- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když k nám jdou běženci, tak by chtěli bydlení zdarma, sociální dávky a zdravotnictví taky. Cyklisté jsou v tomto podobní a vyžadují to, co bylo původně určeno pro motorová vozidla, to je silnice, ale nějaké povinnosti je nezajímají. Znalost a dodržování dopravních předpisů, placení povinného ručení, povinná výbava... Proč nemohou mít cyklisté řidičský průkaz na kolo, tak znát své povinnosti a za nedodržení trestáni jako řidiči motorových vozidel ?
Silnice nebyla původně určena pro motorová vozidla, ale pro koňské povozy. Silnice určená jen pro motorová vozidla je označena značkou Dálnice nebo Silnice pro motorová vozidla.
Cyklista na silnici je zdroj problémů, neb jede většinou výrazně nižší rychlostí než ostatní... Ale dobře, má na to právo. Horší je, když přitom provádí nepředvídatelné manévry.jako v popsaném případě. Osobně si od cyklisty dávám při předjíždění nejméně 2metrový odstup, plná čára nečára.
Co se týče níže probíraného přejíždění po přechodu bez semaforu: Pro mě OK, ovšem za jednoho velmi důležitého předpokladu - totiž že by se cyklista přitom měl chovat obdobně jako vzorný chodec, tzn. neměl by k přechodu a přes něj jet výrazně vyšší rychlostí než je rychlost chůze a měl by se před vjetím na přechod pořádně rozhlédnout a respektovat blížící se vozidlo.
Jj, mám každodenní zkušenost (bohužel) s místními. Je to tady jak v čínské čtvrti - každý si jezdí jak chce. Jezdí po cyklostezce v pásu pro chodce, na kole po přechodu a klidně i na červenou.... taková boží hovádka.
A co ty, boží nehovádko, děláš nepěkného?