Diskuse k článku

Půl roku po volbách je ve zlínské koalici klid, ale chybí velké investice

Jaký byl první půlrok koalice hnutí STAN a ANO ve vedení zlínské radnice, ukazuje analýza MF DNES. Po letech hádek má Zlín od loňských komunálních voleb koalici, která – aspoň navenek a prozatím – vypadá soudržně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K32a77r34e23l 50C42h82r33a98s48t95i39n63a 4473974690225

Navenek klid, ale také stojaté vody. Nic podstatného se neděje, nevyhovuje autobusové nádraží, ticho je i kolem vlakového nádraží a rozšíření trasy do Otrokovic, i když chápu, že jejich majitelem město není, žádná důležitá investice kromě rekonstrukce parku... Magistrát sice nespí, ale chtělo by to víc života.

+1/−1
21.6.2015 21:04

I95v57a69n 34P16e30c64h11a67r 5406304668688

Jak směšné: Adámek naráží na výstavbu KC kam ostatně tak rád vodí zahraniční návštěvy, že?! O "nevytíženosti"  této stavby mluví jednoznačně vysoká návštěvnost všech akcí Jaksi  se zapomíná i na to, že více než polovinu financí na stavbu KC sehnali tehdejší radní mimo rozpočet města. Porovnejte s neschopností spočasného vedení města konečně zrekonstruovat bývalý Památník T.Bati "jen" za pár desítek milionů. Domnívám se, že vyhlášení sbírka to nezachrání.

Jedním ze zcela zbytečných "politických pomníků" je kruháč v Malenovicích - Landsfeld? ;-D

0/0
21.6.2015 19:43
Foto

J21a44n 67A61d55l83e78r 2746541216846

Á, hlas odrovštiny vybublal ze spodních vod politiky.

Ono je třeba podívat se na věci z obou stran, nejen mediálně blábolit.

Peníze "mimo rozpočet města" také musel někdo zaplatit. Zničení Gahurova prospektu KUCem již nikdo nenapraví. Nerentabilní jak koupaliště na JS, které navíc funguje cca tři měsíce v roce, občas pouze o weekendu ....

Jestě stále jeden vykrmený soudruh z tohoto období kličkuje před soudy, jiný se těší, co že mu ze zakázek KUCu přistálo ve firmě za pěkné tržby.

Oprašovat handicapované papaláše je možná živobytí, i když nečestné (jak by řekl Baťa), ale tohle již jsou úbytě mysli.

0/−1
22.6.2015 14:21

I20v23a51n 78P43e55c81h23a49r 5526324508718

No jasně. Ozval se soudruh Adler a "hlas adlerovštiny" - parafrázuji, vybublal z kalných končin jeho  zatemnělého mozku. Je arogantní jako vždy. Jakmile má někdo jiný názor než on ihned začně urážet, dehonestovat. Všemu rozumí, na všechno zná recepty,všichni jsou vedle něho blbí, nehodní diskuze s jeho veličenstvem, Zkrátka - smrdíte samolibostí a plácáte nesmysly milý soudruhu. Jste zkrátka takový místní Brouk Pytlík - práce všeho druhu, že ano. Rv

0/0
23.6.2015 16:26

A29n67t75o65n81í30n 74Z23e21l63i79n44k82a 5794688325240

Jenom chci poznamenat, že příčky Antonínova a Prštenská nejsou míněny k trati, ale k plánované Pravobřežní komunikaci - viz Územní plán města Zlína.

0/0
21.6.2015 18:14

A11n21t47o56n82í37n 86Z19e29l54i89n76k43a 5284498255100

Patří pod diskuzní příspěvek pana Martina Gilla.

0/0
21.6.2015 18:16

M84a89r11t57i98n 41G10i30l39l 1777678984747

Pravobřežní komunikace je v současnosti reálná asi stejně jakože Islámský stát se zítra rozpustí... tím chci říct, že, Prštenská příčka v současné době opravdu více souvisí s modernizací tratě 331. Určitě se nepostaví dřív, než se modernizuje právě tato trať. A paradoxně bude moci Prštenská příčka vzniknout bez ohledu na další budoucnost pravobřežní komunikace (i tak bude mít funkci rychlejšího spojení s JS a odstranění mimoúrovňového křížení pozemní komunikace se železniční trati v Prštném).

