- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pane Buchtíku, nejspíš trpíte některou z nemocí, když máte takové názory!!
Tak u cyklistů je to stejně jedno, pro ně červená či jiné pravidlo stejně neexistuje a dělají si co chtějí a ohrožují zejména chodce.
No jednostopákům nezbývá nic jiného než sebou vozit tabulu plechu
Rozvinout, svinout a jedem
Je tojen další z nekonečné série schválností ze strany současného vedení města,za kterého se dopravní politika zredukovala na předláždění chodníku a jehoopatření značkou cyklostezka. Že tyto cyklochodníky jsou pro jízdu na kolenepoužitelné nikoho z radnice nezajímá, když jim napíšu na diskusní fórum,dočkám se maximálně rady, že po nich jezdit nemám. Problém se semafory jedlouholetý, ale jeho řešení město také nezajímá. Na rozdíl od cyklostezek byjeho řešení nestálo desítky milionů a asi by o tom nemohly každý měsíc vycházetv městském magazínu články chválící dopravní politiku města. A o utrácenípeněz, vykazování aktivity a o publicitu jde primátorovi a radním především. Samotnárada p. Patíka nemůže být myšlena vážně. Řidič v křižovatce a 5 metrů před ní zastavitnesmí, ale asi podle magistrátu a Besipu máme přes křižovatky a vůbec po městě chodits kolem pěšky.
" .... Další rada je nejezdit po silnici tam, kde je možnost využít cyklostezku,“ popsal Patík, podle něhož je jinak systém zlínských semaforů nastaven správně ...."
Úřednická kebule se opět vyznamenala. Ono je to vlastně všechno "jinak" správně, i když to nefunguje. Tak co jim do toho žvaníme - živme je, poslouchejme na slovo a bude na tom úřednickém světě blaze.
tak jinak pro pochopení např. častá situace mezi Karolinkou a Vel. Karlovicemi kde po silnici jede vesele plkající tlupa v barevných dresech budící dojem, že právě ujeli z Tour de France pro otylé, zatímco vedle silnice zeje prázdnotou cyklostezka
Výborný je semafor u Terna, ten na kole nesepnete. V noci (jezdím po půlnoci) od Terna žádné auto nejede, tak nevím proč na hlavním směru nemůže být zelená a ta slavná indukce u Terna, aby si ji případné auto sepnulo. Cyklostezka je sice poblíž, ale opravdu se cítím v noci líp na osvětlené silnici s malým provozem než se motat na tmavé cyklostezce u Dřevnice.
A není lepší řešení prostě u všech křižovatek standardně zařadit zelenou na každý třetí cyklus i bez auto-detekce?
No jasné, když zjistí, že 5 min tam není žádný pohyb, tak to pustí automaticky. Kurňa, to musí být úprava software na 5 min a tady úředníci budou tvrdit, že s tím nejde nic dělat
Jo v Brně Medlánkách je to taky.
Co je to za blbost? Jako počkat na co, proboha? Pokud není semafor nastaven na to, že i když nenadetekuje, tak přesto dá zelenou, tak tam může ten motorkář být navěky. Znám takové místo a problém je, že i když přijede auto, tak se zařadí až za motorkáře a tedy je už mimo dosah smyčky a zelená šipka na odbočení vlevo se prostě nikdy nespustí.
Rada "najet přímo na zařízení" také nepomůže - některé motorky to prostě nespustí, navíc na silnici ani není nikde označeno, kde přesně je ta smyčka v asfaltu zalitá.
Takový systém je tedy úplně k prdu a rada, "čekejte" nic neřeší. Jednou jsem to (asi po 10 minutách čekání a 5ti cyklech semaforu) už také nevydržel slezl a protlačil motorku přes přechod. Příště asi volat na STK, že zařízení semaforu je rozbité, ať jej vypnou a opraví. Nebo vozit sebou kovadlinu... ;-)
Technická poznámka: STK vám opravdu nepomůže.