- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta zpráva mě překvapila.... ještě poměrně nedávno jsme se s ním potkali a pokritizoval nám návěs, že tahač máme hezký a návěs rezavý.... Pomohli jsme mu najít víno co bylo skryté pod dalšíma krabicemi v lesku... zdál se v pohodě... někdy to jde rychle....
Výborný průkopník, který zde sólo začínal v časech, kdy ostatní přemýšleli, jak a co urvat z rozpadajících se státních podniků (že, p. Zemku, současný majiteli).
Červenožlutý "Manager Economy Express" začal, držel se navzdory nepřízni okolí (vjezdy na nádraží a pod.) a donedávna přežíval i za cenu drobných ústupků komfortu cestování.
Housově památce čest.
Páni novináři, soukromníků v autobusové dopravě, kteří začali před Jančurou, bylo v Československu kolem padesátky. Netřeba do titulku protlačovat jméno Konfidentova kamaráda.
tak to je výborné - honit se , aby mě v 64 kleplo ( respektive umřít ze stresu). tak touto cestou ne
Naštěstí nejsou všichni jako vy. Protože kvůli takovým "bláznům", kteří se občas stresu opravdu nevyhnou, mohou jiní jít každý den do práce a každý měsíc dostanou nějakou tu mzdu. Ale myslet si, že život "bez stresu" vám přinese relativní dlouhověkost je docela naivní! :-)
Jel jsem s ním jednou z Brna do Prahy. Koupil jsem si místenku v předprodeji, a když jsem nastoupil do autobusu, na mém místě seděl už někdo jiný s místenkou na stejnou linku a stejné místo. Oznámil jsem to řidiči a ten mi podal dřevěné prkénko přesně seříznuté tak, aby pasovalo mezi sedačky v uličce. Opíralo se o spodní uchycení područek. Zjevně to byla zavedená praxe, že se některá místa prodávala 2x. Autobus byl špinavý, smrděl, hlučel, třásl se. Od té doby jsem se tomuto dopravci vyhýbal.
Tak to máte úžasnou statistiku z jedné cesty. Já s ním jezdil pravidelně a pohodlnější autobusy přinesl až Vančura.
Dal jízdám ve svých autobusech nový rozměr, a ukázal všem, že lze začít podnikat od nuly a poctivě.
Miliardář Zemek, ten který zlikvidoval průmysl v Chomutově, potopil prosperující firmy. Bezúhoný soudce Berka zrušil konkurz a podnik který se začal slibně rozjíždět vrátil Zemkovi k likvidaci. Dnes tam má Zemek solární elektrárnu ....
SA zalozeno 1996, vnitrostatni linky od 2004, tj. maximalne 12 let, proc autor clanku cpe nejakou informaci o 20 letech to nechapu
Jestli tam náhodou nepíše o Zlínském kraji? Znovu už to číst nebudu, ale mám dojem, že to souviselo jen s krajem.
Je to škoda, Housacar dlouhou dobu byl silným konkurentem zejména dnešního Zemkova ČSAD Vsetín a je smutné, že zrovna skončil v rukách tohohle "podnikatele", který neumí nic jiného, než jezdit za dotace a udržovat si téměř monopol díky nefunkčnímu krajskému úřadu. Ani bych se nedivil, kdyby ty licence Housovi odebrali ti samí lidé, kteří roky úmyslně nepracují na krajském IDS a preferují jen a pouze ČSAD Vsetín, např. tím, že dali do licence pro Student Agency nesmyslné omezující podmínky v rámci kraje. Takže zatímco bych mohl večer jet z Kroměříže do Zlína autobusem SA, nemůžu, musím autem...
Komunisti měli vždycky rádi monopoly, ideálně státní. Tak C byste od krajského úřadu ve Zlíně čekal? :-)
Naprosto souhlasím s Jarkem Jakubčekem a i já říkám a opakuji - Čest jeho památce ! Na adresu redaktorů iDNES.cz však musím poznamenat, že přišli téměř do slova a do písmene "s křížkem po funuse", poněvadž Karel zemřel již před více jak týdnem a vy tuto zásadní informaci sdělujete až nyní......jak smutné, páni redaktoři
Než se lokální úmrtí dostane do Prahy to holt chvilku trvá
(ber bez urážky kohokoliv, prosím)