Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiče ve zlínské části Prštné rozladily nové semafory, způsobují kolony

Dlouhé kolony, nervózní popojíždění, troubení, gestikulace řidičů. Takto to často vypadá v okolí nově opravené křižovatky ve zlínské části Prštné, za řekou nedaleko nákupního centra Albert. Od začátku prosince tam řídí dopravu semafory a mnohým šoférům se tato změna nelíbí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A21n72t68o19n78í44n 48Z85e86l73i49n54k76a 5874588145740

Tak alespoň ty avizované návěstní cedule odklánějící dopravu kolem vody už by měl zaplatit navrhovatel a odsouhlasovatel.

+1/0
5.1.2016 21:53

A33n98t77o49n40í37n 46Z16e39l19i35n41k89a 5784138855840

Co se přihodilo?? Svého času paní Štauderová připravovala územní rozhodnutí na výstavbu Prštenské příčky. Od té doby se stala plánovaná 4proudá Pravobřežka s plánovanou průjezdní rychlostí 100 km/hod lepší cyklostezkou. Bez mimoúrovňových křižovatek. Nebyla uznána jako přeložka 1/49 a má být budována na náklady města ev. kraje.

+2/0
5.1.2016 14:41

J58a66r63o20m26i89r 29C39h51a88l21o80u28p51k55a 4259297305207

Podle mě stačilo udělat hlavní od Svahů do Prštného a nikdy by se žádná kolona nikde nevytvořila...

+2/−1
5.1.2016 13:38

J11o82s80e45f 32N13o49v34á23k 5531966935464

stačilo ji nechat tak, jak původně byla. tj. z Prštného do Zlína (k Intersparu)

+3/−1
5.1.2016 17:25

J67a91r38o90m50i64r 16C19h57a20l88o47u34p34k20a 4669797265697

Evidentně nestačilo, když si lidi stěžovali...

0/−1
5.1.2016 21:03
Foto

J58i91n84d11ř77i31c41h 16T76a64l16p84a 6548933733223

Křižovatka je určitě bezpečnější pro chodce a cyklisty. Ovšem na úkor plynulosti dopravy. Možná by to chtělo synchronizovat se zelenou na hlavním tahu na směr Jižní Svahy. Opravdu dochází k zastavení tahu na JS a opačně, proto jsem tudy přestal jezdit, ale o to asi jde, protože když se tudy přestane jezdit na JS a zpět bude klid.;-)

+2/0
5.1.2016 12:20

M36a23r63t74i64n 23M10i52k72o91š96k96a 9779380676423

Nechápu vás, je to nejkratší cesta od Otrokovic na JS a vám vadí, že jednou chvíli postojíte na červené, přitom ve městě jsou desítky jiných semaforů, tam už vám to nevadí ? S novými semafory má teď konečně křižovatka smysl a řád.

0/−4
5.1.2016 13:29

V36í36t 45B53r82z89o59b69o18h57a39t54ý 7510342433531

nejkratší jistě ano, ale pokud je tam desetiminutová kolona, tak je možné, že přes město je to nyní skutečně rychlejší a co se týče kvality povrchu komunikace tak zdaleka lepší

+2/0
5.1.2016 13:55

V59í21t 83B53r25z51o15b44o91h41a38t85ý 7330432383471

Takže jedno špatné řešení se nahradí drahým ještě horším řešením a bude se tvrdit, že je to spravedlivější a vlastně lepší :-) Projíždět touhle skvělou novinkou každý den by mě teda pořádně štvalo, naštěstí jsem tudy jel jenom jednou, na světlech jsem před prázdnou křižovatkou stál jen chvilku, protože semafory zrovna "spravedlivě" pouštěly zimní tmu :-D

+8/0
5.1.2016 11:03

J96a72r57o27m58i30r 39C45h62a93l65o16u83p55k11a 4479577535467

Kdo říká, že je to horší?

