Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlínský magistrát začne hledat firmu, která opraví Baťův památník

Přestavba Domu umění ve Zlíně na Památník Tomáše Bati, který má být chloubou města, je o něco blíž. Zastupitelé odsouhlasili, že radnice může vypsat výběrové řízení na dodavatelskou firmu. Udělá to v dubnu, a pokud vše půjde bez zádrhelů, dělníci se pustí do přestavby památky už v první polovině letošního roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P92e25t44r 32S55t41a31r85o67s55t75a 6646568800908

Muzeum jihovýchodní Moravy v památníku NIKDY nebylo!!! Takové údaje by si měl novinář ověřit, znehodnocuje tak svou věrohodnost.

+1/0
15.3.2016 9:18

N75i47k98o83l28a77j 23M57a50l70í20k 5314273900331

Za to tam byla Krajská galerie. To si asi spletl s tím muzeem, bych tak řekl.

+1/0
15.3.2016 10:22
Foto

J20a20n 19A25d26l44e58r 2836901766246

To si spletli hodně. Ale nepřekvapuje mne to, místní redakce občas neumí do pěti napočítat.

0/0
15.3.2016 12:00

A22n80t82o76n13í34n 21Z22e82l37i46n16k46a 5454458745730

Toto je ten okamžik jestli budovat vymrzající a v létě rozžhavený skleník, nebo využít jednu z možností a vybudovat nové dopravní řešení města Zlína. To původní baťovské je z minulého století - jen po zjednosměrnění. Doporučoval bych anketu, protože bez D49 Hulín - Slovensko státní silnice 1/49 ve středu města obstaráva a vždy bude obstarávat tah Kyjev - Paříž. Tento tah se kraji nepodařilo zařadit do mezinárodního systému TEN -T, ale zato funguje. S narůstajícím průjezdním komfortem se bude provoz jenom zvyšovat. Každý řidič se ve Valašské Polance bude muset rozhodnout, jestli pojede na Val. Mez., nebo ZLÍN. Čili na 1/35 a tudíž E442, nebo 1/49 a Zlín a tím na D1 a celou západní Evropu!!!.

Ve Zlíně se pohybují slovenské, občas i ukrajinské a nevím proč rumunské kamiony. Pochopitelně také české kamiony z ostatních krajů směřujících na Slovensko.

Ve Vsetíně před 50 lety věděli, že státní silnice na NÁKLADY STÁTNÍ KASY musí z města. Ve Zlíně o tom také nelze pochybovat.

+1/−4
15.3.2016 9:06

A22n33t23o39n62í57n 44Z66e49l40i45n42k91a 5564328695160

Kolik vás bude mínusářů, kteří obhajujete zdechlinu v podobě Pravobřežky. V době pana Ing. Šenkýře to měla být náhrada ZA STŘED MĚSTEM VEDANOU

1/49. Měla to být 4 proudá přeložka státní silnice s průjezdní rychlostní 100 km/hod se 400 metrovým ochranným a eventuálně také asanačním pásmem na náklady státu. Doplňovat ji měly tunely od Čepkova po Lidl Obeciny ve variantě A a tunel z Čepkova po Nivy ve variantš B, nad nemocnicí na ̈viadukt přes celé údolí Dřevnice do původní stopy 1/49 za Přílukem.

Pro úplnost uvedu, že toto řešení smetlo se stolu vyjádření min. dopravy a kraje.

0/0
15.3.2016 9:37

A95n39t80o46n45í97n 18Z43e63l85i14n73k73a 5794508705460

Opomněl jsem velmi důlžitou variantu dokonce uvedenou v platném Územním plánu města Zlína. Pravobřežka má být zaústěna a slovy: má využívat !!! ulici Sokolskou, pokračovat /snad dočasně/ přes plánovaný obchvat Zálešné, Podvesné a Věžových domů k Lidlu Obeciny.

