Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Důležitá silnice D49 zůstává na papíře, zdržují ji požadavky euroúředníků

Plánovaná dálnice D49 z Hulína do Fryštáku měla mít během roku 2015 hotové stavební povolení a letos se počítalo se zahájením stavby. Jenže tyto termíny opět neplatí. Prodlužuje se opětovné ověření dopadů na životní prostředí, které požaduje Evropská unie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A56n94t39o50n50í34n 73Z27e26l61i70n85k47a 5564978145840

Všichni účastníci diskuze vědí o co mně jde. Nikdo ale neví o co Vám dvěma. Máte alespoň jeden jediný legitimní důvod proč se takto chováte? Jak by měla podle Vás vypadat doprava ve Zlíně v nejbližších letech? Jak asi za 50 let? Není tento stav pro Zlín potupou?

+1/0
8.1.2016 8:28

R94o59m24a38n 31Š44e11n20k75e94ř20í44k 1892905164779

Ano máte pravdu, všichni víme o co Vám jde, a mohu říct, že se principiálně snažíte o dobrou věc. Nikdo Vám nepopírá Vaši snahu tlačit na "mocné" lidi aby "nějak" vyřešili do budoucích let dopravní situaci ve Zlíně. Ale proč to proboha děláte tak hloupě a agresivně? Proč jednu dobrou myšlenku obalíte 150 konspiracemi a výmysly, které donutí všechny diskutující Vám tady donekonečna pořád vyvracet to samé a srovnávat ty polopravdy do normální roviny. Proč akorát všechny kolem sebe donutíte se s Vámi pohádat? Sám píšete že je zvláštní že názory více lidí se 100% shodují proti Vám a pak nás všechny hážete do jednoho virtuálního pytle a ten nazýváte 1 osobou pan ŘÍha??? Nechcete se nad tím konečně zamyslet a když logicky názory více lidí, jinak oborově zaměřených, atd, kteří se nikdy nepotkali se 100% shodují proti Vašim kvazi-teoriím - nebude asi čistě náhodou chyba někde u Vás?? A o co jde mě? Vlastně o nic důležitého - Vaši myšlenku vyřešit do budoucích let dopravu ve Zlíně podporuji, jen s drobným detailem, že se tu všichni snažíme vyvracet ty Vaše konspirace a polopravdy a zkonstruovaná řešení situací, jež logicky nenastanou. Nikdy jsem Vám v žádné diskuzi nenapsal, že je to hloupost co děláte, jen jsem Vás žádal o technický návrh řešení, a nad ním je možno vést plodnu diskuzi, ale nad prázdnými výkřiky diskutovat nelze.

0/−1
8.1.2016 9:06

P31e12t19r 27C54h58u31d72o94b60a 8394558906630

R^

0/0
8.1.2016 9:19

A74n50t14o71n86í75n 19Z26e45l59i48n58k43a 5554528255160

To myslíte vážně? Žádný virtuální pytel, ale pan Ing Karel Říha, který mně tvrdil, že kolem vody z J.S.do Prštného jezdí 4000 vozidel hodinově, To je za 8 hodin 32 tisíc, což jsou celé Jižní svahy včetně kojenců a důchodců. Ten, s kterým jsme se hádali střídavě v kanceláři a střídavě v těchto diskuzích.

Milý pane, na 18 řádcích jste něco jako udobření napsal, ale nic z toho není, na co jsem se ptal.

+1/0
8.1.2016 10:23

P43e25t36r 26C82h12u52d54o49b68a 8594628806400

Doufám, že na magistrátu někdo skutečného pana Říhu na tuto diskuzi upozorní, ať se taky pobaví. Ještě že nás nepovažujete za Miloše Zemana. ;-D

0/0
8.1.2016 11:14

R38o32m10a84n 92Š97e40n52k57e43ř74í58k 1922215204439

To fakt nema cenu.... po 155té, nejsem žádný ŘÍHA, si mě už vygooglete, pracuji pro ČVUT Praha, VŠB Ostrava a UTB Zlín, boha moj. Pokud Vas zajimaji ty hodinove prujezdy, kontaktuje Zlinskou firmu Cross, ktera ma technologii nainstalovanou ve Zline na HD kamerovem snimani SPZ aut a vypoctu prujezdnich casu a trasovani vozu. Hodnoty jsou velmi zajimave, byl byste velmi prekvapen... A asi by Vam to rozbilo vsechno co jste doposud napsal...

