Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Půl roku po volbách je ve zlínské koalici klid, ale chybí velké investice

Jaký byl první půlrok koalice hnutí STAN a ANO ve vedení zlínské radnice, ukazuje analýza MF DNES. Po letech hádek má Zlín od loňských komunálních voleb koalici, která – aspoň navenek a prozatím – vypadá soudržně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K38a63r30e16l 48C13h89r54a58s18t29i13n28a 4773934860255

Navenek klid, ale také stojaté vody. Nic podstatného se neděje, nevyhovuje autobusové nádraží, ticho je i kolem vlakového nádraží a rozšíření trasy do Otrokovic, i když chápu, že jejich majitelem město není, žádná důležitá investice kromě rekonstrukce parku... Magistrát sice nespí, ale chtělo by to víc života.

+1/−1
21.6.2015 21:04

I54v38a38n 31P85e33c39h74a16r 5616514838848

Jak směšné: Adámek naráží na výstavbu KC kam ostatně tak rád vodí zahraniční návštěvy, že?! O "nevytíženosti"  této stavby mluví jednoznačně vysoká návštěvnost všech akcí Jaksi  se zapomíná i na to, že více než polovinu financí na stavbu KC sehnali tehdejší radní mimo rozpočet města. Porovnejte s neschopností spočasného vedení města konečně zrekonstruovat bývalý Památník T.Bati "jen" za pár desítek milionů. Domnívám se, že vyhlášení sbírka to nezachrání.

Jedním ze zcela zbytečných "politických pomníků" je kruháč v Malenovicích - Landsfeld? ;-D

0/0
21.6.2015 19:43
Foto

J20a31n 31A34d52l38e40r 2946401366466

Á, hlas odrovštiny vybublal ze spodních vod politiky.

Ono je třeba podívat se na věci z obou stran, nejen mediálně blábolit.

Peníze "mimo rozpočet města" také musel někdo zaplatit. Zničení Gahurova prospektu KUCem již nikdo nenapraví. Nerentabilní jak koupaliště na JS, které navíc funguje cca tři měsíce v roce, občas pouze o weekendu ....

Jestě stále jeden vykrmený soudruh z tohoto období kličkuje před soudy, jiný se těší, co že mu ze zakázek KUCu přistálo ve firmě za pěkné tržby.

Oprašovat handicapované papaláše je možná živobytí, i když nečestné (jak by řekl Baťa), ale tohle již jsou úbytě mysli.

0/−1
22.6.2015 14:21

I32v13a10n 63P31e48c66h94a55r 5506214188508

No jasně. Ozval se soudruh Adler a "hlas adlerovštiny" - parafrázuji, vybublal z kalných končin jeho  zatemnělého mozku. Je arogantní jako vždy. Jakmile má někdo jiný názor než on ihned začně urážet, dehonestovat. Všemu rozumí, na všechno zná recepty,všichni jsou vedle něho blbí, nehodní diskuze s jeho veličenstvem, Zkrátka - smrdíte samolibostí a plácáte nesmysly milý soudruhu. Jste zkrátka takový místní Brouk Pytlík - práce všeho druhu, že ano. Rv

0/0
23.6.2015 16:26

A68n52t39o90n41í41n 50Z47e69l73i96n97k80a 5934348645560

Jenom chci poznamenat, že příčky Antonínova a Prštenská nejsou míněny k trati, ale k plánované Pravobřežní komunikaci - viz Územní plán města Zlína.

0/0
21.6.2015 18:14

A29n24t11o90n98í81n 32Z75e52l67i93n55k37a 5434988235790

Patří pod diskuzní příspěvek pana Martina Gilla.

0/0
21.6.2015 18:16

M64a10r97t49i62n 98G84i98l61l 1397128644497

Pravobřežní komunikace je v současnosti reálná asi stejně jakože Islámský stát se zítra rozpustí... tím chci říct, že, Prštenská příčka v současné době opravdu více souvisí s modernizací tratě 331. Určitě se nepostaví dřív, než se modernizuje právě tato trať. A paradoxně bude moci Prštenská příčka vzniknout bez ohledu na další budoucnost pravobřežní komunikace (i tak bude mít funkci rychlejšího spojení s JS a odstranění mimoúrovňového křížení pozemní komunikace se železniční trati v Prštném).

