- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neřekl jí průvodčí ať kouká vypadnout?
Ježišmarja, Helenko, zastav! Mušim k doktorovi, mám zlámanou nohu, nemůžu udělat ani krok.
Nejde to teta, máme fakt zpoždění, no.
Čert tě vem, můro! Já bych se už nejradši na to vyprdla!
U nas delali podchody az v poslednich letech. Nechapu, ze pri te prilezitosti nenavysili nastupiste, aby se do vlaku nelezlo. Pritom nastupiste pri staveni podchodu staveli, pred tim se nastupovalo v podstate z pole, zadne betonove nastupiste. No co, duvod to za par let navysovat, dalsi vyluky, dalsi prachy pro vsechny
To byla reakce....zase to neradi.
Tak třeba u "popelářských vozů , BOM , svoz domovního odpadu , .... .je již několik desítek let uzákoněno , " V případě , že jsou zadní stupačky " dole " to znamená , že je možnost ,že na nich stojí obsluha , maximální rychlost pro jízdu vpřed je 30 km/h a neexistuje možnost couvání .
Šlo o zastávku, vlak tam tedy asi moc nemeškal. Paní se musela přesunout přes celý vagón na opačnou stranu. To měl mladej dost času vystoupit, zabouchnout a průvodčí písknout odjezd. A zbytek je o umíněnosti.
V letech 1985 - 1989 jsem celkem pravidelně jezdil trasu Velké Meziříčí - Křižanov -Žďár nad Sázavou , přestup v Křižanově . Prakticky nikdo si nedovolil jít v Křižanově přes koleje .Všichni chodili podchodem .Pokud někdo šel přes koleje , okamžitě se ozval drážní rozhlas a k dotyčnému přiběhl zaměstnanec ČSD a dostal pokutu . Tu samou trasu jsem jel letos někdy kolem Velikonoc .A byl jsem jediný , který šel podchodem .
Blbost, renovace stačí.
Mezi Štrasburkem a Mulhouse lítají 200 km/h s vagóny z přelomu 70 a 80 let. A i nějakých patnáct let po renovaci je to to nejpohodlnější do čeho se dá na Fr. železnici nasednout. (až po TGV samozřejmě)
Novější vlaky ani nemívají míň poruch. (nefunkční klimatizace, vibrující panely, odklopené stolky...)
Ale moc dlouho to už asi nevydrží. Nízkopodlažní vlaky urychlují výstup/nástup, jsou lehčí a mají menší spotřebu. Na cestě jsou ale pohodlnější ty staré.
Když za jízdy vyskakujete z vlaku, musíte proti směru jízdy!
Nechápu, jak může být vůbec možná kombinace vlak v pohybu a otevřené dveře..
Prostě vlak se nezmí rozjet, dokud jsou nějaké dveře otevřené a dveře nesmí jít otevřít, když je vlak v pohybu. To by snad v 21 steletí neměl být takový problém vyřešit ani u starších vozů, ne?
Tchýně profrčela jednu zastávku na stupačce, nestihla vystoupit.