0/−1
8.1.2016 16:02

A93n56t22o58n86í10n 50Z94e25l86i33n41k57a 5524188405520

Píšete to v hospodě u píva? Níže píšu, že jsem apeloval na zastupitelstvo kraje a pana hejtmana. A to včetně plánu trasy a nájezdů Zlín střed, západ a východ.

0/0
10.1.2016 12:57

V60l17a15s85t22i77m65i22l 32P14r92o31c35h89á93z67k49a 5280630478928

Nejsme svéprávní. Ať žijí Eurozelení.;-D

+2/0
6.1.2016 18:29

K16a96r74e57l 76C61h55r78a44s51t57i62n80a 4363974870385

???

0/−1
6.1.2016 18:53

A11n35t85o68n91í42n 11Z76e60l48i39n34k60a 5764608635890

To je kydů!! R/D49 PRADÁVNO spadla z lopaty. Přitom je to důvod, proč se neplánuje obchvat Zlína. D49 měla tvořit obchvat Zlína, ale ani tato vize není pravdivá. A to, že má Zlín 10% tranzit je úplně mimo.

Jenom si vezměte nedávnou zprávu, že byl zastaven výkup pozemků na pražskou trasu metra D. Jenom projekt této trasy stál miliardu. Kde je potom chybějící Pražský severní okruh, o tanečcích kolem 1/35 ani nemluvě. Ve Vsetíně před 50 lety věděli. že 1/57 musí z města. 3 města v Pardubickém kraji budou mít obchvaty. Vlastně každý týden čteme o budování a plánování obchvatů a ve Zlíně se chrupká na vavřínech T. Bati seniora.

Krajští tvůrci D49 lámali sliby při poslední návštěvě pana prezidenta. Ten se k tomu postavil čelem. Měl zjištěno, že M. dopravy neplní termíny a férově přiznal, že na ministerstvo nemá páku.

+2/−1
6.1.2016 15:09

A15n38t69o43n63í25n 84Z84e33l26i64n30k10a 5134348745160

5.1. tr. bylo na TV Nova odvysíláno zpravodajství o stavu R/D49. Krajský radní pan Ing. Kučera tvrdil že se čeká jenom na posudek EIA a stavební povolení na úseku Hulín - Fryšták. Závěr byl takový, že radní nevěří, že bude komunikace stát do roku 2030.

Při projednávání Územního plánu města Zlína se všechna občanská sdružení shodla na tom, že první etapa výstavby musí skončit až v Lípě. Východní Zlín přece nelze zahnojit další nasátou dopravou při odblokování průjezdu po 1/49 Lhotskem a červenou vlnou semaforů středního a západního Zlína.

Od zahájení stavby uplynulo 7 let a na křečcích to nestojí, že ne.

Řešení obou variant Lípa - Slovensko bylo zrušeno Ministerstvem život. prostředí. Pokud se mluví o tunelech, nebo tunelu v délce 15 km pod Vizovickými vrchy, nejde o životní prostředí, ale o termín výstavby "Na svatého Dyndy".

Obchvat Lhotska už stojí, ale rozhodně není ve stopě plánované D49, jak se původně plánovalo.

V PÚRu a ZÚRu z roku 2008 jsou zahrnuty plány R/D49a úseku dálnice na severu našeho kraje kolem Valašského Meziříčí. Jak to, že tyto úseky jsou již v provozu (Semetín-Lešná)? Protože I/35 je zároveň mezinárodní silnice E 442 na Slovensko a také proto, že toto řešení nevyužívá dálnici D1 a přetížené Jižní spojky kolem Prahy. Praha podle mého soudu tlačí mezinárodní dopravu do chystaného Severního obchvatu přes dálnici D11.

Takže přátelé, kdo ještě pípne o R/D49 dostane červenou kartu.

+1/−1
6.1.2016 16:22

R26o86m86a53n 75Š71e23n79k25e96ř64í73k 1162805234979

Pane Zelinka...porad ty same polovicate konspirace dokola... A nic z toho do sebe nezapada a nedava smysl...to je fakt nema smysl Vam cokoliv vyvracet a vytloukat argumenty...kafemlejnek hadra...

+1/−1
7.1.2016 10:10

A65n51t22o63n22í45n 14Z84e64l66i67n93k59a 5724618845580

Ale no tak, pane Ing. Karle Řího, podepisujte se konečně vlastním jménem. Většina lidí, když nemá argumenty, nebo protiargumenty tak raději mlčí!!

