Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlín počítá s novými cyklostezkami, napojí i obří sídliště Jižní Svahy

Ve Zlíně letos přibudou další cyklostezky. Jedna spojí i centrum města a největší sídliště Jižní Svahy, kde žije přes 20 tisíc lidí. Síť cyklostezek by za pár let měla být dlouhá až padesát kilometrů, Zlín chystá i propojení s Vizovicemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z62d85e60n40ě19k 59N35ě32m72e24č41e86k 5126189486901

Ta cyklostezka na Svahy je trasována nejhorší možnou variantou, tedy kolem TEPLO ZLÍN. Už současný chodník je úzký a nevím, kam ho chtějí rozšířit, když je to vše v pořádném svahu. A i kdyby se podařilo, tak není moc cyklistů, co to nahoru vyšlapou (je to fakt strk) a naopak dolů to bude při smíšeném provozu o hubu.Rv Rád bych se mýlil, ale aby výsledkem nebyla zbytečnost, kdy se nahoru půjde pěšky a dolů bude cedule "Cyklisto, sesedni z kola" ;-D

Psal jsem do jedné diskuze, že mnohem schůdnější by byl cik-cak nad OC Čepkov. Má příjemnější sklon, je mnohem širší a také vede rovně (samozřejmě krom jednoho 160° zlomu), takže podle situace by to cyklista mohl "pustit" nebo brzdit.

Dále mě zarazil plánovaný podjezd v Prštném? 8-o To jako proč a kam by měl vézt? Jedině že by uvažovali s pokračováním cyklo-stezky kolem SPARu a dále do Svitu (tzn. levý břeh Dřevky).

Obecně jsem ale toho názoru, že stavět "násilím" městské cyklostezky jsou vyhozené peníze. Když vezmu tu slavnou městskou obslužnou, tak měl-li bych ji projet legálně, tak neustále sesedám-nasedám a nebo tlačím.

Cyklostezky mají smysl v propojení měst a vesniček a nebo tam "kde je místo". Například suprová je ze Zlína-Lešná-Lukov, Zlín-Otrokovice (ačkoliv na té šaškárně v Malenovicích se dalo taky hodně ušetřit) a hlavně Otrokovice - Kroměříž R^ ( mezi auta na silnici Bělov-Kvasice to nebylo úplně ono).

+1/0
10.2.2016 8:02

T21o54m50a79s 54N10o33v24o85t96n22y 1871464846585

No jo, když ale ono jsou na to dotace a někteří politici si myslí, že mají patent na rozum a tím, že někde nastřikají "stezku" na chodník, začnou lidi jezdit na kole místo autem. Nezačnou, většina jezdí tím autem, protože je to nejvýhodnější možnost.

+2/0
11.2.2016 0:35

J34a51r73o11m42i80r 45C68h19a83l33o64u16p81k37a 4479517555527

Proč nejvýhodnější? Pro mě je auto až na třetím místě za kolem a trolejbusem...

0/−2
11.2.2016 7:30

J75a38n55a 35N22ě61m61e45č53k22o46v47á 3843874641166

Denně potkávám deset, dvacet cyklistů, co se bojí vjet na silnici, a radši ohrožují chodce na chodníku. Sem tam potkám i hovádko, které na tom kole neumí ani projet světelnou křižovatku.

Bohužel si myslím, že další polštář pod p..el, alias cyklostezka, kde můžou kašlat na pravidla a neznat je, tuhle katastrofu fakt nevyřeší.

+2/−1
10.2.2016 0:00

J45a37r16o15m19i74r 84C40h94a31l45o26u42p57k58a 4699417925187

Je jich stejně, jako hovádek, kteří kašlou na pravidla a neumí projet světelnou křižovatku autem...

+1/−2
10.2.2016 7:52

T29o77m25a61s 49N79o44v90o56t71n45y 1471764506745

Vzhledem k počtu cyklistů a počtu aut v provozu je procento arogantních cyklistů na rozdíl od řidičů několikanásobně větší, cca někde okolo 80 - 90%. U řidičů to jsou jednotky procent.

+3/0
11.2.2016 0:33

J91a19r45o50m43i10r 53C24h39a89l26o45u13p95k62a 4769167915787

Pokud znáte cyklisty jen z okénka automobilu, tak se není čemu divit...

+1/−3
11.2.2016 7:33

J45a38r29o75m66í34r 73Š83e38b68e59l83a 5672742678659

Páteřní cyklostezka, která ovšem vede pouze k bývalému Spáru (Albert) v Prštném. Její napojení na cyklostezku do centra je plánu až za 4-6 let, pokud se do té doby stihne rekonstruovat, elektrifikovat a zdvoukolejnit trať Otrokovice - Vizovice.

Nejhledě na to, že některé části cyklostezky právě v prštném jsou jen něco přes metr široké!!

+2/0
9.2.2016 23:59

T49o34m90a58s 18N75o63v85o70t32n44y 1411944926945

To je úplně nejhorší řešení, co se dá udělat - společný chodník s cyklostezkou. Chudáci chodci.Rv

+2/0
9.2.2016 21:24

J39a55n 96V15a46c71e43k 6782256686263

Jsem rád za stezku do Otrokovic a Lukova. Těším se na prodloužení směrem k Vizovicím. Zde vidím, že tato práce má smysl. Ale to co se buduje v centru, považuji za čárečku do nějakých povinných tabulek! Na Jižní svahy se rozšíří chodník a bude sloužit chodcům i cyklistům. To nevidíte ten chaos na Fugnerově a Havlíčkově nábřeží?? Je naprostý nesmysl budovat sloučené cesty. Navíc, tam kde je chodník tak bych vyloučil chodce. Vždyť spousta cyklistů raději zase jezdí normálně po silnici. A kreslení piktogramů? Kočkopes. Buď ať se tam udělá cyklopruh, nebo nic. Mimochodem, auta která na Štefánikově "stojí" v zákazu stání porušují co? Zákaz stání, stání v cyklopruhu nebo stání na chodníku?

+3/0
9.2.2016 17:27

P24a55t79r16i57k 69K45o39u23b52a 1255421703686

No to je proste parada, dalsi vyhozeny prachy.

Postavte radsi dalnici na UH.

+2/−2
9.2.2016 15:45

T74o43m14a43s 88N42o87v45o72t30n37y 1701694316935

Přesně tak. Jsou 100x důležitější stavby v dopravě, není za 20 let ani náznak řešení hromadné dopravy do IDS ale my budeme řešit stezky a pruhy pro pár desítek lidí, co se neumí ani na silnicích chovat...

+3/−1
9.2.2016 21:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.