Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Budova v baťovském areálu získává nový vzhled, nabídne obchody i kanceláře

První část rekonstrukce 64. budovy v baťovském areálu ve Zlíně finišuje. Jeden z největších projektů urbanistické regenerace v této lokalitě bude stát kolem 300 milionů korun. Skončit by měl v roce 2017 či 2018.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z94d24e82n63ě15k 45P22o77s93p60í92š94i40l 8784197354730

Ve zlíně je už "přeobchodováno" a "přemarketováno". Do tohoto baráku pravděpodobně nikdy nevkročím.

0/−1
7.4.2016 11:18

Š92t10ě98p57á69n14k44a 97P11a58v52l34í72k19o51v19á 1859299544731

No, tak jestli dobře počítám, tak v prostoru před budovou zaparkuje 50 aut (to k těm avízovaným 150 místům) a k té zeleni - to jsou jako ty chuďátka zafasované do betonu? Připomíná mi to starý vtip od Renčína: "Les? Za mého mladí jsme tomu říkali osm stromů..."

Úpravu vidím ráda, ale domyšlenou, tohle mi přijde plácnutí do vody "se uvidí" plus obvyklá mediální masáž Creamu. BTW, proč to musí být HOUSE64? To jako čeština není dost dobrá? Nebo jak je to anglicky, tak to naznačuje něco lepšího? Viz slavný zlínský Economy Manager Express?

+2/−1
6.4.2016 8:16
Foto

J19a98n 31A88d54l54e51r 2106281246406

Dnes jsem na to viděl roztomilou reklamu:

"Obchodní prostory v centru Zlína". Legrace nade vše.

0/−1
6.4.2016 15:06

K69a91r44e65l 43E61h33l 5896781836627

Jediné hodnotné budovy jsou 21 a dejme tomu 13.

Ostatní prach sprosté lité betonovky se měly zbourat a postavit znovu s vnější fasádou s vizuálním stylem původních.

Většina budov množstvím pater neodpovídá reálným potřebám... nikdo nechce provozovat prodejnu nad druhé patro.

Zákazníci jsou zdechlí jezdit i výtahem o jedno patro nahoru :-/

Sudé nebo liché řady se měly zrušit zcela a využít jako obslužný prostor, který nyní chybí.

Bohužel se zde prosazují názory lidí, kteří mají právo rozhodnout ale praktičnost mají jak Pat a Mat.

+1/−2
5.4.2016 20:42

J56a91n87a 14N83ě19m82e19č21k34o44v25á 3733714211536

Takhle kdyby se po Svitu nejdřív dalo vůbec bezpečně projít... Chodníky roztřískané, místy nejsou; totálně chaotický provoz aut, už i vrak dodávky, a jako vrchol obšancování kamerami u max32.

Chodím tam často, ale je to peklo... a žel bohu, v pořadí asi patnáctý, nesmírně potřebný :-/ obchoďák to fakt nevyřeší.

+4/−1
5.4.2016 19:22
Foto

J12a28n 14A26d83l69e87r 2596881166756

Pokud se krémovým hochům bude dařit naplňovat prodejní prostory podobným tempem, jako ty nové u I. segmentu (a to leží uprostřed zalidněné oblasti, ne v relativně nedostupné části továrny), budovy zůstanou v příštích desetiletích z většiny prázdné.

(dosavadní obsazenost zajišťuje většinou a.s. Svit, která má v b. 64 v jedné etáži sídlo i se svým archivem)

+2/−1
5.4.2016 17:42
Foto

J88a85n 94A50d69l21e61r 2176421836706

" .... Stavební práce ale nesmí změnit původní a cenný funkcionalistický ráz budovy. Baťovský areál je totiž součástí památkové zóny ...."

V případě krémových hošanů celkem vtipná poznámka.

+2/−1
5.4.2016 17:44

P45e68t89r 17T88i95c54h27ý 4720541895584

Kdyby z cele fabriky radeji vznikl univerzitni kampus i s kolejemi, to by byla pecka.

+1/−2
5.4.2016 15:57
Foto

V15í85t 62M10a91c68h 4418988973180

Kdysi prý tato varianta byla na stole, ale tehdy byla univerzita poměrně malá a neměla tak rozsáhlé finanční zdroje. Navíc dřívější (a konec konců i dnešní) složitá majetková struktura a náročnost rekonstrukcí tomu utla tipec.

+1/0
6.4.2016 8:41

V29l95a24s70t64a 33H62l66i38s37n82i66k58o24v19s94k73á 9429423250

Nedaří se obsazovat prodejny v centru, tak jsem zvědavá na obsazení ve fabrice. Otevřít obchody není problém, horší je tam dostat zákazníky. Abych pravdu řekla, vůbec tam nechodím, není mi sympatické to prostředí. Prostě, je to pořád jen fabrika.

+3/−1
5.4.2016 12:59

I61v84o 39H80r19a87b68a28l 8922741437

Pokud areál nebude dostupný vyhovujícím způsobem pro automobilový provoz, jsou to všechno jen utopické představy.

(napojení na veřejné komunikace v ulici Gahurova velmi problematické, poměrně úzké kominikace v areálu s velmi hustým provozem chodců - zejména po komunikacích, neexistence možnosti zaparkovat - dvě desítky míst na placeném parkovišti stovky metrů od obchodů)

+8/0
5.4.2016 12:44







Najdete na iDNES.cz