0/0
7.1.2016 14:20

R88o62m79a47n 92Š49e63n63k61e49ř26í29k 1432215614529

Vazeny pane Zelinko, po padesate asi napric diskuzemi, me prestante urážet a nazývat jiným jménem... Pri Vašem přehledu o všem , kosmopolitních znalostech dopravní problematiky napříč CR a Evropou, přehledu ve vsech plánech, rozkladech, UR, ZUR, SP, geologie, plánování dopravních staveb, atd, to snad nebude problem si me vygooglit. Znova opakuji, jsem Roman Šenkeřík ze Zlina

0/0
7.1.2016 18:36

A83n95t27o68n17í47n 31Z36e23l91i89n22k34a 5264458585710

Vážený pane inženýre Karle Řího. Zapomínáte, že jsme se 3x řádně rozhádali ve vaší kanceláři a potom pokračovali na této diskuzi. Vaše názory jsou to do písmene na 100%. Nevím proč tak katapultujete názory jiných a sám jste zatím s ničím nepřišel. Jenom s tím, že Pravobřežka bude mít průjezdní rychlust 40-50 km/hod.

0/0
7.1.2016 21:26

R34o52m27a61n 57Š48e31n78k52e59ř92í29k 1882475964599

Jaky Řího?? Vy jste dobry pŕipad. To uz je fakt na Dr Chocholouška... Po 150-té jsem Doc. Ing. Roman Šenkeřík, Ph.D.

0/0
7.1.2016 22:10

P55e37t46r 48C92h67u75d38o62b12a 8434778396200

Řekl bych, že po zkušenosti z "obchvatu" Otrokovic je jen dobře, že obchvat Lhotska neleží v trase D49. A ani nikdy ležet neměl, takže nevím, kdo vám co nakukal.

0/0
7.1.2016 12:37

A44n87t67o80n21í41n 19Z91e89l75i37n31k19a 5874748985750

Po dobu platnosti návrhu trasy D49 Lípa - Slovensko se počítalo s tím, že obchvat Lhotska se vybuduje v trase D49. To jste nevěděl?

0/0
7.1.2016 13:34

R52o95m54a58n 87Š81e56n38k56e23ř16í26k 1692795504669

Ach jo... VY si fakt nevzpomínáte na diskuzi ohledně obchvatu Lhotska, cca rok zpět?? Kde Vás většina ukamenovala argumenty, že obchvat Lhotska nikdy neměl vést ve stopě R49... Už se jednou smiřte s tím, že fakt neměl... A pokud mi nevěříte, najděte si z EIA všech 7 variant stavby 4903-4905 a pokud tam najdete cokoliv, co vede na sever od Lhotska, Teda ve stopě současně budovaného obchvatu, tak jsme asi všichni uhození na hlavu a vy víte něco, co neví nikdo jiný ostatní.

0/0
7.1.2016 14:19

A20n49t10o38n23í19n 75Z49e67l61i47n71k50a 5704308785740

Jeden z nás je Číňan. Obchvat Lhotska nikdy nemohl vést ve stopě stávající 1/49 přes dědinu!! Ale nově vybudovaný obchvat navazuje na stopy původní 1/49!! TUDÍŽ OBCHVAT NENÍ VYBUDOVÁN VE STOPĚ PLÁNOVANÉ D49!! Pochopitelně v době, když plánovaná trasa nebyla ještě zrušena. Chápete?

0/0
7.1.2016 14:37

A85n48t82o96n37í70n 97Z10e70l74i97n51k89a 5464248215430

To jsem si nevymyslel, že se obchvat vzhledem k původnímu katastrofálnímu stavu státní silnice 1/49 přes Lhotsko měl stavět /pochopitelně svého času/ v předstihu ve stopě plánované D49.

0/0
7.1.2016 14:54

R47o17m46a38n 79Š55e82n37k18e17ř36í51k 1172405184889

Ja to ocividne nejsem.... Reagujeme vsichni na to, ze pry obchvat lhotska mel byt veden ve stope plánované D49, coz nikdy nebyla pravda a v zadne oficiální verzi se to nikdy neobjevilo... CHÁPETE TO UZ???

