Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jančura přidává spoje, na zastávky MHD ve Zlíně však nemá licenci

Pohodlnější spojení s hlavním městem mají od neděle obyvatelé Zlínského kraje. Do regionu totiž začal svůj vlak RegioJet vypravovat podnikatel Radim Jančura a spoje přidává i konkurenční Leo Express.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P27e26t76r 18R98u31m41p67l11i63k 4799277149113

kdyby ten vlak dotáhli dieslovkou a v otrokovicích ho spojili z hradišta nebylo by to lepší?

0/0
17.12.2015 18:09
Foto

J62i19n47d52ř14i72c40h 30T43a42l44p96a 6198763553743

Já jsem velmi spokojen, že se konečně ze Svahů dostanu do Prahy, aniž bych se trckal o hodinu dříve trolejbusem do \Otrokovic, konečně někdo něco dělá pro Svahy.

A být úředníkem na Kraji, tak ještě děkuji za rozšíření dopravní obslužnosti, kterou někdo řeší a nepotřebuje, aby ho k tomu někdo přemlouval.

+3/−1
15.12.2015 20:00

P91e70t50r 24H12o40r75á32k 4769307407932

Konečně někdo. Jezdit ČD na trase, kde je LE nebo Regio může už jen radikálně socalistická bezpáteřní zrůda s IQ houpacího koně,;-D

0/−10
14.12.2015 18:42

V44á85c89l89a65v 56K36a97m51í90r 9122537841556

Stejný kecy mistra Jančury jako když mu řekli,že za zastavování na nádražích vlastněných čd,či sždc by měl on i LE platit tzv. ,,ošlapné,, ...Oni jsou soukromníci,oni přece nic nemusí...Rv

+5/−1
14.12.2015 18:39

J66a85r43o58m33i18r 14C34h43a60l22o47u31p43k24a 4749827425467

Jančura proti tomu nebyl, LE se ohrazoval znevýhodňováním železniční dopravy na úkor silniční...

0/0
15.12.2015 7:49

T85o56m51a54s 40N61o49v57o33t10n68y 1951394566655

Proč by měl platit ošlapné když ČD ho neplatí?

0/0
15.12.2015 18:54

N46i43k71o16l85a39j 60M55a39l53í19k 5144643360251

Protože nádraží stále patří ČD? :D

0/0
15.12.2015 19:17

M28i21r47o69s27l24a41v 12Z95i82k59m80u33n74d 6638812897648

Jelikož zastávku MHD spravuje provozovatel MHD, tak by mělo být placeno za její použití ... Kdysi chtěl provozovatel autobusové stanice ve Vsetíně (ČSAD Vsetín) po svém "konkurentovi" firmě Housacar 90 korun za jednotlivý vjezd ... takže stejně tak by mohla chtít podobný poplatek i společnost DSZO ...

+2/0
14.12.2015 14:32

N35i60k56o94l94a24j 86M51a44l92í95k 5844493840901

Tak MHD/DSZO spravuje třeba označník zastávky, automat, někdy přístřešek a lavku. Ale třeba povrch - tu komunikaci, na které se skutečně zastaví +

chodník u ní má u většiny zastávek na starosti Správa komunikací Zlinska nebo Reditelstvi silnic a dalnic... Tak to je takove tezke potom...

0/0
14.12.2015 15:19

T85o48m94a14s 40N75o33v35o57t37n80y 1741714286495

Jenže to chtěl Vsetín za autobusové nádraží ne za zastávky. Nakonec jak to dopadlo, víme všichni. Housa si udělal své mininádraží o kousek dál a když to teď všechno ve Zlínském kraji skupuje Zemek, tak Jančura je jeden z posledních konkurentů a soukromých dopravců ve Zlínském kraji. Jinak je tu už skoro prakticky monopol a "úroveň" služeb tomu už odpovídá. Snad ještě to Hradiště se drží.

+2/0
15.12.2015 19:02
Foto

B40r58o83n16i85s85l23a31v 28G26a25b53r47y66š 2832489341

Cirkusák a Paštikář jsou jak teplí bratři - Jančura někam jezdí, Leoš musí okamžitě taky. ;-D

A o té nabídce přímého spojení..., Zlínský expres není nic? Já vím, je to jen jeden pár denně, ale to blokuje spíš modernizace tratě 331. Jinak by se tam už dávno jezdilo.

Podle Jančury nejde o veřejnou dopravu, ale o kombinovanou. Tak to je fakt gól ;-D;-D;-D;-D. Ještě aby se ten kašpar vyznal v odborné terminologii.

