Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Liják pravidelně ochromí dopravu ve Zlíně, situace se jen tak nezlepší

Nedělní prudké deště otevřely otázku, zda je nutné, aby při lijácích bylo zaplavené centrum Zlína. Pod vodou byla opět část třídy Tomáše Bati, Gahurovy ulice i podjezd pod železničním mostem v Dlouhé ulici, takže stál veškerý provoz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M68i35r36o17s50l10a72v 83S89u80r44m13a58ř 7936129420632

Teda ty trolejbusy se s tím nemažou ;-D

0/0
3.8.2016 13:05

K19a42r18e67l 83C26h97r82a75s29t25i19n14a 4503574260445

Zase jen nemastné, neslané přešlapování ve stylu sliby nic nepokazíš. Ve Zlíně se ví o problémech roky, ale nic se neděje, tak je to u nás se vším. Když se nakonec něco rozumného prosadí (např. KUC), řve půl Zlína jak smyslů zbavená ! Chceme jen podřimovat na chvostu dynamických měst ? Totéž D49, aquapark, vlakové nádraží, neschopnost prosadit železniční dopravu tratí Brno - Zlín - Žilina... stále jen čekáme, až se stane zázrak ! Že štěstí se musí chodit vstříc, se odchodem Baťů z povědomí úřadů i řady lidí vytratilo.

+6/0
2.8.2016 17:49

R94a41d66e31k 20Č63e22r10v22e30n86k67a 5794601474332

to Brno-Zlín-Žilina je vtip rokuR^;-D

+2/0
2.8.2016 20:38

V11e11r61o60n84i10k51a 20M19a67r33t52í67n80k76o93v55á 1423593170

Tu železniční trať kraj označil za nepotřebnou, takže nejde o neschopnost ale prostě na to kašlou a nechtějí ji - což značí nízký intelekt ale co už naděláme... ;-D

+3/0
2.8.2016 20:42

K11a96r87e32l 54C54h82r14a76s95t18i49n63a 4713794480565

Pane Radku, proč se v médiích prezentujete jako neinformovaný ignorant? Zkuste si o tom něco nastudovat, abyste byl aspoň jakž takž v obraze. Jinak nic ve zlém.

0/0
2.8.2016 21:12

K63a83r19e41l 24C20h11r95a88s57t53i49n20a 4733344270875

Paní Veroniko, pokud máte pravdu, je tragédie, že na KÚ máme hrobaře Zlína. Město bez dálnic a živé železnice má omezený rozvoj. Něco o Vaší informaci vím, ale jak vidno, ne dost. Z vlastního zájmu jsem tuto věc konzultoval s odborníkem, jehož jméno si však nechám pro sebe a on se vyjádřil, že ten, kdo takto rozhodl, je sabotér, neboť zkušení projektanti dokážou takový problém poměrně snadno vyřešit. Jestliže Jan Baťa se do toho pustil, je to důkaz, že předvídal a věděl, co se musí udělat, aby Zlín nezůstal bokem.

0/0
2.8.2016 21:25

A26n10t14o72n38í40n 54Z68e16l41i70n25k13a 5134198955540

D49 dokáže z 8% tranzitu městem odvést cca 2%. Dalších 62% vnější dopravy /která začíná a končí ve Zlíně/ potřebuje bezodkladně rychlý obchvat se sjezdy západ, východ a centrum. Celkem tedy 70% zlínské dopravy se ve Zlíně motá zbytečně. No a jako bonus máte to, co ve Vsetíně před 50 lety: přeložku státní silnice ze středu města.

A proč bezodkladně? Podle nového generelu města dopravní skelet města nesnese žádný dopravní nárust, který ročně činí cca2% !!!

Železnice do Žiliny? Proč ne, ale určitě NE ve stávajíci dislokaci.

+3/0
2.8.2016 22:02

A98n78t74o96n68í81n 76Z31e58l65i35n59k37a 5854448255450

Toto je nejdůležitější plus, jaké jsem kdy získal. Děkuji.

