Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Traktorista projel stopku, po srážce s autem pro něj letěl vrtulník

Vážná zranění utrpěl řidič traktoru, který u Uherského Brodu vjel bez zastavení na hlavní silnici a srazil se s osobním autem. Traktoristu transportoval do nemocnice vrtulník, škodu policisté odhadují na tři miliony korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T74o12m21á79š 53V72a47l93d35e18r 7343680249

Klasika. Sám když jedu po této silnici setkám se se smrtelnou nehodou s pravděpodobností 50%. Silnice je zablokovaná. Už mě irituje, jací hňupi na této silnici šílí a jezdí jako v kómatu bez rozmyslu. Vytvářejí vláčky, předjíždějí riskantně atd. Motorkáři jsou zvláštní kapitola šílenců.Jako by všichni tam byli ovlivněni chlastem.:-)

+1/0
5.3.2016 8:06

V10í44t 50B59r37z61o48b57o75h93a71t57ý 7800132103711

Já úsek Starý Hrozenkov - Brno jezdím teda taktéž několikrát do týdne, ale mám jiné zkušenosti. Apropo jakou má tato nehoda souvislost s Vámi zmíněnými vláčky, riskantním předjížděním a nebo motorkářema?

0/0
6.3.2016 18:17

T22o50m61á56š 23V93a45l96d90e20r 7173100849

tady jeden příklad a neuplynulo ani deset dní. "http://zlin.idnes.cz/srazka-aut-na-silnici-i-50-u-zlechova-dut-/zlin-zpravy.aspx?c=A160315_153336_zlin-zpravy_ras"........Samozřejmě že nemá vliv na tuto nehodu, ale na jiné nehody mají.A že jich není málo. Popisuji s čím se setkávám. Jinak tím, že vznikají vláčky, tak se vždy najde šílenec, který vytvoří krizovku. Nehledě na to, že když někdo brzdí provoz kde se nedá předjíždět, tak je hulvát a nemyslím tím úseky 500m, ale několika kilometrové úseky. Má na chvilku sjet ze silnice a umožnit průjezd normálním řidičům, kteří jezdí do těch 90-ti km/hod. Je to nejhorší silnice co do pohodlí a pohody z jízdy v ČR, kterou znám. RvRvRv

0/0
15.3.2016 18:22

V51í86t 78B64r36z34o52b51o92h46a53t51ý 7460792393631

tak to máte hodně málo naježděno, zkuste jezdit v jižních čechách - úzké silnice I. třídy, výmoly a v létě samý traktor, oproti tomu I/50 je téměř v celé délce široká, že nemají problém se vyhnout tři auta, a od hranic (SK) až do slavkova (s výjimkou nesovic) s relativně novým povrchem. Vzhledem k provozu na té silnici nehod moc není, problém jsou vesměs buchlovské hory, které si zvláště motorkáři mnohdy pletou se závodní dráhou.

0/0
15.3.2016 18:36

R97a49d72e75k 80Č83e55r77v54e30n63k47a 5584481304602

jezedák má dycky přednost

0/0
4.3.2016 17:13

H62o16n88z24a 17F30á56t60o58r 2789755954200

Ach, to je úd. Ani bych se nedivil, kdyby ho šel řidič z osobáku dorazit. Takhle si jede po silnici první třídy a najednou se mu tam nacpe někdo, kdo zapomněl, že už není na poli. S tím se nejenom nedá počítat, ale nejspíš ani nic dělat.

+2/−1
4.3.2016 15:24

J20a42k63u80b 97S50e47m41e29r10á94d 2197336431721

s predcasnyma soudama bych pockal, tam se da jet klidne 200km/h, takze pri vjizdeni do krizovatky ho jeste ani nemusel videt

+3/0
4.3.2016 15:37

J86a92r12o72s85l89a45v 57L65e31b43e51d88a 3236959157870

Z té křižovatky je směrem na UB viditelnost 500 m (skoro až po nadjezd). I kdyby meďour jel opravdu 200, musel by ho traktorista vidět 9 sekund předem. Při 130 (tolik tam jezdím já :-) to vychází skoro na 14 sec.

Traktorista je @#$%^&*

+1/0
4.3.2016 16:19

V45á66c22l65a81v 48P18o11u88s41t61k20a 3780891722

Nechci obhajovat taktoristu, ale něco jiného je blížící se vozidlo vidět, a něco jiného je odhadnout případně předpokládat, že se blíží rychlostí například 200 km/hod.

+1/0
4.3.2016 16:37

J57a69r66o55s16l88a15v 73L62e75b41e47d55a 3606339447240

Ano, to je taky příčina nehod při nedání přednosti. Nestačí vozidlo vidět - a spokojit se s tím, že "je dost daleko" - je třeba především odhadnout _za_jak_dlouho_ dojede ke křižovatce. Když to neumím, tak počkám.

Na druhou stranu, kdybych tam jel a viděl traktor u křižovatky, tak automaticky ihned zpomaluju. I proto, že je tam 70.

(Sice nevím, kolik mercedes jel, ale 200 tam opravdu zvykem nebývá...)

+2/0
4.3.2016 17:00

M22a59r51t20i77n 89K47a84d10l82e53c 5381355773744

to je přesně proč umíraj motorkáři. Lidi se jen jednou podivaj, i kdyby měli dvakrát aby zjistili jak rychle se blížej...

0/0
5.3.2016 12:38

J58a84r81o32s66l89a25v 81L70e14b46e33d43a 3916569767540

Motorkáři jsou taky někdy prostě blbě vidět...

Mně se stalo, že jsem si jel v pohodě asi 110 po úplně rovné silnici (tušímže poblíž Malacek) a předjížděl jsem, protijedoucí auto bylo fakt v dáli. Bylo vedro a vzduch se nad rozpáleným asfaltem tetelil.

Až později jsem zjistil, že před tím autem jede - a dost rychle - motorka! Její reflektor se kryl s reflektorem toho auta. Žádná krizovka, prostě jsem přišlápl plyn a včas předjíždění dokončil. Ale celkem jsem byl vykolejen zjištěním, že jsem tu motorku viděl až na cca 300 m - kdybych třeba nedával bacha, mohla ta krizovka nastat...

0/0
5.3.2016 13:13

J27a49k59u37b 79S94e67m31e80r55á32d 2457766481831

akorat jeste musite pocitat reakcni dobu ridice traktoru, plus rozjezd a dobu kdy dosahl krizovatky traktor .... no a jeste tam muze byt ten faktor, ze sice mercedes videl, ale necekal ze tech 500m ujede tak rychle... no a nakonec mohl taky chytit treba mrtvicku, proste strilet od boku se na zaklade par vet a fotek moc neda

0/0
4.3.2016 16:42

P10e82t62r 73B38a66r53t97ů39n88ě46k 9731534559549

Při vší smůle klika, že se potkala tak kvalitní vozidla.

+6/0
4.3.2016 14:54

P38e32t38r 36T88i74c50h94ý 4630271595504

Taky "stesti," ze to mercedes nenapalil celne.

+1/0
4.3.2016 15:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.