Diskuze

Zlínský magistrát začne hledat firmu, která opraví Baťův památník

Přestavba Domu umění ve Zlíně na Památník Tomáše Bati, který má být chloubou města, je o něco blíž. Zastupitelé odsouhlasili, že radnice může vypsat výběrové řízení na dodavatelskou firmu. Udělá to v dubnu, a pokud vše půjde bez zádrhelů, dělníci se pustí do přestavby památky už v první polovině letošního roku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Muzeum jihovýchodní Moravy v památníku NIKDY nebylo!!! Takové údaje by si měl novinář ověřit, znehodnocuje tak svou věrohodnost.

1 0
možnosti
NM

Za to tam byla Krajská galerie. To si asi spletl s tím muzeem, bych tak řekl.

1 0
možnosti
AZ

Toto je ten okamžik jestli budovat vymrzající a v létě rozžhavený skleník, nebo využít jednu z možností a vybudovat nové dopravní řešení města Zlína. To původní baťovské je z minulého století - jen po zjednosměrnění. Doporučoval bych anketu, protože bez D49 Hulín - Slovensko státní silnice 1/49 ve středu města obstaráva a vždy bude obstarávat tah Kyjev - Paříž. Tento tah se kraji nepodařilo zařadit do mezinárodního systému TEN -T, ale zato funguje. S narůstajícím průjezdním komfortem se bude provoz jenom zvyšovat. Každý řidič se ve Valašské Polance bude muset rozhodnout, jestli pojede na Val. Mez., nebo ZLÍN. Čili na 1/35 a tudíž E442, nebo 1/49 a Zlín a tím na D1 a celou západní Evropu!!!.

Ve Zlíně se pohybují slovenské, občas i ukrajinské a nevím proč rumunské kamiony. Pochopitelně také české kamiony z ostatních krajů směřujících na Slovensko.

Ve Vsetíně před 50 lety věděli, že státní silnice na NÁKLADY STÁTNÍ KASY musí z města. Ve Zlíně o tom také nelze pochybovat.

1 4
možnosti
AZ

Kolik vás bude mínusářů, kteří obhajujete zdechlinu v podobě Pravobřežky. V době pana Ing. Šenkýře to měla být náhrada ZA STŘED MĚSTEM VEDANOU

1/49. Měla to být 4 proudá přeložka státní silnice s průjezdní rychlostní 100 km/hod se 400 metrovým ochranným a eventuálně také asanačním pásmem na náklady státu. Doplňovat ji měly tunely od Čepkova po Lidl Obeciny ve variantě A a tunel z Čepkova po Nivy ve variantš B, nad nemocnicí na ̈viadukt přes celé údolí Dřevnice do původní stopy 1/49 za Přílukem.

Pro úplnost uvedu, že toto řešení smetlo se stolu vyjádření min. dopravy a kraje.

0 0
možnosti
KC

Výborná zpráva ! Komunisty zohavený památník dostane původní podobu, panu Baťovi aspoň trochu splatí Zlín jeho nepomíjející zásluhy.

1 1
možnosti
ŠP

Otázka do diskuse je, jak by se na to díval sám Baťa. Osobně si myslím, že by byl raději, kdyby fungovala fabrika, než památník. Nota bene, když se neví, co bude vevnitř. Na letadlo se asi moc diváků nenaláká a nějak se to bude muset udržovat plus personál atd....

Jinak hurá za záchranu, ale mělo by to být domyšlenější.

4 1
možnosti