Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiče ve zlínské části Prštné rozladily nové semafory, způsobují kolony

Dlouhé kolony, nervózní popojíždění, troubení, gestikulace řidičů. Takto to často vypadá v okolí nově opravené křižovatky ve zlínské části Prštné, za řekou nedaleko nákupního centra Albert. Od začátku prosince tam řídí dopravu semafory a mnohým šoférům se tato změna nelíbí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A83n42t93o84n65í86n 19Z82e70l28i42n30k63a 5654788185290

Tak alespoň ty avizované návěstní cedule odklánějící dopravu kolem vody už by měl zaplatit navrhovatel a odsouhlasovatel.

+1/0
5.1.2016 21:53

A58n75t65o95n62í23n 20Z46e98l16i64n58k87a 5424558185560

Co se přihodilo?? Svého času paní Štauderová připravovala územní rozhodnutí na výstavbu Prštenské příčky. Od té doby se stala plánovaná 4proudá Pravobřežka s plánovanou průjezdní rychlostí 100 km/hod lepší cyklostezkou. Bez mimoúrovňových křižovatek. Nebyla uznána jako přeložka 1/49 a má být budována na náklady města ev. kraje.

+2/0
5.1.2016 14:41

J25a84r67o48m51i47r 41C72h53a21l30o44u12p22k56a 4649897335937

Podle mě stačilo udělat hlavní od Svahů do Prštného a nikdy by se žádná kolona nikde nevytvořila...

+2/−1
5.1.2016 13:38

J14o25s30e29f 82N48o65v79á54k 5331826855864

stačilo ji nechat tak, jak původně byla. tj. z Prštného do Zlína (k Intersparu)

+3/−1
5.1.2016 17:25

J21a16r50o93m49i79r 16C38h34a33l19o11u89p12k96a 4939177935977

Evidentně nestačilo, když si lidi stěžovali...

0/−1
5.1.2016 21:03
Foto

J19i60n14d40ř93i65c84h 98T85a66l85p48a 6698353433323

Křižovatka je určitě bezpečnější pro chodce a cyklisty. Ovšem na úkor plynulosti dopravy. Možná by to chtělo synchronizovat se zelenou na hlavním tahu na směr Jižní Svahy. Opravdu dochází k zastavení tahu na JS a opačně, proto jsem tudy přestal jezdit, ale o to asi jde, protože když se tudy přestane jezdit na JS a zpět bude klid.;-)

+2/0
5.1.2016 12:20

M94a70r62t24i19n 26M65i79k91o21š27k92a 9469670856473

Nechápu vás, je to nejkratší cesta od Otrokovic na JS a vám vadí, že jednou chvíli postojíte na červené, přitom ve městě jsou desítky jiných semaforů, tam už vám to nevadí ? S novými semafory má teď konečně křižovatka smysl a řád.

0/−4
5.1.2016 13:29

V38í83t 75B35r17z74o56b38o64h80a30t70ý 7480832483751

nejkratší jistě ano, ale pokud je tam desetiminutová kolona, tak je možné, že přes město je to nyní skutečně rychlejší a co se týče kvality povrchu komunikace tak zdaleka lepší

+2/0
5.1.2016 13:55

V55í78t 12B33r53z78o87b92o94h34a48t82ý 7470902623271

Takže jedno špatné řešení se nahradí drahým ještě horším řešením a bude se tvrdit, že je to spravedlivější a vlastně lepší :-) Projíždět touhle skvělou novinkou každý den by mě teda pořádně štvalo, naštěstí jsem tudy jel jenom jednou, na světlech jsem před prázdnou křižovatkou stál jen chvilku, protože semafory zrovna "spravedlivě" pouštěly zimní tmu :-D

+8/0
5.1.2016 11:03

J80a47r19o85m58i18r 24C29h23a34l59o38u95p93k41a 4179717515467

Kdo říká, že je to horší?

