Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Budova v baťovském areálu získává nový vzhled, nabídne obchody i kanceláře

První část rekonstrukce 64. budovy v baťovském areálu ve Zlíně finišuje. Jeden z největších projektů urbanistické regenerace v této lokalitě bude stát kolem 300 milionů korun. Skončit by měl v roce 2017 či 2018.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z14d79e26n26ě60k 48P79o78s37p22í39š70i56l 8474917114360

Ve zlíně je už "přeobchodováno" a "přemarketováno". Do tohoto baráku pravděpodobně nikdy nevkročím.

0/−1
7.4.2016 11:18

Š38t44ě49p19á10n11k82a 56P40a88v29l16í55k83o53v41á 1509729894261

No, tak jestli dobře počítám, tak v prostoru před budovou zaparkuje 50 aut (to k těm avízovaným 150 místům) a k té zeleni - to jsou jako ty chuďátka zafasované do betonu? Připomíná mi to starý vtip od Renčína: "Les? Za mého mladí jsme tomu říkali osm stromů..."

Úpravu vidím ráda, ale domyšlenou, tohle mi přijde plácnutí do vody "se uvidí" plus obvyklá mediální masáž Creamu. BTW, proč to musí být HOUSE64? To jako čeština není dost dobrá? Nebo jak je to anglicky, tak to naznačuje něco lepšího? Viz slavný zlínský Economy Manager Express?

+2/−1
6.4.2016 8:16
Foto

J96a75n 25A83d30l96e36r 2776451556356

Dnes jsem na to viděl roztomilou reklamu:

"Obchodní prostory v centru Zlína". Legrace nade vše.

0/−1
6.4.2016 15:06

K89a37r25e34l 74E73h87l 5136771436697

Jediné hodnotné budovy jsou 21 a dejme tomu 13.

Ostatní prach sprosté lité betonovky se měly zbourat a postavit znovu s vnější fasádou s vizuálním stylem původních.

Většina budov množstvím pater neodpovídá reálným potřebám... nikdo nechce provozovat prodejnu nad druhé patro.

Zákazníci jsou zdechlí jezdit i výtahem o jedno patro nahoru :-/

Sudé nebo liché řady se měly zrušit zcela a využít jako obslužný prostor, který nyní chybí.

Bohužel se zde prosazují názory lidí, kteří mají právo rozhodnout ale praktičnost mají jak Pat a Mat.

+1/−2
5.4.2016 20:42

J30a58n59a 71N80ě37m85e39č15k74o12v83á 3383624291656

Takhle kdyby se po Svitu nejdřív dalo vůbec bezpečně projít... Chodníky roztřískané, místy nejsou; totálně chaotický provoz aut, už i vrak dodávky, a jako vrchol obšancování kamerami u max32.

Chodím tam často, ale je to peklo... a žel bohu, v pořadí asi patnáctý, nesmírně potřebný :-/ obchoďák to fakt nevyřeší.

+4/−1
5.4.2016 19:22
Foto

J88a12n 74A15d21l83e63r 2396781406596

Pokud se krémovým hochům bude dařit naplňovat prodejní prostory podobným tempem, jako ty nové u I. segmentu (a to leží uprostřed zalidněné oblasti, ne v relativně nedostupné části továrny), budovy zůstanou v příštích desetiletích z většiny prázdné.

(dosavadní obsazenost zajišťuje většinou a.s. Svit, která má v b. 64 v jedné etáži sídlo i se svým archivem)

+2/−1
5.4.2016 17:42
Foto

J77a66n 61A68d21l82e37r 2546661336586

" .... Stavební práce ale nesmí změnit původní a cenný funkcionalistický ráz budovy. Baťovský areál je totiž součástí památkové zóny ...."

V případě krémových hošanů celkem vtipná poznámka.

+2/−1
5.4.2016 17:44

P26e97t90r 16T50i60c86h52ý 4850701555184

Kdyby z cele fabriky radeji vznikl univerzitni kampus i s kolejemi, to by byla pecka.

+1/−2
5.4.2016 15:57
Foto

V98í11t 13M37a58c45h 4938308913500

Kdysi prý tato varianta byla na stole, ale tehdy byla univerzita poměrně malá a neměla tak rozsáhlé finanční zdroje. Navíc dřívější (a konec konců i dnešní) složitá majetková struktura a náročnost rekonstrukcí tomu utla tipec.

+1/0
6.4.2016 8:41

V77l18a72s53t15a 89H10l10i17s62n42i40k85o75v23s14k43á 9139513350

Nedaří se obsazovat prodejny v centru, tak jsem zvědavá na obsazení ve fabrice. Otevřít obchody není problém, horší je tam dostat zákazníky. Abych pravdu řekla, vůbec tam nechodím, není mi sympatické to prostředí. Prostě, je to pořád jen fabrika.

+3/−1
5.4.2016 12:59

I53v87o 31H58r61a67b18a54l 8782191717

Pokud areál nebude dostupný vyhovujícím způsobem pro automobilový provoz, jsou to všechno jen utopické představy.

(napojení na veřejné komunikace v ulici Gahurova velmi problematické, poměrně úzké kominikace v areálu s velmi hustým provozem chodců - zejména po komunikacích, neexistence možnosti zaparkovat - dvě desítky míst na placeném parkovišti stovky metrů od obchodů)

+8/0
5.4.2016 12:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.