Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Důležitá silnice D49 zůstává na papíře, zdržují ji požadavky euroúředníků

Plánovaná dálnice D49 z Hulína do Fryštáku měla mít během roku 2015 hotové stavební povolení a letos se počítalo se zahájením stavby. Jenže tyto termíny opět neplatí. Prodlužuje se opětovné ověření dopadů na životní prostředí, které požaduje Evropská unie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A61n87t95o32n30í84n 82Z48e15l67i77n73k75a 5824878665240

Všichni účastníci diskuze vědí o co mně jde. Nikdo ale neví o co Vám dvěma. Máte alespoň jeden jediný legitimní důvod proč se takto chováte? Jak by měla podle Vás vypadat doprava ve Zlíně v nejbližších letech? Jak asi za 50 let? Není tento stav pro Zlín potupou?

+1/0
8.1.2016 8:28

R26o56m80a64n 12Š56e97n51k31e95ř68í29k 1702635444109

Ano máte pravdu, všichni víme o co Vám jde, a mohu říct, že se principiálně snažíte o dobrou věc. Nikdo Vám nepopírá Vaši snahu tlačit na "mocné" lidi aby "nějak" vyřešili do budoucích let dopravní situaci ve Zlíně. Ale proč to proboha děláte tak hloupě a agresivně? Proč jednu dobrou myšlenku obalíte 150 konspiracemi a výmysly, které donutí všechny diskutující Vám tady donekonečna pořád vyvracet to samé a srovnávat ty polopravdy do normální roviny. Proč akorát všechny kolem sebe donutíte se s Vámi pohádat? Sám píšete že je zvláštní že názory více lidí se 100% shodují proti Vám a pak nás všechny hážete do jednoho virtuálního pytle a ten nazýváte 1 osobou pan ŘÍha??? Nechcete se nad tím konečně zamyslet a když logicky názory více lidí, jinak oborově zaměřených, atd, kteří se nikdy nepotkali se 100% shodují proti Vašim kvazi-teoriím - nebude asi čistě náhodou chyba někde u Vás?? A o co jde mě? Vlastně o nic důležitého - Vaši myšlenku vyřešit do budoucích let dopravu ve Zlíně podporuji, jen s drobným detailem, že se tu všichni snažíme vyvracet ty Vaše konspirace a polopravdy a zkonstruovaná řešení situací, jež logicky nenastanou. Nikdy jsem Vám v žádné diskuzi nenapsal, že je to hloupost co děláte, jen jsem Vás žádal o technický návrh řešení, a nad ním je možno vést plodnu diskuzi, ale nad prázdnými výkřiky diskutovat nelze.

0/−1
8.1.2016 9:06

P77e90t96r 95C73h18u32d72o87b90a 8534698486330

R^

0/0
8.1.2016 9:19

A82n10t58o12n23í62n 62Z59e40l96i80n97k87a 5244288445140

To myslíte vážně? Žádný virtuální pytel, ale pan Ing Karel Říha, který mně tvrdil, že kolem vody z J.S.do Prštného jezdí 4000 vozidel hodinově, To je za 8 hodin 32 tisíc, což jsou celé Jižní svahy včetně kojenců a důchodců. Ten, s kterým jsme se hádali střídavě v kanceláři a střídavě v těchto diskuzích.

Milý pane, na 18 řádcích jste něco jako udobření napsal, ale nic z toho není, na co jsem se ptal.

+1/0
8.1.2016 10:23

P42e72t97r 90C90h69u50d17o34b18a 8764208136370

Doufám, že na magistrátu někdo skutečného pana Říhu na tuto diskuzi upozorní, ať se taky pobaví. Ještě že nás nepovažujete za Miloše Zemana. ;-D

0/0
8.1.2016 11:14

R12o97m38a84n 29Š21e60n31k47e25ř41í65k 1972925204439

To fakt nema cenu.... po 155té, nejsem žádný ŘÍHA, si mě už vygooglete, pracuji pro ČVUT Praha, VŠB Ostrava a UTB Zlín, boha moj. Pokud Vas zajimaji ty hodinove prujezdy, kontaktuje Zlinskou firmu Cross, ktera ma technologii nainstalovanou ve Zline na HD kamerovem snimani SPZ aut a vypoctu prujezdnich casu a trasovani vozu. Hodnoty jsou velmi zajimave, byl byste velmi prekvapen... A asi by Vam to rozbilo vsechno co jste doposud napsal...

