- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hnus fialový. Nepříjemný úsek, pokud na něm chce někdo závodit, hlavně za mokra, nebo když je nějaké bahno z pole na cestě.
Tragédie, když je dívenka na prázdninách a nevrátí se domů.
Života té malé dívenky je mi nesmírně líto .
Další dvacetiletý řidič si nohou na plynu dokazoval jaký je rambo. Bohužel zničil život zcela nevinným lidem. Snad by bylo řešení řidičák po dobu prvních 5 let na zkoušku a při prvním překročení povolené rychlosti v této době okamžitě odebrat.
Jak jste došel k takovému závěru? Absolutně iracionální ničím nepodložený návrh. Doufám, že nevykonáváte někde vedoucí funkci, nebo nemáte rozhodovací pravomoc.
pokud byla holčička řádně připoutána v sedačce na zadním sedadle, nevidím důvod, proč zemřela. to jak jsou vozidla zdeformovaná o těchto korejských supervozech leccos vypovídá.
Zdemolovaný je předek. Při čelní srážce pochopitelné, navíc rozbití je důsledkem deformačních zón. Podle fotky to vypadá, že od sloupků je auto netknuté a pokud řidičku vytáhli kolemjdoucí, znamená to, že se zřejmě nepohnul ani sloupek řízení.
Kdyby holčička nebyla připoutaná, zřejmě by byl mrtvá na místě. Otázka v jaké rychlosti se střetli. Ale to jsou jen úvahy, nebyl jsem tam a neznám to tam. Bohužel život jim už nikdo nevrátí.
Nejhůře je na tom řidička, u které holčička byla zřejmě na prázdninách (je z jihočeského kraje).
korejské okopírované, rádoby nejlepší auta na světě bych si v životě nekoupil, sračky první kategorie
Možná , že by stálo za to , navštívit tu profesi co máte v příjmení.
Upřímnou soustrast pozůstalým té holčičky...
Kdekdo si myslí, že mu musí vydržet jedny letní pneu od jara do podzimu. Pokud jezdí jen do marketu na nákupy a zpět, tak mu vydrží, ale pokud najezdí přes letní období 15000 km a víc, tak ty gumy už nemají ty vlastnosti, jaké mají mít, když jsou nové. Zvlášte v letošním extrémním létě vzorek na gumách mizel doslova před očima. Já už před týdnem taky přezouval na druhou sadu. Zvláště se ty horší vlastnosti poznají za mokra. A u Branek to znám moc dobře. 15 let dennodenně jsem tudy jezdil. Jsou tam samé pole a zemědělci teď sklízejí. Vždy tam zůstane nějaké bahno na silnici. Za sucha to je v pohodě, ale za mokra to je klouzající mňaga. To si neuvědomují ani ti zkušenější. Myslím, že by do toho měli mluvit více znalí místních poměrů než nějací chytrolíni třeba z Varů, kteří ani neví, kde je Valmez.
nojo, zase letěl jako čecháček, řikám to furt, plnej plyn vždy a všude, na mokru,na sněhu, na listí, do zatáčky kam nevidim, furt stejná rychlost, to se u čecháčků hned tak nezmění.
Od kdy je Přerovsko v Čechách? Že by nové geografické přerozdělení naší republiky?
Možný důsledek technického pokroku. V dnešním autě je mezi koly a volantem tolik serepetiček, že řidič to auto 'necítí'. Několikrát ho zachrání EPS, on si na to zvykne, a pak jednou ani ta elektronika nestačí...
Nemám proti těm systémům nic zásadního (ačkoliv osobně mi stačí ABS), ale podle mě by měly mít na palubovce _obrovskou_ kontrolku, nejlépe s nápisem Právě jsem Ti zachránil zdraví / život, aby na ně řidiči nespoléhali.
starší, ale pořád platné
http://auto.idnes.cz/co-dnes-uz-dokaze-elektronika-v-autech-dxm-/automoto.aspx?c=2002M276T06A