- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
9 mld za cca 36 km kolejí, cca 260 mil na km . Jak to to sždc dělá, když sdružení obcí elektrifikuje 19 km za 0,4 mld. Tedy 20mil/km. To je 12 krát méně.
Nějak jste zapomněl na to, že v podstatě se bude stavět komplet nová trať včetně minimálně jednoho tunelu řešícího obtížnou křižovatku silnic 49 / 55 v Kvítkovicích a křížení trolejového vedení s dráhou trolejbusovou, podobný problém se musí vyřešit na Podvesné ...
2024 smutné.. A co další tratě, Valašké Meziříčí - Rožnov - krásný adebt na elektrifikaci a aspoň 100 km/h místo 50. To vidím tak na 2040 Pár km propojka na trať na Boleslav u Milovic taky zdá se v nedohlednu.
Tak hlavně že se na tom napakuje Zemek, který je jedna ruka s krajem... Jinak by daleko přínosnější bylo tam udělat něco jako klasickou (rychlo)tramvajovou trať, která by suplovala MHD a v Otrokovicích přestup přímo na vlak na nástupišti. Ta trať, pokud odpočteme podivné překladiště kontejnerů je stejně na nic.
Pohled Zlíňáků je už k jakýmkoliv zprávám tohoto typu skeptický. Sliby, sliby. Dopadne to stejně, jako R49. Ale buďme rádi, opraví nám třeba chodníky.
Drazí novináři, ať už z jakékoliv tiskové stáje:
Račte si tyto zprávy uchovati (stejně tak činíte) a občas nám je sem pusťte s patřičně upravenými daty (jako to průběžně děláte); abychom nezapomínali, v jakém dokonalém systému to žijeme, kam své výtěžky odvádíme a jak se nám za ně průběžně vysmívají.
A bude se elektrifikovat stejnosměrně nebo střídavě??
Podle mě tak, jak je trať 330 kolem Otrokovic, aby to navazovalo... ale co jsem četl poslední dokumentaci, tak tam byly psány tři varianty. Stejnosměr, střídavina, a pak jedno s možností přechodu v budoucnu na druhé.
Obyvatele Zlina by chteli pouze nadrazi, ktere odpovida krajskemu mestu a tomuto stoleti (nebo aspon druhe polovine minuleho). Takhle se ho nedockame nikdy
Na co potřebujete moderní předražené nádraží, když tam jezdí 2 motoráky za hodinu a jeden rychlík ráno do Prahy?
Nechápu proč se budou dávat peníze na elektrifikaci do našeho železničního apendixu, když jsou v ČR elektrifikovány POUZE hlavní železniční tahy. Každopádně je nutno okamžitě odhlučnit koleje a vypakovat sklad kontejnerů z Lípy k dálnici a elektrifikované železnici. Na noční hluk /hlavně v letním období/ si stěžují obyvatelé J.S., Letné, Chlumu, Mladcové.... Převážené kontejnery působí jako reproduktor a buben dohromady.
elekrifikace má logiku, odpadne nutnost přepřahání lokomotivy v Otrokovicích minimálně u rychlíků
Nevím, ale tu "O perníkové chaloupce" mám raději.