Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Liják pravidelně ochromí dopravu ve Zlíně, situace se jen tak nezlepší

Nedělní prudké deště otevřely otázku, zda je nutné, aby při lijácích bylo zaplavené centrum Zlína. Pod vodou byla opět část třídy Tomáše Bati, Gahurovy ulice i podjezd pod železničním mostem v Dlouhé ulici, takže stál veškerý provoz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M12i91r93o79s94l24a83v 66S75u42r26m39a20ř 7966749410802

Teda ty trolejbusy se s tím nemažou ;-D

0/0
3.8.2016 13:05

K43a64r42e25l 82C57h97r77a66s52t46i33n61a 4693254720465

Zase jen nemastné, neslané přešlapování ve stylu sliby nic nepokazíš. Ve Zlíně se ví o problémech roky, ale nic se neděje, tak je to u nás se vším. Když se nakonec něco rozumného prosadí (např. KUC), řve půl Zlína jak smyslů zbavená ! Chceme jen podřimovat na chvostu dynamických měst ? Totéž D49, aquapark, vlakové nádraží, neschopnost prosadit železniční dopravu tratí Brno - Zlín - Žilina... stále jen čekáme, až se stane zázrak ! Že štěstí se musí chodit vstříc, se odchodem Baťů z povědomí úřadů i řady lidí vytratilo.

+6/0
2.8.2016 17:49

R40a53d83e60k 47Č28e47r16v16e62n41k37a 5114681854252

to Brno-Zlín-Žilina je vtip rokuR^;-D

+2/0
2.8.2016 20:38

V64e79r93o45n55i46k58a 77M95a46r25t15í10n32k95o91v76á 1503813110

Tu železniční trať kraj označil za nepotřebnou, takže nejde o neschopnost ale prostě na to kašlou a nechtějí ji - což značí nízký intelekt ale co už naděláme... ;-D

+3/0
2.8.2016 20:42

K93a49r88e79l 81C77h64r20a90s71t14i21n18a 4323924820985

Pane Radku, proč se v médiích prezentujete jako neinformovaný ignorant? Zkuste si o tom něco nastudovat, abyste byl aspoň jakž takž v obraze. Jinak nic ve zlém.

0/0
2.8.2016 21:12

K18a66r46e17l 38C24h87r50a50s68t89i56n41a 4153144750185

Paní Veroniko, pokud máte pravdu, je tragédie, že na KÚ máme hrobaře Zlína. Město bez dálnic a živé železnice má omezený rozvoj. Něco o Vaší informaci vím, ale jak vidno, ne dost. Z vlastního zájmu jsem tuto věc konzultoval s odborníkem, jehož jméno si však nechám pro sebe a on se vyjádřil, že ten, kdo takto rozhodl, je sabotér, neboť zkušení projektanti dokážou takový problém poměrně snadno vyřešit. Jestliže Jan Baťa se do toho pustil, je to důkaz, že předvídal a věděl, co se musí udělat, aby Zlín nezůstal bokem.

0/0
2.8.2016 21:25

A74n82t77o98n94í65n 65Z76e98l41i36n33k42a 5944208865690

D49 dokáže z 8% tranzitu městem odvést cca 2%. Dalších 62% vnější dopravy /která začíná a končí ve Zlíně/ potřebuje bezodkladně rychlý obchvat se sjezdy západ, východ a centrum. Celkem tedy 70% zlínské dopravy se ve Zlíně motá zbytečně. No a jako bonus máte to, co ve Vsetíně před 50 lety: přeložku státní silnice ze středu města.

A proč bezodkladně? Podle nového generelu města dopravní skelet města nesnese žádný dopravní nárust, který ročně činí cca2% !!!

Železnice do Žiliny? Proč ne, ale určitě NE ve stávajíci dislokaci.

+3/0
2.8.2016 22:02

A82n66t81o92n37í13n 80Z50e67l88i23n68k31a 5814568795130

Toto je nejdůležitější plus, jaké jsem kdy získal. Děkuji.