0/0
5.1.2016 13:25

M66a65r61t93i58n 94M82i39k82o36š72k89a 9739270126893

pan Patrik Votáhal.....:-)

0/0
5.1.2016 13:31

V10í73t 62B26r47z63o81b19o29h29a59t95ý 7110922403201

řekl bych, že všichni co tudy jezdí směrem z nebo na Jižní svahy, stejnějako v článku zmíněný Patrik Votáhal, pokud se díky změně na křižovatce někde tvoří kolony delší než před změnou, což je zde jednoznačné, tak je řešení opravdu horší

+4/0
5.1.2016 13:53

J94a53r94o61m28i53r 60C89h75a78l41o91u49p43k84a 4209927135407

Takže to je subjektivní pohled. Objektivně vzato se pár lidem hodně ulehčil život za tu cenu, že mnoha lidem se maličko ztížil. Každý kdo křižovatkou někdy ve špičku projížděl od Prštného a navíc třeba nedejbože na kole to musí uznat...

+2/−2
5.1.2016 14:02

V43í19t 35B98r12z82o52b73o38h45a85t37ý 7890952623941

Pokud se pár lidem ulehčí život na úkor toho, že se mnoha lidem ztíží, tak se nemůže jednat o zlepšení :-) a ano vždycky je celkový pohled složen z mnoha subjektivních pohledů. Objektivně! z článku vyplývá (dle tvrzení paní z firmy Agama), že se dříve čekalo na vedlejší i deset minut. Nyní se i deset minut čeká na hlavní. Je tedy dle Vás zlepšení v tom, že místo těch Vámi zmíněných pár lidí, kteří dříve čekali nyní čeká většina, co tudy projede?

+5/0
5.1.2016 14:16

J29a32r49o71m56i23r 72C50h67a32l89o68u85p43k48a 4129967615967

Jenže ono se na hlavní deset minut ani zdaleka nečeká...

+1/−2
5.1.2016 14:26

V11í69t 53B91r78z74o78b31o53h88a50t51ý 7950862483651

čistě teoreticky - spočítejte kolik projede aut na jižní svahy a vynásobte průměrným čekáním aut na jižní svahy .Pak spočítejte kolik aut jezdí jinými směry a vynásobte průměrným čekáním do jiných směrů - aby bylo vše spravedlivé, čísla by měla být přibližně stejná ;) ale jsem si docela jist, že mi budete kontrovat naprosto rozdílnou metodikou měření, která bude zcela ukazovat zcela něco jiného :-)

+2/0
5.1.2016 14:28

L86u53k41a83s 29C46a83p41k79a 4928832876934

Tak to byste se divil. Do cekani totiz musite zapocitat i dobu, kterou v dopravnich spickach prostojite na Tr. T. Bati. Jezdim pravidelne od Otrokovic a ve spicce je odbocovaci pruh zasekany az k Podhori.

Nejde ani tak o to, ze na cestu vyjizdi auta z Albertu, ale jakmile nekdo chce jet rovne do Prstneho, tak se cely smer od Alberta zastavi a neprojede krizovatkou ani jedno auto...proto to pak cele stoji.

A o tom, ze semafory jedou non-stop i v noci a o vikendech, radsi ani nebudu mluvit...

+6/0
5.1.2016 14:40

J95a83r39o37m98i60r 34C74h40a70l95o77u91p28k61a 4279807925807

Jo takový dobrák, co jede rovně potěší... ;-) Proč tedy nejedete přes město, když vidíte frontu až na Podhoří, pak to přece musí být jasně rychlejší?

+1/−2
5.1.2016 15:04

M47i77r61o58s65l77a76v 63T85i22š22e84r 4909899364572

Silnice na Rybníkách není určena pro obousměrný provoz o takové hustotě. Nemá na spoustě úseků žádnou krajnici a primárně má obsluhovat tamní průmyslovou zónu. To, že semafor zreguluje trochu dopravu tím, že část zátěže přenese zpět na čtyřproudou komunikaci, kam patří, je jen dobře.

0/0
5.1.2016 22:16







Najdete na iDNES.cz