- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V uplynulých letech byly na obchvatu frézovány a znovu pokládány relativně dlouhé úseky nového asfaltu, a to i v místech, která se jevila na první pohled jako bezproblémová. A mám pocit, že koleje a díry na konci obchvatu se ve větší míře začaly objevovat až po těchto opravách. Nebo je to jen časová shoda?
Časová shoda to není. Po tom, co v létě 2015 z nejasného důvodu položili od sjezdu na Otrokovice komplet novej koberec, to šlo do kopru. Vždyť ten hnus co tam položili byl uplně jiného charakteru, než zbytek dálnice. Ta hrubost a poréznost povrchu byla do očí bijící. Po přejezdu na tento novej povrch hučelo auto, jak kdybych jel v s terenníma pneumatikama. Opravovali to snad měsíc po tom, co to položili. Přitom původní povrch byl po těch 9 letech v lepším stavu, než nově udělanej v 2015. Hnal bych k odopědnosti toho, kdo tuhle opravu z minulého roku zadal a převzal. Samozřejmě až si někdo zhuntuje auto, tak nepřizpůsobil rychlost stavu a povaze vozovky. Za 1500 ročně - neber to.
žádná hitparáda už ani v loňském roce po letním období - teplo zapracovalo také
Silnicari jsou mozna zaskoceni, obcan znajici techto kseftu ani moc ne.
Autem je to cajk to si ho jen rozbijete. V létě to bude horší až do toho vjede nějaký motorkář... je stejně zarážející, že na tom obchvatu není ani nikterak žádný velký provoz oproti jiným obchvatum. Za to máme platit dálniční známku? ???
sakra jak se jim tam podařilo zamontovat tak dokonalé kurvítko?
Jeden by čekal, že jsme dále s kvalitou materiálů a postupů, navíc pořád slyším, jak za komunistů vše stálo za houby, vše se odfláklo atd.
Tak proč za minulého režimu postavené silnice slouží doteď a ty nové se rozpadají??? A to raději nepíši o ceně, která je dnes i po odečtení inflace několikanásobná!
za minulého režimu postavené silnice slouží doteď - a bez oprav!