0/0
7.1.2016 18:24

P97e81t50r 95C45h51u57d48o76b94a 8634168306540

To máte ale dost zkreslené informace (ostatně u vás celkem obvyklá věc, že?). Jestli chcete, pošlu vám i mapu s dotyčnými variantami - ani v jedné z nich se neuvažuje o vedení D49 v trase obchvatu nebo že by D49 měla zároveň fungovat jako obchvat. Ano, po zveřejnění záměru stavby D49 tu byly nějaké teoretické návrhy od lidí, kterým se nelíbila představa, že by se Lhotsko mohlo ocitnout mezi dvěma rušnými silnicemi, ovšem o takovém nápadu ŘSD nikdy ani neuvažovalo, natož aby s ním dokonce nějak počítalo.

0/0
7.1.2016 14:53

A10n42t69o25n47í51n 65Z22e58l95i74n66k28a 5814988285300

Když by se budoval obchvat Lhotska ve stopě plánované D49, tak se Lhotsko nikdy nedostalo do sevření mezi dvě komunikace. Stará nepotřebná 1/49 přes Lhotsko by přece zůstala tak jak je pro místní provoz. Nějak Vám to nehraje.

0/0
7.1.2016 15:04

P77e62t10r 41C96h47u26d78o41b86a 8914388466840

Už vím, kdo je tady Číňan - a pan Šenkeřík to není. Vy pořád nechápete, že reagujeme na tu vaši větu, kde píšete, že se počítalo s tím, že obchvat Lhotska bude vybudován v trase D49. Takže ještě jednou, prostě a jasně: S touto variantou se NIKDY NEPOČÍTALO !!! Stačí?

0/0
7.1.2016 15:20

A67n89t66o51n24í91n 20Z64e51l69i26n81k32a 5754678885570

A vy jste kdo? Pan Ing. Řiha, nebo polobůh?? Pořád to vidím jako rozpor tvrzení proti tvrzení.

+1/0
7.1.2016 16:06

P17e78t57r 47C36h88u67d18o14b33a 8394788616980

Dobrá, vyložme karty na stůl. Já své tvrzení mohu opřít o plány z roku 2013 a písemný popis všech projednávaných variant. Na základě jakých dokumentů můžete své tvrzení obhájit vy?

0/0
7.1.2016 16:28

A69n44t13o63n11í76n 22Z82e45l96i11n93k21a 5824888675680

Pane Chudobo jde přece o jednu jedinou indicií, že R/D49 šla k šípku. Co konkrétně máte k tomuto mému tvrzení? A za druhé, jak by se tato skutečnost podle vás měla promítnout do územního plánu města Zlína? To by mně a věřím i ostatní moc zajímalo. Jste evidentně odborník a každopádně v obraze.

0/0
7.1.2016 17:45

R41o14m97a33n 29Š42e61n38k20e14ř52í53k 1572165104499

Jen konspirace... A co D3, D52, D43, D35... Ktere se plánuji 30 let a vic. Tam je taky kazdy problem v plánování indicií, ze nekdo (stale jsme se nedozvedeli kdo) to poslal k šipku protoze nejaky tranzit kolem Prahy, vymyšlený koridor Paříž - Kyjev který nikdy nikde nebyl zmíněn oficiálně, protoze cosi s Jižní Spojkou (ktera mimochodem je ted průjezd nez silnice ze Zlina do Malenovic) a cosi s Valmezem a bla bla...

0/0
7.1.2016 18:29

A91n14t98o85n77í65n 93Z46e33l88i88n78k93a 5834698835830

Co tady vzpomínáte Paříž - Kyjev. Tato vize kraji umřela společně s D49. Jste neskutečný motala.

+1/0
7.1.2016 21:12

R89o76m49a50n 93Š27e89n55k57e11ř37í29k 1772455214339

To fakt nema smysl... Nebyl jste to vy, kdo tady asi 3 roky mlel jak kafemlejnek dokola písničku o koridoru TEN-T Paříž - Kyjev a ja jsem Vas 100x duraznych upozornoval ze nic takoveho ve strukturálních fondech neni. Pane Zelinka, ztrapnujete se, sam se ve svých nepodložených teoriich a faktech ztrácíte a sam nevíte co jste psal v minule diskuzi a co Vam bylo vyvráceno!

0/0
7.1.2016 22:00

A38n26t46o64n77í78n 62Z19e23l63i45n57k70a 5614708635570

Jistěže byl. A to se mám stydět, nebo propadnout do země. Mnohaleté velké úsilí kraje vyšlo naprázdno.

0/0
8.1.2016 8:33

P36e67t60r 52C48h64u84d30o50b66a 8414648296860

Neuhýbejte od jasně položené otázky: O jaké argumenty opíráte své tvrzení, že obchvat Lhotska byl plánován v trase D49? Buď uveďte konkrétní dokument nebo čestně přiznejte, že jste si to vymyslel.