0/−1
8.1.2016 16:02

A58n68t56o48n37í75n 35Z75e91l39i17n93k88a 5544848485360

Píšete to v hospodě u píva? Níže píšu, že jsem apeloval na zastupitelstvo kraje a pana hejtmana. A to včetně plánu trasy a nájezdů Zlín střed, západ a východ.

0/0
10.1.2016 12:57

V69l77a10s58t38i98m32i52l 20P34r82o58c34h71á57z96k89a 5590180638638

Nejsme svéprávní. Ať žijí Eurozelení.;-D

+2/0
6.1.2016 18:29

K10a35r71e61l 92C89h13r66a42s92t39i92n39a 4383244190835

???

0/−1
6.1.2016 18:53

A29n68t33o95n26í50n 52Z26e67l66i59n95k97a 5934758835710

To je kydů!! R/D49 PRADÁVNO spadla z lopaty. Přitom je to důvod, proč se neplánuje obchvat Zlína. D49 měla tvořit obchvat Zlína, ale ani tato vize není pravdivá. A to, že má Zlín 10% tranzit je úplně mimo.

Jenom si vezměte nedávnou zprávu, že byl zastaven výkup pozemků na pražskou trasu metra D. Jenom projekt této trasy stál miliardu. Kde je potom chybějící Pražský severní okruh, o tanečcích kolem 1/35 ani nemluvě. Ve Vsetíně před 50 lety věděli. že 1/57 musí z města. 3 města v Pardubickém kraji budou mít obchvaty. Vlastně každý týden čteme o budování a plánování obchvatů a ve Zlíně se chrupká na vavřínech T. Bati seniora.

Krajští tvůrci D49 lámali sliby při poslední návštěvě pana prezidenta. Ten se k tomu postavil čelem. Měl zjištěno, že M. dopravy neplní termíny a férově přiznal, že na ministerstvo nemá páku.

+2/−1
6.1.2016 15:09

A68n52t37o95n44í19n 29Z85e77l41i52n65k93a 5434438875150

5.1. tr. bylo na TV Nova odvysíláno zpravodajství o stavu R/D49. Krajský radní pan Ing. Kučera tvrdil že se čeká jenom na posudek EIA a stavební povolení na úseku Hulín - Fryšták. Závěr byl takový, že radní nevěří, že bude komunikace stát do roku 2030.

Při projednávání Územního plánu města Zlína se všechna občanská sdružení shodla na tom, že první etapa výstavby musí skončit až v Lípě. Východní Zlín přece nelze zahnojit další nasátou dopravou při odblokování průjezdu po 1/49 Lhotskem a červenou vlnou semaforů středního a západního Zlína.

Od zahájení stavby uplynulo 7 let a na křečcích to nestojí, že ne.

Řešení obou variant Lípa - Slovensko bylo zrušeno Ministerstvem život. prostředí. Pokud se mluví o tunelech, nebo tunelu v délce 15 km pod Vizovickými vrchy, nejde o životní prostředí, ale o termín výstavby "Na svatého Dyndy".

Obchvat Lhotska už stojí, ale rozhodně není ve stopě plánované D49, jak se původně plánovalo.

V PÚRu a ZÚRu z roku 2008 jsou zahrnuty plány R/D49a úseku dálnice na severu našeho kraje kolem Valašského Meziříčí. Jak to, že tyto úseky jsou již v provozu (Semetín-Lešná)? Protože I/35 je zároveň mezinárodní silnice E 442 na Slovensko a také proto, že toto řešení nevyužívá dálnici D1 a přetížené Jižní spojky kolem Prahy. Praha podle mého soudu tlačí mezinárodní dopravu do chystaného Severního obchvatu přes dálnici D11.

Takže přátelé, kdo ještě pípne o R/D49 dostane červenou kartu.

+1/−1
6.1.2016 16:22

R39o49m40a67n 83Š83e29n45k35e32ř53í69k 1442975624189

Pane Zelinka...porad ty same polovicate konspirace dokola... A nic z toho do sebe nezapada a nedava smysl...to je fakt nema smysl Vam cokoliv vyvracet a vytloukat argumenty...kafemlejnek hadra...

+1/−1
7.1.2016 10:10

A66n68t70o80n86í83n 58Z13e20l47i19n98k60a 5724338255180

Ale no tak, pane Ing. Karle Řího, podepisujte se konečně vlastním jménem. Většina lidí, když nemá argumenty, nebo protiargumenty tak raději mlčí!!

