Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Otrokovice a Zlín propojí dvoje koleje, stavět se začne za tři roky

Práce na zdvojkolejnění a elektrifikaci železniční trati mezi Zlínem a Otrokovicemi by měly začít v roce 2019. Zároveň s tím se začne opravovat nádraží Zlín-střed. Přestavba čeká rovněž nádraží ve Vsetíně. Město usiluje o to, aby práce začaly už koncem roku 2018.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P24e53t72r 12N42i49v76n89i23c93k91ý 3582904335917

Škoda, že to neprotáhnou z Vizovic do Valašské Polanky. Zlín by tak dostal železniční napojení na hlavní trať.

https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%AD_tra%C5%A5_Vizovice_%E2%80%93_Vala%C5%A1sk%C3%A1_Polanka

0/0
1.6.2016 9:46
Foto

V27í39t 12M41a20c52h 4298548203200

Vzhledem k trati skrz obytné zóny Zlína je dobře, že se to neprotáhne

+1/0
2.6.2016 7:03

K34a92r86e53l 93Š57o27u69m59a83l 1744563838

Jestli si to z dob studií dobře pamatuju, tak ze Zlína do Otrokovic to je +- 12km? A kopeček tam po cestě není ani jeden. A modernizace bude stát 8mld? Tzn. 1km za 670 mil. Kč. Tenhle týden tady byl článek o VRT a tam se odhadovala cena 1km na 500 mil. Kč....

Tak to mi teda řekněte, jestli je to úplně normální???

+4/0
31.5.2016 23:31

F27e14r59d12i84n29a76n49d 15D97u67j13k97a 61, 18I63n63g94. 5986623917179

8 mld. má stát reko trati až do Vizovic, kde mezi Zl - Viz bude jednokolejka. A jsou v tom i reko nádraží.

To víte, novinář něco pochytí a už to nedokáže napsat jak to má být. Potom jsou ty různé spekulace a pod. Ale stejně je ten odhad moc.

+2/0
1.6.2016 7:39

P55e89t46r 28B45á74č87a 8415496265705

K nicemu, radsi udelejte neco aby hlavni silnice a tah nevedl centrem mesta.

+3/−13
31.5.2016 19:42

P55a83v36e59l 50V43a34ň42h69a29r94a 9288497952950

Navrhuji prestehovat cely Zlin o 5km na sever. Hlavni tah ovsem nechat na soucasnem miste.

+3/0
1.6.2016 12:25

K18a16r94e88l 74C93h90r19a58s69t65i65n82a 4113604730585

Tyto povídačky jsou jen jedním z desítek předchozích blufů. Centru se do Zlína přesouvat prostředky nikdy nechtělo, místní úřady a poslanci mlčeli jak zařezaní. Dnes proto nikdo ničemu nevěří, každý rychle pochopil, že se s ním nehraje férová hra. Než bude vlakové nádraží plně v provozu včetně obou tranzitních kolejí a stanice nebude jako zapomenutá bouda někde v polích mezi Horní - Dolní, proteče ve Dřevnici ještě drahně vody a nenapravitelní dětinové si možná postesknou, že se zase nechali opít dešťovou vodou.

+5/0
31.5.2016 19:30

P50e42t52r 76V81e13s23e60l73ý 7294315874608

Když já raději tu "O červené karkulce".

+10/−1
31.5.2016 17:07

M70i95r32e49k 66B81u45c59h51t75í63k 7739774894839

Nemyslím si, že pro jeden obousměrný spoj každou hodinu je doukolejky třeba.

+6/−1
31.5.2016 16:35

P76e51t41r 19V55e46s76e17l52ý 7284365124808

jak chtějí udělat to mimoúrovňové křížení na otrokovické křižovatce?

0/0
31.5.2016 17:10

M38i10r74e68k 31B96u97c69h43t43í44k 7779374974989

Myslíte v Kvítkovicích? Někde jsem četl, že tam má být pro vlaky 400 metrů dlouhý tunel.

+2/0
31.5.2016 17:14

P65e88t12r 13V23e38s82e32l87ý 7224425244928

tak to chci vidět jak se jim podaří vyústit v Otrokovicích na nádraží, přijde mi, že je tam málo místa. Ale pokud by to vyšlo, tak by to bylo asi největší pozitivum téhle akce....

+2/0
31.5.2016 17:38

J87a79n 31V40a79c64e31k 6502116936523

V tomto případě nevidím až takový problém. Navíc si nemyslím, že by to bylo to největší pozitivum. Další podobné bude v Prštném či na Podvesné. Tam si případné zahloubení či nadjezd nedokážu úplně představit.

+1/0
31.5.2016 20:11

F80r90a24n43t17a 95M40o27u47d77r50ý 8634255323877

koleje půjdou pod zem...

+2/0
31.5.2016 20:30

K51a54r77e86l 56C88h81r15a80s63t22i14n97a 4723754580645

Koleje by měly jít pod zem přes Zlín a trasu prodloužit až do Valašské Polanky, jak bylo plánováno. Jestliže se ovšem komunální funkcionáři, poslanci a lobbisté spokojí se slovy ministerských úředníků a dál nehnou prstem, nic se nevyřeší. Pokud by iniciativu Jana Bati nepřerušila válka, byla by trať dávno zaplacena, zlepšila by se dopravní situace a neflikoval by se desítky let nevyhovující stav dopravy na Zlínsku.

+7/0
31.5.2016 20:47

J93a59n 32V32a23c48e24k 6902816246753

Souhlas. Navíc se plánuje zrušení dvou /nebo tří/ zastávek. V tom případě postrádá tato rekonstrukce smysl, protože se nebude jednat o efektivní příměstskou dopravu, ale pouze průjezd Zlín - Otrokovice. Za mě - NE!

+1/−4
31.5.2016 20:15
Foto

J25a46n 25A15d18l90e22r 2756721246476

Vidím, že pohádkový mor nezachvátil jen televisní stanice. I Babišoviny se přidaly.

Teď ještě tu o úpravě tržiště, budově soudu .....

+5/0
31.5.2016 15:29

H63e97l85e43n79a 94V91e41v54e71r29k85o69v64a 3989657

a úklid torza obchoďáku na JS....;-D

+2/0
31.5.2016 16:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.