- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda, že to neprotáhnou z Vizovic do Valašské Polanky. Zlín by tak dostal železniční napojení na hlavní trať.
Vzhledem k trati skrz obytné zóny Zlína je dobře, že se to neprotáhne
Jestli si to z dob studií dobře pamatuju, tak ze Zlína do Otrokovic to je +- 12km? A kopeček tam po cestě není ani jeden. A modernizace bude stát 8mld? Tzn. 1km za 670 mil. Kč. Tenhle týden tady byl článek o VRT a tam se odhadovala cena 1km na 500 mil. Kč....
Tak to mi teda řekněte, jestli je to úplně normální???
8 mld. má stát reko trati až do Vizovic, kde mezi Zl - Viz bude jednokolejka. A jsou v tom i reko nádraží.
To víte, novinář něco pochytí a už to nedokáže napsat jak to má být. Potom jsou ty různé spekulace a pod. Ale stejně je ten odhad moc.
K nicemu, radsi udelejte neco aby hlavni silnice a tah nevedl centrem mesta.
Navrhuji prestehovat cely Zlin o 5km na sever. Hlavni tah ovsem nechat na soucasnem miste.
Tyto povídačky jsou jen jedním z desítek předchozích blufů. Centru se do Zlína přesouvat prostředky nikdy nechtělo, místní úřady a poslanci mlčeli jak zařezaní. Dnes proto nikdo ničemu nevěří, každý rychle pochopil, že se s ním nehraje férová hra. Než bude vlakové nádraží plně v provozu včetně obou tranzitních kolejí a stanice nebude jako zapomenutá bouda někde v polích mezi Horní - Dolní, proteče ve Dřevnici ještě drahně vody a nenapravitelní dětinové si možná postesknou, že se zase nechali opít dešťovou vodou.
Nemyslím si, že pro jeden obousměrný spoj každou hodinu je doukolejky třeba.
jak chtějí udělat to mimoúrovňové křížení na otrokovické křižovatce?
Vidím, že pohádkový mor nezachvátil jen televisní stanice. I Babišoviny se přidaly.
Teď ještě tu o úpravě tržiště, budově soudu .....
a úklid torza obchoďáku na JS....