Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dokončení obchvatu Otrokovic se o rok odkládá, silničáři čekají i s D49

Byrokratické překážky stojí za oddálením prací na důležitém obchvatu Otrokovic, který je součástí dálnice D55. Stejně je na tom i pokračování dálnice D49 z Hulína kolem průmyslové zóny v Holešově do Fryštáku. Silničáři budou rádi, když začnou na jaře 2017.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P49e56t19r 97S62t41a41r20o61s38t37a 6706268540668

Kdo asi ty "byrokratické" překážky staví?

+1/0
2.2.2016 17:39

M88i11r30e62k 68B94u68c11h28t25í60k 7949684114299

Ó, jak jsem šťasten, že o tom, co si pro zlepšení životního prostředí a zjednodušení autodopravy chceme postavit, rozhodují cizáci z EU!

+2/−2
2.2.2016 16:52

V30í96t 64B79r71z18o60b67o36h27a62t85ý 7810482433981

Kde jste se dočetl, že o silnicích v ČR rozhoduje EU?

+6/0
2.2.2016 17:17

M43i12r35e16k 44B93u52c55h89t79í55k 7899824124459

Tento opětovný administrativní krok požaduje k nelibosti nejen silničářů Evropská unie.

Zdroj:http://zlin.idnes.cz/prutahy-s-d55-u-otrokovic-i-s-d49-z-hulina-pres-holesov-do-frystaku-kvuli-eia-15q-/zlin-zpravy.aspx?c=A160201_2222442_zlin-zpravy_ras

0/0
2.2.2016 18:51

V71í18t 41B17r40z16o46b81o58h38a43t92ý 7450152183851

Tam není ani písmeno o tom, že by o silnicích v ČR rozhodovala EU, pouze, že české ministerstvo má dle pokynu EU vypracovat zprávu o dopadech na životní prostředí ... umíte číst?

+3/0
2.2.2016 21:37

I61v83o 26N26o92v42o94t84n36ý 1543193880905

Evropská unie je významným investorem a pouze stanovila podmínky, za kterých nám peníze na stavbu dá. To u nás to tak drhne. Za to Evropa nemůže.

+2/0
3.2.2016 8:18

V61l69a83s34t81a 90H76l50i40s13n92i96k29o76v77s10k10á 9169503800

Další argument. Pokud vím, vláda se stavbou R49 letos vůbec nepočítá (přesto, že je to její údajná priorita). Takže opět kecy, kecy, kecy........

+14/0
2.2.2016 14:23

J93a93r16o66m84i51r 39C23h56a80l85o95u56p90k96a 4679587675637

Asi mi to nedochází, ale jak budou po dokončení obchvatu jezdit kamiony do barumu a do tomy, aniž by projížděly kvítkovickou křižovatkou?

+2/−2
2.2.2016 14:19

M24i40r45o30s79l32a29v 73T65i26š83e35r 4479689174962

A kolik procent kamionové dopravy na dané křižovatce tvoří kamiony, které jedou do těchto dvou lokalit? 10%?

+3/0
2.2.2016 14:21

R67a63d27e49k 39V60a63ň92h59a27r95a 2496381790190

Snadno. Vyberou si exit před Otrokovicemi. Právě ten, který vede do Barumu a do Tomy.

+5/0
2.2.2016 15:51

V51í41t 52B36r50z57o72b35o43h64a76t72ý 7960722553471

pokud pojedou od Napajedel tak nájezd D55 (nájezd v průmyslové zóně Napajedla) , pak EXIT 30 (Otrokovice) - do Barumu rovně ulicí Nadjezd a dále Objízdná, - do Tomy pak doprava ulicí Komenského ven z Otrokovic směrem na Tlumačov (po cca 1,5km) odbočit vlevo na novou příjezdovou cestu do Tomy z opačného směru z D55 je to uplně stejné

0/0
2.2.2016 17:16

A37n49t92o38n14í40n 28Z33e62l76i52n70k62a 5354798455850

Jsou daleko důležitější komunikace než dálnice Hulín - Slovensko. Nedávno vyšla zpráva, že Praha zastavila výkup pozemků pro stavbu trasy metra "D". Jenom projekt metra stál miliardu....Na trase 1/35 současně E442 Valmez - Slovensko!!!/ jsou vybudovaná 3patrová křížení bez dopojení na komunikace.... Praha potřebuje severní obchvat....

D49 Hulín - Slovensko je dávno u ledu. Kdyby jenom tím, že proti stavebnímu povolení D49 do Fryštáku se postaví všechna občanská sdružení, která si při odsouhlasování Územního plánu města Zlína dala podmínku, že první etapa musí končit až v Lípě.

