Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slovácké tratě zrychlí. Po elektrifikaci přibude spojů s Prahou

Stát plánuje elektrifikaci železničních tratí ze Starého Města přes Uherské Hradiště do Luhačovic, Bojkovic a Veselí nad Moravou. Cestování vlakem bude rychlejší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R40a27d88e43k 90N36o53v12a13k 9734183179150

A nebylo by levnější kdyby si vážené kaštanstvo přestoupilo?

0/0
26.7.2016 9:33

D36a13v18i75d 46H22a39m56b38á37l82e20k 4732270910394

To jste tam pro ilustraci mohli dát rovnou fotku něčeho pořádně sešrotovanýho, tohle je jen "trochu škráblý." ;-D Na internetu je fotek asi málo, že tam nějakej trouba musí dát tuhle.

+2/0
24.7.2016 18:31

V75á61c58l16a25v 78K44a25m74í38r 9682487401306

Autor píše o zrychlení a jako ilustrační fotografie slouží snímek vykolejené a nabourané lokomotivy?Idnesko dnes zase perlí :-D

+8/0
23.7.2016 19:15

M33a35r60e39k 70K65o85s58t57e89l77e69c11k89ý 6163326278

Ještě žádná trať po modernizaci nebo elektrifikaci výrazněji nezrychlily!

To jsou jenom řeči před získáváním peněz a v rámci odůvodňování dotací.

http://hradec.idnes.cz/modernizovana-zeleznicni-trat-z-hradce-kralove-do-trutnova-vlaky-nezrychli-1v8-/hradec-zpravy.aspx?c=A160715_2259770_hradec-zpravy_tuu

http://www.denik.cz/jihomoravsky-kraj/opravi-zeleznicni-trat-ze-znojma-do-breclavi-vlaky-ale-nezrychli-20131001-lysy.html

0/−6
23.7.2016 19:08

R19a60d71e37k 21J58a11n89a57t67a 9925116184532

To jste ale uvedl jen dva případy, kdy tomu tak není (první navíc jen dočasně, protože to není ještě hotové celé). Já bych mohl uvést spousty jiných, kde naopak k podstatnému snížení jízdních dob došlo (Praha-Brno, Ústí-Cheb, Praha-ČB, Praha-Ostrava, atd. ...)

+6/0
23.7.2016 21:35
Foto

B89r26o18n13i56s59l44a56v 35G53a27b13r67y37š 2552779541

Nikdy nepište "žádná", když nemáte dostatečné informace.

Vlaky na trati Opava - Ostrava se po elektrifikaci zrychlily o cca 30 %.

+4/0
23.7.2016 22:13

J18i51ř21í 59K87o67c91u22r76e59k 6495224975918

Cože? Česká Třebová - Brno. Před: 10:36 - 12:08

http://www.zelpage.cz/gvd/1988/260_01.jpg

Po: 10:23 - 11:22

http://www.szdc.cz/provozovani-drahy/knizni-jizdni-rady/k260.pdf

A to je modernizace Třebová-Brno dělaná v mezích mírného pokroku.

0/0
24.7.2016 15:53

J57i49ř46í 87K52o91c85u59r72e81k 6615344285208

Jedná se o tuhle trať. http://www.zelpage.cz/news_n/nesovice.jpg

Na fotografii vidíte moderní motorový vůz československé výroby s osvědčenými přípojnými vozy. Na trati dále jezdí modernizované motrové vozy řady 854, ne starší 15 let. Žádný bazarový šrot z neměcka, jako je třeba Desiro.

+1/0
23.7.2016 17:12

P17e90t72r 43Č79e23c84h 3589964924129

Redakce vážně jede. Na internetu jsou tisice fotek zeleznic a oni tam daji rozflakany "eso". Bravo, tleskam a jdu blejt.

+3/0
23.7.2016 16:29

M58a25r89t78i98n 94K43o37n60e69č63n30ý 3490124849675

V článku se píše, že díky elektrifikaci získá Zlín lepší spojení i do Kroměříže. Jenomže úsek Hulín-Kroměříž elektrifikovaný není, a ani se s tím v dohledné době asi nepočítá, což je ale škoda. Modernizace a elektrifikace této trati (Hulín-Kroměříž-Kojetín) by Zlínu hodně pomohla pro trasování vlaků do Brna právě tudy (Zlín-Otrokovice po modernizaci 120km/h, Otrokovice-Hulín nyní 160km/h, Hulín-Kojetín po modernizaci 120km/h, Kojetín-Brno po modernizaci 200km/h.

+3/0
23.7.2016 15:43

J58i78ř38í 96K62o49c81u15r85e85k 6155424835178

Dokud nebudou aspoň z Nezamyslic do Blažovic dvě koleje, tak se tam ty přímé vlaky Brno-Zlín prostě nevejdou. Leda by rychlík čekal v každé stanici na křižování. Pak by cestovní doba Brno-Vyškov vyšla na 2,5 hodiny. Autobus jede 90 minut.

0/0
23.7.2016 17:05

M97a51r52t84i93n 75K94o79n72e86č28n96ý 3660504529695

Trať Brno-Přerov bude v letech 2018-2025 modernizována na 200km/h a zdvoukolejněna... R^

0/0
23.7.2016 17:18

J33i41ř93í 55K35o78c68u95r49e18k 6435844925228

Oznámení vlivů záměru stavby na životní prostředí

Modernizace trati Brno - Přerov, I. etapa Blažovice – Nezamyslice

7. Předpokládaný termín zahájení realizace záměru a jeho dokončení

Záměr má být realizován v letech 2012 - 2015.

Datum zpracování oznámení: 27.02.2009

-----

Tolik nedávná historie. Kéž by se 2018 doopravdy začalo.

0/0
24.7.2016 15:45

V88á11c53l53a70v 22S76v63o17b18o71d78a 5166508779

Až první vlak pojede 200km/h,tak to půjdu pořádně oslavit do hospody.:-)

+1/0
24.7.2016 23:11

J65o82s41e61f 25G62a72r47g38u80l29a 3819568457850

Opravdu se ta ilustrační fotografie k tématu článku hodí?

+8/0
23.7.2016 14:45

F42e20l85i60x 96M27e53d22e78k 7405914690337

Taky by mě to zajímalo!

+1/0
23.7.2016 15:51

J85i82ř56í 72K27o27c82u35r11e33k 6775594265628

Ještě tam mohl být žabotlam, známe Lupu.

+2/0
23.7.2016 17:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.