Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové koleje a elektřina mají do Zlína vést v roce 2024, přibude vlaků

Tolik potřebná elektrifikace trati Otrokovice - Zlín - Vizovice je zase o kus dál. Správa železniční dopravní cesty už začala zpracovávat dokumentaci pro územní rozhodnutí, stavět by se mohlo začít do tří let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J95a97n 87J18e92m76e86l27k31a 1835820

9 mld za cca 36 km kolejí, cca 260 mil na km . Jak to to sždc dělá, když sdružení obcí elektrifikuje 19 km za 0,4 mld. Tedy 20mil/km. To je 12 krát méně.

0/0
18.2.2016 16:23

M33i33r71o79s91l19a10v 37Z81i98k28m17u94n75d 6258722447388

Nějak jste zapomněl na to, že v podstatě se bude stavět komplet nová trať včetně minimálně jednoho tunelu řešícího obtížnou křižovatku silnic 49 / 55 v Kvítkovicích a křížení trolejového vedení s dráhou trolejbusovou, podobný problém se musí vyřešit na Podvesné ...

0/0
19.2.2016 15:16

J20a14n 42J65e30m86e15l49k85a 1885430

2024 ;-D smutné.. A co další tratě, Valašké Meziříčí - Rožnov - krásný adebt na elektrifikaci a aspoň 100 km/h místo 50. To vidím tak na 2040 ;-D Pár km propojka na trať na Boleslav u Milovic taky zdá se v nedohlednu.

0/0
18.2.2016 16:09

T61o27m 48P56á91l80e75k 1781326329138

Slibem nezarmoutíš. R^

+5/0
16.2.2016 23:59

T46o96m94a70s 77N90o92v42o77t14n52y 1871214796495

Tak hlavně že se na tom napakuje Zemek, který je jedna ruka s krajem... Jinak by daleko přínosnější bylo tam udělat něco jako klasickou (rychlo)tramvajovou trať, která by suplovala MHD a v Otrokovicích přestup přímo na vlak na nástupišti. Ta trať, pokud odpočteme podivné překladiště kontejnerů je stejně na nic.

0/0
16.2.2016 20:18

V66l12a83s74t52a 33H20l93i29s80n78i59k13o93v48s92k21á 9169173660

Pohled Zlíňáků je už k jakýmkoliv zprávám tohoto typu skeptický. Sliby, sliby. Dopadne to stejně, jako R49. Ale buďme rádi, opraví nám třeba chodníky.

+7/0
16.2.2016 18:09
Foto

J45a70n 59A19d24l56e52r 2206381196396

Drazí novináři, ať už z jakékoliv tiskové stáje:

Račte si tyto zprávy uchovati (stejně tak činíte) a občas nám je sem pusťte s patřičně upravenými daty (jako to průběžně děláte); abychom nezapomínali, v jakém dokonalém systému to žijeme, kam své výtěžky odvádíme a jak se nám za ně průběžně vysmívají.

+3/0
16.2.2016 16:40

J37a76n 51H24o73r93á57k 1793789359124

A bude se elektrifikovat stejnosměrně nebo střídavě??

+3/0
16.2.2016 14:20

N75i88k97o40l88a48j 39M20a41l81í14k 5224143940521

Podle mě tak, jak je trať 330 kolem Otrokovic, aby to navazovalo... ale co jsem četl poslední dokumentaci, tak tam byly psány tři varianty. Stejnosměr, střídavina, a pak jedno s možností přechodu v budoucnu na druhé.

0/0
16.2.2016 19:11

J74a59n 95H79o10r65á19k 1513519829604

Existuje záměr postupného přepínání ze stejnosměru na střídavinu a prý je nyní v plánu právě trať 330.

0/0
17.2.2016 13:13

V78i74k98t62o35r 37Č40m42e94l69á21k 6831661141802

Obyvatele Zlina by chteli pouze nadrazi, ktere odpovida krajskemu mestu a tomuto stoleti (nebo aspon druhe polovine minuleho). Takhle se ho nedockame nikdy :-/

+7/0
16.2.2016 13:44

T27o77m56a32s 63N47o28v30o29t97n83y 1981354466655

Na co potřebujete moderní předražené nádraží, když tam jezdí 2 motoráky za hodinu a jeden rychlík ráno do Prahy?

+1/−3
16.2.2016 20:19

A47n55t56o38n68í63n 21Z77e55l75i81n70k10a 5814628755380

Proč by naše nádraží nemohlo vypadat stejně, jako obdobně zatížená nádraží v Tyrolsku???

+2/0
17.2.2016 6:30

A75n28t47o41n93í28n 29Z23e60l53i79n63k51a 5384148955390

Nechápu proč se budou dávat peníze na elektrifikaci do našeho železničního apendixu, když jsou v ČR elektrifikovány POUZE hlavní železniční tahy. Každopádně je nutno okamžitě odhlučnit koleje a vypakovat sklad kontejnerů z Lípy k dálnici a elektrifikované železnici. Na noční hluk /hlavně v letním období/ si stěžují obyvatelé J.S., Letné, Chlumu, Mladcové.... Převážené kontejnery působí jako reproduktor a buben dohromady.