0/−6
2.2.2016 13:44

M17i42r92o93s41l66a49v 93T37i82š83e61r 4869659304132

Už aby ta D49 stála až po Slovenskou hranici. A za to, co ti "ekologové" nadělali kolem stavby problémů, bych to vedl tím nejhlubším lesem po zářezech a náspech, širokých alespoň 50 metrů!

+6/−6
2.2.2016 13:54

M78i68r10o45s50l14a20v 23T29i72š72e14r 4129719184842

Děkuji Vám za mínus, pane Machu. A to myslím upřímně. R^

0/−1
2.2.2016 14:15

N41i86k89o39l62a53j 94M81a52l43í76k 5574443700741

Některým ekologům jde o peníze - zvláště těm, co jsou nejvíc vidět.

Ale každý ve svém vlastním zájmu by měl chránit přírodu - nejsem proti dálnici, když odvede dopravu z vesnic, ale mohl byste si odpustit takový kec, jakože vést to nejhlubším lesem atd. Tím nepotrestáte ekology, ale přírodu a sebe.

+5/0
2.2.2016 16:17

M21i32r66o83s66l79a10v 44T12i32š79e74r 4689939444912

Ale také uvidí, že výsledná stavba může vypadat ještě mnohem hůře než ta mírumilovná varianta, kterou léta sabotovali.

PS: k přírodě se chovám nadprůměrně ohleduplně, tím jsem si jistý, ale ještě stále mi to nezatemnilo mozek.

0/0
2.2.2016 19:55

A65n74t98o30n10í75n 89Z50e34l72i27n91k16a 5374618775570

Promiňte, ale jste nějaký pomalejší. D49 prostě nebude. Nejen že ani po Fryšták není platný posudek EJA, řešení od Lípy po Slovensko - obě varianty smetlo MŽ prostředí se stolu. Pokud se mluví o 8 tunelech, nebo tunelu v délce 15 km , nejde o ž.p., ale o termín na svatého Dyndy. A mám pokračovat???

0/0
2.2.2016 18:00

M97i61r81o44s86l50a15v 41T51i86š17e82r 4789369874172

Zato vy jste nějaký zrychlený. Demagogické žvásty z vás doslova létají :-)

0/0
3.2.2016 14:33

A51n20t81o45n50í74n 44Z41e26l59i92n61k17a 5384738695110

Ještě bych vám chtěl vřele doporučit přehadování v diskuzi k článku "D49 zůstává na papíře" ve sloupečku "Kam dál" pod tímto novým článkem. Je tam 66 diskuzních příspěvků !!

0/0
2.2.2016 18:25

R26o70m42a62n 56Š77e33n92k88e57ř87í82k 1662555454389

Tam bych moc neodkazoval... 1/3 z toho jsou ničím nepodložené Vaše konspirace... jen OPĚT opravím Vašich pár nesmyslů, které tapetujete do všech diskuzí.

- EIA 4901, 4901.1 je de facto platná, musí ale být znovuschválena, momentálně se jedná v Bruselu o tom jaký má ten proces být složitý a podrobný a jestli vůbec a zda to prostě jen znovu ne-přeorazítkovat.

- Variant staveb 4903-4905 bylo 7 (čtěte SEDM) nikoliv 2 (čtěte DVĚ)

- EIA 4903-4905 byla zamítnuta pro absolutně nedořešené skladování, převoz a manipulace s obrovskými masami zeminy v oblasti (blízkosti) CHKO.

- stavba 4902 (Fryšták - Lípa) byla ze společného procesu s úsekem Lípa - státní hranice vyjmuta a byla posuzována zvlášt a EIA bylo schválena s platností do 16.11.2016 (nicméně musí být znovuschválena také).

- 15 km tunel jsem nikde v žádné neviděl (dokument mám před sebou) v základní variantě jsou 2 tunely - v jedné varinatě 3 tunely (navíc vizovice), v jedné variantě taktéž 3 tunely (navíc Lačnov) ve všech ostatních zůstávají 2 ze základní varianty, délky tunelů od 320 do 960 metrů

- A raději nepokračujte... :-)

+1/0
2.2.2016 22:46

A84n64t26o79n42í17n 32Z26e50l28i37n57k52a 5334238225460

Samozřejmě, že byste tam neodkazoval. Dlužíte mně odpověď na 4 zásadní otázky, pane iNG. ŘÍHO.