0/0
22.6.2015 0:40

A54n42t40o98n31í96n 16Z59e69l70i17n24k87a 5734568915410

Realizace Prštenské příčky je stejně reálná jako rekonstrukce tratě, protože jsou, nebo byly, náklady na výstavbu zahrnuty do rekonstrukce tratě. Jedná se celkem podle mne až o miliardu. Jde o viadukt přes celé údolí od bývalého Svazarmu až daleko za Dřevnici a za kruháč za plánovanou Pravobřežní silnicí. Kruháč  s dlouhými nájezdy měl být i na svazarmovské straně. Část nákladů mělo nést také město.

0/0
22.6.2015 8:03

P40e97t84r 10C38h34u65d16o65b25a 8264918466520

Prštenská příčka se dřív, než začne modernizace tratě, určitě stavět nebude. Ale mohl by být nachystaný projekt a vyřízeno stavební povolení (všichni víme, jak to dlouho trvá), aby až se s modernizací tratě začne, se využila výluka v provozu a vybudovalo se minimálně přemostění kolejí a blízký nájezd. Jenže zatím je v tomto směru ticho po pěšině.

+1/0
22.6.2015 9:37

A29n20t13o22n61í25n 38Z21e12l16i30n94k39a 5904348745340

Pravobřežní komunikace byla na veřejném projednání prezentována jako nový východo - západní průtah města s danými územními rezervami /obě prštenská nábřeží, polovina Rybníků a kus Pančavy/ viz ÚP města Zlína. Z Čepkova má Pravobřežka pokračovat na levý břeh Dřevnice a do ulice Sokolské. Dál má pokračovat pod Burešovem a za nemocnicí viaduktem přes celé údolí Dřevnice nad Pančavu a za Příluky do původní stopy 1/49. Na veřejném projednání byla prezentována jako 4 proudovka s průjezdní rychlostí 80 - 100 km/hodinu. Myslím si ale, že popsané umístění není jediné možné, už proto, že nebylo přijato  m. dopravy a tudíž nebude financováno jako přeložka státní silnice 1/49 ze středu města. Každopádně je toto řešení nutno brát vážně.

0/0
22.6.2015 9:52
Foto

J38a16n 29A97d14l79e48r 2266171736916

Vidím, že oposice vyznává stále "ondrovštinu": stavbu co největší, třeba bez účelu, hlavně že se "buduje".

Drobná denní práce není vidět, to je v dnešní době medialisace potíž. Ale stavět účelně, s perpektivou nakopnutí rozvoje obce, to nikdy minulé garnitury nepochopily (možná ani současné, ale ty alespoň příliš tímto směrem nerozhazují).

+1/−1
21.6.2015 16:48

M64a80r89t66i32n 27G86i14l84l 1607938764137

„Odpustil bych jim, kdyby udělali něco špatně, pokud by prosadili a zahájili velkou věc,“ prohlásil lidovecký zastupitel a exnáměstek Miroslav Kašný.

Co to je za logiku? Takže opozice by tu začala stavět nějaké megalomanské projekty nezávisle na financích města? Navíc všechny např. dopravní projekty jsou úzce spojeny s jinými stavbami, které opravdu město moc neovlivní (Prštenská přička s tratí 331 nebo obchvat Zálešné by měl být v koordinaci se stavbou přivaděče k R49 a se samotnou R49, kde se ještě kvůli křečkům nekoplo - tedy kvůli ekoteroristům, omlouvám se křečkům). Raději budu chodit po chodnících, kde na mě nečeká kachlička s překvapením, než abych se díval na nějaké politické pomníky jen proto, aby se "víc" investovalo. [>-]

+8/−1
21.6.2015 11:19

K28a95r78e79l 42C94h74r81a90s89t87i84n26a 4533254400635

Ekoteroristé by zasluhovali pětadvacet na holou, až by jim byly gatě malé.

+1/−1
22.6.2015 11:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.