0/0
15.3.2016 9:47

N59i76k46o60l63a46j 26M36a72l88í78k 5294363150751

Mínus protože:

Podkopávat půl Zlína je blbost. Pravobřežku nikdo nepovažuje za důstojné řešení. Důstojné řešení je vést dopravu, která Zlínem projíždí, zcela mimo Zlín. To by pomohla dostavba Hulín-Fryšták-Slovenská hranice.

Jeslti nemáte rád Zlín a chcete ho narušit, tak budiž. Já bych nebojoval teda za rychlostní cestu rovnou do centra Zlína, ale rychlostní cestu, která povede kolem města ;-) zamyslete se.

0/−1
15.3.2016 10:27

A98n49t16o64n38í37n 23Z25e79l75i75n53k70a 5924698885740

Nebudete mně věřit, ale až na jednu věc mám tentýž názor. Otevřete si videozáznam z předposledního zasedání zastupitelstva a v diskuzi občanů zjistíte proč D49 Hulín - Slovensko nebude.

Víte, vždycky mne šokovalo plánování a budování dálničních úprav na 1/57 a tedy E442 Valmez - Slovensko. Tvrdá a nesmlouvavá linie M. dopravy mně došla, až jsem si uvědomil, že 1/35 a tedy E442 Valmez - Slovensko se nebuduje jako dálnice ve směru Valmez - Makov - Bytča, ale ve směru Valmez - Vsetín - Valašská Polanka - Střelná - Slovensko. A toto je nejenom zimní tah mimo hřebeny Beskyd, Třeštík a Bumbálku, ale zároveň nový tah na Slovensko, na průmyslový Púchov. Trasa přes Lysský průsmyk je zcela po rovině. MD tedy ani o krůček neustoupilo od svého původního záměru a trvale přehlíží krajem požadovanou D49 Hulín - Slovensko.

Tato skutečnost má 2 aspekty:

1.Zlín bude mít jednoho dne k dispozici dálnici na Slovensko, Ukrajinu a Rusko nejblíže ve Valašské Polance.

2.Státní silnice 1/49 vedená středem Zlína !!! propojuje Valašskou Polanku a výše uvedené východní destinace s D1, čili s celou západní Evropou !! Situace se bude zákonitě vyhrocovat také s budováním D55 na jih od Otrokovic. D55 totiž někdo nazval Balticko - Adriatickou magistrálou.

3.Řešení dopravy měst bohužel zjizvuje jejich tváře.

Jsme ve 3. tisíciletí a to co se nyní naplánuje bude sloužit Zlínu dalších 100 let a nebojím se říct věčně.

Kdo ještě po tomto vysvětlení neuvažuje o přeložce 1/49 ze středu města je hrobař zlínského životního prostředí pro 70 tis. obyvatel.

0/0
15.3.2016 11:41

A94n42t79o84n18í51n 59Z22e53l72i56n28k87a 5164578195140

Nikdy jsem nemluvil a nemyslel na rychlostní cestu středem města. Vždycky obráceně!! Vždycky jsem mluvil o sjezdech v místě Louky, Příluky a Zlín centrum Gahurova a tedy bývalý Dům umění. Takto je to všude jinde VE SVĚTĚ BEZ VYJÍMKY.

0/0
15.3.2016 11:59

K33a66r24e22l 42C32h44r95a69s84t20i74n33a 4663834240835

Výborná zpráva ! Komunisty zohavený památník dostane původní podobu, panu Baťovi aspoň trochu splatí Zlín jeho nepomíjející zásluhy.

+1/−1
15.3.2016 9:04

Š86t56ě29p67á56n88k92a 21P64a80v93l36í73k27o65v48á 1469359544751

Otázka do diskuse je, jak by se na to díval sám Baťa. Osobně si myslím, že by byl raději, kdyby fungovala fabrika, než památník. Nota bene, když se neví, co bude vevnitř. Na letadlo se asi moc diváků nenaláká a nějak se to bude muset udržovat plus personál atd....

Jinak hurá za záchranu, ale mělo by to být domyšlenější.

+4/−1
15.3.2016 10:35







Najdete na iDNES.cz