0/0
3.2.2016 7:57

A81n62t65o55n54í93n 42Z58e51l60i27n55k57a 5584138575330

Když si to tak znovu pročítám ten Váš diskuzní příspěvek.... je to jenom bzučení komára. Faktem je pouze jedno: všechny varianty jsou smeteny do koše. Viz také poslední podzimní návštěvu prezidenta. Krajští tvůrci D49 se pokoušeli vymámit od něj podporu. Ten se zachoval férově a řekl, že MD neplní termíny na odvolání a že na ně nemá METR.

0/0
3.2.2016 9:00

A32n72t57o89n67í18n 47Z25e21l38i49n75k50a 5644438745460

Bylo by smutné, kdybyste neměl jako profesionál přesnější informace, než 70 letý starobní důchodce. O 8 tunelech mluvil pan Ing. Šenkýř, rádoby Šenkeříku Romane.

0/0
3.2.2016 8:42

R84o91m79a81n 39Š70e83n30k90e56ř14í69k 1922685334989

- Po 152-té žádný ŘÍHA - vemte si prosím už na to nějaký prášek...

- Bzučení komára možná - ale třeba si to bzučení konečně zapamatujete a přestanete psát faktické nesmyly a polopravdy (žádné 2 varianty, žádných 8 tunelů, žádný 15 km tunel, nic nebylo smeteno ze stolu, byly tam faktické nevyjasněné věci - nedostatečný průzkum biodiverzity a nevyjasněná situace se zeminou a materiálem z tunelů a zářezů - EIA byla několikrát před podáním dopracovávána a doplňována a vznikl z toho paskvil, co se nepovedl, minulý rok bylo vypsáno výběrové řízení na přeprojektování - mrkněte na ergodion).

- Nevím jaké 4 otázky Vám dlužím, ale vy dlužíte odpovědi mnohým diskutérům, když Vás vyzvali, kde čerpáte své konspirační fakta.

- nejsem žádný profesionál, pouze používám mozek a možnosti internetu a rodinné zázemí projektantů a zeměměřičů

- a jen tak mimochodem a to jsem zapomněl napsat v tom komářím bzučení: EIA je samozřejmě od Hulína až do Lípy platná, ale pouze při financování z národních zdrojů. Protože je ale D49 v programu TEN-T (což vy zatvrzele popíráte i přes mých 100 upozornění a odkazy na dokumetaci EU), je možné na ni získat peníze EU, a pokud je chceme, musíme skákat jak EU píská. JInak řečeno, pokud by se v českém rozpočtu našly peníze, můžeme si tu dálnici postavit za své a EIA je nám ukradená...

0/0
3.2.2016 10:07

A28n11t50o64n55í24n 54Z27e40l42i64n92k81a 5104958835800

Vy patříte k těm, kteří chtějí, realita je ale někde jinde.

0/0
3.2.2016 12:02

R20o73m21a76n 50Š91e12n72k68e75ř61í43k 1552285694259

A co chci? :-) Jo už vím, abyste mi přestal říkat Řího :-) Musím se podívat do google kdo to vlatně ten Říha je :-D

0/0
3.2.2016 12:28

K75a31r63e92l 19C89h70r47a62s51t96i15n89a 4473894590305

Sklerotická EU a zamindrákovaní ekoteroristé jsou obřími brzdami pokroku. Kdyby takto hospodařil Tomáš Baťa, byl by Zlín dodnes na papíře.

+15/−2
2.2.2016 11:19

K88a81r94e22l 32C77h18r47a90s86t47i92n83a 4833244930765

Potrefené husy minusují.

+4/−1
2.2.2016 18:15

R16o78m42a89n 70Š30e12n72k24e97ř94í95k 1822305854119

Presne tak, a nic kloudného a logického z nich (něho) nevypadne. By mě zajímalo, jestli bude taky tak usilovně blokovat i stavební povolení pro D55 JV obchvat. Ale asik ne... Protoze je z Otrokovic a místní by si ho asi podali :-)

+2/−1
2.2.2016 22:24

A22n65t45o74n13í53n 53Z54e54l27i13n33k54a 5774678815200

Adresa a telefon by nebyl?

0/0
3.2.2016 8:47

R23o41m21a27n 39Š27e61n91k48e17ř79í23k 1502185654609

Napište do google toto: miroslav mach egeria

najdete adresu pro doručování v Otrokovicích, email, mobil...