0/0
7.1.2016 14:20

R64o36m52a14n 84Š67e17n60k19e86ř75í26k 1432435884579

Vazeny pane Zelinko, po padesate asi napric diskuzemi, me prestante urážet a nazývat jiným jménem... Pri Vašem přehledu o všem , kosmopolitních znalostech dopravní problematiky napříč CR a Evropou, přehledu ve vsech plánech, rozkladech, UR, ZUR, SP, geologie, plánování dopravních staveb, atd, to snad nebude problem si me vygooglit. Znova opakuji, jsem Roman Šenkeřík ze Zlina

0/0
7.1.2016 18:36

A36n74t71o16n27í54n 89Z36e57l45i74n30k84a 5624988375600

Vážený pane inženýre Karle Řího. Zapomínáte, že jsme se 3x řádně rozhádali ve vaší kanceláři a potom pokračovali na této diskuzi. Vaše názory jsou to do písmene na 100%. Nevím proč tak katapultujete názory jiných a sám jste zatím s ničím nepřišel. Jenom s tím, že Pravobřežka bude mít průjezdní rychlust 40-50 km/hod.

0/0
7.1.2016 21:26

R51o43m36a64n 62Š82e12n73k36e74ř71í37k 1922145754209

Jaky Řího?? Vy jste dobry pŕipad. To uz je fakt na Dr Chocholouška... Po 150-té jsem Doc. Ing. Roman Šenkeřík, Ph.D.

0/0
7.1.2016 22:10

P12e45t58r 52C11h73u19d46o26b56a 8494928866750

Řekl bych, že po zkušenosti z "obchvatu" Otrokovic je jen dobře, že obchvat Lhotska neleží v trase D49. A ani nikdy ležet neměl, takže nevím, kdo vám co nakukal.

0/0
7.1.2016 12:37

A55n87t47o64n90í10n 62Z91e73l90i68n42k90a 5794278975630

Po dobu platnosti návrhu trasy D49 Lípa - Slovensko se počítalo s tím, že obchvat Lhotska se vybuduje v trase D49. To jste nevěděl?

0/0
7.1.2016 13:34

R40o97m19a81n 26Š50e83n58k76e33ř88í48k 1152435194859

Ach jo... VY si fakt nevzpomínáte na diskuzi ohledně obchvatu Lhotska, cca rok zpět?? Kde Vás většina ukamenovala argumenty, že obchvat Lhotska nikdy neměl vést ve stopě R49... Už se jednou smiřte s tím, že fakt neměl... A pokud mi nevěříte, najděte si z EIA všech 7 variant stavby 4903-4905 a pokud tam najdete cokoliv, co vede na sever od Lhotska, Teda ve stopě současně budovaného obchvatu, tak jsme asi všichni uhození na hlavu a vy víte něco, co neví nikdo jiný ostatní.

0/0
7.1.2016 14:19

A59n28t83o89n38í23n 75Z57e19l70i66n83k68a 5814398285270

Jeden z nás je Číňan. Obchvat Lhotska nikdy nemohl vést ve stopě stávající 1/49 přes dědinu!! Ale nově vybudovaný obchvat navazuje na stopy původní 1/49!! TUDÍŽ OBCHVAT NENÍ VYBUDOVÁN VE STOPĚ PLÁNOVANÉ D49!! Pochopitelně v době, když plánovaná trasa nebyla ještě zrušena. Chápete?

0/0
7.1.2016 14:37

A92n18t93o77n93í38n 46Z63e15l23i75n72k53a 5684568595560

To jsem si nevymyslel, že se obchvat vzhledem k původnímu katastrofálnímu stavu státní silnice 1/49 přes Lhotsko měl stavět /pochopitelně svého času/ v předstihu ve stopě plánované D49.

0/0
7.1.2016 14:54

R41o60m43a18n 34Š27e32n61k71e55ř82í10k 1892935934699

Ja to ocividne nejsem.... Reagujeme vsichni na to, ze pry obchvat lhotska mel byt veden ve stope plánované D49, coz nikdy nebyla pravda a v zadne oficiální verzi se to nikdy neobjevilo... CHÁPETE TO UZ???