+1/0
3.8.2016 7:07

R82o63m47a51n 90Š55e78n86k55e14ř68í34k 1722535494399

jo, konecne uvadite spravne fakta a ne konspiracni bajky :-) Jinak k te prelozce ve Vsetine, haha, uz jste se ptal Vsetinaku, kdo ji pouziva? Kdo ze sychrovaku jedouci od Zlina, si zajede pres "prelozku" a sjede na druhem konci Vsetina a pak se vraci na Sychrov treba? Odpoved zni: nikdo (dva sychrovaci vedle me sedi v kancelari...) Stejne vsichni stredem pres kruhace k rece a nahoru domu. Problemem Zlina je, ze i kdyby nekdo mavnul kouzelnym proutkem a postavil D49 (jejiz vyznam neni jako obchvat Zlina, ale to chce videt i v jinych makro-mikro ekonomickych a jinych spektrech a prilezitostech) a i tu vasi hopsa strasse po kopcich na jihu, tak ji stejne nikdo nepouzije. Nevim jak vy to vidite ...ale podle me 3/4 vnitrni dopravy (z tech 62%) se pohybuje ve smeru stred - sever. sever-sever. sever-stred a jinak a tyhle lidi proste nedonutite prejet na protejsi kopec pres udoli... Tedy z JS na Otrokovice z JS na cepkov, z JS na priluky (nemocnici...atd) z Cepkova jinam atd... jinak receno vetsina vyznamnych lokalit kde se koncentruje vnitrni doprava/tranzit je na severu. A jak rikam, nevim, jak byste me donutil, kdybych jel z JS nebo z cepkova a potreboval se dostat k nemocnici, nebo na Otrokovice ze nejak pouziju Vasi lesni prelozku...ani omylem!! Nez bych na ni najel, a sjel z ni na nejakem vychod/zapad sjezdu nejlepe 3 km dale nez cilovy bod tak bych se klickami i pres 10 semaforu dostal tam kam chci :-) Takze podle mych zkusenosti z jinych evropskych mest, po zazracnem postaveni D49 a i Vasi prosazovane prelozky by to bylo asi takto tranzit se plus minus rozdeli na D49/prelozku (takze tak 4% a 4%) a pak z tech 62% pouzije vasi prelozku tak dalsi max 5-10% vnitrniho tranzitu :-) suma sumarum, nikam se v podstate nepohnem :-) to bude 4% D49, 14% prelozka a 52% vnitrek. Ale to je ma vize,jak jsem videl v rade evropskych mest, kde postavili prelozky, obchvaty, obchvaty obchvatu, propojky obchvatu a pak rezignovali a zkapacitnili stredove prupichy a problem vyresen :-)

0/0
3.8.2016 9:33

A23n28t35o48n22í29n 41Z31e95l16i80n87k42a 5554138845800

Taková zemákovice se Vám, pane odborníku, Karle ještě nepovedla. O vnitřní dopravě, která činí 30% vůbec nebyla řeč!!!

0/0
3.8.2016 20:10

R87o66m35a41n 16Š56e86n29k28e81ř36í71k 1612345914809

Prášek už byl? Jaký Karel? Uff mate pravdu, nepřelouskal jsem správně Vaši šifru a přehodil vnitřní a vnější: Vaše definici jsme letmo proletěl a byla to chyba - vnější doprava, která začíná a končí ve Zlíně je více než dvouvýznamová, a matoucí :-) Jinak to ale na zbytku moc nemění - maximálně se prohodí čísla. A jestli zemákovicí nazýváte zkušenosti dvou vsetíňáků co sedí vedle mě... No jo, ale já to chápu, moc se Vám to nehodí se ohánět furt Vsetínem, když mi Vsetíňáci potvrdí, že to tam nikdo nepoužívá. jinak zemákovící jsou samozřejmě mé zkušenosti z evropských měst, data od fy cross, která snímá unikátní bluetooth mac adresy z aut, které říkají, že většína dopravy je střed - sever, sever - střed, a dále distribuce na východ a západ kdy většina provozu které zatěžuje centrum, jde ze severní strany středu města, tak je Vám přeložka s e sjezdem na jihu k ničemu... Jak vyřešíte ten sjezd střed? sice by se ulevilo 4-proudové t. Bati v úseku od divadla k nemocnici a od 21. budovy možná po Terno v malenovicích, ale střed Vám zkolabuje, bo budete muset všechnu dopravu která se steče do středu od přeložky na jihu stejně předistribuovat na druhou stranu města (severní), kde jsou místa, kam lidi jedou... Odpovězte mi na otázku, jak mě jako vizovjáka donutíte, když pojedu třeba z centra na čepkov na nákup a apak domů, nebo z JS, nebo někde od zlatého jabka, že mám se přemlátit napříč údolím na nějaký sjezd střed a pak frčet na sjezd východ a napojit se na 1/49? Za tu dobu si to prokličkuju středem (vodní - T Bati) nebo klidně postojim na 2 semaforech. Když budu jako obyvatel JS chtít jet na Otrokovice, Vizovice? Kama pojedu? Budu se cpát přes střed města na nějaký exit střed a stopouat na jih do kopců? Nebo si to vezmu hezky zadem (rybníky) a nebo naopak snad co nejdříve přes obchvat zálešné a hurá na vizůvky? To co Vám tady říkám už x let - nápad dobrý, umístění na jihu mimo realitu a skutečné potřeby.