+8/−3
14.12.2015 12:36

T78o89m14a26s 37N72o10v45o11t35n97y 1671244486245

Nebýt Jančury, tak se doteď jezdí do Prahy (Brna) se Vsetínem Karosami 735 i 734 starými minimálně 30 let. Jinak kolik znáš kašparů co vybudovali firmu s milionovým obratem?

Co se týká zastávek, měl by to mít v licenci a pokud za ně neplatí dopravní podnik ani jiná ČSAD, proč by měl platit on nebo Leo? Jinak jako "teplý bratr" tvým slovníkem se chová spíš ČD - co zavedl Jančura, okamžitě kopírují včetně autobusů do Polska..

+3/0
15.12.2015 18:58
Foto

B33r94o61n46i10s43l97a15v 72G26a75b86r25y31š 2842689731

Nevím, proč bychom se měli vozit starými Karosami. Copak třeba DP Praha má nějakého konkurenta, že se jezdí novými vozidly metra, tramvajemi a autobusy? Jakého konkurenta má dopravní podnik v Hradci Královém, který prakticky nemá jediný trolejbus starší 5 let???

Až pochopíte principy organizování dopravy, pak se můžeme bavit. Do té doby nemá vysvětlování žádný smysl.

0/0
15.12.2015 19:09

P87e55t95r 80K24o33s12t85k82a 7704837609246

Jančura někam jezdí a Leoš musí okamžitě taky?? V tomto případě je to přesně naopak. Leo Expres byl ten, kdo začal jezdit do Otrokovic a Starého Města.Jezdí tak už několik let. A až Jančura viděl, že je o spoje velký zájem, tak začal jezdit taky. Vyčůranost nejvyšího kalibru.

+2/0
15.12.2015 21:21

N63i13k76o10l30a52j 14M46a48l90í79k 5844403980611

Jančura licenci dle jeho slov nepotřebuje. Ale že třeba jeho autobus je tak dlouhý, že zabere celou zastávku a tudíž trolejbus, který licenci má, kvůli němu třeba nabere zpoždění, protože bude čekat, aby mohl do zastávky najet, to ho nezajímá.

+2/0
14.12.2015 11:01

P84e84t23r 26N66i34v79n68i52c43k18ý 3712584605267

A tomu licence nějak zabrání? 8-o

+3/0
14.12.2015 11:07

N71i24k53o58l62a72j 19M25a10l42í63k 5364483630261

Ale né... spíš to bylo myšleno tak, že není automatické tu licenci dostat - právě na zastávky, které jsou tak akorát pro jeden vůz a navíc má odjezd +-1 minuta ve stejný čas už jiný pravidelný spoj, bych já tu licenci neudělil. Jinak totiž on zastaví v zastávce, trolejbus za ním na cestě bude čekat a za ním se vytvoři kolona aut. No a kdyby tam zastavoval bez licence, tak to řeším nějak, jinak jsou totiž celé licenci k ničemu a ok, ať si každý zastavuje kde chce.

+3/0
14.12.2015 11:35

T94o82m33a50s 10N97o56v66o93t89n82y 1441344656215

Pokud na té zastávce zastavují i jiní dopravce než MHD, tak tu licenci vydat musí.

0/−1
15.12.2015 19:00

T79o55m84a31s 29N64o41v81o46t87n74y 1691234836125

A jaký je rozdíl když se sejdou za sebou dva trolejbusy nebo autobus SA a trolejbus. Ten kloubák dopravního podniku je možná ještě delší než 15m žlutá příšera.

0/0
15.12.2015 18:59

T96o40m14a35s 48N35o48v17o60t28n24y 1561594676785

Jinak to jsou snad dva spoje denně co bude stavět na těch "MHD" zastávkách, čili nic co by nějak někoho blokovalo nebo omezovalo. A stejně to dopadne tak, že to bude nakonec jezdit ten malý Cygnus, minimálně od Vizovic s tím bude jezdit minimum lidí na vlak.

0/0
15.12.2015 19:03

J37a84r58o87m62i17r 50C27h44a60l62o11u86p62k34a 4389437825907

Tak jako přímé spojení Kocanda - Praha, to by byla paráda...

+5/−2
14.12.2015 10:31

K91a52r40e98l 26E85h41l 5486341126147

Konečně někoho napadlo,že na tomto sídlišti bydlí polovina Zlína a tedy by nebylo špatné aby nejezdili kvůli dopravě do jiné části aby se až následně někam přepravili.Palec hore - tomu říkám lokální znalost.Je vidět, že pro Jančuru pracují kvalitní lidé.

+2/−3
14.12.2015 19:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.