0/0
7.1.2016 18:24

P30e22t35r 24C18h64u88d46o35b32a 8984988836650

To máte ale dost zkreslené informace (ostatně u vás celkem obvyklá věc, že?). Jestli chcete, pošlu vám i mapu s dotyčnými variantami - ani v jedné z nich se neuvažuje o vedení D49 v trase obchvatu nebo že by D49 měla zároveň fungovat jako obchvat. Ano, po zveřejnění záměru stavby D49 tu byly nějaké teoretické návrhy od lidí, kterým se nelíbila představa, že by se Lhotsko mohlo ocitnout mezi dvěma rušnými silnicemi, ovšem o takovém nápadu ŘSD nikdy ani neuvažovalo, natož aby s ním dokonce nějak počítalo.

0/0
7.1.2016 14:53

A12n20t33o22n50í77n 84Z18e67l90i70n25k31a 5824638625250

Když by se budoval obchvat Lhotska ve stopě plánované D49, tak se Lhotsko nikdy nedostalo do sevření mezi dvě komunikace. Stará nepotřebná 1/49 přes Lhotsko by přece zůstala tak jak je pro místní provoz. Nějak Vám to nehraje.

0/0
7.1.2016 15:04

P28e80t12r 32C55h31u44d47o75b70a 8954818116270

Už vím, kdo je tady Číňan - a pan Šenkeřík to není. Vy pořád nechápete, že reagujeme na tu vaši větu, kde píšete, že se počítalo s tím, že obchvat Lhotska bude vybudován v trase D49. Takže ještě jednou, prostě a jasně: S touto variantou se NIKDY NEPOČÍTALO !!! Stačí?

0/0
7.1.2016 15:20

A33n77t16o52n71í75n 76Z53e25l84i22n53k43a 5524918435160

A vy jste kdo? Pan Ing. Řiha, nebo polobůh?? Pořád to vidím jako rozpor tvrzení proti tvrzení.

+1/0
7.1.2016 16:06

P81e72t17r 79C27h80u42d55o88b88a 8734748176870

Dobrá, vyložme karty na stůl. Já své tvrzení mohu opřít o plány z roku 2013 a písemný popis všech projednávaných variant. Na základě jakých dokumentů můžete své tvrzení obhájit vy?

0/0
7.1.2016 16:28

A35n66t72o47n47í25n 40Z91e86l47i74n65k27a 5204118865900

Pane Chudobo jde přece o jednu jedinou indicií, že R/D49 šla k šípku. Co konkrétně máte k tomuto mému tvrzení? A za druhé, jak by se tato skutečnost podle vás měla promítnout do územního plánu města Zlína? To by mně a věřím i ostatní moc zajímalo. Jste evidentně odborník a každopádně v obraze.

0/0
7.1.2016 17:45

R55o42m64a24n 19Š92e47n15k95e72ř95í81k 1862135784189

Jen konspirace... A co D3, D52, D43, D35... Ktere se plánuji 30 let a vic. Tam je taky kazdy problem v plánování indicií, ze nekdo (stale jsme se nedozvedeli kdo) to poslal k šipku protoze nejaky tranzit kolem Prahy, vymyšlený koridor Paříž - Kyjev který nikdy nikde nebyl zmíněn oficiálně, protoze cosi s Jižní Spojkou (ktera mimochodem je ted průjezd nez silnice ze Zlina do Malenovic) a cosi s Valmezem a bla bla...

0/0
7.1.2016 18:29

A96n85t86o70n15í54n 27Z75e89l84i69n15k61a 5634328545120

Co tady vzpomínáte Paříž - Kyjev. Tato vize kraji umřela společně s D49. Jste neskutečný motala.

+1/0
7.1.2016 21:12

R96o28m41a51n 73Š26e72n35k41e50ř51í43k 1192985434959

To fakt nema smysl... Nebyl jste to vy, kdo tady asi 3 roky mlel jak kafemlejnek dokola písničku o koridoru TEN-T Paříž - Kyjev a ja jsem Vas 100x duraznych upozornoval ze nic takoveho ve strukturálních fondech neni. Pane Zelinka, ztrapnujete se, sam se ve svých nepodložených teoriich a faktech ztrácíte a sam nevíte co jste psal v minule diskuzi a co Vam bylo vyvráceno!

0/0
7.1.2016 22:00

A56n30t33o24n26í85n 10Z25e88l34i33n33k42a 5524418505510

Jistěže byl. A to se mám stydět, nebo propadnout do země. Mnohaleté velké úsilí kraje vyšlo naprázdno.

0/0
8.1.2016 8:33

P79e89t84r 46C65h33u69d24o45b72a 8134748416790

Neuhýbejte od jasně položené otázky: O jaké argumenty opíráte své tvrzení, že obchvat Lhotska byl plánován v trase D49? Buď uveďte konkrétní dokument nebo čestně přiznejte, že jste si to vymyslel.