0/0
4.8.2016 12:11

A19n96t71o25n89í95n 70Z44e16l29i94n48k96a 5974228575650

Jestliže popíráte všude ve světě zavedený systém, čuráte proti větru. Městu Vsetín slouží obchvat hlavně k odvedení tranzitu, to jste nepochopil???? Vy průpichu!! Jak to, že si ten průpich neponechali?

0/0
4.8.2016 12:35

P48a91v65e81l 14R80o22c77h60o91v10a59n93s33k54ý 6560957610462

Zlín hlavní město!!! 8-o Postavte nám koridor, dálnice, letiště, metro, novou kanalizaci,....nechcete Zlín třeba zbourat a postavit ho celý znova? A nejlépe ještě vše v jednom roce....lidi trochu rozum! Myslím, že aktuálně se pro krajské město Zlín dělá až moc věcí a ostatní podobně velká města můžou závidět. Ano, je to dáno zanedbáváním v posledních desítkách let, ale přece nemůžete mít vše (případně ne najednou) !?:-/8-o

0/0
3.8.2016 8:45

P15a23v64e96l 69R64o96c10h36o91v80a30n82s24k23ý 6950847980242

A o myšlence nové železnice Brno - Zlín - Žilina by se nemělo mluvit ani na úrovni podobného projektu jako je D-O-L ;-O8-o;-€ úplná hloupost

0/0
3.8.2016 8:51
Foto

J36a92n 89A13d21l44e77r 2436551346716

Pod "rozumným KUC" myslíte ten výplod ondrovštiny, který nejen zničil vyváženost Gahurova prospektu, ale v úspěšném roce stojí 17 milionů a vynáší čtrnáct? A to tam nemají zahrnuty odpisy (ty vylučují dotace, na které se ale skládáme všichni).

KUC je statický, trvale prodělečný pomník velikáštví, podobně jako koupaliště na JS. Stačí základní školní počty, oproštěné od propagandy.

0/0
3.8.2016 14:15

A92n49t12o59n21í59n 35Z36e67l22i49n83k21a 5504688215790

Město roste a páteřní síť je stále stejná. Pan Ing. Karel Říha má pravdu. Baťovská kanalizační síť byla dělená na splašky a dešťovku. Proto nás to vyplavuje a bude vyplavovat přesně jako ty potkany! Za prohlídku stojí trosky záchytného systému povrchové vody nad Letnou.

+2/0
2.8.2016 17:49

V75í79t 19B58r70z95o46b19o22h33a61t85ý 7350852633531

Kde jsou ty trosky? a jak ten systém fungoval?

+2/0
2.8.2016 19:09

A11n30t86o79n80í63n 12Z45e59l71i55n24k52a 5164908705750

Můžete začít nad Letnou u odbočky k Černému medvědovi. Směrem na západ. V lese, těsně nad domky je patrný sběrný kanál. Nad rozpadlým agitačním střediskem bylo vybetonována sběrná jímka. Znám to v místě u 91. budovy, kde povrchově vedené dešťové vody podešly třídu Úderníků. Nevzpomínám si, že by na celé tehdejší Lípové ulici byla jediná silniční vpusť.

+1/0
2.8.2016 21:40







Najdete na iDNES.cz