Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dokončení obchvatu Otrokovic se o rok odkládá, silničáři čekají i s D49

Byrokratické překážky stojí za oddálením prací na důležitém obchvatu Otrokovic, který je součástí dálnice D55. Stejně je na tom i pokračování dálnice D49 z Hulína kolem průmyslové zóny v Holešově do Fryštáku. Silničáři budou rádi, když začnou na jaře 2017.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P89e73t62r 65S78t84a88r45o49s28t60a 6906308910778

Kdo asi ty "byrokratické" překážky staví?

+1/0
2.2.2016 17:39

M29i64r74e37k 74B28u58c97h98t86í48k 7429154714269

Ó, jak jsem šťasten, že o tom, co si pro zlepšení životního prostředí a zjednodušení autodopravy chceme postavit, rozhodují cizáci z EU!

+2/−2
2.2.2016 16:52

V55í67t 65B10r88z90o48b22o45h62a24t13ý 7670802103191

Kde jste se dočetl, že o silnicích v ČR rozhoduje EU?

+6/0
2.2.2016 17:17

M96i13r71e50k 52B67u79c13h28t41í74k 7639784394529

Tento opětovný administrativní krok požaduje k nelibosti nejen silničářů Evropská unie.

Zdroj:http://zlin.idnes.cz/prutahy-s-d55-u-otrokovic-i-s-d49-z-hulina-pres-holesov-do-frystaku-kvuli-eia-15q-/zlin-zpravy.aspx?c=A160201_2222442_zlin-zpravy_ras

0/0
2.2.2016 18:51

V82í73t 33B72r91z34o30b13o86h80a52t38ý 7730602253901

Tam není ani písmeno o tom, že by o silnicích v ČR rozhodovala EU, pouze, že české ministerstvo má dle pokynu EU vypracovat zprávu o dopadech na životní prostředí ... umíte číst?

+3/0
2.2.2016 21:37

I26v97o 76N50o38v42o30t72n87ý 1873613800575

Evropská unie je významným investorem a pouze stanovila podmínky, za kterých nám peníze na stavbu dá. To u nás to tak drhne. Za to Evropa nemůže.

+2/0
3.2.2016 8:18

V25l84a43s15t20a 40H39l43i18s17n83i76k10o83v69s10k38á 9159523130

Další argument. Pokud vím, vláda se stavbou R49 letos vůbec nepočítá (přesto, že je to její údajná priorita). Takže opět kecy, kecy, kecy........

+14/0
2.2.2016 14:23

J49a58r64o12m88i23r 50C52h59a83l14o71u48p54k70a 4949187325637

Asi mi to nedochází, ale jak budou po dokončení obchvatu jezdit kamiony do barumu a do tomy, aniž by projížděly kvítkovickou křižovatkou?

+2/−2
2.2.2016 14:19

M29i84r56o17s89l91a72v 38T57i60š72e59r 4819199764172

A kolik procent kamionové dopravy na dané křižovatce tvoří kamiony, které jedou do těchto dvou lokalit? 10%?

+3/0
2.2.2016 14:21

R66a29d41e26k 95V89a86ň83h34a13r22a 2386541230730

Snadno. Vyberou si exit před Otrokovicemi. Právě ten, který vede do Barumu a do Tomy.

+5/0
2.2.2016 15:51

V90í15t 51B32r28z91o50b73o19h25a84t91ý 7910852343321

pokud pojedou od Napajedel tak nájezd D55 (nájezd v průmyslové zóně Napajedla) , pak EXIT 30 (Otrokovice) - do Barumu rovně ulicí Nadjezd a dále Objízdná, - do Tomy pak doprava ulicí Komenského ven z Otrokovic směrem na Tlumačov (po cca 1,5km) odbočit vlevo na novou příjezdovou cestu do Tomy z opačného směru z D55 je to uplně stejné

0/0
2.2.2016 17:16

A62n71t47o14n75í76n 16Z66e39l97i71n82k86a 5794448835440

Jsou daleko důležitější komunikace než dálnice Hulín - Slovensko. Nedávno vyšla zpráva, že Praha zastavila výkup pozemků pro stavbu trasy metra "D". Jenom projekt metra stál miliardu....Na trase 1/35 současně E442 Valmez - Slovensko!!!/ jsou vybudovaná 3patrová křížení bez dopojení na komunikace.... Praha potřebuje severní obchvat....

D49 Hulín - Slovensko je dávno u ledu. Kdyby jenom tím, že proti stavebnímu povolení D49 do Fryštáku se postaví všechna občanská sdružení, která si při odsouhlasování Územního plánu města Zlína dala podmínku, že první etapa musí končit až v Lípě.

