Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Půjčit, popojet a vrátit. Nadšenci v Uherském Hradišti budou sdílet kola

Službu oblíbenou v řadě světových měst nabídne od léta také Uherské Hradiště. Místní nadšenci uspěli se svým projektem na sdílení jízdních kol. K dispozici bude zhruba třicítka prvorepublikových bicyklů, nabízet je budou v celém souměstí se Starým Městem a Kunovicemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T38o69m89a28s 13N74o58v46o81t92n86y 1381974256165

Takže i v Hradišti to bude vypadat jako v Brně, kde se vezmou staré vraky, přetřou se štětkou na hnusnou růžovou a protože ty osoby, co na tom jezdí, jsou prudce chytré, tak se to kolo pak válí přivázané někde u sloupku na frekventovaném chodíku a týden tam překáží než na to zase jiný "hipster" sedne a šrot převeze o kousek dál... Ono vůbec stačí pozorovat tu sortu lidí, co se pohybuje po městě v silném provozu na nějaké "ukrajině" ve stavu šrotu a má co dělat aby to vůbec udržela jakž takž rovně na silnici. O agresivitě městských cyklistů ignorujících veškeré předpisy, ohrožující chodce na chodnících kde nemají co dělat, ani nemluvě. Kdyby městapo dělalo co má, tak by byl za chvíli pokoj po pár pokutách.

0/0
4.3.2016 22:15

V55í89t 38B71r14z76o25b71o66h33a53t22ý 7240572533231

Zvláštní, když chcete provozovat půjčovnu koloběžek, tak mimojiné musíte dokládat atestace, certifikáty a další fůru papírů Když se náhodou něco někomu stane, tak opět složitá dokládání potvrzení o tom, že provozovatel opravdu nemůže za hloupost svých zákazníků........

a tady přijde parta "nadšenců" provozovat půjčovnu kol, která ještě nedávno byla v nálezovém stavu, těžko budou mít jakékoli potvrzení o způsobilosti provozu (dle fotek na fb nemají ani základní výbavu, nicméně tu snad doplní) a najednou to ouřadovi nevadí a ještě se schrastí i dotace.

Já nemám proti tomu nápadu nic, sdílení kol se mi líbí, ale vadí mi ten dvojí metr......

+3/0
4.3.2016 10:40

A33r74n18o24š65t 67S40t30á63r80e13k 4302910235294

Osobně si myslím, že všechna ta potvrzení potřeba budou, tohle je jen první nadšení, které narazí na úřednickou realitu - přesně z těch důvodů, co píšete.

0/−1
4.3.2016 10:46

V30í45t 70B15r41z56o10b26o54h22a97t33ý 7930592613431

Pro projekt budou použita prvorepubliková jízdní kola u kterých je jediná možnost, jak je "papírově" dát do pořádku nová atestace, atest musí být na každý typ kola. Tento atest je dražší jak nové moderní kolo, které by pro provoz sdílení kol byly i vhodnější.

Nicméně nabyl dojmu, že projekt je již hotov a čeká se pouze na renovaci prvních kousků kol, přičemž se další sbírají.

0/0
4.3.2016 11:00

T88o37m79a63s 63N88o11v50o87t58n17y 1181334726945

Přitom kdyby chtěl někdo provozovat autopůjčovnu s tak "renovovanými" vraky aut jako jsou tahle "kola", tak by policajti posbírali techničáky hned první den a bylo by po půjčovně. Ale kolaři mají speciální zacházení, jim se nedodržování předpisů toleruje...

0/0
4.3.2016 22:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.