Diskuze

Důležitá silnice D49 zůstává na papíře, zdržují ji požadavky euroúředníků

Plánovaná dálnice D49 z Hulína do Fryštáku měla mít během roku 2015 hotové stavební povolení a letos se počítalo se zahájením stavby. Jenže tyto termíny opět neplatí. Prodlužuje se opětovné ověření dopadů na životní prostředí, které požaduje Evropská unie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AZ

Všichni účastníci diskuze vědí o co mně jde. Nikdo ale neví o co Vám dvěma. Máte alespoň jeden jediný legitimní důvod proč se takto chováte? Jak by měla podle Vás vypadat doprava ve Zlíně v nejbližších letech? Jak asi za 50 let? Není tento stav pro Zlín potupou?

1 0
možnosti

Ano máte pravdu, všichni víme o co Vám jde, a mohu říct, že se principiálně snažíte o dobrou věc. Nikdo Vám nepopírá Vaši snahu tlačit na "mocné" lidi aby "nějak" vyřešili do budoucích let dopravní situaci ve Zlíně. Ale proč to proboha děláte tak hloupě a agresivně? Proč jednu dobrou myšlenku obalíte 150 konspiracemi a výmysly, které donutí všechny diskutující Vám tady donekonečna pořád vyvracet to samé a srovnávat ty polopravdy do normální roviny. Proč akorát všechny kolem sebe donutíte se s Vámi pohádat? Sám píšete že je zvláštní že názory více lidí se 100% shodují proti Vám a pak nás všechny hážete do jednoho virtuálního pytle a ten nazýváte 1 osobou pan ŘÍha??? Nechcete se nad tím konečně zamyslet a když logicky názory více lidí, jinak oborově zaměřených, atd, kteří se nikdy nepotkali se 100% shodují proti Vašim kvazi-teoriím - nebude asi čistě náhodou chyba někde u Vás?? A o co jde mě? Vlastně o nic důležitého - Vaši myšlenku vyřešit do budoucích let dopravu ve Zlíně podporuji, jen s drobným detailem, že se tu všichni snažíme vyvracet ty Vaše konspirace a polopravdy a zkonstruovaná řešení situací, jež logicky nenastanou. Nikdy jsem Vám v žádné diskuzi nenapsal, že je to hloupost co děláte, jen jsem Vás žádal o technický návrh řešení, a nad ním je možno vést plodnu diskuzi, ale nad prázdnými výkřiky diskutovat nelze.

0 1
možnosti
VP

Nejsme svéprávní. Ať žijí Eurozelení.;-D

2 0
možnosti
AZ

To je kydů!! R/D49 PRADÁVNO spadla z lopaty. Přitom je to důvod, proč se neplánuje obchvat Zlína. D49 měla tvořit obchvat Zlína, ale ani tato vize není pravdivá. A to, že má Zlín 10% tranzit je úplně mimo.

Jenom si vezměte nedávnou zprávu, že byl zastaven výkup pozemků na pražskou trasu metra D. Jenom projekt této trasy stál miliardu. Kde je potom chybějící Pražský severní okruh, o tanečcích kolem 1/35 ani nemluvě. Ve Vsetíně před 50 lety věděli. že 1/57 musí z města. 3 města v Pardubickém kraji budou mít obchvaty. Vlastně každý týden čteme o budování a plánování obchvatů a ve Zlíně se chrupká na vavřínech T. Bati seniora.

Krajští tvůrci D49 lámali sliby při poslední návštěvě pana prezidenta. Ten se k tomu postavil čelem. Měl zjištěno, že M. dopravy neplní termíny a férově přiznal, že na ministerstvo nemá páku.

2 1
možnosti
AZ

5.1. tr. bylo na TV Nova odvysíláno zpravodajství o stavu R/D49. Krajský radní pan Ing. Kučera tvrdil že se čeká jenom na posudek EIA a stavební povolení na úseku Hulín - Fryšták. Závěr byl takový, že radní nevěří, že bude komunikace stát do roku 2030.

Při projednávání Územního plánu města Zlína se všechna občanská sdružení shodla na tom, že první etapa výstavby musí skončit až v Lípě. Východní Zlín přece nelze zahnojit další nasátou dopravou při odblokování průjezdu po 1/49 Lhotskem a červenou vlnou semaforů středního a západního Zlína.