0/0
7.1.2016 19:29

J85a35n 18T15u43r97e39k 7840203274268

A jak si tu trasu obchvatu představujete?

+1/0
7.1.2016 9:10

A62n48t91o48n91í88n 19Z11e90l38i19n58k58a 5894958635100

V územním plánu je varianta Pravobřežky zneužívající ulici Sokolskou. Územní plán dále drží územní rezervu pro tunel Čepkov - Lidl Obeciny jako variantu A.

A dále variantu B, tunel pod Jižními Svahy Čepkov - Nivy.

Dál se potom meze v návrzích nekladou ani Vám.

Já sám jsem ještě na kraji slyšel o návrzích na další dopravní patra: tunel od 31. budovy k Lidlu Obeciny a nadzemní verzi nad řekou Dřevnicí.

Jako jedničku považuji vést novou rychlou komunikaci s nájezdy a sjezdy v podélném pásu města Zlína. Ve vzdálenosti 300 m od obydlí. protože hluk a jedy je tento pás schopen snížit na potřebné minimum.

Ještě připomenu řešení 1/57 v zářezu řeky Bečvy ve Vsetíně: Viadukt přes řeku a sídlíště Rokytnici, další viadukt přes nádraží a násep přes půl města a vymalováno. Něco takového svedeme i ve Zlíně, nebo ne?

0/0
7.1.2016 13:56

A80n22t96o49n56í53n 47Z97e33l47i97n52k22a 5944788665290

Myslí se v podélném LESNÍM pásu města Zlína....

0/0
7.1.2016 14:44

P13e83t77r 74C52h83u93d73o50b51a 8754758586240

Hledejte pod pojmem "Zelinkova horská dráha" - vůbec bych se nedivil, kdyby to už šlo i vygooglit :-P.V podstatě se jedná o jeho nápad vést obchvat kolem Zlína po hřebenu největších kopců, co v okolí Zlína máme. Jistě si dovedete představit, s jakým nadšením by se taková silnice setkala zejména u řidičů kamiónů. Sjezdy do centra města jsou pak úplně zbytečné - než bych se s autem vyškrábal do kopce na tento "obchvat", tak už jsem dávno v Malenovicích nebo Příluku a přitom ještě ušetřím benzín.

0/0
7.1.2016 15:13

A46n43t38o14n96í30n 76Z15e94l53i50n68k50a 5204588785430

Jo tááák. Horská dráha, hopsinková dráha. To jsou obraty pana Ing.Říhy. Ten ještě přidává jak by vypadala silnici po vrstevnici ...

Jaký máte vy nápad, když jste tak nad problémem a vidíte všechno tak reálně? Toto je fórum, kde by se mohlo něco upéct.

Ostatně 300 m nad Letnou vyběhnu i ve svých 70 letech. Vám se to zdá daleko? Představte si tam dva pruhy s průjezdní rychlostí 90 km, rychlé nájezdy a sjezdy a fertik. Zlín ze začátku 20. století jedním skokem v 21.

+1/0
7.1.2016 15:51

R39o91m39a86n 22Š85e35n38k38e12ř75í16k 1112715314739

Cca 3 roky Vas žádáme, at si vytisknete ortomapu zlínského údolí a tu vaši variantu tam nakreslite... Udělejte to a budeme se bavit seriózně. Neustale jen vykřikovat udělejte obchvat v kopcích dokáže kazdy... Ká jsem Vam pred rokem dopodrobna rozebral rozdíl mezi zlinskym a vsetinskym údolím vzhledem ke konstantni nivelete a tam to proste jde a tady proste na 90% ne! Ale hlavne ze nas poucujete o tom ze kdo nema argumenty, tak ma mlčet, a přitom my Vam tu vyvracime ty zcestné teorie pomoci dokumentu RSD, pragoprojektu atd...

0/−1
7.1.2016 18:48

A32n60t18o82n89í80n 45Z52e96l87i33n33k82a 5424828255700

Proč vytahujete tento starý spor. Jasně jsem vám napsal, že by Římani podle vrstevnic stavěli cesty do dnešních dnů. Tvrdit, že nelze stavět silnici v typické valašské krajině je zcela mimo mísu.

