Diskuse k článku

Jančura přidává spoje, na zastávky MHD ve Zlíně však nemá licenci

Pohodlnější spojení s hlavním městem mají od neděle obyvatelé Zlínského kraje. Do regionu totiž začal svůj vlak RegioJet vypravovat podnikatel Radim Jančura a spoje přidává i konkurenční Leo Express.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P30e13t19r 20R68u26m71p96l36i80k 4779697829203

kdyby ten vlak dotáhli dieslovkou a v otrokovicích ho spojili z hradišta nebylo by to lepší?

0/0
17.12.2015 18:09
Foto

J83i41n18d23ř51i36c46h 75T74a81l25p50a 6338333523443

Já jsem velmi spokojen, že se konečně ze Svahů dostanu do Prahy, aniž bych se trckal o hodinu dříve trolejbusem do \Otrokovic, konečně někdo něco dělá pro Svahy.

A být úředníkem na Kraji, tak ještě děkuji za rozšíření dopravní obslužnosti, kterou někdo řeší a nepotřebuje, aby ho k tomu někdo přemlouval.

+3/−1
15.12.2015 20:00

P69e82t88r 21H90o87r25á34k 4259597247782

Konečně někdo. Jezdit ČD na trase, kde je LE nebo Regio může už jen radikálně socalistická bezpáteřní zrůda s IQ houpacího koně,;-D

0/−10
14.12.2015 18:42

V78á24c35l77a48v 32K76a55m67í87r 9252757531386

Stejný kecy mistra Jančury jako když mu řekli,že za zastavování na nádražích vlastněných čd,či sždc by měl on i LE platit tzv. ,,ošlapné,, ...Oni jsou soukromníci,oni přece nic nemusí...Rv

+5/−1
14.12.2015 18:39

J36a94r27o91m48i54r 91C21h94a80l71o29u95p26k82a 4979917215667

Jančura proti tomu nebyl, LE se ohrazoval znevýhodňováním železniční dopravy na úkor silniční...

0/0
15.12.2015 7:49

T92o95m67a88s 71N84o11v74o87t11n93y 1731444466585

Proč by měl platit ošlapné když ČD ho neplatí?

0/0
15.12.2015 18:54

N87i38k96o67l75a34j 89M67a29l54í16k 5294353600711

Protože nádraží stále patří ČD? :D

0/0
15.12.2015 19:17

M69i95r13o18s60l42a67v 16Z54i16k47m78u13n19d 6108172367818

Jelikož zastávku MHD spravuje provozovatel MHD, tak by mělo být placeno za její použití ... Kdysi chtěl provozovatel autobusové stanice ve Vsetíně (ČSAD Vsetín) po svém "konkurentovi" firmě Housacar 90 korun za jednotlivý vjezd ... takže stejně tak by mohla chtít podobný poplatek i společnost DSZO ...

+2/0
14.12.2015 14:32

N46i37k53o10l33a45j 42M12a37l48í44k 5654653740231

Tak MHD/DSZO spravuje třeba označník zastávky, automat, někdy přístřešek a lavku. Ale třeba povrch - tu komunikaci, na které se skutečně zastaví +

chodník u ní má u většiny zastávek na starosti Správa komunikací Zlinska nebo Reditelstvi silnic a dalnic... Tak to je takove tezke potom...

0/0
14.12.2015 15:19

T26o41m97a69s 36N85o26v29o32t51n60y 1381544866585

Jenže to chtěl Vsetín za autobusové nádraží ne za zastávky. Nakonec jak to dopadlo, víme všichni. Housa si udělal své mininádraží o kousek dál a když to teď všechno ve Zlínském kraji skupuje Zemek, tak Jančura je jeden z posledních konkurentů a soukromých dopravců ve Zlínském kraji. Jinak je tu už skoro prakticky monopol a "úroveň" služeb tomu už odpovídá. Snad ještě to Hradiště se drží.

+2/0
15.12.2015 19:02
Foto

B28r47o78n47i87s32l27a68v 71G66a74b58r14y29š 2702889501

Cirkusák a Paštikář jsou jak teplí bratři - Jančura někam jezdí, Leoš musí okamžitě taky. ;-D

A o té nabídce přímého spojení..., Zlínský expres není nic? Já vím, je to jen jeden pár denně, ale to blokuje spíš modernizace tratě 331. Jinak by se tam už dávno jezdilo.

Podle Jančury nejde o veřejnou dopravu, ale o kombinovanou. Tak to je fakt gól ;-D;-D;-D;-D. Ještě aby se ten kašpar vyznal v odborné terminologii.

