Diskuze

Slovácké tratě zrychlí. Po elektrifikaci přibude spojů s Prahou

Stát plánuje elektrifikaci železničních tratí ze Starého Města přes Uherské Hradiště do Luhačovic, Bojkovic a Veselí nad Moravou. Cestování vlakem bude rychlejší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RN

A nebylo by levnější kdyby si vážené kaštanstvo přestoupilo?

0 0
možnosti
DH

To jste tam pro ilustraci mohli dát rovnou fotku něčeho pořádně sešrotovanýho, tohle je jen "trochu škráblý." ;-D Na internetu je fotek asi málo, že tam nějakej trouba musí dát tuhle.

2 0
možnosti
VK

Autor píše o zrychlení a jako ilustrační fotografie slouží snímek vykolejené a nabourané lokomotivy?Idnesko dnes zase perlí :-D

8 0
možnosti
RJ

To jste ale uvedl jen dva případy, kdy tomu tak není (první navíc jen dočasně, protože to není ještě hotové celé). Já bych mohl uvést spousty jiných, kde naopak k podstatnému snížení jízdních dob došlo (Praha-Brno, Ústí-Cheb, Praha-ČB, Praha-Ostrava, atd. ...)

6 0
možnosti
JK

Jedná se o tuhle trať. http://www.zelpage.cz/news_n/nesovice.jpg

Na fotografii vidíte moderní motorový vůz československé výroby s osvědčenými přípojnými vozy. Na trati dále jezdí modernizované motrové vozy řady 854, ne starší 15 let. Žádný bazarový šrot z neměcka, jako je třeba Desiro.

1 0
možnosti

P38e39t33r 51Č89e16c86h

23. 7. 2016 16:29

Redakce vážně jede. Na internetu jsou tisice fotek zeleznic a oni tam daji rozflakany "eso". Bravo, tleskam a jdu blejt.

3 0
možnosti
MK

V článku se píše, že díky elektrifikaci získá Zlín lepší spojení i do Kroměříže. Jenomže úsek Hulín-Kroměříž elektrifikovaný není, a ani se s tím v dohledné době asi nepočítá, což je ale škoda. Modernizace a elektrifikace této trati (Hulín-Kroměříž-Kojetín) by Zlínu hodně pomohla pro trasování vlaků do Brna právě tudy (Zlín-Otrokovice po modernizaci 120km/h, Otrokovice-Hulín nyní 160km/h, Hulín-Kojetín po modernizaci 120km/h, Kojetín-Brno po modernizaci 200km/h.

3 0
možnosti
JK

Dokud nebudou aspoň z Nezamyslic do Blažovic dvě koleje, tak se tam ty přímé vlaky Brno-Zlín prostě nevejdou. Leda by rychlík čekal v každé stanici na křižování. Pak by cestovní doba Brno-Vyškov vyšla na 2,5 hodiny. Autobus jede 90 minut.

0 0
možnosti
JG

Opravdu se ta ilustrační fotografie k tématu článku hodí?

8 0
možnosti
FM

F10e94l97i22x 54M94e67d85e80k

23. 7. 2016 15:51

Taky by mě to zajímalo!

1 0
možnosti