Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlín se změní v závodní dráhu, jezdci se předvedou 30 tisícům lidí

Přes sto závodních aut projede v pátek večer za bouřlivého nadšení diváků centrem Zlína. Městská rychlostní zkouška Barum Czech Rally dokáže přitáhnout desítky tisíc zájemců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M62i90r39o76s61l29a58v 31Z88l19í80n51s79k53ý 4717909730

No takže kvůli relativně pár lidem, v nezanedbatelné části ožralým, bude mít zbytek pakárnu v podobě omezení, smradu, rámusu v noci přímo v centru atd.

No za mě, nelíbí se mi v principu ani uzavírání silnic kvůli soukromé zábavě, ono to nic jiného není, než zábava

A když budu muset jet objížďkou o deset kilometrů delší, abych se vyhnul uzavírce, kam mám poslat fakturu?

Tenhle způsob produkování smradu, rámusu a ohrožování jiných za sport moc nepovažuju.

+2/−9
28.8.2015 21:06

Z17d15e40ň58k85a 45V63e42s68e51l27á 8709725707880

Těch Vašich relativně pár lidí je asi 30 000, viz titulek. 

Opilci se jistě najdou, ale bude to po dobu závodu jistě zanedbatelná část.

O tom, že to slouží čistě k zábavě, bych docela i diskutovala. U některých jezdců možná ano (jako odbourávání stresu apod.), ale dokážu si představit, že se díky tomu dostává do "normálních" aut tolik prospěšných novinek (lepší motory, bezpečnostní prvky apod.), že to tu zábavu i převáží.

A k faktuře jen jediné - každý den bourají lidi na silnicích, protože prostě jedou příliš rychle, kolikrát musí být úsek kvůli tomu uzavřený. To taky chcete posílat faktury za nutné objížďky?

+2/0
28.8.2015 21:32

P27e44t48r 14T11i86c39h53ý 4270811945544

Nebudu polemizovat nad prinosnosti akce, ve zline nebydlim, ale...

Do seriove vyroby se z rally specialu moc nedostane pokud vubec nejaka. V tomto smeru je nejvice prinostne WTCC a vozy ze serie 24h. Drive to byly i F1, ale uz jsou tak svazane pravidly, ze se zacinaji dusit.

0/−1
29.8.2015 6:57

Z81d35e29ň78k20a 91V98e17s28e71l64á 8309325867590

Taky ve Zlíně nebydlím, ale když už se o tom bavíme, tak je to pro město v podstatě dost přínos - lidi se někde ubytují (zisky pro hotely), nakupují zboží, služby, někteří jedou nejen na Barumku, ale přijedou pár dní před nebo o pár dní zůstanou dýl a třeba jezdí po okolí apod.. 

A nevím, co myslíte tím, že: "Do seriove vyroby se z rally specialu moc nedostane pokud vubec nejaka." - Samozřejmě, že by byla blbost dávat do sériové výrovy rally speciály, ale jak už jsem psala - může to ukázat, co se dá v běžné výrobě použít a co ne.

0/0
29.8.2015 9:18

P90e56t87r 42T70i74c41h46ý 4770661415474

Myslel jsem komponenty pozite v aute. Do aut, ktere jezdi v beznem provozu jsou vicemene k nicemu.

0/0
29.8.2015 9:39

Z55d35e20ň85k75a 59V26e83s31e75l52á 8199515107150

Nejde přímo o konkrétní komponenty, ale o principy.

0/0
29.8.2015 9:53

5675941565880

Ještě že nebydlím ve Zlíně. Raději bych odjel někam hodně daleko.:-)

+1/−1
28.8.2015 21:59

M23i54r98o96s81l52a49v 57T75i25š93e80r 4339839814222

Ještěn že nebydlíte ve Zlině, bylo by tady jen o stěžovatele víc.

0/0
29.8.2015 18:21

P41e67t55r 80S98v55o43b50o48d55a 4827745758283

Zaplaťpánbu, že takových zapšklých ignorantů jako jsi ty je menšina... ostatní ocení, že se ve Zlíně alespoň jednou za rok něco velkého děje, zbytek roku je to mrtvé město...

+4/0
29.8.2015 16:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.