- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A zase ti křeččci za vyhozených 2M. Ekoterorist business jede vesele dál.
to ano. také jsem slyšel, jak mluvil o R6 jako největší prioritě vlády. takhle to bohuš slibuje v každém kraji. je ho potřeba brát s velkou rezervou a hlavně nevolit socdem.
Již téměř před 2 lety odjížděl Sobotka ze Zlína se slovy, že R49 je prioritou vlády. Když jsem napsala, že na své sliby zapomene ještě než dojede do Prštného, objevily se mi mínusy. Ale je vidět, že jsem se nemýlila. Tento týden odjížděl z Karlovarska se stejnými slovy. Co je tedy prioritou vlády?
Ještě to není ani zdaleka 2 roky. Myslím, že jste psala do Otrokovic.
Opozice sice není kritická, ale nutno připomenout, že veřejnost byla při projednávání nového Územního plánu města velmi kritická. Bylo založeno několik občanských sdružení, která se shodla na tom, že první etapa R49 se musí vybudovat až do Lípy. Každý soudný člověk se znalostí místních poměrů musí uznat, že na státní silnici 1/49 nemohou být odstraněny překážky nárůstu dopravy ze Slovenska. Těmi překážkami jsou ostré pravoúhlé zatáčky na Lhotsku a 30 semaforů ve Zlíně. O tom, že nárůst dopravy by zotročil východní Zlín, Vizovice a ostatní vesnice na trase nemůže být pochyb. Čili, jestli R 49, tak rychle a celá. No a tomu odporuje skutečnost, že se R49 Fryšták Lípa stále připravuje. Od vydání stavebního povolení na R49 v roce 2008 jsou krtci a křečci jenom zástupný problém. Naše centrální orgány stavbu nepodporují a dovolím si tři vykřičníky!!!
Stejný bouřlivý ohlas vyvolalo veřejné projednání plánu Pravobřežní komunikace. S výstavbou dalšího průtahu městem zaústěným do ulice Sokolská a třeba i dočasně do obchvatu Zálešné, Podvesné a Věžových domů nelze souhlasit, i když protesty dávno utichly. Toto řešení dopravy nepodpořilo ani M. dopravy a odmítlo řešení ÚP uznat jako přeložku 1/49 ze středu města a tudíž ji financovat.
To vůbec neměl být obchvat zálešné. Obchvat měli udělat přes kopec na příluk. To je opravdu užasná logika postavit udělat součástí obchvatu silnici na kterou vyjíždějí trolejbusy z dopravního podniku, přecházejí ji děti do školy na Bartošce a nemocní z krajské nemocnice. Chci vidět jak budou stavět protihlukové stěny tam kde na ně prakticky vůbec není místo.
Bohužel to musí být obchvat Zálešné, protože jeho hlavním účelem je přivést dopravu z D1 a R49 do centra Zlína. Nelze si představit, že tato doprava by byla nasměrována do ulice Sokolské. Proto budování obchvatu až tak nehoří, protože R49 Hulín Lípa není podle mého soudu reálná.
mám takový pocit, že přivaděč r49, r49 a rekonstrukce a zdvojkolejnění železnice budou takoví zlínští yeti. dlouho se o tom píše, ještě se o tom dlouho psát bude ale nikdo to hodně dlouho (možná nikdy) ještě neuvidí.
Pro občany tohoto města je podle mého soudu mnohem, mnohem důležitější realizovat odhlučnění kolejí. Denně přerovnávat hrnky v kredenci by se mně taky nelíbilo. Věřím, že bylo naměřeno v okně ložnice sídliště Obeciny 100 decibelů.
Sám jsem na přechodu u servisu Folkswagnu pocítil bolest při projíždějícím kontejnerovém vlaku.
V nemocnici, u 21. budovy, z toho všeho budou mít výraznou radost. Dříve relativně klidná oasa pro léčbu onkologických onemocnění se změní v pobyt na křižovatce, v kraválu, zplodinách a prachu.
O předčasném zániku Zálešné XI. a ořezání dalších ulic (s částečnými asanacemi) ani nehovoře.