- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Denně se tam vystřídá téměř padesátka spojů MHD".
Já bych řekl, že těch spojů je mnohem mnohem více...
To je to kopírování článků a snaha, aby to nebylo poznat. Na stránkách MMZ je to správně: "Na zastávce Školní na ulici Štefánikova zastaví každý pracovní den od sedmi do osmi hodin hned 49 spojů."
Jestli paní Jiřičná stvoří opět takový paskvil, jako je kongresové centrum... Esteticky nic proti němu, ale z hlediska praktického používání... Třeba garáže mají tak nízký strop, že se tam nevejde ani autobus s muzikanty, ani kamion s technikou. Proto tak často parkují na nástupních plochách pro hasiče. Produkce koncertů jsou čím dál technicky komplikovanější a vybavení bývá opravdu hodně. Při turné většinou tým tráví cesty ve spacích autobusech, které tvoří třeba na měsíc celé jejich zázemí. Místo pro zaparkování takového nightlineru, ideálně pod střechou, s přípojkou elektřiny a vody je standardním vybavením každé rozumné haly. Ve Zlíně - smolík. Takže jestli někdy uvidíte autobus, zaparkovaný před vjezdem, jak z něj vyskakují muzikanti a třeba i v dešti musí tahat nástroje venkem, tak si vzpomeňte, jaký génius tohle vymyslel. Jestli tahle další stavba bude stejně geniální, tak potěš klobás. Vzhled má svůj význam, ale nesmí být omezujícím v rozumném používání. Opomenout tak zásadní věc u stavby takového rozsahu mi přijde jako hodně veliký trapas.
Vidíte, a já si myslel, že u koncertní budovy je zásadní věcí akustika sálu, zázemí pro umělce a atraktivní příjemné prostředí pro publikum.... a ono je to podzemní parkoviště pro autobus, které umělci neocení (ti nocují v hotelu a pokud ne, tak z autobusu ke dveřím do KUCu to mají 6 metrů) a členové organizačního týmu na něj budou akorát nadávat, protože v podzemí je zpravidla mizerný signál pro mobil, což je pro ně důležitější než voda (kterou si vozí s sebou) a elektřina (kterou není problém budovy natáhnout).
Skvělé! Nemůžu si pomoct, ale jakýkoliv rozvoj Zlína mě bere a už se nemůžu dočkat, až bude stavba hotová.
To chci taky. Kde to huleni kupujete? :-D
Hmm, nějak tohle místo podle obrázku nepoznávám Všude spousta světla, slunce, zeleně, daleké obzory... Realita ale bude jiná - vizualizace lžou.
Martine, zakladatel moderního Zlína - Tomáš Baťa sr. - také nejdříve budoval město s rozsáhlými otevřenými plochami a velkými zahradami, ale okolnosti ho donutily ze svých záměrů odstoupit. Město musí mít určitou logiku, strukturu, architektonický výraz a rytmus, protože jejími uživateli jsou občané a studenti, kteří mají právo kromě jiného chtít, aby jim skladba objektů sloužila podle jejich potřeb. Tady mám na mysli například požadavek, aby nemuseli kvůli výuce několikrát denně křižovat město všemi směry. Vím, že můžeš mít důvodné námitky, ale mně toto řešení připadá organické. Jinak přeji vše dobré.
Novinářské počty:
" .... Počítá se dvěma šestipatrovými budovami .... "
Pokud visualisace nelže, tak se jedná o dvě šestietážovky - tam šest pater nedostanete, ani kdyby Babiš na Váňovi jezdil.
Kdo to chyběl v první třídě základní školy, páni novináři?