Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejen Otrokovice. Chodci riskantně přecházejí koleje i ve Zlíně a Vsetíně

Nádraží v Otrokovicích, kde nedávno jen těsně unikli smrti dva chlapci, patří dlouhodobě mezi kritické úseky na železnici ve Zlínském kraji. Chodci extrémně riskují, když přecházejí koleje, také ve Zlíně a Vsetíně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M12i37r28o95s46l34a56v 97P93a34v79l96í91č43e79k 7653720315584

A nejen tam.

0/0
24.3.2016 7:17

N16i51k45o88l82a20j 56M32a72l85í60k 5754303470141

Místo tohoto článku máte udělat článek - chcete se zabít? Ne? Tak se dívejte kolem sebe. To je vše, je to jen o lidech.

A pokud někoho vlak přejede, je to smutná událost, ale opět se má zdůraznit, že si za to ten člověk může sám.

0/0
23.3.2016 13:25

V30í39t 17V40ý88m24o30l47a 8318754614635

Přesně tak. Připadal bych si jako blázen, kdybych ve Zlíně v centru čekal pět minut, než přestane přechod vyzvánět, zatímco vlak celou dobu stojí na dohled na nádraží.

+1/0
23.3.2016 13:06

V79í94t 15B29r97z85o95b52o23h53a18t49ý 7240612693471

je opravdu namístě srovnávat železniční koridor, kde jezdí vlaky běžně 160km/h s lokálkou do Zlína končící ve Vizovicích?

+1/0
23.3.2016 12:50

M28i13r41o92s96l22a50v 57P42a41v43l85í13č23e23k 7313550765364

Nejde o koridor ale o to že lidé přecházejí přes koleje tam kde nesmí.

0/0
24.3.2016 7:19

M66i66r62o89s34l94a90v 51K22a89š91p77a28r 7760121437886

No tak ono hlavně na Vsetíně u vlakového přejezdu u nádraží je problém, že výstražné světla bimbají, závory dole a opravdu dlouhé minuty žádný vlak od nádraží nejede. Zato z druhé strany od Valmezu vlak přijede do 10sec co jdou závory dole...

+1/0
23.3.2016 9:53

J81a64n 50V38a47l71o86u63c98h 6912387988320

To je problém všech přejezdů blízko zastávky/nádraží. Spínání vlak sepne přejezd ještě před stanicí a pokud pak třeba ještě čeká na protijedoucí, může se to natáhnout. Jenže když se "to tak vždycky dělalo", je snadnější pranýřovat i chodce, kteří znají poměry v vlezou na přejezd, když vlak stojí ve stanici.

Jinak obecně - chodci přelézají (i koridorovou) trať kvůli pár metrům všude. Pak je průšvih, že když se něco stane (a strojvedoucí jasně viděl, příp. je natočeno, že tam chodec vlezl), stejně se čeká na drážní inspekci, polici, měří se, fotí a trať je uzavřená hodiny.

0/0
23.3.2016 10:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.