Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zásobovací auta blokují průtah Zlínem, dohlédnout na ně mají kamery

Zlínská radnice chce vyřešit problém s nevhodně parkujícími vozy zásobování, které často blokují hlavní průjezd městem. V plánu je pořízení speciálního kamerového systému, který bude i rovnou rozdávat pokuty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R61o34m30a61n 72P82o65l77á16č65e54k 5376759535

Nechci rýpat, ale dodatková tabulka "Zásobování max 15-30 minut" ideálně s kotoučem a je klid. Cena je ve stovkách Kč a MP tam může sázet pokuty jak o život...

+7/0
24.6.2016 22:23

V27í35t 25H33o63l17l16e51r 8827272462906

jenže kamerový systém je dražší a pro dětskou policii i výhodnější ,můžou jinde dávat boty a tady jim pokuty budou naskakovat sami - nějáké obchody se zásobováním nebo PPL co Vám domů něco doveze je radnici úplně u ... vždyť kvůli Vám na radnici nejsou , že:-P.

+4/0
25.6.2016 8:31

R74a51d20e31k 63Č68e90r23v25e89n17k98a 5474761664272

MP sázet pokuty ;-D no to jste mne pobavil, to jo, ale jak komu. Ono je zajímavé, že luxusní vozy advokátů a podnikatelů co mají v místě kanceláře či provozovny tam stojí od rána do večera a MP chodí kolem jako s vadou zraku, a to je realita ;-(

+1/−2
25.6.2016 11:55

T17o95m58a36s 16N14o44v13o31t98n51y 1341364206515

A možná by si ti chytří radní a městapáci mohli uvědomit, že když budou zásobování znemožňovat zásobování nebo chtít, aby všichni jezdili ráno (což logicky nejde, že) tak se jim nakonec může stát, že se ty obchody začnou zase stěhovat úplně pryč. Přitom by stačilo udělat jim tam stání na max půl hodiny s parkovacími hodinami a to hlídat. Ty odborníky, co se vydávají za zásobování, by brzo přestalo bavit co půl hodiny chodit do auta posunovat hodiny. Případně placenou zónu na půl hodiny zdarma a pak vysokou sazbu za další čas.

+8/−1
24.6.2016 19:24

A12n24t81o18n24í67n 83Z11e85l46i61n37k36a 5274258845850

Věřím, že problém hodně zmírní přeložka státní silnice 1/49 ze středu města. Předešlá garnitura magistrátních úředníků vždy tvrdila, že se přeložka a současně obchvat Zlína pro desetiprocentní tranzit neoplatí. Zjišťovací část nového generelu dopravy tvrdí dvě věci:

1.Stávající dopravní řešení Zlína nesnese žádný nárust dopravy.

2.Tranzit společně s vnější dopravou tvoří 70% průjezdů.

Oba dva body jsou dostatečně alarmující a korespondují s tvrzením, že obchvat měl stát před 50 lety současně s obchvatem Vsetína.

Nejenže dopravní řešení Zlína nepokryje nárust dopravy, zácpy na výpadovkách a Gahurové se Štefánikové dokumentují totálně nevyhovující současný stav.

Poznámka: Vnější doprava = začíná a končí ve Zlíně!!!

+2/−1
24.6.2016 17:22

V49á88c43l85a68v 20P83o69u16s17t10k63a 3260661852

A kudy ta přeložka povede? :-P:-P

+2/0
24.6.2016 19:41

A15n48t14o84n65í67n 52Z58e33l93i72n89k54a 5754188845150

Ale no tak.. Sám dobře víte, že od doby zamítnutí plánu nového Pravobřežního západo - východního průtahu městem jako přeložky státní silnice 1/49 ministerstvem a krajem nic jiného nezbývá. Je to jako v tom filmu: když to může udělat jenom jeden člověk, tak to prostě udělat musí.....!

0/−1
25.6.2016 12:41

P24e64t84r 46T75ě64t43h14a97l 4488176594839

Nezlobte se na mě, ale už to s tou přeložkou přeháníte. Neříkám, že není důležitá, je. Bydlím na Zálešné, takže i já bych to uvítal. Ale u každého článku ve Zlíně, který se týká dopravy, cpát do komentáře část o přeložce, to už musí být trauma. Chtěl bych mít Váš problém a řešit pouze přeložku. Hezký den...

+7/0
24.6.2016 19:57

A46n68t79o74n32í87n 22Z40e29l27i95n39k20a 5904948305390

Jsem 11 let v důchodu..... Jinak dočkejte času. Návrhová část nově vypracovaného Generelu dopravy města Zlína má přinést řešení přeložky státní silnice ze středu města a obchvat města Zlína. Projednání mělo proběhnout v polovině roku ? a hotový měl být koncem roku.

0/0
25.6.2016 9:07

A92n97t31o94n49í60n 80Z48e39l82i69n79k67a 5294458985490

Jenže ta přeložka vyřeší současny a budoucí Zlín na dalších 50 let, protože Zlín nic dalšího za celou vaši generaci nedostane. Žlučníková záležitost to každopádně je. Od roku 2014 jsem 16 krát vystoupil na zastupitelstvu magistrátu a 2 krát na krajském zastupitelstvu. Příslib na papíře, že se změní Územní plán města jsem dostal před cca 2 měsíci. Obávám se. že reálný obchvat budeme muset teprve vybojovat, proto to tady při každé příležitosti protlačuji. Doporučuji vyhledat videové záznamy z jednání posledních 4 zastupitelstev na hlavní stránce města Zlína - viz diskuze občanů před jednáním.

0/−1
25.6.2016 9:25

A57n14t20o78n53í29n 71Z74e93l47i87n17k64a 5724488825680

V tuto chvíli jde o videozáznam z jednání zastupitelstva s mým vystoupením z 5.5.2016. Poslední záznam z 23.6. by tam měl být do 7? dnů.

0/0
25.6.2016 9:35

N54i18k37o88l96a17j 97M35a91l14í52k 5594613970591

Se mi zdá, že zatím bojujete jen vy ;)

Jestli neexistují pro většinu náhodou prioritnější věci.

0/−1
25.6.2016 16:13

A40n70t43o90n20í60n 49Z77e58l29i54n23k92a 5414748205310

Zajímavé. Odkud jste, že je Vám jedno, že ať se hnete ve Zlíně kamkoliv, vždy jsou přítomny ve středu města náklaďáky jak stodoly? Tak to přece v ostatních městech a i vesničkách není. A pokud je, budují, nebo plánují řešení!!!!

+1/0
25.6.2016 17:22

A95n98t74o36n70í60n 59Z95e22l52i61n24k29a 5244428485370

Zajímavé. Odkud jste, že je Vám jedno, že když se ve Zlíně hnete kamkoliv, vždy jsou přítomny náklaďáky jak stodoly. Přece to tak nemusí být. A kde to tak je, města i vesničky budují, nebo alespoň plánují OBCHVATY.

+1/0
25.6.2016 17:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.