Diskuze
Stát podpořil D49 a D55, silničáři mohou začít stavět už za rok
Děkujeme za pochopení.
M56a86r75e21k 80G98a42j82d10a
To jsou jen kecy, měli začít stavět dávno. Hlavně je problém na D55 od Hradiště do Roharce. Stačil by i poloviční profil.
V64o51j75t12ě30c90h 87B79á79r92t32e88k
Když není o čem psát, tak je možné vytáhnout téma D49 a D55 a recyklovat staré články stále dokola téměř bez úpravy. Mění se jenom jména ministrů dopravy, popř. jiných dotčených osob. Jo a pak se ještě silnice přejmenovaly z R na D. Ale takové téma má každý kraj. JMK třeba dálnici do Rakouska, že?!
J83a67n 44A17d89l80e94r
Roztomilé pohádky.
I ovčí babička pletla nekonečnou šálu - a tak zřejmě dopadnou i tyto záměry. Pražským a ekologickým kebulím neporučíš.
Křečci už zbrojí ....
Vděčné (a věčné) téma na zaplnění místa v novinách. Ještě tu o novém nádraží bychom si dali.
A84n33t50o14n87í67n 14Z34e27l93i28n84k37a
Hlavně klid. Všechny varianty D49 Hulín Slovensko byly od Lípy zrušeny Podle mých znalostí nemá D49 platné stavební povolení. Toto je natvrdo zašpérováno ekology a občanskými sdruženími, které se jednoznačně dohodly, že první fáze výstavby D49 musí skončit až v Lípě. Možnost minout 30 zlínských semaforů natáhne další dopravu, která nesmí zotročit Obeciny a Bartošovku, Věžové domy a krajskou nemocnici, obchvat Zálešné, Podvesné, Nivy, Vršavu a Kostelec. Navíc se nic od Fryštáku až po Lidl Obeciny nic neděje, přestože jsou to vynucené investice k D49.
Podle výše uvedeného jde o dalšího pražského betla na nás Valachy.
A60n49t85o15n20í72n 89Z88e20l62i13n17k28a
Podle mne je daleko důležitější Lesní obchvat Zlína. Jednou možná do budovaná D49 bude mít na Zlín následující vliv:
1.Bude mít nepatrný vliv na snížení tranzitu městem, který nyní činí 8%.
2.62% vnější dopravy města bude vyžadovat vnější obchvat, aby 80% tranzit centrem města byl odveden mimo město. Potřebných 20% dopravy pak bude přímo do centra napumpováno hlavně přivaděčem Zlín-centrum- např. Gahurova.
Toto řešení bude daleko příznivější, než veškerou dopravu z eventuálně možná jednou vybudované D49 cpát do středu města přes obchvat Zálešné a Lidl Obeciny.
T10o17m25a96s 52N72o78v41o82t19n23y
To jsou úplně stejné zprávy jako když se stavěla D1 na Hulín... taky pořád už to bude, už se bude stavět, už už a trvalo to skoro o 20 let déle než bylo hotovo (a u Přerova stále není). Dokud to nebude stát, tak tomu nevěřím, protože aktivisti si zase najdou nějaké křečky nebo ptáčky i kdyby je tam Patrik, Patočka a podobní škodiči měli nanosit sami v batohu. A o těch pár holešovácích co blokují i zonu, ani nemluvě.
M25i66r70o85s60l18a94v 38Z44a81p39l95e26t89a15l
Už D49 do Slušovic by byla výhra, věřte že objíždět Zlín přes Lukov a Velikovou není žádná sranda a byl by to jeden z mála úseků kde bych mýto platil raději než tudy jezdit. Ale není kudy jinudy. A co se týče úseku Otrokovice - Uh. Hradiště. Kdybych to měl jezdit každý den, tak bych asi raději jezdil vlakem. Problém je, že třeba na 6 na ráno tam skoro ničím nedojedete... A hlavně - jak bych táhl materiál 😉
J73a70r47o96m69í66r 95C19h29a50l55o15u94p77k39a
D49 nemá smysl stavět. Slováci plnohodnotnou dálniční spojku Púchov - Lysá v plánu nemají a luxus v podobě dálnice Fryšták - Polanka my tedy přijde jako úlet.
