Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejen Otrokovice. Chodci riskantně přecházejí koleje i ve Zlíně a Vsetíně

Nádraží v Otrokovicích, kde nedávno jen těsně unikli smrti dva chlapci, patří dlouhodobě mezi kritické úseky na železnici ve Zlínském kraji. Chodci extrémně riskují, když přecházejí koleje, také ve Zlíně a Vsetíně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M38i55r52o31s34l73a19v 71P79a60v21l49í68č91e77k 7303360285404

A nejen tam.

0/0
24.3.2016 7:17

N18i96k22o22l23a80j 45M19a63l83í95k 5264533270551

Místo tohoto článku máte udělat článek - chcete se zabít? Ne? Tak se dívejte kolem sebe. To je vše, je to jen o lidech.

A pokud někoho vlak přejede, je to smutná událost, ale opět se má zdůraznit, že si za to ten člověk může sám.

0/0
23.3.2016 13:25

V65í28t 46V44ý51m83o73l36a 8138964634585

Přesně tak. Připadal bych si jako blázen, kdybych ve Zlíně v centru čekal pět minut, než přestane přechod vyzvánět, zatímco vlak celou dobu stojí na dohled na nádraží.

+1/0
23.3.2016 13:06

V26í57t 85B80r45z30o58b13o87h41a43t40ý 7170532383101

je opravdu namístě srovnávat železniční koridor, kde jezdí vlaky běžně 160km/h s lokálkou do Zlína končící ve Vizovicích?

+1/0
23.3.2016 12:50

M17i94r63o94s95l50a45v 21P12a88v83l87í34č32e85k 7193260275854

Nejde o koridor ale o to že lidé přecházejí přes koleje tam kde nesmí.

0/0
24.3.2016 7:19

M92i16r97o25s79l33a67v 51K77a85š13p14a44r 7390441357956

No tak ono hlavně na Vsetíně u vlakového přejezdu u nádraží je problém, že výstražné světla bimbají, závory dole a opravdu dlouhé minuty žádný vlak od nádraží nejede. Zato z druhé strany od Valmezu vlak přijede do 10sec co jdou závory dole...

+1/0
23.3.2016 9:53

J11a98n 63V29a16l50o68u43c40h 6742257628180

To je problém všech přejezdů blízko zastávky/nádraží. Spínání vlak sepne přejezd ještě před stanicí a pokud pak třeba ještě čeká na protijedoucí, může se to natáhnout. Jenže když se "to tak vždycky dělalo", je snadnější pranýřovat i chodce, kteří znají poměry v vlezou na přejezd, když vlak stojí ve stanici.

Jinak obecně - chodci přelézají (i koridorovou) trať kvůli pár metrům všude. Pak je průšvih, že když se něco stane (a strojvedoucí jasně viděl, příp. je natočeno, že tam chodec vlezl), stejně se čeká na drážní inspekci, polici, měří se, fotí a trať je uzavřená hodiny.

0/0
23.3.2016 10:31







Najdete na iDNES.cz