Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na obchvatu Otrokovic se objevují díry, silničáře životnost zaskočila

Nemile překvapení jsou silničáři z nízké životnosti obchvatu Otrokovic, který je v současnosti zakončením dálnice D55 od Přerova. Obchvat je v provozu teprve devět let, přesto už vyžaduje výrazné opravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I92v24a46n 41K81a30n27t63o75r77e26k 3377822886543

V uplynulých letech byly na obchvatu frézovány a znovu pokládány relativně dlouhé úseky nového asfaltu, a to i v místech, která se jevila na první pohled jako bezproblémová. A mám pocit, že koleje a díry na konci obchvatu se ve větší míře začaly objevovat až po těchto opravách. Nebo je to jen časová shoda?

+2/0
22.1.2016 16:59

D30a30v42i91d 10S23ý15k25o24r62a 1415620717420

Časová shoda to není. Po tom, co v létě 2015 z nejasného důvodu položili od sjezdu na Otrokovice komplet novej koberec, to šlo do kopru. Vždyť ten hnus co tam položili byl uplně jiného charakteru, než zbytek dálnice. Ta hrubost a poréznost povrchu byla do očí bijící. Po přejezdu na tento novej povrch hučelo auto, jak kdybych jel v s terenníma pneumatikama. Opravovali to snad měsíc po tom, co to položili. Přitom původní povrch byl po těch 9 letech v lepším stavu, než nově udělanej v 2015. Hnal bych k odopědnosti toho, kdo tuhle opravu z minulého roku zadal a převzal. Samozřejmě až si někdo zhuntuje auto, tak nepřizpůsobil rychlost stavu a povaze vozovky. Za 1500 ročně - neber to. ;-O

+3/0
24.1.2016 10:24

T21o79m62á48š 33L62e75n22h89a84r58t 4593675212178

žádná hitparáda už ani v loňském roce po letním období - teplo zapracovalo také

+1/0
22.1.2016 11:11

J43a35k11u57b 94S55e34m34e28r20á66d 2877976321771

Silnicari jsou mozna zaskoceni, obcan znajici techto kseftu ani moc ne.

+12/0
22.1.2016 11:05

M49a67r55t31i64n 97D62o88n59a35c78z17i 1398564426490

Autem je to cajk to si ho jen rozbijete. V létě to bude horší až do toho vjede nějaký motorkář... je stejně zarážející, že na tom obchvatu není ani nikterak žádný velký provoz oproti jiným obchvatum. Za to máme platit dálniční známku? ???

+7/0
22.1.2016 10:59

P54e92t18r 79V37e39s14e75l85ý 7864555444378

sakra jak se jim tam podařilo zamontovat tak dokonalé kurvítko?

+7/0
22.1.2016 10:50

L66u73k76á89š 21M44u90s14i46l 5563188802453

Jeden by čekal, že jsme dále s kvalitou materiálů a postupů, navíc pořád slyším, jak za komunistů vše stálo za houby, vše se odfláklo atd.

Tak proč za minulého režimu postavené silnice slouží doteď a ty nové se rozpadají??? A to raději nepíši o ceně, která je dnes i po odečtení inflace několikanásobná!

+6/−4
22.1.2016 10:18

J51a32r26o47s93l76a84v 69L21e94b89e51d50a 3206639787440

za minulého režimu postavené silnice slouží doteď - a bez oprav!

;-D

+11/−3
22.1.2016 10:27

I76v52a28n 61K92a60n12t27o27r22e51k 3457172456983

Jmenujte prosím cesty, které jsou v dobrém stavu a zároveň nebyly v posledním čtvrtstoletí vůbec opravované. Ve svém okolí takovou neznám.

+2/0
22.1.2016 16:50

J98a90r87o80s59l48a91v 77L58e66b54e78d85a 3476709347370

Jste si asi nevšiml, že valná část příspěvku je citace pana Musila. A smajl taky nic?

Taky takovou neznám. I když některé na to vypadají.

+1/0
22.1.2016 17:07

I34v12a78n 65K61a82n58t70o23r30e75k 3637432346143

OK, lze to číst i takto. V tom případě jsem váš záměr nerozeznal a nechal jsem se zbytečně vytočit ;-). Smajlíky jsou někteří schopni nasypat i do kondolence, tudíž je většinou přehlížím.

0/0
22.1.2016 19:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.