0/−6
2.2.2016 13:44

M85i81r53o39s85l58a25v 25T55i31š11e21r 4979939974982

Už aby ta D49 stála až po Slovenskou hranici. A za to, co ti "ekologové" nadělali kolem stavby problémů, bych to vedl tím nejhlubším lesem po zářezech a náspech, širokých alespoň 50 metrů!

+6/−6
2.2.2016 13:54

M80i58r66o17s18l97a23v 98T83i92š29e30r 4669859394792

Děkuji Vám za mínus, pane Machu. A to myslím upřímně. R^

0/−1
2.2.2016 14:15

N11i56k15o14l79a91j 76M22a31l88í29k 5554153550411

Některým ekologům jde o peníze - zvláště těm, co jsou nejvíc vidět.

Ale každý ve svém vlastním zájmu by měl chránit přírodu - nejsem proti dálnici, když odvede dopravu z vesnic, ale mohl byste si odpustit takový kec, jakože vést to nejhlubším lesem atd. Tím nepotrestáte ekology, ale přírodu a sebe.

+5/0
2.2.2016 16:17

M13i73r83o16s30l77a75v 36T87i67š54e55r 4929389944572

Ale také uvidí, že výsledná stavba může vypadat ještě mnohem hůře než ta mírumilovná varianta, kterou léta sabotovali.

PS: k přírodě se chovám nadprůměrně ohleduplně, tím jsem si jistý, ale ještě stále mi to nezatemnilo mozek.

0/0
2.2.2016 19:55

A68n90t30o19n50í88n 93Z29e87l81i53n84k28a 5774678935370

Promiňte, ale jste nějaký pomalejší. D49 prostě nebude. Nejen že ani po Fryšták není platný posudek EJA, řešení od Lípy po Slovensko - obě varianty smetlo MŽ prostředí se stolu. Pokud se mluví o 8 tunelech, nebo tunelu v délce 15 km , nejde o ž.p., ale o termín na svatého Dyndy. A mám pokračovat???

0/0
2.2.2016 18:00

M60i26r55o82s79l18a12v 34T29i26š45e34r 4459829834362

Zato vy jste nějaký zrychlený. Demagogické žvásty z vás doslova létají :-)

0/0
3.2.2016 14:33

A41n60t63o83n46í89n 24Z79e63l27i48n34k90a 5184208105600

Ještě bych vám chtěl vřele doporučit přehadování v diskuzi k článku "D49 zůstává na papíře" ve sloupečku "Kam dál" pod tímto novým článkem. Je tam 66 diskuzních příspěvků !!

0/0
2.2.2016 18:25

R41o22m48a73n 88Š82e28n84k31e71ř57í93k 1522975684579

Tam bych moc neodkazoval... 1/3 z toho jsou ničím nepodložené Vaše konspirace... jen OPĚT opravím Vašich pár nesmyslů, které tapetujete do všech diskuzí.

- EIA 4901, 4901.1 je de facto platná, musí ale být znovuschválena, momentálně se jedná v Bruselu o tom jaký má ten proces být složitý a podrobný a jestli vůbec a zda to prostě jen znovu ne-přeorazítkovat.

- Variant staveb 4903-4905 bylo 7 (čtěte SEDM) nikoliv 2 (čtěte DVĚ)

- EIA 4903-4905 byla zamítnuta pro absolutně nedořešené skladování, převoz a manipulace s obrovskými masami zeminy v oblasti (blízkosti) CHKO.

- stavba 4902 (Fryšták - Lípa) byla ze společného procesu s úsekem Lípa - státní hranice vyjmuta a byla posuzována zvlášt a EIA bylo schválena s platností do 16.11.2016 (nicméně musí být znovuschválena také).

- 15 km tunel jsem nikde v žádné neviděl (dokument mám před sebou) v základní variantě jsou 2 tunely - v jedné varinatě 3 tunely (navíc vizovice), v jedné variantě taktéž 3 tunely (navíc Lačnov) ve všech ostatních zůstávají 2 ze základní varianty, délky tunelů od 320 do 960 metrů

- A raději nepokračujte... :-)

+1/0
2.2.2016 22:46

A86n27t13o19n90í69n 11Z75e28l61i68n76k42a 5214168455730

Samozřejmě, že byste tam neodkazoval. Dlužíte mně odpověď na 4 zásadní otázky, pane iNG. ŘÍHO.