0/0
7.1.2016 19:29

J33a20n 98T41u73r55e29k 7480423154878

A jak si tu trasu obchvatu představujete?

+1/0
7.1.2016 9:10

A79n40t68o62n86í95n 57Z87e63l92i24n69k65a 5954608275770

V územním plánu je varianta Pravobřežky zneužívající ulici Sokolskou. Územní plán dále drží územní rezervu pro tunel Čepkov - Lidl Obeciny jako variantu A.

A dále variantu B, tunel pod Jižními Svahy Čepkov - Nivy.

Dál se potom meze v návrzích nekladou ani Vám.

Já sám jsem ještě na kraji slyšel o návrzích na další dopravní patra: tunel od 31. budovy k Lidlu Obeciny a nadzemní verzi nad řekou Dřevnicí.

Jako jedničku považuji vést novou rychlou komunikaci s nájezdy a sjezdy v podélném pásu města Zlína. Ve vzdálenosti 300 m od obydlí. protože hluk a jedy je tento pás schopen snížit na potřebné minimum.

Ještě připomenu řešení 1/57 v zářezu řeky Bečvy ve Vsetíně: Viadukt přes řeku a sídlíště Rokytnici, další viadukt přes nádraží a násep přes půl města a vymalováno. Něco takového svedeme i ve Zlíně, nebo ne?

0/0
7.1.2016 13:56

A53n68t62o77n49í18n 25Z18e38l56i81n83k27a 5664148735560

Myslí se v podélném LESNÍM pásu města Zlína....

0/0
7.1.2016 14:44

P89e75t30r 37C36h95u75d68o67b68a 8554658406770

Hledejte pod pojmem "Zelinkova horská dráha" - vůbec bych se nedivil, kdyby to už šlo i vygooglit :-P.V podstatě se jedná o jeho nápad vést obchvat kolem Zlína po hřebenu největších kopců, co v okolí Zlína máme. Jistě si dovedete představit, s jakým nadšením by se taková silnice setkala zejména u řidičů kamiónů. Sjezdy do centra města jsou pak úplně zbytečné - než bych se s autem vyškrábal do kopce na tento "obchvat", tak už jsem dávno v Malenovicích nebo Příluku a přitom ještě ušetřím benzín.

0/0
7.1.2016 15:13

A95n16t21o33n34í76n 41Z96e55l51i95n81k32a 5114968865720

Jo tááák. Horská dráha, hopsinková dráha. To jsou obraty pana Ing.Říhy. Ten ještě přidává jak by vypadala silnici po vrstevnici ...

Jaký máte vy nápad, když jste tak nad problémem a vidíte všechno tak reálně? Toto je fórum, kde by se mohlo něco upéct.

Ostatně 300 m nad Letnou vyběhnu i ve svých 70 letech. Vám se to zdá daleko? Představte si tam dva pruhy s průjezdní rychlostí 90 km, rychlé nájezdy a sjezdy a fertik. Zlín ze začátku 20. století jedním skokem v 21.

+1/0
7.1.2016 15:51

R86o43m69a30n 91Š59e19n97k12e32ř98í52k 1122135834139

Cca 3 roky Vas žádáme, at si vytisknete ortomapu zlínského údolí a tu vaši variantu tam nakreslite... Udělejte to a budeme se bavit seriózně. Neustale jen vykřikovat udělejte obchvat v kopcích dokáže kazdy... Ká jsem Vam pred rokem dopodrobna rozebral rozdíl mezi zlinskym a vsetinskym údolím vzhledem ke konstantni nivelete a tam to proste jde a tady proste na 90% ne! Ale hlavne ze nas poucujete o tom ze kdo nema argumenty, tak ma mlčet, a přitom my Vam tu vyvracime ty zcestné teorie pomoci dokumentu RSD, pragoprojektu atd...

0/−1
7.1.2016 18:48

A78n50t85o70n25í18n 90Z33e88l77i42n64k49a 5624168475740

Proč vytahujete tento starý spor. Jasně jsem vám napsal, že by Římani podle vrstevnic stavěli cesty do dnešních dnů. Tvrdit, že nelze stavět silnici v typické valašské krajině je zcela mimo mísu.

