Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové koleje a elektřina mají do Zlína vést v roce 2024, přibude vlaků

Tolik potřebná elektrifikace trati Otrokovice - Zlín - Vizovice je zase o kus dál. Správa železniční dopravní cesty už začala zpracovávat dokumentaci pro územní rozhodnutí, stavět by se mohlo začít do tří let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J18a58n 27J58e89m24e40l93k97a 1835420

9 mld za cca 36 km kolejí, cca 260 mil na km . Jak to to sždc dělá, když sdružení obcí elektrifikuje 19 km za 0,4 mld. Tedy 20mil/km. To je 12 krát méně.

0/0
18.2.2016 16:23

M77i36r59o42s48l23a97v 90Z14i65k53m43u81n77d 6398622307768

Nějak jste zapomněl na to, že v podstatě se bude stavět komplet nová trať včetně minimálně jednoho tunelu řešícího obtížnou křižovatku silnic 49 / 55 v Kvítkovicích a křížení trolejového vedení s dráhou trolejbusovou, podobný problém se musí vyřešit na Podvesné ...

0/0
19.2.2016 15:16

J14a77n 90J17e11m78e68l17k86a 1635400

2024 ;-D smutné.. A co další tratě, Valašké Meziříčí - Rožnov - krásný adebt na elektrifikaci a aspoň 100 km/h místo 50. To vidím tak na 2040 ;-D Pár km propojka na trať na Boleslav u Milovic taky zdá se v nedohlednu.

0/0
18.2.2016 16:09

T32o65m 87P56á89l48e71k 1921686439678

Slibem nezarmoutíš. R^

+5/0
16.2.2016 23:59

T72o27m32a29s 64N25o44v79o59t60n20y 1271924166505

Tak hlavně že se na tom napakuje Zemek, který je jedna ruka s krajem... Jinak by daleko přínosnější bylo tam udělat něco jako klasickou (rychlo)tramvajovou trať, která by suplovala MHD a v Otrokovicích přestup přímo na vlak na nástupišti. Ta trať, pokud odpočteme podivné překladiště kontejnerů je stejně na nic.

0/0
16.2.2016 20:18

V70l35a79s72t40a 36H43l59i80s10n64i85k91o39v67s68k60á 9439453150

Pohled Zlíňáků je už k jakýmkoliv zprávám tohoto typu skeptický. Sliby, sliby. Dopadne to stejně, jako R49. Ale buďme rádi, opraví nám třeba chodníky.

+7/0
16.2.2016 18:09
Foto

J73a84n 81A24d53l71e16r 2136791226486

Drazí novináři, ať už z jakékoliv tiskové stáje:

Račte si tyto zprávy uchovati (stejně tak činíte) a občas nám je sem pusťte s patřičně upravenými daty (jako to průběžně děláte); abychom nezapomínali, v jakém dokonalém systému to žijeme, kam své výtěžky odvádíme a jak se nám za ně průběžně vysmívají.

+3/0
16.2.2016 16:40

J94a50n 48H76o46r23á94k 1123419389674

A bude se elektrifikovat stejnosměrně nebo střídavě??

+3/0
16.2.2016 14:20

N50i29k10o38l52a50j 91M90a58l82í57k 5104763850521

Podle mě tak, jak je trať 330 kolem Otrokovic, aby to navazovalo... ale co jsem četl poslední dokumentaci, tak tam byly psány tři varianty. Stejnosměr, střídavina, a pak jedno s možností přechodu v budoucnu na druhé.

0/0
16.2.2016 19:11

J64a29n 67H29o40r78á67k 1603699449524

Existuje záměr postupného přepínání ze stejnosměru na střídavinu a prý je nyní v plánu právě trať 330.

0/0
17.2.2016 13:13

V61i30k55t65o40r 14Č76m16e43l62á24k 6241291651202

Obyvatele Zlina by chteli pouze nadrazi, ktere odpovida krajskemu mestu a tomuto stoleti (nebo aspon druhe polovine minuleho). Takhle se ho nedockame nikdy :-/

+7/0
16.2.2016 13:44

T87o63m64a46s 50N70o90v92o57t74n43y 1211974876815

Na co potřebujete moderní předražené nádraží, když tam jezdí 2 motoráky za hodinu a jeden rychlík ráno do Prahy?

+1/−3
16.2.2016 20:19

A67n39t92o98n87í71n 44Z92e52l52i33n70k51a 5894508155480

Proč by naše nádraží nemohlo vypadat stejně, jako obdobně zatížená nádraží v Tyrolsku???

+2/0
17.2.2016 6:30

A62n29t90o14n95í32n 93Z81e70l36i97n89k95a 5914778275610

Nechápu proč se budou dávat peníze na elektrifikaci do našeho železničního apendixu, když jsou v ČR elektrifikovány POUZE hlavní železniční tahy. Každopádně je nutno okamžitě odhlučnit koleje a vypakovat sklad kontejnerů z Lípy k dálnici a elektrifikované železnici. Na noční hluk /hlavně v letním období/ si stěžují obyvatelé J.S., Letné, Chlumu, Mladcové.... Převážené kontejnery působí jako reproduktor a buben dohromady.