0/0
3.2.2016 7:57

A28n51t70o87n66í70n 80Z65e60l68i51n31k69a 5744508645430

Když si to tak znovu pročítám ten Váš diskuzní příspěvek.... je to jenom bzučení komára. Faktem je pouze jedno: všechny varianty jsou smeteny do koše. Viz také poslední podzimní návštěvu prezidenta. Krajští tvůrci D49 se pokoušeli vymámit od něj podporu. Ten se zachoval férově a řekl, že MD neplní termíny na odvolání a že na ně nemá METR.

0/0
3.2.2016 9:00

A30n91t95o51n35í71n 20Z72e54l37i23n50k51a 5204658225300

Bylo by smutné, kdybyste neměl jako profesionál přesnější informace, než 70 letý starobní důchodce. O 8 tunelech mluvil pan Ing. Šenkýř, rádoby Šenkeříku Romane.

0/0
3.2.2016 8:42

R33o56m96a68n 30Š55e31n53k39e11ř59í53k 1582855284229

- Po 152-té žádný ŘÍHA - vemte si prosím už na to nějaký prášek...

- Bzučení komára možná - ale třeba si to bzučení konečně zapamatujete a přestanete psát faktické nesmyly a polopravdy (žádné 2 varianty, žádných 8 tunelů, žádný 15 km tunel, nic nebylo smeteno ze stolu, byly tam faktické nevyjasněné věci - nedostatečný průzkum biodiverzity a nevyjasněná situace se zeminou a materiálem z tunelů a zářezů - EIA byla několikrát před podáním dopracovávána a doplňována a vznikl z toho paskvil, co se nepovedl, minulý rok bylo vypsáno výběrové řízení na přeprojektování - mrkněte na ergodion).

- Nevím jaké 4 otázky Vám dlužím, ale vy dlužíte odpovědi mnohým diskutérům, když Vás vyzvali, kde čerpáte své konspirační fakta.

- nejsem žádný profesionál, pouze používám mozek a možnosti internetu a rodinné zázemí projektantů a zeměměřičů

- a jen tak mimochodem a to jsem zapomněl napsat v tom komářím bzučení: EIA je samozřejmě od Hulína až do Lípy platná, ale pouze při financování z národních zdrojů. Protože je ale D49 v programu TEN-T (což vy zatvrzele popíráte i přes mých 100 upozornění a odkazy na dokumetaci EU), je možné na ni získat peníze EU, a pokud je chceme, musíme skákat jak EU píská. JInak řečeno, pokud by se v českém rozpočtu našly peníze, můžeme si tu dálnici postavit za své a EIA je nám ukradená...

0/0
3.2.2016 10:07

A98n89t24o48n31í91n 78Z60e24l21i43n67k24a 5194588855190

Vy patříte k těm, kteří chtějí, realita je ale někde jinde.

0/0
3.2.2016 12:02

R49o50m93a66n 73Š10e45n74k96e94ř70í59k 1292955504939

A co chci? :-) Jo už vím, abyste mi přestal říkat Řího :-) Musím se podívat do google kdo to vlatně ten Říha je :-D

0/0
3.2.2016 12:28

K38a52r29e50l 72C97h41r76a46s54t18i22n62a 4393304510735

Sklerotická EU a zamindrákovaní ekoteroristé jsou obřími brzdami pokroku. Kdyby takto hospodařil Tomáš Baťa, byl by Zlín dodnes na papíře.

+15/−2
2.2.2016 11:19

K43a19r45e34l 54C34h88r77a72s34t95i18n10a 4943254910725

Potrefené husy minusují.

+4/−1
2.2.2016 18:15

R84o66m38a44n 46Š51e19n27k30e29ř91í33k 1212675744289

Presne tak, a nic kloudného a logického z nich (něho) nevypadne. By mě zajímalo, jestli bude taky tak usilovně blokovat i stavební povolení pro D55 JV obchvat. Ale asik ne... Protoze je z Otrokovic a místní by si ho asi podali :-)

+2/−1
2.2.2016 22:24

A85n85t86o15n69í83n 27Z40e72l98i72n45k67a 5454588925300

Adresa a telefon by nebyl?

0/0
3.2.2016 8:47

R89o54m63a22n 38Š95e66n36k17e34ř15í96k 1532615664319

Napište do google toto: miroslav mach egeria

najdete adresu pro doručování v Otrokovicích, email, mobil...