+1/0
3.8.2016 7:07

R27o27m73a34n 34Š87e46n22k72e57ř21í50k 1192425654239

jo, konecne uvadite spravne fakta a ne konspiracni bajky :-) Jinak k te prelozce ve Vsetine, haha, uz jste se ptal Vsetinaku, kdo ji pouziva? Kdo ze sychrovaku jedouci od Zlina, si zajede pres "prelozku" a sjede na druhem konci Vsetina a pak se vraci na Sychrov treba? Odpoved zni: nikdo (dva sychrovaci vedle me sedi v kancelari...) Stejne vsichni stredem pres kruhace k rece a nahoru domu. Problemem Zlina je, ze i kdyby nekdo mavnul kouzelnym proutkem a postavil D49 (jejiz vyznam neni jako obchvat Zlina, ale to chce videt i v jinych makro-mikro ekonomickych a jinych spektrech a prilezitostech) a i tu vasi hopsa strasse po kopcich na jihu, tak ji stejne nikdo nepouzije. Nevim jak vy to vidite ...ale podle me 3/4 vnitrni dopravy (z tech 62%) se pohybuje ve smeru stred - sever. sever-sever. sever-stred a jinak a tyhle lidi proste nedonutite prejet na protejsi kopec pres udoli... Tedy z JS na Otrokovice z JS na cepkov, z JS na priluky (nemocnici...atd) z Cepkova jinam atd... jinak receno vetsina vyznamnych lokalit kde se koncentruje vnitrni doprava/tranzit je na severu. A jak rikam, nevim, jak byste me donutil, kdybych jel z JS nebo z cepkova a potreboval se dostat k nemocnici, nebo na Otrokovice ze nejak pouziju Vasi lesni prelozku...ani omylem!! Nez bych na ni najel, a sjel z ni na nejakem vychod/zapad sjezdu nejlepe 3 km dale nez cilovy bod tak bych se klickami i pres 10 semaforu dostal tam kam chci :-) Takze podle mych zkusenosti z jinych evropskych mest, po zazracnem postaveni D49 a i Vasi prosazovane prelozky by to bylo asi takto tranzit se plus minus rozdeli na D49/prelozku (takze tak 4% a 4%) a pak z tech 62% pouzije vasi prelozku tak dalsi max 5-10% vnitrniho tranzitu :-) suma sumarum, nikam se v podstate nepohnem :-) to bude 4% D49, 14% prelozka a 52% vnitrek. Ale to je ma vize,jak jsem videl v rade evropskych mest, kde postavili prelozky, obchvaty, obchvaty obchvatu, propojky obchvatu a pak rezignovali a zkapacitnili stredove prupichy a problem vyresen :-)

0/0
3.8.2016 9:33

A45n93t26o15n35í17n 11Z84e70l91i83n25k19a 5204278665110

Taková zemákovice se Vám, pane odborníku, Karle ještě nepovedla. O vnitřní dopravě, která činí 30% vůbec nebyla řeč!!!

0/0
3.8.2016 20:10

R60o48m40a83n 51Š65e91n57k67e49ř65í68k 1772195764729

Prášek už byl? Jaký Karel? Uff mate pravdu, nepřelouskal jsem správně Vaši šifru a přehodil vnitřní a vnější: Vaše definici jsme letmo proletěl a byla to chyba - vnější doprava, která začíná a končí ve Zlíně je více než dvouvýznamová, a matoucí :-) Jinak to ale na zbytku moc nemění - maximálně se prohodí čísla. A jestli zemákovicí nazýváte zkušenosti dvou vsetíňáků co sedí vedle mě... No jo, ale já to chápu, moc se Vám to nehodí se ohánět furt Vsetínem, když mi Vsetíňáci potvrdí, že to tam nikdo nepoužívá. jinak zemákovící jsou samozřejmě mé zkušenosti z evropských měst, data od fy cross, která snímá unikátní bluetooth mac adresy z aut, které říkají, že většína dopravy je střed - sever, sever - střed, a dále distribuce na východ a západ kdy většina provozu které zatěžuje centrum, jde ze severní strany středu města, tak je Vám přeložka s e sjezdem na jihu k ničemu... Jak vyřešíte ten sjezd střed? sice by se ulevilo 4-proudové t. Bati v úseku od divadla k nemocnici a od 21. budovy možná po Terno v malenovicích, ale střed Vám zkolabuje, bo budete muset všechnu dopravu která se steče do středu od přeložky na jihu stejně předistribuovat na druhou stranu města (severní), kde jsou místa, kam lidi jedou... Odpovězte mi na otázku, jak mě jako vizovjáka donutíte, když pojedu třeba z centra na čepkov na nákup a apak domů, nebo z JS, nebo někde od zlatého jabka, že mám se přemlátit napříč údolím na nějaký sjezd střed a pak frčet na sjezd východ a napojit se na 1/49? Za tu dobu si to prokličkuju středem (vodní - T Bati) nebo klidně postojim na 2 semaforech. Když budu jako obyvatel JS chtít jet na Otrokovice, Vizovice? Kama pojedu? Budu se cpát přes střed města na nějaký exit střed a stopouat na jih do kopců? Nebo si to vezmu hezky zadem (rybníky) a nebo naopak snad co nejdříve přes obchvat zálešné a hurá na vizůvky? To co Vám tady říkám už x let - nápad dobrý, umístění na jihu mimo realitu a skutečné potřeby.

