Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slovácko spojí s Prahou a Trenčínem nový víkendový vlak

Další přímý vlakový spoj z Prahy do regionu začne od soboty vypravovat soukromý dopravce Arriva. Přímým spojem přes Uherské Hradiště bude zajíždět až do Trenčína. Zlínský kraj chce v létě rozhodnout, zda soukromníkům otevře regionální tratě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V58í58t 66B64r45z16o63b11o31h30a71t97ý 7300542573911

Ona je to vlastně taková zážitková jízda absolvovat dálkový spoj příměstským motorákem.

0/0
6.3.2016 18:14

M76a97t68ě59j 10V55o36n96d97ř44i64č90k88a 4244740698346

Tento výrok myslí autor článku vážně?!

"Otevření regionálního trhu by soukromí dopravci uvítali. Mohli by pak jezdit do Prahy přímo ze Zlína. V současnosti mají totiž na regionální trať mezi Zlínem a Otrokovicemi monopol České dráhy."

Když si dopravce, jakýkoli, zaplatí dopravní cestu, může jezdit KAM CHCE. Tedy názor, že pro to, aby soukromníci mohli jezdit ze Zlína přímo do Prahy, by kraj musel otevřít trh regionální dopravy, podporující blud "České dráhy nechtějí soukromé dopravce pustit na své koleje", je naprosto nesmyslný"! Problém spočívá v tom, že z Otrokovic do Zlína je pouze neelektrifikovaná jednokolejná trať.

0/0
4.3.2016 20:05
Foto

J11a75n 75A67d79l43e32r 2206911196766

Vyobrazený vlak asi nebude ten dálkový, že?

Úsměvná novinářská přesnost.

0/0
4.3.2016 13:51

V15í68t 57B70r55z16o25b53o32h13a26t12ý 7320682663101

vtipné je, že se skutečně jedná o vlak, který tu trasu jezdí ... příměstský motorák použitý na dálkovou dopravu :-D

0/0
6.3.2016 18:11

N51i71k21o17l54a11j 73M29a78l80í34k 5964643450491

Jasně, otevřete tratě...

Pak třeba získá některý soukromník trasu Vizovice-Zlín-Otrokovice. A k čemu to povede? Každý ze Zlína, kdo pojede někam dál si radši dojede trolejbusem do Otrokovic, než aby se kupoval dvě jízdenky na vlak...

Pokud se nebudou uznávat jízdenky, tak je to blbost, protože výhoda Českých drah je v jejich síťovosti - na jednu jízdenku můžu jet po celé republice, to jakkoliv jinak docílit nejde...

+1/−2
3.3.2016 21:15

T18o46m58a91s 39N85o93v45o81t97n30y 1471304836725

Tak jistě že se budou uznávat jízdenky, pokud dopravce pojede v rámci objednané dopravy. Stačí to dát do podmínek VŘ. A když to bude vlak "navíc" kromě objednaných, tak si prostě koupím jízdenku na soukromého dopravce. S tím nemá nikdo problém kromě šotoušů z K-Reportu co pořád řeší nějakou nesmyslnou "síťovost"

+1/−2
3.3.2016 22:13

N53i97k22o42l80a47j 79M11a31l14í93k 5384913730811

Síťovost není vůbec nesmyslná. Já jezdím vlakem několikrát týdně - do práce / do školy. Popř. na výlety... síťovost je sakra dobrá věc.

Ano, pokud to v podmínkách VŘ bude uznávání jízdenek ve všech objednaných spojích Zl. krajem, není problém a je mi jedno, s kým jedu.

+1/0
3.3.2016 22:18

N28i87k85o62l18a65j 72M76a37l24í56k 5354383190341

Ale upřímně - ano, stačí to dát do podmínek VŘ. Nevím proč - ale veřejná doprava ve Zlínském kraji není pro Zlínský kraj prioritou a KOVED - koordinátor dopravy ve Zl. kraji je spíš k smíchu... takže se bojím, že se cestující je zajímat nebudou.

+2/0
3.3.2016 22:23

T63o52m44a15s 37N36o83v31o64t12n37y 1441364876445

A na ten trolejbus si druhou jízdenku kupovat nemusí? ;-D;-D;-D

0/0
3.3.2016 22:14

N57i12k71o10l78a41j 60M67a75l16í80k 5304843280341

Jenže málo kdo bydlí u nádraží a tak si stejně jízdenku na trolejbus kupuje.

Příklad. Jezdím ze Zlína do Brna. Na nádraží Zlín-střed dojedu trolejbusem a dál jedu vlakem - když bych si ale musel kupovat další jízdenku na Zlín-střed/Otrokovice, tak to můžu jet rovnou trolejbusem do Otrokovic, když už si na ten trolejbus budu jízdenku kupovat (připlatím si 3-6 Kč a můžu jet až do těch Otrok).

Nebo když někdo bydlí na Jižních svazích? To rovnou radši pojede trolejbusem až do Otrokovic bez přestupu...

0/0
3.3.2016 22:21

V21í50t 91B96r49z51o92b85o46h54a43t65ý 7310602793311

tratě už dávno otevřené jsou, ale světe div se, nikdo o trať Otrokovice-Vizovice nemá zájem ....

0/0
6.3.2016 18:13

J45o88s92e65f 54P63a37v39e91r12a 6848676980

Jo kdyby byla již dostavěna trať Vizovice - Valašská Polanka to by byla jiná. Měla být hotová již před 70-ti lety a stále se uvažuje o ní. Zlín nemá přímé připojení na rychlíkovou trať.

+1/0
3.3.2016 16:50

T55o15m98á13š 39B89a86ř51i39n47k91a 2633255347549

A v tom je zakopaný pes,že se pořád jenom uvažuje .

0/0
4.3.2016 15:14

V44í74ť38a 17K95r84u44t40i91š 1610784565227

A proč by tu trať někdo nakladne stavěl? Spojení Zlín - Otrokovice je kratší a logictejsi, než Vsetín - Zlín přes kopce a Vizovice. Když tuto trať nedostavili před válkou nebo hned po ní, tak dnes už nemá žádný smysl a ekonomické opodstatnění.

0/0
4.3.2016 22:11







Najdete na iDNES.cz