V71l67a32s38t74a 32H48l76i51s98n32i71k72o42v67s55k55á
Víte pane Chaloupko, kdyby takhle uvažoval každý, tak by existovala jen D1. Z Prahy do Bratislavy by dojeli a víc by nebylo potřeba. Už i Baťa plánoval propojení Zlína se Slovenskem. A nedělal to jen z nějakého plezýru, ale dělal to pro Zlín. Bylo mu jasné, že pokud zůstane Zlín dopravně izolovaný, nemá zde smysl jakékoliv podnikání. Proto plánoval dálniční i železniční spojení. Škoda jen, že mu nebylo dáno to dokončit. Zlín tak zamrzl v začátku 40 let a stal se tak místem, kde lišky dávají dobrou noc.
K35a18r48e75l 49C28h76r28a56s51t44i15n12a
Dokud se po D49 neprojedu, neuvěřím. Když jsem zpracovával diplomní práci, což bylo v roce 1972, byl tehdy odhadovaný termín začátku stavby do deseti let - tedy kolem roku 1982. Dnes je rok 2016 a kde nic, tu nic. Komunikace, která měla dávno sloužit účelu, je stále jen v plánech a lví podíl na zdržení mají kapriciózní ekoteroristé, kteří se podle všeho všemožně snaží, aby silnice se pokud možno nestavěla vůbec a když už, pak co nejpozději a co nejdráž. Píši o tomto problému často, přesto se ledy bojkotu nehnou, naopak - vymýšlejí se nové a nové komplikace. Ekoteroristy už proklel kdekdo počínaje řidiči i veřejností, přes starosty obcí až po podnikatele, kterým absence komunikace přidává starosti a znemožňuje rozvoj.
V14l19a70s73t87a 24H82l34i92s95n97i46k94o33v75s60k93á
Pane Chrastino, připravte se na dlouhý život. Naše generace vymře a další generace o nějaké R49 už nebude vědět.
Š26t68ě68p90á94n28k14a 60P55a74v96l41í46k95o32v21á
.. a ještě tu o Sněhurce!
Při nehodě zemřel řidič osobního auta, srazil se s náklaďákem plným kamení
Tragická nehoda nákladního a osobního auta uzavřela v pondělí dopoledne provoz na silnici mezi...
Tehdy a teď. Fotografie ukazují, jak se proměnila známá místa ve Zlíně
Některá místa se příliš nezměnila, jiná dostala moderní tvář, další už neexistují. Muzeum ve Zlíně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Za med bychom neměli chtít méně než 200 kč za kilo, říká včelař. A bojí se sršní
Premium Díky nezvykle teplému únoru se příroda probudila o dost dříve, než bývá běžné. Rozkvetla řada...
Babiččiny zelové kraslice měl v pracovně i císař, říká krasličářka z Hradiště
Nová techniku zdobení velikonočních vajíček se poprvé objevila před více než sto lety. Tehdy ji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Firma Cream už plánuje bytovky na Rybníkách, chce vybudovat novou čtvrť
Zlínští zastupitelé v únoru rozhodli o změně územního plánu, podle které se může východní polovina...
Zákazníci ve Zlíně vrátili za pět měsíců 14 tisíc PET lahví a plechovek
Zatímco stát připravuje zákon, který by zaváděl povinný zálohový systém na PET lahve a plechovky,...
Mizera s číslem 99: Láme mi to srdce, bohužel musím Zubří vyřadit
Že Murphyho zákony fungují spolehlivě, poznal i lovosický házenkář Bohdan Mizera. První série play...
Zlín porazil Litoměřice a vynutil si v semifinále první ligy sedmý zápas
Zlínští hokejisté zvítězili v šestém utkání semifinále play off první ligy doma nad Litoměřicemi...
Připadá mi, že jsem v sále nejstarší, říká kapelník kultovní Mňágy a Žďorp Fiala
Premium Před pár dny oslavil šedesátiny, plánuje se „dohrabat“ k dalším kulatinám a mezitím si dělá radost...
Manažer výroby s NJ - služební auto, odměny, benefity #zkiFL
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Zlínský kraj
nabízený plat:
50 000 - 80 000 Kč