- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda slov nad tím bo*delem co vládné v zadávaní zákazeka ta firma která se odvolá a neuspěje při soudním rozhodnuití zaplatí veškeré výlohy+ zpoždění stavby bude příště uvažovat o odvolání.
Oprava má stát 80mil až se schválí zákon o veřejných zakázkách +50% za vícepráce tak se ten rok navíc vyplatí.
Co na tom, že u nebude co opravovat.... Hlavně, že vše bude transparentní. Kretenismus politiků "nové školy" dosahuje absurdní dokonalosti
krásně se ukázalo, jak současné právní předpisy jsou špatně nastaveny.
Proč je to vždy cena která rozhoduje?
Na dálnici u Ostravy vybrali také nejlevnější a jak to dopadlo.
Protože úřednkci s tím mají nejméně práce. Porovnat čísla dokáže i polodement. Zatímco porovnávat kvalitu, reference, to není jen tak. A následně to vysvětlovat neúspěšným účastníkům soutěže, a hned potom ve správním řízení ÚOOS apod.
- tunel není dostatečně dlouhý a široký že
Strhnout a postavit něco architektonicky nového.
Mně se také ty Jurkovičovy stavby moc nelíbí. Také přeplácané
Na akce tohoto druhu je běžné výběrové řízení nevhodné. Nikdy nemůže být dosaženo nejlepšího výsledku.