- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tato informace me primela si zridit ucet na iDnes. Blahopreji urednikovi, ktery na toto zlepseni prisel. Schvalne, jestli se prihlasi a napise sve jmeno. Byl ten clovek nekdy ve Zline, nebo to resil z prahy? A ci zajmy prosazuje? Obcana, obyvatele Zlina? Asi tezko. Prosim ozvete se, rad se s Vami setkam. Rad se omluvim, pokud najdu alespon nejaky naznak, proc bych mel jako obyvatel Zlina fandit tomuto napadu.
Jdete na to moc zeširoka. Jméno šéfa koncepce a realizace dopravních staveb je v článku uvedeno. Já byl u něj 4 x, z toho jsme se 3 x těžce nepohodli.
Obávám se, že ucpaná Nábřežní má podpořit nutnost realizace plánované a zcestné Pravobřežní komunikace.
Informace by byla přínosem, kdyby byly alternativní trasy přibližně stejného průjezdního komfortu.
Informace by byly přínosem, kdyby byly alternativní trasy alespoň částečně srovnatelné průjezdním komfortem....................................
Já si připadám jak na jiné planetě či co?!?
Místní dobře vědí, že Otrokovice-Zlín ve špičce pod 20 minut nedají a počítají spíš se 30. To jako někoho spasí, že se dozví, že tam ztvrdne o pět minut dýl? Nebo že mu někdo poradí, aby si zajel dva kilometry, a narazil na zácpu na opačném konci města?
Nestačilo by - například - konečně aspoň nahodit zelenou vlnu, na kterou by se dala stejná trasa projet hladce? Jezdím to skoro denně a mám pocit, že je někdo placený od toho, aby tu trasu rozsekal na co nejvíc prostojů. A druhá možnost - semafory naznačující, při které rychlosti dojedete k další křižovatce na zelenou.
Ale zapomněla jsem, my jsme Zlín. My si to jistě můžem dovolit a všem ukážem, jací jsme pašáci
Na co chcete takové semafory?
Snahu cenim. Ale efekt neocekavam. Viz diskutujici podemnou.
To jsou všechno jen zástupná řešení. Situaci se zahlceným městem by vyřešilo dokončení R49 a pravobřežní komunikace, to by však nesmělo být ekoteroristů, kteří jsou paradoxně spoluodpovědní za špatný stav ovzduší ve Zlíně a nejen v něm.
Dokončení R49? Jestli se nepletu, její výstavba ještě nebyla ani zahájena. A pravobřežní komunikace zůstane navěky tam kde je už třicet let. Na papíře.
Vyhozené peníéze. Možnost volby jiné dopravní cesty je ve Zlíně nulová. K čemu má sloužit informace?
Řidiči zjistí, zda bude rychlejší jet přes centrum, nebo podél řeky Dřevnice. Proto zatočí k Dřevnici a ucpou to tam. Přes centrum bude pak cesta volnější.