Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidem ve Valašském Meziříčí se nelíbí plán na přesun autobusového nádraží

Zhoršení bezpečnostní situace, problémy s parkováním, zvýšení hladiny hluku a nárůst dopravy v Nádražní ulici. To jsou nejčastější důvody, proč se lidem ve Valašském Meziříčí nelíbí záměr radnice přesunout autobusové nádraží z centra města do areálu bývalé Křižanovy pily. Sepsali kvůli tomu i petici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J52a62n 28S83o37u64k25u22p 1464444736185

Jo, super plán, mít autobusák u vlakového, kruhový objezd u Kaufu, ´dostatek parkovacích míst´ (čímž je myšlena beztak nějaká jedna řada o dvaceti placených místech, cheche), všechno krásné. Má to dva maličké zádrhely - fakticky neexistující mhd a skutečnost, že to bude daleko pro všechny. 

Hlavně, že máme krásný travnatý pozemeček na Masarykově, že.

0/0
5.11.2015 13:40

O86t34a63k54a28r 41V12a13l18e65k 6696792305582

Mit autobusovy terminal hned vedle vlakoveho nadrazi dava smysl. Akorat to asi bude chtit dopilovat navaznost na MHD a hlavne to cele nejak smysluplne sesynchronizovat, aby lidi necekali hodinu na pripoj.

0/0
6.11.2015 9:20

J30a65n 56S45o76u89k25u98p 1434594166145

Vždyť píšu, že je to super plán. Samotné propojení vlakového v autobusovým je relativně ok. Jenom připomínám, že autobusové je momentálně pod náměstím, přesunem k vlakovému dojde k jeho odsunutí mimo centrum (a to tak, že většina obyvatel VM to bude mít dále). Návaznost které MHD? Té meziříčské? Vždyť je prakticky nepoužitelná.

0/0
6.11.2015 13:06

O69t48a97k18a35r 71V91a64l73e73k 6506312475342

To si holt clovek musi vybrat. Budto autobusak pod namestim a blizko do mesta, nebo autobusak u vlakoveho nadrazi a dobra navaznost na vlaky. V druhem pripade si myslim, ze je pouze potreba navysit intervaly v ranni a odpoledni spicku.

Ted jsem prosel jizdni rady a mate pravdu. Ty casove intervaly jsou strasne. 1-2 busy za hodinu, to je teda maso. V ranni a odpoledni spicce to chce bus minimalne kazdych 10-15 minut, jinak na to lidi kaslou a sednou do auta.

0/0
7.11.2015 9:12

J16a86n 52S86o91u48k62u78p 1444594656115

K tomu prvnímu - většina autobusů (ne-li všechny) příměstské dopravy přes vlakové projíždí. Momentáně není v podstatě problém se z vlakového dostat autobusem na všechny strany, stejně tak všechny příměstské např. ráno na vlakové zajíždějí.

MHD. Ty intervaly jsou hrozné, návaznost je ubohá, mnoho spojů zastaví na stanici u náměstí a končí tam.

Krom toho nechápu, proč město prioritně netlačí na přestavbu stávajícího prostoru u vlakového (patrně pozemek ČD), nevěřím, že tam neexistuje jiná varianta, než stavět nový autobusák v prostoru pily. Nicméně tak jako tak jsem klidný, zastupitelstvo VM rádo roky dlouze o něčem mluví.

0/0
8.11.2015 20:49







Najdete na iDNES.cz