Diskuze

Zemřel muž, který začal s konkurencí v autodopravě dřív než Jančura

Ve věku nedožitých 64 let zemřel na Zlínsku Karel Housa. V regionu už krátce po revoluci začal provozovat soukromého autobusového dopravce Housacar, vytvořením konkurence ve Zlínském kraji tak o dvacet let předběhl Radima Jančuru s firmou Student Agency.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ta zpráva mě překvapila.... ještě poměrně nedávno jsme se s ním potkali a pokritizoval nám návěs, že tahač máme hezký a návěs rezavý.... Pomohli jsme mu najít víno co bylo skryté pod dalšíma krabicemi v lesku... zdál se v pohodě... někdy to jde rychle....;-(

0 0
možnosti
Foto

J43a23n 49A44d85l12e24r

7. 1. 2016 14:26

Výborný průkopník, který zde sólo začínal v časech, kdy ostatní přemýšleli, jak a co urvat z rozpadajících se státních podniků (že, p. Zemku, současný majiteli).

Červenožlutý "Manager Economy Express" začal, držel se navzdory nepřízni okolí (vjezdy na nádraží a pod.) a donedávna přežíval i za cenu drobných ústupků komfortu cestování.

Housově památce čest.

5 0
možnosti
Foto

J30a41n 89A47d92l83e88r

7. 1. 2016 14:29

Páni novináři, soukromníků v autobusové dopravě, kteří začali před Jančurou, bylo v Československu kolem padesátky. Netřeba do titulku protlačovat jméno Konfidentova kamaráda.

3 0
možnosti

Jančuru ste do nadpisu dať museli?

4 0
možnosti
PO

P79a96v91e90l 84O56t77a

7. 1. 2016 13:27

tak to je výborné - honit se , aby mě v 64 kleplo ( respektive umřít ze stresu). tak touto cestou ne

2 11
možnosti
JJ

Naštěstí nejsou všichni jako vy. Protože kvůli takovým "bláznům", kteří se občas stresu opravdu nevyhnou, mohou jiní jít každý den do práce a každý měsíc dostanou nějakou tu mzdu. Ale myslet si, že život "bez stresu" vám přinese relativní dlouhověkost je docela naivní! :-)

15 0
možnosti
LV

Jel jsem s ním jednou z Brna do Prahy. Koupil jsem si místenku v předprodeji, a když jsem nastoupil do autobusu, na mém místě seděl už někdo jiný s místenkou na stejnou linku a stejné místo. Oznámil jsem to řidiči a ten mi podal dřevěné prkénko přesně seříznuté tak, aby pasovalo mezi sedačky v uličce. Opíralo se o spodní uchycení područek. Zjevně to byla zavedená praxe, že se některá místa prodávala 2x. Autobus byl špinavý, smrděl, hlučel, třásl se. Od té doby jsem se tomuto dopravci vyhýbal.

1 4
možnosti
MT

Tak to máte úžasnou statistiku z jedné cesty. Já s ním jezdil pravidelně a pohodlnější autobusy přinesl až Vančura.

10 0
možnosti
Foto

Dal jízdám ve svých autobusech nový rozměr, a ukázal všem, že lze začít podnikat od nuly a poctivě.

7 0
možnosti
Foto

Miliardář Zemek, ten který zlikvidoval průmysl v Chomutově, potopil prosperující firmy. Bezúhoný soudce Berka zrušil konkurz a podnik který se začal slibně rozjíždět vrátil Zemkovi k likvidaci. Dnes tam má Zemek solární elektrárnu ....

10 0
možnosti
JK

SA zalozeno 1996, vnitrostatni linky od 2004, tj. maximalne 12 let, proc autor clanku cpe nejakou informaci o 20 letech to nechapu!!

4 1
možnosti
TM

Jestli tam náhodou nepíše o Zlínském kraji? Znovu už to číst nebudu, ale mám dojem, že to souviselo jen s krajem.

1 0
možnosti
TN

Je to škoda, Housacar dlouhou dobu byl silným konkurentem zejména dnešního Zemkova ČSAD Vsetín a je smutné, že zrovna skončil v rukách tohohle "podnikatele", který neumí nic jiného, než jezdit za dotace a udržovat si téměř monopol díky nefunkčnímu krajskému úřadu. Ani bych se nedivil, kdyby ty licence Housovi odebrali ti samí lidé, kteří roky úmyslně nepracují na krajském IDS a preferují jen a pouze ČSAD Vsetín, např. tím, že dali do licence pro Student Agency nesmyslné omezující podmínky v rámci kraje. Takže zatímco bych mohl večer jet z Kroměříže do Zlína autobusem SA, nemůžu, musím autem...

31 0
možnosti
MT

Komunisti měli vždycky rádi monopoly, ideálně státní. Tak C byste od krajského úřadu ve Zlíně čekal? :-)

2 0
možnosti
JN

Naprosto souhlasím s Jarkem Jakubčekem a i já říkám a opakuji - Čest jeho památce ! Na adresu redaktorů iDNES.cz však musím poznamenat, že přišli téměř do slova a do písmene "s křížkem po funuse", poněvadž Karel zemřel již před více jak týdnem a vy tuto zásadní informaci sdělujete až nyní......jak smutné, páni redaktoři :-(

9 1
možnosti
MW

Než se lokální úmrtí dostane do Prahy to holt chvilku trvá :-P

(ber bez urážky kohokoliv, prosím;-))

1 0
možnosti