+1/0
3.2.2016 10:13

R89o24m18a37n 85Š13e10n48k97e70ř46í77k 1732585834699

Ale nema cenu panu Machovi moc psat... Na par emailu co jsme mu napsal mi bud vubec neodpovedel (bo by vlastne nemel na co - tezko rozbít jasnou logiku) a na něco jsem měl zase pocit že odpovídá studentík základní/střední školy - moc to nedávalo smysl. Ptal jsem se ho o co mu šlo tím podáním rozkladů proti SP od Hulína do Fryštáku - což byl jen trapný zdržovací pokus, který soud smetl ze stolu a doufám že mu napálil pořádné soudní poplatky. Je naprosto jasné o co mu jde... zdržovat donekonečna. Dokud D49 začíná a zároveň končí na Hulínské křižovatce, je to pro ekoteroristy a vydírače cílový stav... nepostavit ani metr. Jak by se to postavilo do Fryštáku, je to v háji... vzroste tlak na další úsek (v tom máte pane Zelinko pravdu - situace pouze do Fryštáku je dlouhodobě neudržitelná - ale musíme jít holt postupně a být rádi za každý vybojovaný kousek "salámu") - protože pak bude enormní tlak na posun do Lípy a pak tlak na dostavbu na hranice a spojit průmyslové oblasti Zlínska a Pováží na SK. A o to jde... jak bude stát první kilometr, už bude tlak na další a dalsí posun a zdržovat už bude hodně okaté a klasifikovatelné jako brzda rozvoje.

+1/0
3.2.2016 10:36

A98n13t31o22n20í15n 56Z88e29l78i62n59k21a 5434288475160

Jistěže máte svoji pravdu. Jenže do pohraničí jdou peníze na E442 a 1/57 a 1/49 na Slovensko. Na D49 Hulín - Slovensko všichni prdí. Nevidíte si ani na špičku nosu.

0/0
3.2.2016 12:14

R23o77m30a49n 64Š43e85n53k24e24ř67í59k 1882625574499

No nevim jak Vaše pravda, ale na E442 se jediné peníze vrážejí do Palačovské spojky, která ovšem nemá a velmi dlouho nebude mít pokračování... Mezi všemi odborníky má tato stavba přivlastek jako nekoncepční absurdita... Vím kam míříte, ale aby R35 od Olomouce a provoz po ní šel chvíli peáží s D1, pak chvíli s R48 a dále už jako R35 až do Valmezu, kde by 4-pruh pokračoval plynule dál na jih už jako R57... tak to bude dříve postavená D49, D52, D43 a ještě severní pražský okruh :-) Jediné peníze které se opravdu velmi vrážejí do spojnice CZ-SK je na silnici 1/11 Nebory - Oldřichovice a Oldřichovice - Bystřice... v podstatě obchvat Třince a několika obcí. Ale pořád chybí spojka na R48 a dotáhnout to k SK hranicím (dalších 10-20 let???)

0/0
3.2.2016 13:44

J45a96n 50T39u53r20e83k 7660293184178

Dne 19. 11. 2015 vodoprávní úřad obdrţel podnět pana Miroslava Macha, zástupce spolku Egeria, IČ: 22892133, se sídlem Obchodní 1324, 765 02 Otrokovice, na prověření stavebních prací, které jsou prováděny v souvislosti se stavbou plynovodu a meliorací v trase plánované rychlostní silnice R49 mezi Hulínem a Fryštákem, v lokalitě Kučovanice – Dolní Ves.

0/0
3.2.2016 12:40

R49o50m37a64n 51Š98e70n59k80e62ř29í43k 1682445684949

Presne jak rikam...ten bude sabotovat každou přeložku vodovodu, sloupu el. vedení...jeho cílem je zamezit za každou ceu postavění prvního úseku...protože pak už se to nezastaví. By mě zajímalo čím se živí..asi jako všelijaký pojídač státních eko-grantů, ale z našich daní a nám přitom neustále ztrpčuje život a totálně likviduje rozvoj zlínského kraje a východu republiky.

0/0
3.2.2016 13:55

J89i88r39i 39C26i15z 6194758450767

Pane, kdo dava na nejakou akci penize ma pravo urcit podminky, za kterych ty prostredky poskytne. Ty podminky plati pro vsechny clenske staty EU, tedy i pro CR. Kdyz pujdete do banky pro uver taky jim nadiktujete svoje podminky, za kterych si jejich penize vezmete? Mel byste obcas vycestovat z podrevnicke kotliny do vyspele zapadni civilizace, abyste se presvedcil, ze pokud v techto statech se zada o nejakou vyhodu automaticky berou dane pravidla jako samozrejmost. Tak si to laskave vryjte do pameti.

0/0
3.2.2016 11:57

I17v62o 12N92o63v30o55t35n46ý 1133863590255

Kdyby Tomáš Baťa stavěl za Evropské peníze, stavěl by podle jejich kriterií. Ale byl by svižnější než jeho následovníci.

+1/0
3.2.2016 8:16







Najdete na iDNES.cz