+1/0
3.2.2016 10:13

R90o71m28a77n 29Š73e62n34k87e45ř52í26k 1782285454409

Ale nema cenu panu Machovi moc psat... Na par emailu co jsme mu napsal mi bud vubec neodpovedel (bo by vlastne nemel na co - tezko rozbít jasnou logiku) a na něco jsem měl zase pocit že odpovídá studentík základní/střední školy - moc to nedávalo smysl. Ptal jsem se ho o co mu šlo tím podáním rozkladů proti SP od Hulína do Fryštáku - což byl jen trapný zdržovací pokus, který soud smetl ze stolu a doufám že mu napálil pořádné soudní poplatky. Je naprosto jasné o co mu jde... zdržovat donekonečna. Dokud D49 začíná a zároveň končí na Hulínské křižovatce, je to pro ekoteroristy a vydírače cílový stav... nepostavit ani metr. Jak by se to postavilo do Fryštáku, je to v háji... vzroste tlak na další úsek (v tom máte pane Zelinko pravdu - situace pouze do Fryštáku je dlouhodobě neudržitelná - ale musíme jít holt postupně a být rádi za každý vybojovaný kousek "salámu") - protože pak bude enormní tlak na posun do Lípy a pak tlak na dostavbu na hranice a spojit průmyslové oblasti Zlínska a Pováží na SK. A o to jde... jak bude stát první kilometr, už bude tlak na další a dalsí posun a zdržovat už bude hodně okaté a klasifikovatelné jako brzda rozvoje.

+1/0
3.2.2016 10:36

A22n85t68o88n73í82n 81Z47e83l81i63n45k73a 5404148185470

Jistěže máte svoji pravdu. Jenže do pohraničí jdou peníze na E442 a 1/57 a 1/49 na Slovensko. Na D49 Hulín - Slovensko všichni prdí. Nevidíte si ani na špičku nosu.

0/0
3.2.2016 12:14

R71o62m16a48n 13Š90e48n78k85e39ř93í74k 1442235294709

No nevim jak Vaše pravda, ale na E442 se jediné peníze vrážejí do Palačovské spojky, která ovšem nemá a velmi dlouho nebude mít pokračování... Mezi všemi odborníky má tato stavba přivlastek jako nekoncepční absurdita... Vím kam míříte, ale aby R35 od Olomouce a provoz po ní šel chvíli peáží s D1, pak chvíli s R48 a dále už jako R35 až do Valmezu, kde by 4-pruh pokračoval plynule dál na jih už jako R57... tak to bude dříve postavená D49, D52, D43 a ještě severní pražský okruh :-) Jediné peníze které se opravdu velmi vrážejí do spojnice CZ-SK je na silnici 1/11 Nebory - Oldřichovice a Oldřichovice - Bystřice... v podstatě obchvat Třince a několika obcí. Ale pořád chybí spojka na R48 a dotáhnout to k SK hranicím (dalších 10-20 let???)

0/0
3.2.2016 13:44

J48a10n 64T49u76r86e18k 7880793924468

Dne 19. 11. 2015 vodoprávní úřad obdrţel podnět pana Miroslava Macha, zástupce spolku Egeria, IČ: 22892133, se sídlem Obchodní 1324, 765 02 Otrokovice, na prověření stavebních prací, které jsou prováděny v souvislosti se stavbou plynovodu a meliorací v trase plánované rychlostní silnice R49 mezi Hulínem a Fryštákem, v lokalitě Kučovanice – Dolní Ves.

0/0
3.2.2016 12:40

R20o26m60a56n 40Š43e78n16k65e39ř90í19k 1932305194879

Presne jak rikam...ten bude sabotovat každou přeložku vodovodu, sloupu el. vedení...jeho cílem je zamezit za každou ceu postavění prvního úseku...protože pak už se to nezastaví. By mě zajímalo čím se živí..asi jako všelijaký pojídač státních eko-grantů, ale z našich daní a nám přitom neustále ztrpčuje život a totálně likviduje rozvoj zlínského kraje a východu republiky.

0/0
3.2.2016 13:55

J53i87r72i 49C67i43z 6734348400497

Pane, kdo dava na nejakou akci penize ma pravo urcit podminky, za kterych ty prostredky poskytne. Ty podminky plati pro vsechny clenske staty EU, tedy i pro CR. Kdyz pujdete do banky pro uver taky jim nadiktujete svoje podminky, za kterych si jejich penize vezmete? Mel byste obcas vycestovat z podrevnicke kotliny do vyspele zapadni civilizace, abyste se presvedcil, ze pokud v techto statech se zada o nejakou vyhodu automaticky berou dane pravidla jako samozrejmost. Tak si to laskave vryjte do pameti.

0/0
3.2.2016 11:57

I68v69o 84N53o27v68o20t53n38ý 1613353810625

Kdyby Tomáš Baťa stavěl za Evropské peníze, stavěl by podle jejich kriterií. Ale byl by svižnější než jeho následovníci.

+1/0
3.2.2016 8:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.