Diskuze

Rok 2017 může být ve Zlínském kraji rokem dálnic, v plánu je D49 i D55

Nejbližší roky mohou proměnit dopravu ve Zlínském kraji k nepoznání. Ještě letos by se mohl začít stavět úsek D49, za rok se přidá pokračování dálničního obchvatu Otrokovic na D55 a do tří let i Palačovská spojka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...neustále se diskutuje na téma cena dálnic bo rychlostních silnic.....mám projetou celou Evropu, ale aby bylo 7 sjezdů z dálnice na úseku 20 km, mezi třemi malými městy, které jsou navíc spojeny silnicí I. třídy, to jsem fakt nikde neviděl....

4 0
možnosti

J82a36n 14S47o57u94k26u42p

18. 8. 2016 10:33

Jn, dálnice se u nás staví poměrně hodně velikášsky, sjezd ke každé vesnici. Viz např. veselá kauza se sjezdem u HK.

1 0
možnosti

Přivádět dopravu do středu Zlína z D1 přes D49, přivaděč Fryšták, obchvat Zálešné a Lidl Obeciny je prostě hloupost. D49 by po dostavbě odlehčila Zlínu cca 2% z 8% stávajícího tranzitu. Plánování by mělo vycházet z analytické části Generelu dopravy města Zlína. Ta jasně konstatuje, že dopravní skelet města nesnese další navýšení dopravy. Ta ale vykazuje cca 2% roční nárust. 8% tranzit a 62% vnější doprava, která začíná a končí ve Zlíně dokazují, že krajské město potřebuje obchvat a ne D49 a to jak prase drbání.

Proti vydání stavebního povolení se postaví všechna občanská sdružení, která se při projednávání Územního plánu města shodla na tom, že východní Zlín nesmí být zotročen výstavbou D49 po Fryšták a že první etapa musí skončit až v Lípě.

1 2
možnosti

Antoníne, nejde jen o Zlín, ale o mnohem širší záměr - o tranzitní kapacitní komunikaci západ - východ, kde Zlín hraje jen dílčí roli. Obrazně by měla být dopravně propojena Paříž se Lvovem jako součást skeletové evropské dálniční dopravy. Proto si myslím, že tato koncepce má logiku a není důvod ji měnit.

6 0
možnosti

J17a68n 71S37o83u20k41u54p

15. 8. 2016 18:50

Silnice z VM bude čtyřpruh, no akorát skrz město je to nervydrásající dvoupruh (krom nadjezdu), ale palačovská spojka důležitá stavba je.

Jinak chválím redakci, že po x letech je schopna do článku dodat letáčky z ŘSD.

1 0
možnosti

Je tam širší tah Palačov (starý Jičín), Valmez, Vsetín a na D49

0 0
možnosti

Snad to vyjde a budeme mít lepší vyhlídky na získání strategického investora i na ukončení výfukovými plyny zatíženého veřejného prostoru ve Zlíně a okolí. Jen mě děsí letitá prodleva zaviněná některými retardačně uvažujícími organizacemi. Především jim můžeme "poděkovat", že východní Morava roky přešlapuje na místě, zatímco jiné regiony dynamizují, neboť nemají tolik žab na prameni.

9 0
možnosti
Foto

J44a84n 34A98d28l23e44r

15. 8. 2016 17:12

Správně stojí v titulku "může". Kdo nevěří, ať tam běží.

Označovat jako dálnice rychlostní silnice, to nám to hezky roste. Papírově. prosperita úředníkem.

7 0
možnosti

Kdyby stát radši stavěl důležité dálnice jako např. D3 a ne tyhle zbytečné :(

1 16
možnosti
Foto

J46a93n 93A72d48l95e77r

15. 8. 2016 17:14

D3 možná potřebuje pár Pražáků, aby si mohli rychleji vozit svá rosolovitá těla. Jinak k ničemu není.

3 5
možnosti