+4/−4
16.2.2016 13:15

P32e64t36r 37V44e27s15e98l10ý 7554815764288

elekrifikace má logiku, odpadne nutnost přepřahání lokomotivy v Otrokovicích minimálně u rychlíků

+2/0
16.2.2016 13:33

A47n65t32o54n32í17n 97Z33e52l36i37n25k18a 5194418235140

Máte pravdu, jenže ty rychlíky jsou jenom dva ráno a večer. Nejsou elektrifikovány ani tahy Mor. Písek - Brno a Kroměříž - Brno.

0/0
16.2.2016 20:26

M47i76r73o69s59l97a48v 10T40i10š41e42r 4929729474452

Sklad v Lípě bude u dálnice D49, která povede ani ne kilometr od něj.

+2/0
16.2.2016 14:19

J41a15n 24K41o95v15á95ř 8974151789377

Chtěl bych mít váš optimismus.

+1/0
16.2.2016 14:51

M98i22r36o17s73l84a94v 18T14i12š57e87r 4669829534912

Tak určitě! :-)

0/0
16.2.2016 15:23

A17n65t90o59n63í89n 78Z76e13l27i81n18k42a 5804758645790

Jste jeden z posledních, kteří věří na D49.

0/0
16.2.2016 20:27

J69a49n 87J14e92m67e57l96k63a 1435420

Už jste někdy viděl, aby tramvaj jezdila ve městě na naftu?

0/0
18.2.2016 16:11

P82e27t56r 58V51e23s88e41l24ý 7294735194438

Nevím, ale tu "O perníkové chaloupce" mám raději.

+2/0
16.2.2016 13:12

J59o13s55e12f 86P74a32g36á92č 3186963422654

Nechapu, proc by mela byt elektrifikace trati tak potrebna? Pro koho? Za 9 miliard budu v Otr ze Zlina o minutu driv? Podle me je daleko dulezitejsi cesta Hulin-Frystak-Zlin. Ale na planovane trase je zase 27 krecku, tak zase nic,no.

+7/−2
16.2.2016 12:16

K86a23r97e42l 61F98u56k45s92a 3854700320663

To bychom museli mít svolení capo di tutti capi všech zlínských ekoteroristů... Občas sem chodí, tak ho možná dostaneme ;-D

+3/0
16.2.2016 14:53

T29o90m44a50s 59N95o40v53o53t89n21y 1541204886205

No a pak nastoupí vyšší liga, Patrik z Brna, co škodí vždy a všude.

0/0
16.2.2016 20:20

V16l88a19s59t25a 84H35l75i43s80n67i73k61o96v65s26k84á 9799303550

Co je s Machem?

+1/0
16.2.2016 20:49

N41i91k51o57l10a12j 21M43a33l85í86k 5504203450381

Zrychlí to o víc než o pár minut + odpadne to přepřahání v Otrokovicích...

No, že to stojí 9 mld? Ale bude za to 24 km trati... Dálnice by se za tu sumu postavilo jen 9 km :D

0/0
16.2.2016 19:13

T14o76m20a16s 80N92o25v10o68t91n32y 1771554876725

Když to zrychlí o víc jak pár minut tak by ty vláčky pak musely jezdit aspoň 120 - ve zlínské aglomeraci nerealizovatelné. Prostě předražená zbytečnost.

+1/−1
16.2.2016 20:22

K35a74r89e42l 78C24h47r60a58s23t72i91n52a 4563924260625

Soudě podle dosavadního dění kolem železnice ve Zlíně: zlaté oči, které tuto změnu za dalších dlouhých osm let uvidí. Řešení se odkládalo tak dlouho, až se stalo výsměchem a názornou ukázkou, jak si centrální i komunální úřady dělají z občanů šprťouchlata.

+5/0
16.2.2016 12:12

Š26t68ě61p49á74n72k48a 62P25a90v82l65í77k33o65v55á 1599609224601

Vy si připadáte ve vztahu k místním úřadům jako šprťouchle? Šťastlivče! Já si připadám jako vůl a korunovanej k tomu, že v baťovském Zlíně občané něco takového dovolí...

+3/0
16.2.2016 12:30

K76a66r24e66l 25C61h92r17a11s72t53i75n74a 4683614860365

Paní Štěpánko, souhlasím s Vámi. Občan v tomto státě je pro politiky páté kolo u vozu potřebné jen tomu, aby jednou za čtyři roky vhodil obálku do urny. Pak se zavřou vody a jediné, co se děje, je horečná snaha politických gaunerů urvat co nejvíc prostředků a výhod pro sebe. Můžeme se přít o šprťouchlatech nebo korunovaných volech, poměry se dají nazvat třebas bor... na kolečkách.

+3/0
16.2.2016 17:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.