+1/0
7.1.2016 21:03

R17o45m83a29n 37Š33e57n13k75e68ř27í10k 1982925814289

Tak ten Vas rychlý průtah Valaskou krajinou nakreslete a bude klid! Nikdo ze zde diskutujících nejak nechápe kama ma vest!

0/0
7.1.2016 22:02

A93n28t59o49n95í53n 58Z55e85l88i34n61k11a 5544958285600

To co žádáte jsem předal panu hejtmanovi s prosbou, ať se tomuto problému věnuje. Stalo se tak na zasedání zastupitelstva kraje dne 28.2.2015.

+1/0
8.1.2016 8:40

R44o93m35a47n 54Š93e36n60k78e23ř22í27k 1512975934519

Ach ta paměť... Ja jsem pomoci nivelety zaměřoval šíři údolí.. A Vsetínské je min 2x širší... K tomu si připočtěte dobu kdy se plánoval, omezenou zástavbu v oblasti a zadne byrokratické průtahy a prutah je na sveteNikdo netvrdil ze ten Vas obchvat ma vest po vrstevnici... Nevim kdo ma co pomotané ale ja to nejsem

0/0
7.1.2016 22:17

P14e88t23r 33C74h74u63d86o37b43a 8484988946110

Pan Zelinka má už přes sedmdesát let, takže je normální, že se u něj projevují oba stařecké neduhy, krásně popsané ve hře Švestka od Járy Cimrmana. Myslím, že nejrozumnější je se s ním nepouštět do delších diskuzí, stejně se nic zásadního nedozvíme.

+1/0
8.1.2016 8:43

A31n71t97o49n63í98n 56Z80e49l33i32n88k26a 5394468375430

Dal bych Vám těch plusů víc, ale nedaří se.

0/0
8.1.2016 10:30

A89n39t20o96n64í81n 94Z84e69l39i47n20k20a 5544378645760

Si děláte srandu? V úrovni zástavby není údolí Bečvy 2x širší než to Dřevnické. Stačí se rozhlédnout z Mladcové, nebo od Černého medvěda. Pokud si lepší vzpomenete, minule byly nepřekonatelné ostré zářezy Jaroslavického a Březnického potoka. Úplně neřešitelný byl velmi široký zářez Slanického potoka......

0/0
8.1.2016 10:11

R91o49m28a12n 44Š94e93n33k49e88ř11í85k 1572345504989

Boha moj, jasne že ne turisticky rozhledově... Širší s ohledem na niveletu, členitost, ekonomické naklady na výstavbu, nutné výškové převýšení průtahu = jinak řečeno je tam (bylo) mnohem více místa pro tu silnici... Vede snad ta Vsetínská autostráda ve výšce 80-150m nad řekou?

0/0
8.1.2016 16:25
Foto

J10a58n 69A83d14l65e89r 2136641926696

K tomuto muselo jednou dojít. Navrhuji nový business-plán: založíme sázkovou kancelář.

V ní se bude tipovat (jak jinak, ať sen. Valenta Dobrodinec vidí, že nejsme žádná béčka) na výsledek - kdo způsobí více škod, eurokebule nebo ekoterorista?

Bude se samozřejmě sázet na více případů, ale pouze tato jedna otázka.

---------------

Problém euroúředníků (přičemž "úředník" je z principu škodná i v moravské variantě, mnohdy brzda rozvoje) spočívá v tom, že je nějaký rozvoj civilisace nebo industrie vůbec nezajímá. Motivuje a těší je pouze plné koryto (které jim štědře sponzorujeme) - od toho se bez větší emoce odkolébají do štědrého důchodu (který jim rovněž zasponzorujeme).

Život parazita - život slastný. Současná forma e.u. je principiálně špatně.

0/0
6.1.2016 15:02

M18i70l38a77n 93K33o49v46á95č 9182418553447

Hlavní problém je především v tom, že nedává dopravní a tudiž ani ekonomický smysl.

+2/−10
6.1.2016 12:11

M25i72l25a91n 93K98o22v14á96č 9202208953677

Průmyslová zóna nevznikla na základě nějaké ekonomicko-sociální studie ( ty se dělali ex post po několika letech jako obhajoba již vzniklého stavu),ale vznikla jako potřeba vytunelovat veřejné prostředky, které pak skončili u jednoho bývalého estebáka a místní ODS, klíčoví lidé na Czechinvestu a MPO taky nepřišli zkrátka. Prosazování R49 je pak jen snahou zkopírovat výše provedený a povedený byznys plán.

+4/−4
6.1.2016 12:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.