+4/−4
16.2.2016 13:15

P93e83t30r 30V77e48s52e70l21ý 7934275984488

elekrifikace má logiku, odpadne nutnost přepřahání lokomotivy v Otrokovicích minimálně u rychlíků

+2/0
16.2.2016 13:33

A13n16t69o94n58í77n 95Z76e71l17i98n27k27a 5444468135560

Máte pravdu, jenže ty rychlíky jsou jenom dva ráno a večer. Nejsou elektrifikovány ani tahy Mor. Písek - Brno a Kroměříž - Brno.

0/0
16.2.2016 20:26

M60i54r52o89s94l66a83v 27T84i80š47e43r 4839389764812

Sklad v Lípě bude u dálnice D49, která povede ani ne kilometr od něj.

+2/0
16.2.2016 14:19

J31a33n 90K29o10v43á10ř 8304831329757

Chtěl bych mít váš optimismus.

+1/0
16.2.2016 14:51

M31i13r60o13s16l67a64v 42T71i56š58e17r 4499859774722

Tak určitě! :-)

0/0
16.2.2016 15:23

A96n58t43o86n78í31n 45Z94e21l54i82n55k27a 5534328155710

Jste jeden z posledních, kteří věří na D49.

0/0
16.2.2016 20:27

J89a61n 24J33e76m41e75l28k94a 1145350

Už jste někdy viděl, aby tramvaj jezdila ve městě na naftu?

0/0
18.2.2016 16:11

P71e25t51r 43V32e69s12e71l50ý 7444965104678

Nevím, ale tu "O perníkové chaloupce" mám raději.

+2/0
16.2.2016 13:12

J64o90s60e83f 19P25a27g33á53č 3446593332624

Nechapu, proc by mela byt elektrifikace trati tak potrebna? Pro koho? Za 9 miliard budu v Otr ze Zlina o minutu driv? Podle me je daleko dulezitejsi cesta Hulin-Frystak-Zlin. Ale na planovane trase je zase 27 krecku, tak zase nic,no.

+7/−2
16.2.2016 12:16

K49a29r26e67l 68F83u26k20s32a 3954130490333

To bychom museli mít svolení capo di tutti capi všech zlínských ekoteroristů... Občas sem chodí, tak ho možná dostaneme ;-D

+3/0
16.2.2016 14:53

T56o51m59a64s 36N92o61v56o68t84n80y 1901194786865

No a pak nastoupí vyšší liga, Patrik z Brna, co škodí vždy a všude.

0/0
16.2.2016 20:20

V11l28a79s90t19a 69H30l81i54s82n75i22k82o56v41s94k56á 9449853670

Co je s Machem?

+1/0
16.2.2016 20:49

N75i73k88o18l65a71j 15M79a44l45í75k 5594143390181

Zrychlí to o víc než o pár minut + odpadne to přepřahání v Otrokovicích...

No, že to stojí 9 mld? Ale bude za to 24 km trati... Dálnice by se za tu sumu postavilo jen 9 km :D

0/0
16.2.2016 19:13

T14o25m21a40s 63N36o68v15o80t60n79y 1771984366895

Když to zrychlí o víc jak pár minut tak by ty vláčky pak musely jezdit aspoň 120 - ve zlínské aglomeraci nerealizovatelné. Prostě předražená zbytečnost.

+1/−1
16.2.2016 20:22

K33a56r33e20l 20C36h39r71a35s47t63i49n47a 4183174260175

Soudě podle dosavadního dění kolem železnice ve Zlíně: zlaté oči, které tuto změnu za dalších dlouhých osm let uvidí. Řešení se odkládalo tak dlouho, až se stalo výsměchem a názornou ukázkou, jak si centrální i komunální úřady dělají z občanů šprťouchlata.

+5/0
16.2.2016 12:12

Š53t48ě37p78á44n13k32a 41P17a68v17l56í85k92o16v53á 1539229284351

Vy si připadáte ve vztahu k místním úřadům jako šprťouchle? Šťastlivče! Já si připadám jako vůl a korunovanej k tomu, že v baťovském Zlíně občané něco takového dovolí...

+3/0
16.2.2016 12:30

K93a29r81e74l 53C85h91r98a86s30t95i73n43a 4713344600985

Paní Štěpánko, souhlasím s Vámi. Občan v tomto státě je pro politiky páté kolo u vozu potřebné jen tomu, aby jednou za čtyři roky vhodil obálku do urny. Pak se zavřou vody a jediné, co se děje, je horečná snaha politických gaunerů urvat co nejvíc prostředků a výhod pro sebe. Můžeme se přít o šprťouchlatech nebo korunovaných volech, poměry se dají nazvat třebas bor... na kolečkách.

+3/0
16.2.2016 17:33







Najdete na iDNES.cz