Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slovácko spojí s Prahou a Trenčínem nový víkendový vlak

Další přímý vlakový spoj z Prahy do regionu začne od soboty vypravovat soukromý dopravce Arriva. Přímým spojem přes Uherské Hradiště bude zajíždět až do Trenčína. Zlínský kraj chce v létě rozhodnout, zda soukromníkům otevře regionální tratě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V60í74t 92B70r87z66o48b10o47h88a78t96ý 7600972663351

Ona je to vlastně taková zážitková jízda absolvovat dálkový spoj příměstským motorákem.

0/0
6.3.2016 18:14

M14a20t26ě95j 79V57o16n39d81ř16i80č58k38a 4454180868976

Tento výrok myslí autor článku vážně?!

"Otevření regionálního trhu by soukromí dopravci uvítali. Mohli by pak jezdit do Prahy přímo ze Zlína. V současnosti mají totiž na regionální trať mezi Zlínem a Otrokovicemi monopol České dráhy."

Když si dopravce, jakýkoli, zaplatí dopravní cestu, může jezdit KAM CHCE. Tedy názor, že pro to, aby soukromníci mohli jezdit ze Zlína přímo do Prahy, by kraj musel otevřít trh regionální dopravy, podporující blud "České dráhy nechtějí soukromé dopravce pustit na své koleje", je naprosto nesmyslný"! Problém spočívá v tom, že z Otrokovic do Zlína je pouze neelektrifikovaná jednokolejná trať.

0/0
4.3.2016 20:05
Foto

J12a37n 75A43d94l54e89r 2886781716616

Vyobrazený vlak asi nebude ten dálkový, že?

Úsměvná novinářská přesnost.

0/0
4.3.2016 13:51

V86í97t 89B60r70z48o10b51o12h60a79t26ý 7860412153601

vtipné je, že se skutečně jedná o vlak, který tu trasu jezdí ... příměstský motorák použitý na dálkovou dopravu :-D

0/0
6.3.2016 18:11

N67i50k18o52l69a20j 61M95a38l59í17k 5194643350171

Jasně, otevřete tratě...

Pak třeba získá některý soukromník trasu Vizovice-Zlín-Otrokovice. A k čemu to povede? Každý ze Zlína, kdo pojede někam dál si radši dojede trolejbusem do Otrokovic, než aby se kupoval dvě jízdenky na vlak...

Pokud se nebudou uznávat jízdenky, tak je to blbost, protože výhoda Českých drah je v jejich síťovosti - na jednu jízdenku můžu jet po celé republice, to jakkoliv jinak docílit nejde...

+1/−2
3.3.2016 21:15

T11o85m53a52s 83N25o29v87o88t44n65y 1831464316205

Tak jistě že se budou uznávat jízdenky, pokud dopravce pojede v rámci objednané dopravy. Stačí to dát do podmínek VŘ. A když to bude vlak "navíc" kromě objednaných, tak si prostě koupím jízdenku na soukromého dopravce. S tím nemá nikdo problém kromě šotoušů z K-Reportu co pořád řeší nějakou nesmyslnou "síťovost"

+1/−2
3.3.2016 22:13

N88i12k88o93l32a48j 69M28a90l75í45k 5934313200411

Síťovost není vůbec nesmyslná. Já jezdím vlakem několikrát týdně - do práce / do školy. Popř. na výlety... síťovost je sakra dobrá věc.

Ano, pokud to v podmínkách VŘ bude uznávání jízdenek ve všech objednaných spojích Zl. krajem, není problém a je mi jedno, s kým jedu.

+1/0
3.3.2016 22:18

N89i86k75o53l78a40j 42M88a31l44í47k 5614283170141

Ale upřímně - ano, stačí to dát do podmínek VŘ. Nevím proč - ale veřejná doprava ve Zlínském kraji není pro Zlínský kraj prioritou a KOVED - koordinátor dopravy ve Zl. kraji je spíš k smíchu... takže se bojím, že se cestující je zajímat nebudou.

+2/0
3.3.2016 22:23

T35o24m73a27s 69N15o30v70o13t67n40y 1671624756475

A na ten trolejbus si druhou jízdenku kupovat nemusí? ;-D;-D;-D

0/0
3.3.2016 22:14

N31i96k77o57l54a78j 18M92a52l79í55k 5224663580831

Jenže málo kdo bydlí u nádraží a tak si stejně jízdenku na trolejbus kupuje.

Příklad. Jezdím ze Zlína do Brna. Na nádraží Zlín-střed dojedu trolejbusem a dál jedu vlakem - když bych si ale musel kupovat další jízdenku na Zlín-střed/Otrokovice, tak to můžu jet rovnou trolejbusem do Otrokovic, když už si na ten trolejbus budu jízdenku kupovat (připlatím si 3-6 Kč a můžu jet až do těch Otrok).

Nebo když někdo bydlí na Jižních svazích? To rovnou radši pojede trolejbusem až do Otrokovic bez přestupu...

0/0
3.3.2016 22:21

V85í51t 20B86r49z30o29b13o50h35a69t25ý 7720842473711

tratě už dávno otevřené jsou, ale světe div se, nikdo o trať Otrokovice-Vizovice nemá zájem ....

0/0
6.3.2016 18:13

J79o22s83e23f 49P83a70v62e34r27a 6318316470

Jo kdyby byla již dostavěna trať Vizovice - Valašská Polanka to by byla jiná. Měla být hotová již před 70-ti lety a stále se uvažuje o ní. Zlín nemá přímé připojení na rychlíkovou trať.

+1/0
3.3.2016 16:50

T24o91m63á22š 28B81a88ř56i75n35k26a 2123925367319

A v tom je zakopaný pes,že se pořád jenom uvažuje .

0/0
4.3.2016 15:14

V83í63ť45a 17K15r17u75t98i82š 1450434115807

A proč by tu trať někdo nakladne stavěl? Spojení Zlín - Otrokovice je kratší a logictejsi, než Vsetín - Zlín přes kopce a Vizovice. Když tuto trať nedostavili před válkou nebo hned po ní, tak dnes už nemá žádný smysl a ekonomické opodstatnění.

0/0
4.3.2016 22:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.