Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zemřel muž, který začal s konkurencí v autodopravě dřív než Jančura

Ve věku nedožitých 64 let zemřel na Zlínsku Karel Housa. V regionu už krátce po revoluci začal provozovat soukromého autobusového dopravce Housacar, vytvořením konkurence ve Zlínském kraji tak o dvacet let předběhl Radima Jančuru s firmou Student Agency.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M95i87r87o22s75l65a54v 39Z36a16p14l31e17t78a74l 3747285138503

Ta zpráva mě překvapila.... ještě poměrně nedávno jsme se s ním potkali a pokritizoval nám návěs, že tahač máme hezký a návěs rezavý.... Pomohli jsme mu najít víno co bylo skryté pod dalšíma krabicemi v lesku... zdál se v pohodě... někdy to jde rychle....;-(

0/0
8.1.2016 17:18
Foto

J85a61n 16A30d12l15e26r 2536641256826

Výborný průkopník, který zde sólo začínal v časech, kdy ostatní přemýšleli, jak a co urvat z rozpadajících se státních podniků (že, p. Zemku, současný majiteli).

Červenožlutý "Manager Economy Express" začal, držel se navzdory nepřízni okolí (vjezdy na nádraží a pod.) a donedávna přežíval i za cenu drobných ústupků komfortu cestování.

Housově památce čest.

+5/0
7.1.2016 14:26
Foto

J28a84n 26A12d49l53e75r 2826901396686

Páni novináři, soukromníků v autobusové dopravě, kteří začali před Jančurou, bylo v Československu kolem padesátky. Netřeba do titulku protlačovat jméno Konfidentova kamaráda.

+3/0
7.1.2016 14:29

J70o28z95e38f 17Č32e19r42n68ý 3691759453951

Jančuru ste do nadpisu dať museli?

+4/0
7.1.2016 14:07

P12a88v67e85l 16O58t22a 6889234534875

tak to je výborné - honit se , aby mě v 64 kleplo ( respektive umřít ze stresu). tak touto cestou ne

+2/−11
7.1.2016 13:27

J29i14ř14í 39J30u97r45č21á20k 9267890878337

Naštěstí nejsou všichni jako vy. Protože kvůli takovým "bláznům", kteří se občas stresu opravdu nevyhnou, mohou jiní jít každý den do práce a každý měsíc dostanou nějakou tu mzdu. Ale myslet si, že život "bez stresu" vám přinese relativní dlouhověkost je docela naivní! :-)

+15/0
7.1.2016 13:43

P73e97t93r 43S32v55o22b51o49d30a 4107595858893

"Docela naivní"? Je to bohapustá hloupost! Přiměřený stres Vám dává pocit, že žijete.

0/0
7.1.2016 22:40

L75u42m27í79r 57V74i18t18h12a 2277797216702

Jel jsem s ním jednou z Brna do Prahy. Koupil jsem si místenku v předprodeji, a když jsem nastoupil do autobusu, na mém místě seděl už někdo jiný s místenkou na stejnou linku a stejné místo. Oznámil jsem to řidiči a ten mi podal dřevěné prkénko přesně seříznuté tak, aby pasovalo mezi sedačky v uličce. Opíralo se o spodní uchycení područek. Zjevně to byla zavedená praxe, že se některá místa prodávala 2x. Autobus byl špinavý, smrděl, hlučel, třásl se. Od té doby jsem se tomuto dopravci vyhýbal.

+1/−4
7.1.2016 13:13

M34i63r34o78s21l11a44v 22T18i63š77e65r 4669409454782

Tak to máte úžasnou statistiku z jedné cesty. Já s ním jezdil pravidelně a pohodlnější autobusy přinesl až Vančura.

+10/0
7.1.2016 13:17

L82u13m78í44r 18V68i78t91h45a 2417227246642

To není statistika, to je zážitek. podruhé už jsem neměl chuť to zkoušet. Holt - napodruhé první dojem neuděláš...

+3/−2
7.1.2016 13:21

T94o76m62a21s 84N86o86v24o50t87n58y 1511764676775

To je nějaká móda, komolit jména?

+1/0
8.1.2016 0:54
Foto

J48i24n89d44ř71i39c28h 23T11a75l61p65a 6848423423783

Dal jízdám ve svých autobusech nový rozměr, a ukázal všem, že lze začít podnikat od nuly a poctivě.

+7/0
7.1.2016 12:59

J87o29s56e23f 86N24o53v81o52t57n63ý 8418245294926

Miliardář Zemek, ten který zlikvidoval průmysl v Chomutově, potopil prosperující firmy. Bezúhoný soudce Berka zrušil konkurz a podnik který se začal slibně rozjíždět vrátil Zemkovi k likvidaci. Dnes tam má Zemek solární elektrárnu ....

+10/0
7.1.2016 11:42

J40a11k10u52b 31K51a77m51e35n75i62c61k45ý 4339312127816

SA zalozeno 1996, vnitrostatni linky od 2004, tj. maximalne 12 let, proc autor clanku cpe nejakou informaci o 20 letech to nechapu!!

+4/−1
7.1.2016 11:32

T19o69m31á30š 54M89o34r69a18v90č24í74k 3857976803825

Jestli tam náhodou nepíše o Zlínském kraji? Znovu už to číst nebudu, ale mám dojem, že to souviselo jen s krajem.

