Diskuze

Sedm let od poklepání základního kamene silničáři ani nezačali R49 stavět

Smutné sedmé výročí uplynulo před pár dny od chvíle, kdy byla u Hulína na Kroměřížsku slavnostně zahájena výstavba důležité rychlostní silnice R49. I přes spoustu slibů a ujištění politiků ale dosud ani není jasné, kdy silničáři poprvé kopnou do země.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P76e94t98r 17H62o79r84á59k

7. 10. 2015 20:36

Patrik by měl zaplatit veškeré škody na zdraví občanů. Rv

0 2
možnosti

Za každý odložený rok zabíjím tucet křečků a deset krtků.;-O

0 2
možnosti

politiky nechávám stranou, ti dělají jen "svou" práci. Ale ta zelená mafie, ta mi leze krkem.

1 2
možnosti

jsou to všichni jen šašci

2 0
možnosti

P52e10t26r 61H32o57r66á68k

5. 10. 2015 16:55

Hanba!!! Oni to plánovali totiž i jak je DSZO ve Zlíně a všechny půldomky na Podvesné XVII byly zbořené. No pak zjistili přes kopec a hlavně kolem Krajské nemocnice prostě nemůže vést takový kolos, jestli to někdy postaví, tak doufám, že to pánové nespoplatní jako Otrokovický obchvat, to by se vlastně situace ve Zlíně ještě zhoršila. 3x město Otrokovice žádalo o zrušení poplatku obchvatu ani jeden ministr to nedovolil včetně Daniela Ťoka (ANO). Zvýšit pokuty to jo pane ministře, sám víte, že to nezabere jako vždy a jen chcete víc peněz pro Ministerstvo a bojíte se to říct. Achjo, řidiče plaťte ale nic svého státu nečkejte RvRvRv

0 0
možnosti

J14a28n 74M68a71l40ý

5. 10. 2015 20:25

Rychlostní silnice R55 okolo Otrokovic je zpoplatněná proto, že nejde o žádný obchvat (jak se bohužel neustále nepřesně uvádí i v médiích), ale o normální rychlostní silnici, v podstatě dálnici. Obchvat Zálešné však má být běžná silnice II. třídy, jejímž vlastníkem bude kraj, a jako taková pochopitelně zpoplatněná nebude.

2 0
možnosti

Spíš by mě zajímalo, co bude dál. Bude stavba ponechána na libovůli (ne)zúčastněných a za dalších sedm let si znovu řekneme, že jsme moc nepokročili nebo se do věci obují politici, vládní činitelé, správa silnic a dálnic, správa obcí, Zlína a dalších zúčastněných stran? Takové řešení, kdy se vedou jen plané diskuze a stavba stojí, svědčí o jediném: všechno, čeho se dosud dosáhlo, je jen a jen dokladem toho, že se zúčastněné strany nedokáží dohodnout a jediné, co dokáží, jsou nekonečné naschvály, podrazy a neschopnost. Nehrajme si na falešné vítěze, kdo koho přetrumfl a okabátil. Chovejme se jako racionální a odpovědní občané. Máme na svědomí rozvoj či stagnaci regionu, který se o své místo na slunci musí rvát sám, zatímco jiným padá do klína bez snahy. Tomáš Baťa musel také obětovat kousek prostoru, aby zlepšil možnosti rozvoje. My jsme na jeho odkaz zapomněli, proto se handrkujeme a chováme jak malí kluci, jejichž hloupost a umíněnost vejde do dějin.

2 1
možnosti

Když jsou mezi námi negativisté, kteří nic jiného než znemožňovat a zakazovat neumějí a dohodnout se nechtějí, pak se vraťme do doby kamenné, kdy příroda žádnou újmou netrpěla. Chceme-li z našeho kraje vybudovat skanzen 19. století, pokračujme v těchto kopancích dál až se nám podaří Zlínu vrátit podobu začátku 20. století, kdy mělo město pět tisícovek obyvatel, pásly se tady ovce a na koleně se šily boty. Pak asi budou konečně ekoteroristé spokojeni a k nám budou jezdit turisté podívat se, jak se kdysi žilo v horách o svíčkách.

2 1
možnosti

Řebíček, Lukáš? Tak to stačí.;-D

7 1
možnosti

V článku úplně chybí, že Řebíčkovi šlo hlavně o to na tu stavbu vysoutěžit zhotovitele, což se mu skutečně povedlo za těch 8 mld. Kč. Stavba je neskutečně předražená, úplatky už nejspíš byly rozdány...

Tomuto pánovi vůbec nevadilo soutěžit stavby, na které nebylo ještě povolení, toto není jediný případ.

9 0
možnosti
Foto

J89a13n 83A21d94l60e21r

5. 10. 2015 13:39

Jak vidno, před volbami jest žvanění volnost.

2 1
možnosti

Budu se opakovat: naděje na výstavbu R49 likviduje snahy o smysluplné řešení dopravy krajského města. Přestože bohužel s tolik potřebnou přeložkou 1/49 ze středu města nemá nic společného.

0 0
možnosti

Bohužel, R49 už má se středem Zlína společného hodně. Původně se počítalo s tím, že doprava povede z Otrokovic do Zlína za Dřevnicí (dokonce už tam někteří výkukové kupovali pozemky), ale potom se rozhodlo, že se rozšíří stávající komunikace. Z kousku Štefánikovy a tř.T.Bati se udělaly jednosměrky a bylo popravené. Hlavní tah zůstal v centru a to už nikomu nevadilo. Kdyby se postavila R49, tranzitní doprava přes Zlín na Valachy by zmizela a centru by se hodně ulevilo.

4 2
možnosti