0/0
5.1.2016 13:25

M53a24r26t84i31n 10M61i50k61o73š45k73a 9299900566773

pan Patrik Votáhal.....:-)

0/0
5.1.2016 13:31

V76í26t 93B39r81z48o89b31o84h98a60t45ý 7400892383791

řekl bych, že všichni co tudy jezdí směrem z nebo na Jižní svahy, stejnějako v článku zmíněný Patrik Votáhal, pokud se díky změně na křižovatce někde tvoří kolony delší než před změnou, což je zde jednoznačné, tak je řešení opravdu horší

+4/0
5.1.2016 13:53

J96a70r93o81m56i72r 95C58h67a87l82o88u57p90k85a 4919977335707

Takže to je subjektivní pohled. Objektivně vzato se pár lidem hodně ulehčil život za tu cenu, že mnoha lidem se maličko ztížil. Každý kdo křižovatkou někdy ve špičku projížděl od Prštného a navíc třeba nedejbože na kole to musí uznat...

+2/−2
5.1.2016 14:02

V40í58t 17B83r14z33o93b98o31h48a26t20ý 7710442643761

Pokud se pár lidem ulehčí život na úkor toho, že se mnoha lidem ztíží, tak se nemůže jednat o zlepšení :-) a ano vždycky je celkový pohled složen z mnoha subjektivních pohledů. Objektivně! z článku vyplývá (dle tvrzení paní z firmy Agama), že se dříve čekalo na vedlejší i deset minut. Nyní se i deset minut čeká na hlavní. Je tedy dle Vás zlepšení v tom, že místo těch Vámi zmíněných pár lidí, kteří dříve čekali nyní čeká většina, co tudy projede?

+5/0
5.1.2016 14:16

J57a96r73o30m13i29r 45C70h93a65l11o72u93p22k68a 4469177295967

Jenže ono se na hlavní deset minut ani zdaleka nečeká...

+1/−2
5.1.2016 14:26

V31í89t 86B88r58z61o72b73o19h51a76t21ý 7530922233371

čistě teoreticky - spočítejte kolik projede aut na jižní svahy a vynásobte průměrným čekáním aut na jižní svahy .Pak spočítejte kolik aut jezdí jinými směry a vynásobte průměrným čekáním do jiných směrů - aby bylo vše spravedlivé, čísla by měla být přibližně stejná ;) ale jsem si docela jist, že mi budete kontrovat naprosto rozdílnou metodikou měření, která bude zcela ukazovat zcela něco jiného :-)

+2/0
5.1.2016 14:28

L93u33k12a66s 21C23a45p89k48a 4328302146184

Tak to byste se divil. Do cekani totiz musite zapocitat i dobu, kterou v dopravnich spickach prostojite na Tr. T. Bati. Jezdim pravidelne od Otrokovic a ve spicce je odbocovaci pruh zasekany az k Podhori.

Nejde ani tak o to, ze na cestu vyjizdi auta z Albertu, ale jakmile nekdo chce jet rovne do Prstneho, tak se cely smer od Alberta zastavi a neprojede krizovatkou ani jedno auto...proto to pak cele stoji.

A o tom, ze semafory jedou non-stop i v noci a o vikendech, radsi ani nebudu mluvit...

+6/0
5.1.2016 14:40

J79a78r13o52m47i42r 86C70h17a25l68o40u54p35k29a 4269547565797

Jo takový dobrák, co jede rovně potěší... ;-) Proč tedy nejedete přes město, když vidíte frontu až na Podhoří, pak to přece musí být jasně rychlejší?

+1/−2
5.1.2016 15:04

M80i84r73o22s14l61a85v 18T53i95š50e36r 4409679644392

Silnice na Rybníkách není určena pro obousměrný provoz o takové hustotě. Nemá na spoustě úseků žádnou krajnici a primárně má obsluhovat tamní průmyslovou zónu. To, že semafor zreguluje trochu dopravu tím, že část zátěže přenese zpět na čtyřproudou komunikaci, kam patří, je jen dobře.

0/0
5.1.2016 22:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.