Od zahájení stavby uplynulo 7 let a na křečcích to nestojí, že ne.

Řešení obou variant Lípa - Slovensko bylo zrušeno Ministerstvem život. prostředí. Pokud se mluví o tunelech, nebo tunelu v délce 15 km pod Vizovickými vrchy, nejde o životní prostředí, ale o termín výstavby "Na svatého Dyndy".

Obchvat Lhotska už stojí, ale rozhodně není ve stopě plánované D49, jak se původně plánovalo.

V PÚRu a ZÚRu z roku 2008 jsou zahrnuty plány R/D49a úseku dálnice na severu našeho kraje kolem Valašského Meziříčí. Jak to, že tyto úseky jsou již v provozu (Semetín-Lešná)? Protože I/35 je zároveň mezinárodní silnice E 442 na Slovensko a také proto, že toto řešení nevyužívá dálnici D1 a přetížené Jižní spojky kolem Prahy. Praha podle mého soudu tlačí mezinárodní dopravu do chystaného Severního obchvatu přes dálnici D11.

Takže přátelé, kdo ještě pípne o R/D49 dostane červenou kartu.

1 1
možnosti
Foto

J22a37n 79A54d20l51e15r

6. 1. 2016 15:02

K tomuto muselo jednou dojít. Navrhuji nový business-plán: založíme sázkovou kancelář.

V ní se bude tipovat (jak jinak, ať sen. Valenta Dobrodinec vidí, že nejsme žádná béčka) na výsledek - kdo způsobí více škod, eurokebule nebo ekoterorista?

Bude se samozřejmě sázet na více případů, ale pouze tato jedna otázka.

---------------

Problém euroúředníků (přičemž "úředník" je z principu škodná i v moravské variantě, mnohdy brzda rozvoje) spočívá v tom, že je nějaký rozvoj civilisace nebo industrie vůbec nezajímá. Motivuje a těší je pouze plné koryto (které jim štědře sponzorujeme) - od toho se bez větší emoce odkolébají do štědrého důchodu (který jim rovněž zasponzorujeme).

Život parazita - život slastný. Současná forma e.u. je principiálně špatně.

0 0
možnosti
MK

Hlavní problém je především v tom, že nedává dopravní a tudiž ani ekonomický smysl.

2 10
možnosti
MK

Průmyslová zóna nevznikla na základě nějaké ekonomicko-sociální studie ( ty se dělali ex post po několika letech jako obhajoba již vzniklého stavu),ale vznikla jako potřeba vytunelovat veřejné prostředky, které pak skončili u jednoho bývalého estebáka a místní ODS, klíčoví lidé na Czechinvestu a MPO taky nepřišli zkrátka. Prosazování R49 je pak jen snahou zkopírovat výše provedený a povedený byznys plán.

4 4
možnosti
PH

No ještě štěstí, že se železniční a silniční síť postavila za Rakouska - Uherska v 19. století. Jinak bychom dodnes řešili 50 kilometrů prvních silnic. Je velmi zajímavé, že nejzachovalejší příroda je ve vojenských výcvikových prostorech, na které neměli různí čeští úředníci ochraňující životní prostředí vůbec žádný vliv a jezdily a střílely tam tanky, lítaly rakety a neexistovaly žádné čističky odpadních vod. Mám zájem o ochranu přírody, ale tomu českému úřednickému aparátu je příroda z vysoka ukradená. Jde o teplá místa a platy a také příležitost buzerovat lidi. Na EU se pouze vymlouvají, nic jim nebrání, aby ty své posouzení udělali za několik měsíců.

11 1
možnosti
KC

Kdyby historie R49 nebyla hořkou pravdou, bylo by to mimořádně zábavné kabaretní vystoupení. Především díky euroúředníkům a ekoteroristům ukazujeme světu, jak se z jednoduchých věcí dají udělat věci předražené, dlouholeté a složité. Toto rozhodně není krok dopředu, ale skok zpět - k absurdistánu a byrokratickému běsnění.

17 1
možnosti
KC

Potrefená husa zaminusovala.

4 0
možnosti