roční nárust. 8% tranzit a 62% vnější doprava, která začíná a končí ve Zlíně dokazují, že krajské město potřebuje obchvat a ne D49 a to jak prase drbání.
Proti vydání stavebního povolení se postaví všechna občanská sdružení, která se při projednávání Územního plánu města shodla na tom, že východní Zlín nesmí být zotročen výstavbou D49 po Fryšták a že první etapa musí skončit až v Lípě.
Antoníne, nejde jen o Zlín, ale o mnohem širší záměr - o tranzitní kapacitní komunikaci západ - východ, kde Zlín hraje jen dílčí roli. Obrazně by měla být dopravně propojena Paříž se Lvovem jako součást skeletové evropské dálniční dopravy. Proto si myslím, že tato koncepce má logiku a není důvod ji měnit.
Silnice z VM bude čtyřpruh, no akorát skrz město je to nervydrásající dvoupruh (krom nadjezdu), ale palačovská spojka důležitá stavba je.
Jinak chválím redakci, že po x letech je schopna do článku dodat letáčky z ŘSD.
Je tam širší tah Palačov (starý Jičín), Valmez, Vsetín a na D49
Snad to vyjde a budeme mít lepší vyhlídky na získání strategického investora i na ukončení výfukovými plyny zatíženého veřejného prostoru ve Zlíně a okolí. Jen mě děsí letitá prodleva zaviněná některými retardačně uvažujícími organizacemi. Především jim můžeme "poděkovat", že východní Morava roky přešlapuje na místě, zatímco jiné regiony dynamizují, neboť nemají tolik žab na prameni.
Správně stojí v titulku "může". Kdo nevěří, ať tam běží.
Označovat jako dálnice rychlostní silnice, to nám to hezky roste. Papírově. prosperita úředníkem.
Kdyby stát radši stavěl důležité dálnice jako např. D3 a ne tyhle zbytečné :(
D3 možná potřebuje pár Pražáků, aby si mohli rychleji vozit svá rosolovitá těla. Jinak k ničemu není.