0/0
4.8.2016 12:11

A58n88t25o43n44í19n 11Z21e48l26i33n12k74a 5304878415120

Jestliže popíráte všude ve světě zavedený systém, čuráte proti větru. Městu Vsetín slouží obchvat hlavně k odvedení tranzitu, to jste nepochopil???? Vy průpichu!! Jak to, že si ten průpich neponechali?

0/0
4.8.2016 12:35

P40a91v74e63l 61R95o63c42h62o68v25a53n26s31k35ý 6250467980422

Zlín hlavní město!!! 8-o Postavte nám koridor, dálnice, letiště, metro, novou kanalizaci,....nechcete Zlín třeba zbourat a postavit ho celý znova? A nejlépe ještě vše v jednom roce....lidi trochu rozum! Myslím, že aktuálně se pro krajské město Zlín dělá až moc věcí a ostatní podobně velká města můžou závidět. Ano, je to dáno zanedbáváním v posledních desítkách let, ale přece nemůžete mít vše (případně ne najednou) !?:-/8-o

0/0
3.8.2016 8:45

P54a18v22e44l 15R94o73c50h53o52v40a43n46s90k48ý 6880777740422

A o myšlence nové železnice Brno - Zlín - Žilina by se nemělo mluvit ani na úrovni podobného projektu jako je D-O-L ;-O8-o;-€ úplná hloupost

0/0
3.8.2016 8:51
Foto

J66a23n 61A80d47l54e68r 2576791106796

Pod "rozumným KUC" myslíte ten výplod ondrovštiny, který nejen zničil vyváženost Gahurova prospektu, ale v úspěšném roce stojí 17 milionů a vynáší čtrnáct? A to tam nemají zahrnuty odpisy (ty vylučují dotace, na které se ale skládáme všichni).

KUC je statický, trvale prodělečný pomník velikáštví, podobně jako koupaliště na JS. Stačí základní školní počty, oproštěné od propagandy.

0/0
3.8.2016 14:15

A84n53t94o72n94í12n 96Z46e66l50i26n90k67a 5674228255710

Město roste a páteřní síť je stále stejná. Pan Ing. Karel Říha má pravdu. Baťovská kanalizační síť byla dělená na splašky a dešťovku. Proto nás to vyplavuje a bude vyplavovat přesně jako ty potkany! Za prohlídku stojí trosky záchytného systému povrchové vody nad Letnou.

+2/0
2.8.2016 17:49

V22í82t 83B43r76z56o31b66o21h50a98t82ý 7330572293811

Kde jsou ty trosky? a jak ten systém fungoval?

+2/0
2.8.2016 19:09

A94n72t39o63n60í47n 52Z26e81l71i44n29k55a 5204638555860

Můžete začít nad Letnou u odbočky k Černému medvědovi. Směrem na západ. V lese, těsně nad domky je patrný sběrný kanál. Nad rozpadlým agitačním střediskem bylo vybetonována sběrná jímka. Znám to v místě u 91. budovy, kde povrchově vedené dešťové vody podešly třídu Úderníků. Nevzpomínám si, že by na celé tehdejší Lípové ulici byla jediná silniční vpusť.

+1/0
2.8.2016 21:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.