- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Musím se tomu smát, protože v roce 1978 jsem byla na studentské stáži v Moskvě, všichni jsme si vyřídlili papírovou kartičku, bez fotky, jen na jméno, která měla platnost na hromadnou dopravu v celém tehdejším SSSR. Proč něco dělat jednoduše, když to jde složitěTím nechci chválit komunistické zřízení, jen upozornit na to, že dnes trvá tři roky něco, co by šlo jistě zavést rychleji, kdyby nebylo potřeba vyhlašovat výběrová řízení a šít je na míru kámošům. Aby to nedopadlo jako pražská opencard.
Třikrát sláva!!! Společnost KOVED za 10 let existence vymyslela kartu, která už u nás 10 let funguje...
Myšleno samozřejmě u nás ve Zlínském kraji
Zbytečné. Radší mají zapracovat na plnohodnotném integrovaném dopravním systému - návaznosti spojů a jedna jízdenka na všechno - ale klasická, papírová.
Dost si nedokáži představit, jak to může fungovat vezlínské MHD bez plně integrované dopravy. Ve Zlíně totiž jako v jediném městěZlínského kraje funguje nástup všemi dveřmi a cestující se odbavují sami narozdíl od ostatních měst. Tudíž pokud máte kartu, tak nastoupíte do autobusu apak nějakým způsobem vám peníze odečte řidič, což ve Zlíně nepůjde, protožetady by se museli odečítat peníze sami cestující v hodnotě určitéjízdenky, což by bylo pro cestující moc komplikované. V MHD ve Zlíně by muselobýt nějaké jiné zařízení, kde by si cestující navolil druh jízdného a přiložilkartu, která by mu odečetla cenu dané jízdenky, což by systém zesložiťovalo aprodražovalo.