Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Otrokovice a Zlín propojí dvoje koleje, stavět se začne za tři roky

Práce na zdvojkolejnění a elektrifikaci železniční trati mezi Zlínem a Otrokovicemi by měly začít v roce 2019. Zároveň s tím se začne opravovat nádraží Zlín-střed. Přestavba čeká rovněž nádraží ve Vsetíně. Město usiluje o to, aby práce začaly už koncem roku 2018.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P46e15t70r 43N65i97v74n87i62c22k86ý 3212364695437

Škoda, že to neprotáhnou z Vizovic do Valašské Polanky. Zlín by tak dostal železniční napojení na hlavní trať.

https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%AD_tra%C5%A5_Vizovice_%E2%80%93_Vala%C5%A1sk%C3%A1_Polanka

0/0
1.6.2016 9:46
Foto

V60í67t 39M19a88c19h 4578518763480

Vzhledem k trati skrz obytné zóny Zlína je dobře, že se to neprotáhne

+1/0
2.6.2016 7:03

K45a31r51e58l 58Š30o50u47m24a54l 1184613108

Jestli si to z dob studií dobře pamatuju, tak ze Zlína do Otrokovic to je +- 12km? A kopeček tam po cestě není ani jeden. A modernizace bude stát 8mld? Tzn. 1km za 670 mil. Kč. Tenhle týden tady byl článek o VRT a tam se odhadovala cena 1km na 500 mil. Kč....

Tak to mi teda řekněte, jestli je to úplně normální???

+4/0
31.5.2016 23:31

F35e18r19d73i16n42a89n41d 24D63u35j48k61a 60, 97I98n26g88. 5636933947299

8 mld. má stát reko trati až do Vizovic, kde mezi Zl - Viz bude jednokolejka. A jsou v tom i reko nádraží.

To víte, novinář něco pochytí a už to nedokáže napsat jak to má být. Potom jsou ty různé spekulace a pod. Ale stejně je ten odhad moc.

+2/0
1.6.2016 7:39

P75e32t38r 14B90á45č72a 8225246355975

K nicemu, radsi udelejte neco aby hlavni silnice a tah nevedl centrem mesta.

+3/−13
31.5.2016 19:42

P67a14v11e78l 44V50a18ň85h17a31r67a 9268207962680

Navrhuji prestehovat cely Zlin o 5km na sever. Hlavni tah ovsem nechat na soucasnem miste.

+3/0
1.6.2016 12:25

K51a47r96e65l 54C67h15r15a41s86t45i12n51a 4533674110485

Tyto povídačky jsou jen jedním z desítek předchozích blufů. Centru se do Zlína přesouvat prostředky nikdy nechtělo, místní úřady a poslanci mlčeli jak zařezaní. Dnes proto nikdo ničemu nevěří, každý rychle pochopil, že se s ním nehraje férová hra. Než bude vlakové nádraží plně v provozu včetně obou tranzitních kolejí a stanice nebude jako zapomenutá bouda někde v polích mezi Horní - Dolní, proteče ve Dřevnici ještě drahně vody a nenapravitelní dětinové si možná postesknou, že se zase nechali opít dešťovou vodou.

+5/0
31.5.2016 19:30

P10e49t93r 56V96e29s81e47l54ý 7174865974188

Když já raději tu "O červené karkulce".

+10/−1
31.5.2016 17:07

M16i27r16e31k 93B34u25c58h80t40í61k 7989684914989

Nemyslím si, že pro jeden obousměrný spoj každou hodinu je doukolejky třeba.

+6/−1
31.5.2016 16:35

P47e66t41r 48V30e28s26e70l12ý 7224545284258

jak chtějí udělat to mimoúrovňové křížení na otrokovické křižovatce?

0/0
31.5.2016 17:10

M27i10r59e28k 17B33u80c27h94t29í59k 7439854894289

Myslíte v Kvítkovicích? Někde jsem četl, že tam má být pro vlaky 400 metrů dlouhý tunel.

+2/0
31.5.2016 17:14

P19e42t56r 38V37e81s10e86l75ý 7484765884888

tak to chci vidět jak se jim podaří vyústit v Otrokovicích na nádraží, přijde mi, že je tam málo místa. Ale pokud by to vyšlo, tak by to bylo asi největší pozitivum téhle akce....

+2/0
31.5.2016 17:38

J56a14n 18V48a16c98e40k 6802796436913

V tomto případě nevidím až takový problém. Navíc si nemyslím, že by to bylo to největší pozitivum. Další podobné bude v Prštném či na Podvesné. Tam si případné zahloubení či nadjezd nedokážu úplně představit.

+1/0
31.5.2016 20:11

F44r20a81n51t47a 80M15o43u38d96r60ý 8694645253897

koleje půjdou pod zem...

+2/0
31.5.2016 20:30

K43a27r22e83l 78C39h44r90a69s90t20i20n36a 4853584470385

Koleje by měly jít pod zem přes Zlín a trasu prodloužit až do Valašské Polanky, jak bylo plánováno. Jestliže se ovšem komunální funkcionáři, poslanci a lobbisté spokojí se slovy ministerských úředníků a dál nehnou prstem, nic se nevyřeší. Pokud by iniciativu Jana Bati nepřerušila válka, byla by trať dávno zaplacena, zlepšila by se dopravní situace a neflikoval by se desítky let nevyhovující stav dopravy na Zlínsku.

+7/0
31.5.2016 20:47

J98a64n 92V26a10c57e49k 6932436436593

Souhlas. Navíc se plánuje zrušení dvou /nebo tří/ zastávek. V tom případě postrádá tato rekonstrukce smysl, protože se nebude jednat o efektivní příměstskou dopravu, ale pouze průjezd Zlín - Otrokovice. Za mě - NE!

+1/−4
31.5.2016 20:15
Foto

J91a95n 44A52d33l26e65r 2236671956636

Vidím, že pohádkový mor nezachvátil jen televisní stanice. I Babišoviny se přidaly.

Teď ještě tu o úpravě tržiště, budově soudu .....

+5/0
31.5.2016 15:29

H61e10l29e21n60a 36V70e77v56e78r59k31o69v10a 3319727

a úklid torza obchoďáku na JS....;-D

+2/0
31.5.2016 16:55







Najdete na iDNES.cz