+1/0
7.1.2016 11:37

J30a64k83u88b 20K37a20m76e31n46i34c62k18ý 4579312557816

uz to vidim, ale i tak do zlina zacal jezdit 2007, tj. 15 let ne 20

+1/0
7.1.2016 11:44

V33e15r58o70n20i55k20a 28M61a42r86t37í59n88k63o79v61á 1123663270

od roku 2007 je 15 let? 8-o

0/0
7.1.2016 12:27

J92a96k80u59b 53K97a17m64e70n60i59c68k67ý 4919622917316

92 - 07 milostiva;-)

+1/0
7.1.2016 12:35

T21o20m18a73s 69N57o93v33o48t70n56y 1701814566555

Je to škoda, Housacar dlouhou dobu byl silným konkurentem zejména dnešního Zemkova ČSAD Vsetín a je smutné, že zrovna skončil v rukách tohohle "podnikatele", který neumí nic jiného, než jezdit za dotace a udržovat si téměř monopol díky nefunkčnímu krajskému úřadu. Ani bych se nedivil, kdyby ty licence Housovi odebrali ti samí lidé, kteří roky úmyslně nepracují na krajském IDS a preferují jen a pouze ČSAD Vsetín, např. tím, že dali do licence pro Student Agency nesmyslné omezující podmínky v rámci kraje. Takže zatímco bych mohl večer jet z Kroměříže do Zlína autobusem SA, nemůžu, musím autem...

+31/0
7.1.2016 11:15

M64i38r88o35s34l98a26v 21T47i54š56e11r 4829279694672

Komunisti měli vždycky rádi monopoly, ideálně státní. Tak C byste od krajského úřadu ve Zlíně čekal? :-)

+2/0
7.1.2016 13:19

T36o70m50a90s 57N52o32v48o85t35n14y 1371594936885

Já nic, ostatně považuju kraje celkově z 99% za zbytečnost.

0/0
8.1.2016 0:56

J14o14h14n 39N13ě36m67e32č93e97k 6699295230566

Naprosto souhlasím s Jarkem Jakubčekem a i já říkám a opakuji - Čest jeho památce ! Na adresu redaktorů iDNES.cz však musím poznamenat, že přišli téměř do slova a do písmene "s křížkem po funuse", poněvadž Karel zemřel již před více jak týdnem a vy tuto zásadní informaci sdělujete až nyní......jak smutné, páni redaktoři :-(

+9/−1
7.1.2016 10:41

M21a15r78t13i30n 98W33a15l63l16n84e66r 6865470724210

Než se lokální úmrtí dostane do Prahy to holt chvilku trvá :-P

(ber bez urážky kohokoliv, prosím;-))

+1/0
7.1.2016 13:09

J82i86ř59í 67J96u78r23č40á63k 9987120358567

Tentokrát jste oba úplně mimo a musím se pana Libigera zastat. Karel Housa byl vždy skromný a "normální" člověk, který se vyhýbal publicitě a zajistil si tak relativní klid pro sebe a svoji rodinu. Opravdu již předminulý týden proběhla po okolí "zaručená" zpráva o jeho smrti, která se ukázala jako falešná. O to více jsme mu všichni přáli, aby se potvrdilo pravidlo o tom, že bude ještě dlouho mezi námi. Bohužel, v tomto případě se pravidlo mýlilo. Já bych spíš poděkoval novinářům za to, že neotravují rodinu snahou získat nějaké "zaručené a senzační" informace či podrobnosti a uvedli článek tak, jak si to Karel zasloužil. Byl jedním z podnikatelů, kteří si toto označení opravdu zasloužili. Bez tunelů, bez falešných krachů nebo konkurzů, bez okázalosti a nabubřelosti. Škoda dobrého člověka, který odešel tak brzy....

+9/0
7.1.2016 13:33

M91a86r33t18i91n74a 30Ž35á34č39k94o65v97á 2494968540468

Novináři - byť si někteří asi myslí opak - opravdu nemají křišťálovou kouli, pane Němečku, která by jim všechny aktuální události obratem sama hlásila. Přál byste si spíše on-line zpravodajství od lůžka umírajícího??? To by podle vás bylo včasné zpravodajství podle vašich představ??? Myslím, že despekt na adresu "pánů novinářů" opravdu není na místě. Naopak, ten článek je napsán velmi pěkně a vkusně jako hold nepřehlédnutelné osobnosti, zkuste se na to podívat takto.

+1/0
7.1.2016 22:24
Foto

J49a29r58e81k 25J81a68k55u59b42č90e48k 7499300958968

Cest jeho pamatce. Skvely priklad cloveka ktery svym podnikanim zvedl kvalitu zivota mnoha ostatnimR^

+22/0
7.1.2016 10:02

F58r70a29n60t57i93š72e52k 85R58o57c64h12o97v38a26n84s26k59ý 6810752738768

vždy budu vzpomínat na cesty s Housou z Brna z výšky.. díky

+6/0
7.1.2016 12:18

P14e63t62r 42S41v38o85b84o18d97a 4677495778773

R^

0/0
7.1.2016 22:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.