+8/−3
14.12.2015 12:36

T71o65m86a76s 11N46o10v95o29t17n31y 1571724166875

Nebýt Jančury, tak se doteď jezdí do Prahy (Brna) se Vsetínem Karosami 735 i 734 starými minimálně 30 let. Jinak kolik znáš kašparů co vybudovali firmu s milionovým obratem?

Co se týká zastávek, měl by to mít v licenci a pokud za ně neplatí dopravní podnik ani jiná ČSAD, proč by měl platit on nebo Leo? Jinak jako "teplý bratr" tvým slovníkem se chová spíš ČD - co zavedl Jančura, okamžitě kopírují včetně autobusů do Polska..

+3/0
15.12.2015 18:58
Foto

B25r78o29n96i85s28l85a89v 97G71a36b13r60y36š 2222109601

Nevím, proč bychom se měli vozit starými Karosami. Copak třeba DP Praha má nějakého konkurenta, že se jezdí novými vozidly metra, tramvajemi a autobusy? Jakého konkurenta má dopravní podnik v Hradci Královém, který prakticky nemá jediný trolejbus starší 5 let???

Až pochopíte principy organizování dopravy, pak se můžeme bavit. Do té doby nemá vysvětlování žádný smysl.

0/0
15.12.2015 19:09

P62e19t66r 88K98o80s27t11k78a 7504677249956

Jančura někam jezdí a Leoš musí okamžitě taky?? V tomto případě je to přesně naopak. Leo Expres byl ten, kdo začal jezdit do Otrokovic a Starého Města.Jezdí tak už několik let. A až Jančura viděl, že je o spoje velký zájem, tak začal jezdit taky. Vyčůranost nejvyšího kalibru.

+2/0
15.12.2015 21:21

N20i98k60o86l43a35j 98M73a13l32í84k 5744883140741

Jančura licenci dle jeho slov nepotřebuje. Ale že třeba jeho autobus je tak dlouhý, že zabere celou zastávku a tudíž trolejbus, který licenci má, kvůli němu třeba nabere zpoždění, protože bude čekat, aby mohl do zastávky najet, to ho nezajímá.

+2/0
14.12.2015 11:01

P42e49t68r 17N17i69v94n62i49c97k25ý 3962124955177

A tomu licence nějak zabrání? 8-o

+3/0
14.12.2015 11:07

N76i28k74o11l61a37j 51M72a92l86í10k 5864593860801

Ale né... spíš to bylo myšleno tak, že není automatické tu licenci dostat - právě na zastávky, které jsou tak akorát pro jeden vůz a navíc má odjezd +-1 minuta ve stejný čas už jiný pravidelný spoj, bych já tu licenci neudělil. Jinak totiž on zastaví v zastávce, trolejbus za ním na cestě bude čekat a za ním se vytvoři kolona aut. No a kdyby tam zastavoval bez licence, tak to řeším nějak, jinak jsou totiž celé licenci k ničemu a ok, ať si každý zastavuje kde chce.

+3/0
14.12.2015 11:35

T24o19m75a52s 67N39o81v60o17t36n25y 1451204876275

Pokud na té zastávce zastavují i jiní dopravce než MHD, tak tu licenci vydat musí.

0/−1
15.12.2015 19:00

T37o96m77a94s 55N66o98v87o52t46n90y 1751754306175

A jaký je rozdíl když se sejdou za sebou dva trolejbusy nebo autobus SA a trolejbus. Ten kloubák dopravního podniku je možná ještě delší než 15m žlutá příšera.

0/0
15.12.2015 18:59

T81o45m75a68s 83N15o31v59o38t77n94y 1661674736465

Jinak to jsou snad dva spoje denně co bude stavět na těch "MHD" zastávkách, čili nic co by nějak někoho blokovalo nebo omezovalo. A stejně to dopadne tak, že to bude nakonec jezdit ten malý Cygnus, minimálně od Vizovic s tím bude jezdit minimum lidí na vlak.

0/0
15.12.2015 19:03

J90a41r83o74m58i12r 18C63h40a24l24o31u33p15k76a 4629157395987

Tak jako přímé spojení Kocanda - Praha, to by byla paráda...

+5/−2
14.12.2015 10:31

K54a78r69e51l 13E21h16l 5476491276607

Konečně někoho napadlo,že na tomto sídlišti bydlí polovina Zlína a tedy by nebylo špatné aby nejezdili kvůli dopravě do jiné části aby se až následně někam přepravili.Palec hore - tomu říkám lokální znalost.Je vidět, že pro Jančuru pracují kvalitní lidé.

+2/−3
14.12.2015 19:14

Najdete na iDNES.cz