+1/0
7.1.2016 21:03

R19o45m66a37n 55Š95e62n19k29e49ř72í61k 1562695794809

Tak ten Vas rychlý průtah Valaskou krajinou nakreslete a bude klid! Nikdo ze zde diskutujících nejak nechápe kama ma vest!

0/0
7.1.2016 22:02

A72n40t76o18n18í39n 31Z93e16l24i53n83k10a 5624448935530

To co žádáte jsem předal panu hejtmanovi s prosbou, ať se tomuto problému věnuje. Stalo se tak na zasedání zastupitelstva kraje dne 28.2.2015.

+1/0
8.1.2016 8:40

R56o48m93a64n 62Š15e88n39k11e44ř37í27k 1922225694339

Ach ta paměť... Ja jsem pomoci nivelety zaměřoval šíři údolí.. A Vsetínské je min 2x širší... K tomu si připočtěte dobu kdy se plánoval, omezenou zástavbu v oblasti a zadne byrokratické průtahy a prutah je na sveteNikdo netvrdil ze ten Vas obchvat ma vest po vrstevnici... Nevim kdo ma co pomotané ale ja to nejsem

0/0
7.1.2016 22:17

P34e27t67r 98C33h31u34d45o14b92a 8604518156690

Pan Zelinka má už přes sedmdesát let, takže je normální, že se u něj projevují oba stařecké neduhy, krásně popsané ve hře Švestka od Járy Cimrmana. Myslím, že nejrozumnější je se s ním nepouštět do delších diskuzí, stejně se nic zásadního nedozvíme.

+1/0
8.1.2016 8:43

A35n84t20o55n67í39n 78Z45e45l22i82n94k48a 5164968765470

Dal bych Vám těch plusů víc, ale nedaří se.

0/0
8.1.2016 10:30

A24n29t62o74n26í40n 11Z91e14l42i33n38k76a 5944428715700

Si děláte srandu? V úrovni zástavby není údolí Bečvy 2x širší než to Dřevnické. Stačí se rozhlédnout z Mladcové, nebo od Černého medvěda. Pokud si lepší vzpomenete, minule byly nepřekonatelné ostré zářezy Jaroslavického a Březnického potoka. Úplně neřešitelný byl velmi široký zářez Slanického potoka......

0/0
8.1.2016 10:11

R65o90m81a80n 38Š74e84n28k29e90ř60í18k 1112715694869

Boha moj, jasne že ne turisticky rozhledově... Širší s ohledem na niveletu, členitost, ekonomické naklady na výstavbu, nutné výškové převýšení průtahu = jinak řečeno je tam (bylo) mnohem více místa pro tu silnici... Vede snad ta Vsetínská autostráda ve výšce 80-150m nad řekou?

0/0
8.1.2016 16:25
Foto

J61a59n 58A11d36l11e56r 2426591346676

K tomuto muselo jednou dojít. Navrhuji nový business-plán: založíme sázkovou kancelář.

V ní se bude tipovat (jak jinak, ať sen. Valenta Dobrodinec vidí, že nejsme žádná béčka) na výsledek - kdo způsobí více škod, eurokebule nebo ekoterorista?

Bude se samozřejmě sázet na více případů, ale pouze tato jedna otázka.

---------------

Problém euroúředníků (přičemž "úředník" je z principu škodná i v moravské variantě, mnohdy brzda rozvoje) spočívá v tom, že je nějaký rozvoj civilisace nebo industrie vůbec nezajímá. Motivuje a těší je pouze plné koryto (které jim štědře sponzorujeme) - od toho se bez větší emoce odkolébají do štědrého důchodu (který jim rovněž zasponzorujeme).

Život parazita - život slastný. Současná forma e.u. je principiálně špatně.

0/0
6.1.2016 15:02

M17i79l54a40n 12K65o72v30á78č 9562558633217

Hlavní problém je především v tom, že nedává dopravní a tudiž ani ekonomický smysl.

+2/−10
6.1.2016 12:11

M60i12l56a53n 49K42o55v41á96č 9372308613817

Průmyslová zóna nevznikla na základě nějaké ekonomicko-sociální studie ( ty se dělali ex post po několika letech jako obhajoba již vzniklého stavu),ale vznikla jako potřeba vytunelovat veřejné prostředky, které pak skončili u jednoho bývalého estebáka a místní ODS, klíčoví lidé na Czechinvestu a MPO taky nepřišli zkrátka. Prosazování R49 je pak jen snahou zkopírovat výše provedený a povedený byznys plán.

+4/−4
6.1.2016 12:24







Najdete na iDNES.cz