Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Protestujte proti podobě opravené křižovatky, vyzývá radnice občany

Politici i řidiči v Rožnově pod Radhoštěm kritizují současnou podobu opravené křižovatky U Janíků. Výzvu města k nápravě už podepsaly dva tisíce lidí. Dopravní audit napoví, zda bude nutné křižovatku upravit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J36i26ř52í 77F72a36n97d34a 8869201924608

Problém je odbočit jak vlevo směr město, tak vpravo směr 1.máj. Při rekonstrukci za stovky milionů se nepochopitelně zužily pruhy z obou směrů a rozšířily chodníky a pásy pro zeleň. Tam asi bude ŘSD pěstovat mrkev. Projektant by měl zaplatit škody, které vzniknou rekonstrukcí rekonstruované křižovatky. Vrátit zpět baypas, zmenšit chodníky, rozšířit pruhy na silnici.

0/0
22.1.2016 18:04

J47i68ř74í 30F71a42n35d64a 8559271724778

Naopak město vpravo, máj vlevo

0/0
22.1.2016 19:44

D94r58a69h23o88š 39O66n86d33r21u27š 5119759429

Kdo tudy projizdel vi sve! neco je spatne! jednoduchou logikou prece kazdy vi, ze pokud chci pridat jeden jizdni pruh, musim silnici rozsirit o jeden jizdni pruh a ne jenom o kousek a zuzit pruhy. v zimnich mesicich kdy napadne hromada snehu se cesta jeste zuzi a maler je dokonan. A kdyz se podivate blize ,zjistite ,ze misty byla silnice naopak jeste zuzena. to uz hlava vubec nebere Rv

Ve stavu v jakem je to naprojektovano, ma krizovatka problem obstat pro osobni auta, pro nakladni nema vubec sanci.

Projekt odpovida datu zadani , tzn tak pred 15 lety, bez ohledu na stavajici potreby!

tzv "bajpasy" mely byt ve vsech 4 smerech, prostor na to je, vcetne razeni odbocovacich a pripojovacich pruhu. to co je tam momentalne namalovane je k nicemu, kapacitne to nestaci. a na co je vam odbocovaci pruh, kdyz se k nemu pres kolonu nedostanete. a spousta dalsich nesmyslu.

Cely ten projekt na rozsireni stavajiciho tahu mestem je nekvalitne , az bych rekl diletantsky, pripraven. kazdy kdo jel do Roznova p.R. nekdy v lete nebo v jine exponovane dobe a ma tu zkusenost stat uz od Zubri v kolone, kvuli jedne svetelne krizovatce, bude jiste mile prekvapen a s jasotem uvita dalsich 6 svetelne rizenych krizovatek 8-o . naco je vam rozsireni a pridani jizdnich pruhu, kdyz budete stat co 150 metru. ;-O

Nevim proc , ale nabyvam stale vetsi presvedceni, ze nejde vubec o zprujezdneni nasich cest o zajisteni maximalni plynulosti provozu a bezpecnosti ridicu a dalsich ucastniku provozu, ale o profit firem dodavajicich technologie a dopravni znaceni, ktere stavby zbytecne prodrazuji.

0/0
22.1.2016 14:22

J33a51n 40S20o12u96k55u30p 1304124186435

Ten konec je docela zavádějící, myslím, že tam má být I/35, ne I/57. Souviset to jakože trochu samozřejmě může, ale bez dovysvětlení to moc nedává smysl.

0/0
22.1.2016 11:58

F34i87l64i73p 19Č52e74r70n76ý 9762375215963

Chudárku, jaký populistický krok? lidi jsou nasraní, protože to je pořádně odfláknutá práce. a ještě bude říkat, že to chystali sedm let...co jste tam bože těch sedm let teda dělali? stačilo zvednout zadky, přijet na místo, případně to prodiskutovat s lidmi, každodenními uživateli této křižovatky a nikdy by takový paskvil nemohl vzniknout...ty vaše počítačové modely... nejen ten bajpás...ale i výjezd od města...místa jak sviňa a oni to udělají ještě užší místo toho aby to rozšířili a přidali odbočovací pruh směr Eroplán... A audit..to je k smíchu...Rv

+3/0
22.1.2016 8:17

J79a36n 73E24l57š56í28k 6945101114228

U nás v obci rekonstruovali příjezdovou cestu, když jsem se ptal dělníků, kdo vymýšlel opěrné zídky?, které neměly opdstatnění, tak mi odpověděli, že projektat se byl na místě podívat když bylo všude metr sněhu a pak už přece to zpracuje podle snímků se satelitu, přece nezvedne prd..el z tepla kanceláře, mladý nezkušený nepraktik, který má na všechno školy a nebude jej poučovat někdo kdo po cestě bude jezdit, no a až se to všechno podle projektu vybudovalo, tak se toho půlka vybourala a změnila, jen nevím zda to platil? ten odborník od projektu?, snad ho chudáka neobrali o teplé, dobře placené místečko a takových příkladů jsou desítky:-P

0/0
22.1.2016 6:30
Foto

L25a16d70i79s60l74a37v 67P14o55b14o77ř31i58l 7111747366158

Jako řidič kamionu na to mohu rici jen to, že by si Pánové co to naprojektovali, nebo se stávající podoby zastávají, meli sednout za volant 20m nalozene soupravy a názorne, za plneho provozu předvést, tento pro ně standartni odbocovaci manévr. Škody na roztrhanych pneumatikách, poskozenych okolních vozidlech, komunikace a svislého značení pak vyčíslit a předat k úhradě.

Sam bych si jako divák s radostí stoupnul do první rady, nebot takovou show člověk neuvidi ani na Destruction derby.;-D

+1/0
22.1.2016 0:02

R64a55d24k29o 22J31a70s81a16n72s55k89ý 9479349862528

Vůbec mě to nepřekvapuje. Byl jsem v Rožnově v listopadu, kdy byla křižovatka rozestavěná a už tehdy jsem si říkal, co tam vlastně zamýšlejí. U nás s estalo něco podobného. Jenže projektant tvrdil, že mu to v počítači na simulaci krásně vychází. Dnes na křižovatce nemůže trochu delší tranzit odbočit, aniž by nenajel na chodník a když se to reklamovalo, že k tomu připomínky byly, ŘSD tvrdí, že tak to projektant nakreslil, tak že to tak musí být. Spráskat ty lehkoživy!!! Tvrdím, že za všemi těmi přehmaty zodpovídají nekompetentní, samolibí a nezkušení projektanti. Až je někdo přinutí, že si tu opravu budou muset financovat ze svého, tak se to pak začne obracet k lepšímu. Tím nechci urazit poctivé projektanty - fachmany, kteří svému řemeslu rozumí. Ale ti nahoře jim nechtějí naslouchat, protože se o d nich dozví drsnou pravdu, což se jim samozřejmě nehodí.

+2/0
21.1.2016 20:53

P58e12t81r 93H20e12j49n69ý 7162507740574

to že na křižovatce je něco špatné musí být jasné každému. Ten, kdo znal jak odbočení vypadalo před rekonstrukcí a po ní, jen nevěřícně kroutí hlavou. Věřím, že po projektantovi (popřípadě jeho zaměstnavateli) bude ŘSD vyžadovat kompenzaci za vícenáklady na dodatečnou úpravu křižovatky.

+5/0
21.1.2016 20:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.