Diskuze

Jančura přidává spoje, na zastávky MHD ve Zlíně však nemá licenci

Pohodlnější spojení s hlavním městem mají od neděle obyvatelé Zlínského kraje. Do regionu totiž začal svůj vlak RegioJet vypravovat podnikatel Radim Jančura a spoje přidává i konkurenční Leo Express.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PR

kdyby ten vlak dotáhli dieslovkou a v otrokovicích ho spojili z hradišta nebylo by to lepší?

0 0
možnosti
Foto

Já jsem velmi spokojen, že se konečně ze Svahů dostanu do Prahy, aniž bych se trckal o hodinu dříve trolejbusem do \Otrokovic, konečně někdo něco dělá pro Svahy.

A být úředníkem na Kraji, tak ještě děkuji za rozšíření dopravní obslužnosti, kterou někdo řeší a nepotřebuje, aby ho k tomu někdo přemlouval.

3 1
možnosti
PH

P18e92t37r 85H28o85r71á16k

14. 12. 2015 18:42

Konečně někdo. Jezdit ČD na trase, kde je LE nebo Regio může už jen radikálně socalistická bezpáteřní zrůda s IQ houpacího koně,;-D

0 10
možnosti
VK

Stejný kecy mistra Jančury jako když mu řekli,že za zastavování na nádražích vlastněných čd,či sždc by měl on i LE platit tzv. ,,ošlapné,, ...Oni jsou soukromníci,oni přece nic nemusí...Rv

5 1
možnosti
JC

Jančura proti tomu nebyl, LE se ohrazoval znevýhodňováním železniční dopravy na úkor silniční...

0 0
možnosti
MZ

Jelikož zastávku MHD spravuje provozovatel MHD, tak by mělo být placeno za její použití ... Kdysi chtěl provozovatel autobusové stanice ve Vsetíně (ČSAD Vsetín) po svém "konkurentovi" firmě Housacar 90 korun za jednotlivý vjezd ... takže stejně tak by mohla chtít podobný poplatek i společnost DSZO ...

2 0
možnosti
NM

Tak MHD/DSZO spravuje třeba označník zastávky, automat, někdy přístřešek a lavku. Ale třeba povrch - tu komunikaci, na které se skutečně zastaví +

chodník u ní má u většiny zastávek na starosti Správa komunikací Zlinska nebo Reditelstvi silnic a dalnic... Tak to je takove tezke potom...

0 0
možnosti
BG

Cirkusák a Paštikář jsou jak teplí bratři - Jančura někam jezdí, Leoš musí okamžitě taky. ;-D

A o té nabídce přímého spojení..., Zlínský expres není nic? Já vím, je to jen jeden pár denně, ale to blokuje spíš modernizace tratě 331. Jinak by se tam už dávno jezdilo.

Podle Jančury nejde o veřejnou dopravu, ale o kombinovanou. Tak to je fakt gól ;-D;-D;-D;-D. Ještě aby se ten kašpar vyznal v odborné terminologii.

8 3
možnosti
TN

Nebýt Jančury, tak se doteď jezdí do Prahy (Brna) se Vsetínem Karosami 735 i 734 starými minimálně 30 let. Jinak kolik znáš kašparů co vybudovali firmu s milionovým obratem?

Co se týká zastávek, měl by to mít v licenci a pokud za ně neplatí dopravní podnik ani jiná ČSAD, proč by měl platit on nebo Leo? Jinak jako "teplý bratr" tvým slovníkem se chová spíš ČD - co zavedl Jančura, okamžitě kopírují včetně autobusů do Polska..

3 0
možnosti
NM

Jančura licenci dle jeho slov nepotřebuje. Ale že třeba jeho autobus je tak dlouhý, že zabere celou zastávku a tudíž trolejbus, který licenci má, kvůli němu třeba nabere zpoždění, protože bude čekat, aby mohl do zastávky najet, to ho nezajímá.

2 0
možnosti
PN

A tomu licence nějak zabrání? 8-o

3 0
možnosti
JC

Tak jako přímé spojení Kocanda - Praha, to by byla paráda...

5 2
možnosti
KE

K94a50r18e93l 18E70h82l

14. 12. 2015 19:14

Konečně někoho napadlo,že na tomto sídlišti bydlí polovina Zlína a tedy by nebylo špatné aby nejezdili kvůli dopravě do jiné části aby se až následně někam přepravili.Palec hore - tomu říkám lokální znalost.Je vidět, že pro Jančuru pracují kvalitní lidé.

2 3
možnosti