- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechci rýpat, ale dodatková tabulka "Zásobování max 15-30 minut" ideálně s kotoučem a je klid. Cena je ve stovkách Kč a MP tam může sázet pokuty jak o život...
jenže kamerový systém je dražší a pro dětskou policii i výhodnější ,můžou jinde dávat boty a tady jim pokuty budou naskakovat sami - nějáké obchody se zásobováním nebo PPL co Vám domů něco doveze je radnici úplně u ... vždyť kvůli Vám na radnici nejsou , že.
A možná by si ti chytří radní a městapáci mohli uvědomit, že když budou zásobování znemožňovat zásobování nebo chtít, aby všichni jezdili ráno (což logicky nejde, že) tak se jim nakonec může stát, že se ty obchody začnou zase stěhovat úplně pryč. Přitom by stačilo udělat jim tam stání na max půl hodiny s parkovacími hodinami a to hlídat. Ty odborníky, co se vydávají za zásobování, by brzo přestalo bavit co půl hodiny chodit do auta posunovat hodiny. Případně placenou zónu na půl hodiny zdarma a pak vysokou sazbu za další čas.
Věřím, že problém hodně zmírní přeložka státní silnice 1/49 ze středu města. Předešlá garnitura magistrátních úředníků vždy tvrdila, že se přeložka a současně obchvat Zlína pro desetiprocentní tranzit neoplatí. Zjišťovací část nového generelu dopravy tvrdí dvě věci:
1.Stávající dopravní řešení Zlína nesnese žádný nárust dopravy.
2.Tranzit společně s vnější dopravou tvoří 70% průjezdů.
Oba dva body jsou dostatečně alarmující a korespondují s tvrzením, že obchvat měl stát před 50 lety současně s obchvatem Vsetína.
Nejenže dopravní řešení Zlína nepokryje nárust dopravy, zácpy na výpadovkách a Gahurové se Štefánikové dokumentují totálně nevyhovující současný stav.
Poznámka: Vnější doprava = začíná a končí ve Zlíně!!!