- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ona je to vlastně taková zážitková jízda absolvovat dálkový spoj příměstským motorákem.
Tento výrok myslí autor článku vážně?!
"Otevření regionálního trhu by soukromí dopravci uvítali. Mohli by pak jezdit do Prahy přímo ze Zlína. V současnosti mají totiž na regionální trať mezi Zlínem a Otrokovicemi monopol České dráhy."
Když si dopravce, jakýkoli, zaplatí dopravní cestu, může jezdit KAM CHCE. Tedy názor, že pro to, aby soukromníci mohli jezdit ze Zlína přímo do Prahy, by kraj musel otevřít trh regionální dopravy, podporující blud "České dráhy nechtějí soukromé dopravce pustit na své koleje", je naprosto nesmyslný"! Problém spočívá v tom, že z Otrokovic do Zlína je pouze neelektrifikovaná jednokolejná trať.
Vyobrazený vlak asi nebude ten dálkový, že?
Úsměvná novinářská přesnost.
vtipné je, že se skutečně jedná o vlak, který tu trasu jezdí ... příměstský motorák použitý na dálkovou dopravu :-D
Jasně, otevřete tratě...
Pak třeba získá některý soukromník trasu Vizovice-Zlín-Otrokovice. A k čemu to povede? Každý ze Zlína, kdo pojede někam dál si radši dojede trolejbusem do Otrokovic, než aby se kupoval dvě jízdenky na vlak...
Pokud se nebudou uznávat jízdenky, tak je to blbost, protože výhoda Českých drah je v jejich síťovosti - na jednu jízdenku můžu jet po celé republice, to jakkoliv jinak docílit nejde...
Tak jistě že se budou uznávat jízdenky, pokud dopravce pojede v rámci objednané dopravy. Stačí to dát do podmínek VŘ. A když to bude vlak "navíc" kromě objednaných, tak si prostě koupím jízdenku na soukromého dopravce. S tím nemá nikdo problém kromě šotoušů z K-Reportu co pořád řeší nějakou nesmyslnou "síťovost"
Jo kdyby byla již dostavěna trať Vizovice - Valašská Polanka to by byla jiná. Měla být hotová již před 70-ti lety a stále se uvažuje o ní. Zlín nemá přímé připojení na rychlíkovou trať.
A v tom je zakopaný pes,že se pořád jenom uvažuje .