Diskuze

Stavba univerzitní budovy omezí stovky školáků i dopravu, potrvá 2 roky

Jedno z nejvytíženějších a nejfrekventovanějších míst v centru Zlína čekají komplikace. Za zastávkou MHD Školní ve Štefánikově ulici začíná univerzita stavět nové vzdělávací centrum. Práce potrvají dva roky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VG

"Denně se tam vystřídá téměř padesátka spojů MHD".

Já bych řekl, že těch spojů je mnohem mnohem více...

1 0
možnosti
PC

To je to kopírování článků a snaha, aby to nebylo poznat. Na stránkách MMZ je to správně: "Na zastávce Školní na ulici Štefánikova zastaví každý pracovní den od sedmi do osmi hodin hned 49 spojů."

1 0
možnosti
MZ

Jestli paní Jiřičná stvoří opět takový paskvil, jako je kongresové centrum... Esteticky nic proti němu, ale z hlediska praktického používání... Třeba garáže mají tak nízký strop, že se tam nevejde ani autobus s muzikanty, ani kamion s technikou. Proto tak často parkují na nástupních plochách pro hasiče. Produkce koncertů jsou čím dál technicky komplikovanější a vybavení bývá opravdu hodně. Při turné většinou tým tráví cesty ve spacích autobusech, které tvoří třeba na měsíc celé jejich zázemí. Místo pro zaparkování takového nightlineru, ideálně pod střechou, s přípojkou elektřiny a vody je standardním vybavením každé rozumné haly. Ve Zlíně - smolík. Takže jestli někdy uvidíte autobus, zaparkovaný před vjezdem, jak z něj vyskakují muzikanti a třeba i v dešti musí tahat nástroje venkem, tak si vzpomeňte, jaký génius tohle vymyslel. Jestli tahle další stavba bude stejně geniální, tak potěš klobás. Vzhled má svůj význam, ale nesmí být omezujícím v rozumném používání. Opomenout tak zásadní věc u stavby takového rozsahu mi přijde jako hodně veliký trapas.

2 2
možnosti
PC

Vidíte, a já si myslel, že u koncertní budovy je zásadní věcí akustika sálu, zázemí pro umělce a atraktivní příjemné prostředí pro publikum.... a ono je to podzemní parkoviště pro autobus, které umělci neocení (ti nocují v hotelu a pokud ne, tak z autobusu ke dveřím do KUCu to mají 6 metrů) a členové organizačního týmu na něj budou akorát nadávat, protože v podzemí je zpravidla mizerný signál pro mobil, což je pro ně důležitější než voda (kterou si vozí s sebou) a elektřina (kterou není problém budovy natáhnout).

2 0
možnosti
TJ

Skvělé! R^R^R^R^ Nemůžu si pomoct, ale jakýkoliv rozvoj Zlína mě bere a už se nemůžu dočkat, až bude stavba hotová.

3 1
možnosti
PV

To chci taky. Kde to huleni kupujete? :-D

1 0
možnosti
Foto

Hmm, nějak tohle místo podle obrázku nepoznávám:-) Všude spousta světla, slunce, zeleně, daleké obzory... Realita ale bude jiná - vizualizace lžou.

1 1
možnosti
KC

Martine, zakladatel moderního Zlína  - Tomáš Baťa sr. - také nejdříve budoval město s rozsáhlými otevřenými plochami a velkými zahradami, ale okolnosti ho donutily ze svých záměrů odstoupit. Město musí mít určitou logiku, strukturu, architektonický výraz a rytmus, protože jejími uživateli jsou občané a studenti, kteří mají právo kromě jiného chtít, aby jim skladba objektů sloužila podle jejich potřeb. Tady mám na mysli například požadavek, aby nemuseli kvůli výuce několikrát denně křižovat město všemi směry. Vím, že můžeš mít důvodné námitky, ale mně toto řešení připadá organické. Jinak přeji vše dobré.

1 0
možnosti
Foto

J37a53n 85A81d72l89e41r

9. 11. 2015 14:32

Novinářské počty:

" .... Počítá se dvěma šestipatrovými budovami .... "

Pokud visualisace nelže, tak se jedná o dvě šestietážovky - tam šest pater nedostanete, ani kdyby Babiš na Váňovi jezdil.

Kdo to chyběl v první třídě základní školy, páni novináři?

0 0
možnosti