0/0
22.6.2015 0:40

A32n66t22o38n15í75n 67Z44e42l57i56n21k91a 5534418945710

Realizace Prštenské příčky je stejně reálná jako rekonstrukce tratě, protože jsou, nebo byly, náklady na výstavbu zahrnuty do rekonstrukce tratě. Jedná se celkem podle mne až o miliardu. Jde o viadukt přes celé údolí od bývalého Svazarmu až daleko za Dřevnici a za kruháč za plánovanou Pravobřežní silnicí. Kruháč  s dlouhými nájezdy měl být i na svazarmovské straně. Část nákladů mělo nést také město.

0/0
22.6.2015 8:03

P48e78t59r 92C77h20u32d82o10b89a 8174778256380

Prštenská příčka se dřív, než začne modernizace tratě, určitě stavět nebude. Ale mohl by být nachystaný projekt a vyřízeno stavební povolení (všichni víme, jak to dlouho trvá), aby až se s modernizací tratě začne, se využila výluka v provozu a vybudovalo se minimálně přemostění kolejí a blízký nájezd. Jenže zatím je v tomto směru ticho po pěšině.

+1/0
22.6.2015 9:37

A21n85t61o42n61í71n 67Z59e14l81i51n37k77a 5194148675450

Pravobřežní komunikace byla na veřejném projednání prezentována jako nový východo - západní průtah města s danými územními rezervami /obě prštenská nábřeží, polovina Rybníků a kus Pančavy/ viz ÚP města Zlína. Z Čepkova má Pravobřežka pokračovat na levý břeh Dřevnice a do ulice Sokolské. Dál má pokračovat pod Burešovem a za nemocnicí viaduktem přes celé údolí Dřevnice nad Pančavu a za Příluky do původní stopy 1/49. Na veřejném projednání byla prezentována jako 4 proudovka s průjezdní rychlostí 80 - 100 km/hodinu. Myslím si ale, že popsané umístění není jediné možné, už proto, že nebylo přijato  m. dopravy a tudíž nebude financováno jako přeložka státní silnice 1/49 ze středu města. Každopádně je toto řešení nutno brát vážně.

0/0
22.6.2015 9:52
Foto

J37a81n 60A28d73l30e64r 2986831216486

Vidím, že oposice vyznává stále "ondrovštinu": stavbu co největší, třeba bez účelu, hlavně že se "buduje".

Drobná denní práce není vidět, to je v dnešní době medialisace potíž. Ale stavět účelně, s perpektivou nakopnutí rozvoje obce, to nikdy minulé garnitury nepochopily (možná ani současné, ale ty alespoň příliš tímto směrem nerozhazují).

+1/−1
21.6.2015 16:48

M96a96r52t16i30n 71G94i78l39l 1817728444667

„Odpustil bych jim, kdyby udělali něco špatně, pokud by prosadili a zahájili velkou věc,“ prohlásil lidovecký zastupitel a exnáměstek Miroslav Kašný.

Co to je za logiku? Takže opozice by tu začala stavět nějaké megalomanské projekty nezávisle na financích města? Navíc všechny např. dopravní projekty jsou úzce spojeny s jinými stavbami, které opravdu město moc neovlivní (Prštenská přička s tratí 331 nebo obchvat Zálešné by měl být v koordinaci se stavbou přivaděče k R49 a se samotnou R49, kde se ještě kvůli křečkům nekoplo - tedy kvůli ekoteroristům, omlouvám se křečkům). Raději budu chodit po chodnících, kde na mě nečeká kachlička s překvapením, než abych se díval na nějaké politické pomníky jen proto, aby se "víc" investovalo. [>-]

+8/−1
21.6.2015 11:19

K65a36r31e24l 67C15h63r47a71s18t56i58n50a 4173564850765

Ekoteroristé by zasluhovali pětadvacet na holou, až by jim byly gatě malé.

+1/−1
22.6.2015 11:37

Najdete na iDNES.cz