Diskuze

Cyklostezka z Kvasic do Kroměříže se opravuje, po pěti letech je plná děr

Část páteřní cyklostezky Baťův kanál mezi Kroměříží a Kvasicemi se opravuje. Pět let po dokončení jsou v povrchu díry a trhá se krajnice. Nebezpečné to je zvlášť pro in-line bruslaře. Stavební firma částečně uznala reklamaci a zaplatí většinu nákladů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J94a15n 67T13u37r16e41k

23. 7. 2015 11:44

Že cykloztezka takhle dopadne bylo zřejmé již v okamžiku otevření. Udělaný násep místy sklon až 60 stupňů. Otázka, kdo se podepsal. Projektant, šetřila stavební firma, a co stavební dozor. Po prvním roce starostka Kroměříže vše sváděla na záplavy.

0 0
možnosti

Je to totiz fejk, na jednu stranu je tlak na kvalitu na druhe na cenu, coz jde proti sobe a zakon je takovy, ze zastupitelstva musi vybirat podle ceny. U nas v obci se delala velka zakazka na kanalizaci. Zastupitrlstvo vedelo, ze nejnizsi nabidka je od firmy, ktera to ppstavi nekvalitne, ale nemohli proti tomu nic udelat. Bud zakazku zrusit, coz neslo protoze zakazka byla placena z dotaci a pokid by se to nestihlo udelat, tak misto 20 mil by obec musela platit 140. Takze nakonec to te firme museli priklepnout i s tim, ze vedeli ze kvalita nebudecmoc dobra. Kdyby vybrali drazsi variantu, tak by jednak nedostali dotaci a jednak by postupovali i proti zakonu o vereknych zakazkach. Je to proste spatne, na jednu stranu se musi setrit, ale na druhou nejsou zadne paky na ty firmy aby to postavili ppradne, stavebni dozory jsou vetsinou spolcene s firmama, je to nechutny komplot

1 0
možnosti

Cykloztezka po 5ti letech? Tak to je tragédie a je to jen nekvalitně  uděláno a jen proto, aby mohli podnikatelé zase opravovat, vydělali na tom miliony a okradli celý stát. Podobné je to i na silnicích, dálnicích a okrádají celý národ.:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P

1 0
možnosti

Opravit po pouhém roce od výstavby už by potřeboval i malenovicko-otrokovický úsek cyklostezky Zlín-Otrokovice, protože tam nejenže ihned po výstavbě bylo vidět jak si asfalt sedl na hexagonální plástve z kterých cyklostezku stavěli, nyní se tamtéž trhá i ta krajnice.

A o to, že architekt Otrokovické části musel být opilý (jinak nemohl vyprojektovat 400m úsek klikatější než zmije) radši ani nezmiňuji.

2 0
možnosti

Sakra, tam musel být vejvar jako blázen, když se firma nebrání odstranit vady vzniklé během záruky za provedení díla

0 0
možnosti