- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na nekvalitní práci, doplatí vždy občané, potažmo řidiči. Je až k nevíře, že tak málo frekventovaná dálnice se musí zase opravovat. Má vůbec někdo opdovědnost, za vyhozené peníze ?
proč je řeč o obchvatu, když je to jen poloobchvat?
Pokud jde o to obchvátit Otrokovice směrem do Zlína, tak to stačí...
Stačí kouknout jaké firmy se na stavbě podílely a spíše je div, že R55 není uzavřena zcela.
Nejlepsi je ten najezd na dalnici od Zlina, maji tam jak lopaty stopku, misto aby oddelali par kuzelu a dali tam plynuli zarazovaci pruh. (zadna dira v tech mistech neni)
Životnost 10 let u silnice 1. třídy - potažmo rychlostní silnice - to se mi zdá nějak málo... Ale asi tomu nerozumím
Ano, je sice pravdou, že byl obchvat postaven v roce 2006, ale soudruh Chudárek zapomněl, že se na zmiňovaném úseku povrch již asi v roce 2011 měnil na povrch "méně hlučný". A tak to dopadlo.
No,jestli to zavřou uplně, tak si můžou připsat plusové body za hlučnost = 0.
To je peci u nás nomání Udo...