Diskuze

Nové koleje a elektřina mají do Zlína vést v roce 2024, přibude vlaků

Tolik potřebná elektrifikace trati Otrokovice - Zlín - Vizovice je zase o kus dál. Správa železniční dopravní cesty už začala zpracovávat dokumentaci pro územní rozhodnutí, stavět by se mohlo začít do tří let.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J38a17n 42J79e36m96e49l46k29a

18. 2. 2016 16:23

9 mld za cca 36 km kolejí, cca 260 mil na km . Jak to to sždc dělá, když sdružení obcí elektrifikuje 19 km za 0,4 mld. Tedy 20mil/km. To je 12 krát méně.

0 0
možnosti
MZ

Nějak jste zapomněl na to, že v podstatě se bude stavět komplet nová trať včetně minimálně jednoho tunelu řešícího obtížnou křižovatku silnic 49 / 55 v Kvítkovicích a křížení trolejového vedení s dráhou trolejbusovou, podobný problém se musí vyřešit na Podvesné ...

0 0
možnosti
JJ

J25a62n 21J31e31m34e13l20k56a

18. 2. 2016 16:09

2024 ;-D smutné.. A co další tratě, Valašké Meziříčí - Rožnov - krásný adebt na elektrifikaci a aspoň 100 km/h místo 50. To vidím tak na 2040 ;-D Pár km propojka na trať na Boleslav u Milovic taky zdá se v nedohlednu.

0 0
možnosti
TP

T61o98m 17P74á23l46e82k

16. 2. 2016 23:59

Slibem nezarmoutíš. R^

5 0
možnosti
TN

Tak hlavně že se na tom napakuje Zemek, který je jedna ruka s krajem... Jinak by daleko přínosnější bylo tam udělat něco jako klasickou (rychlo)tramvajovou trať, která by suplovala MHD a v Otrokovicích přestup přímo na vlak na nástupišti. Ta trať, pokud odpočteme podivné překladiště kontejnerů je stejně na nic.

0 0
možnosti
VH

Pohled Zlíňáků je už k jakýmkoliv zprávám tohoto typu skeptický. Sliby, sliby. Dopadne to stejně, jako R49. Ale buďme rádi, opraví nám třeba chodníky.

7 0
možnosti
Foto

J28a36n 88A14d97l75e17r

16. 2. 2016 16:40

Drazí novináři, ať už z jakékoliv tiskové stáje:

Račte si tyto zprávy uchovati (stejně tak činíte) a občas nám je sem pusťte s patřičně upravenými daty (jako to průběžně děláte); abychom nezapomínali, v jakém dokonalém systému to žijeme, kam své výtěžky odvádíme a jak se nám za ně průběžně vysmívají.

3 0
možnosti
JH

J81a37n 30H26o97r64á21k

16. 2. 2016 14:20

A bude se elektrifikovat stejnosměrně nebo střídavě??

3 0
možnosti
NM

Podle mě tak, jak je trať 330 kolem Otrokovic, aby to navazovalo... ale co jsem četl poslední dokumentaci, tak tam byly psány tři varianty. Stejnosměr, střídavina, a pak jedno s možností přechodu v budoucnu na druhé.

0 0
možnosti

Obyvatele Zlina by chteli pouze nadrazi, ktere odpovida krajskemu mestu a tomuto stoleti (nebo aspon druhe polovine minuleho). Takhle se ho nedockame nikdy :-/

7 0
možnosti
TN

Na co potřebujete moderní předražené nádraží, když tam jezdí 2 motoráky za hodinu a jeden rychlík ráno do Prahy?

1 3
možnosti
AZ

Nechápu proč se budou dávat peníze na elektrifikaci do našeho železničního apendixu, když jsou v ČR elektrifikovány POUZE hlavní železniční tahy. Každopádně je nutno okamžitě odhlučnit koleje a vypakovat sklad kontejnerů z Lípy k dálnici a elektrifikované železnici. Na noční hluk /hlavně v letním období/ si stěžují obyvatelé J.S., Letné, Chlumu, Mladcové.... Převážené kontejnery působí jako reproduktor a buben dohromady.

4 4
možnosti
PE

P33e97t21r 54E15l47i57á75š

16. 2. 2016 13:33

elekrifikace má logiku, odpadne nutnost přepřahání lokomotivy v Otrokovicích minimálně u rychlíků

2 0
možnosti
PE

P77e77t23r 77E80l60i45á97š

16. 2. 2016 13:12

Nevím, ale tu "O perníkové chaloupce" mám raději.

2 0
možnosti