Diskuze

Cestující ve Zlínském kraji čeká trápení, místo vlaků pojedou autobusy

Už od května se musí ve Zlínském kraji cestující připravit na komplikace v železniční dopravě. Na řadě míst pojedou místo vlaků autobusy. Lidé musí počítat se zpožděním.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J92a93n 65M20a71c33k

28. 4. 2015 11:49

Otrokovice-Vizovice  - proc to misto oprav rovnou nerozsiri na dve koleje? Toho se uz asi nedozijeme.

0 0
možnosti

mě by zajímalo hlavně ohledně těch výluk na trati vizovice otrokovice, kterých je podle mě tak v průměru do roka 10. co se tam opravuje a když už se to musí opravovat, tak nestálo by to opravit během třeba kompletně zavřené trati třeba 10dní a pak dát celý rok od výluk pokoj. holt dráhy resp. sždc dělá všechno proto, aby dráhy byly čím dál méně konkurenceschopné oproti mhd. nekonkurují cenou, nekonkurují intervaly, nekonkurují  zastávkami, které jsou u mhd mnohem dostupnější pro drtivou většinu obyvatel města včetně možnosti přestupů do dalších částí. nekonkurují spolehlivostí, protože věčně čekají na zpožděné přípoje, na které se nabalují další zpoždění protijedoucích vlaků atd. jediná výhoda je vyšší komfort, ale ono zase u trati, kde jedete 20 minut to není tak rozhodující.já osobně mám trolejbusovou zastávku stejně daleko jako tu vlakovou a vlak volím při cestě do otrokovic jen výjimečně, když vezu třeba zavazadla se kterým přestupuji v ot na rychlík.

1 0
možnosti

No ony ty časté výluky jsou proto, že na té výluce pracuje pouze několik lidí, které má příslušný traťmistr k dispozici ...

Známá školní úloha 1 dělník dělá práci 100 dní, za jak dlouho jí udělá 10 dělníků ... jenže ono těch deset není. Je jich jen pět ...

Mnohdy se provádí odstraňování náletových dřevin. Pokud TO budete dělat za provozu, musíte postavit podle předpisu o "bezpečnosti práce" dvě tzv. předsunuté bezpečnostní hlídky, na pracovním místě bezpečnostní hlídku střežící zaměstnance pracující v provozované dopravní cestě. Takže z pěti lidí budou produktivně pracovat dva ...

Když uděláte výluku, tak všech 5 bude moci pracovat ... pracovní doba je 8 hodin, nějakou dobu trvá než se na to pracovní místo dostanou, pak se budou vracet ... takže reálně se pracuje tak 6 hodin ...

0 0
možnosti

Ne každý v Česku disponuje takovým peněžním obnosem, aby mohl vycestovat do zahraničí( nejlépe leteckou dopravou ) na některou mořskou riviéru ,,za hranicemi všedních dnů". Mnozí jsme nuceni se uskromniti a spokojit se jen s tuzemskými pobyty. Tyto rozsahem obrovské výluky v železniční síti ČR v letních měsících, zejména v červenci a srpnu, jsou pro mé "pohybové aktivity" naprosto likvidační. Neboť náhradní bus doprava neumožňuje přepravu větších spoluzavazadel ! V mém případě "terénního transportéru". Takže za krásného letního počasí - každým rokem - "trčím doma, koukám do stropu", proklínám ČD a marně se snažím pochopit - k čemu vlastně mám IN kartu ?? V zimě se bivakovat nedá ! A bohužel ani v létě, když se vlakem nikam nedostanu !!

0 0
možnosti

Jestli jsou pro vás několikadenní výluky v roce neřešitelný problém, není divu, že si nevyděláte ani na Bulharsko za pár šupů. ;-)

0 0
možnosti

Jaké trápení ... výluka je uskutečněna na směšně krátkém úseku, autobus stíhá týž vlak ... v zahraniční (Německo, Rakousko) jsou mnohdy výluky tak zorganizovány, že autobus nestíhá "svůj vlak" a cesta se prodlouží o hodinu, protože se musí čekat na další vlak ...

Ve Francii jsou ještě dál, trať se opravuje, vlaky nejezdí vůbec nebo se autobus nasadí místo ranního a odpoledního vlaku vozícího lidi do práce ... ostatní mají smůlu ...

2 0
možnosti