Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ministerstvo povolilo těžbu štěrku u Ostrohu, petice tisíců lidí nepomohla

Po několikaměsíčním čekání je jasno. Příprava rozsáhlé těžby štěrkopísku mezi Uherským Ostrohem a Moravským Pískem může začít. Ministerstvo životního prostředí souhlasí, zatímco skoro 13 tisíc lidí se v petici postavilo proti těžbě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V79l48a64s51t75i44m48i46l 14L74o72r94e38n59c 5608916954800

Názor občanů žijících v předmětném regionu pro naše volené politiky nic neznamená?  Necháme si vyrabovat místní zdroje, budeme tolerovat veškeré negativní vlivy těžby na životní prostředí, budeme riskovat možnost kontaminace významného zdroje pitné vody pro cca 130000 obyvatel a to jenom pro zisk těžařů? Všem ochráncům životního prostředí je to jedno. Peníze jsou asi nejdůležitějším rozhodujícím argumentem. Koho jsme to proboha zvolili?

0/0
21.3.2015 18:40
Foto

J19a12n 96A71d69l96e56r 2126181396236

Pískaři jsou velmi bohaté firmy.

Tuhle jsme jim s jednou nejmenovanou, dnes už zaniklou a.s. prodali pozemky. Hodně dobrý business, mnoho melounů,  i několikasettisícovou daň z převodu zamázli - sice na poslední chvíli, trochu nervy, ale povedlo se.

0/0
19.3.2015 15:18

A79u87g40u13s95t 53F16o98r85m75á65n54e62k 6555409370356

Petice jsou jen pro srandu králíkům. Rozházejte po příjezdových cestách zahnuté hřebíky a brzo budete mít pokoj.

+1/−1
19.3.2015 12:43

M54i18r60o22s92l59a80v 55G33e16r53h36a90r25d 6522527659944

Názor lidí, kteří by museli nést důsledky od svých spoluobčanů, se penězi láme těžce. Naopak úředník Ministerstva ŽP, který pod rouškou anonymity může rozdávat své podpisy všem, kteří dobře zaplatí, bude od hněvu lidí ochráněn.Rv

+9/0
18.3.2015 8:35

A71l75e32x67a61n14d88r 86K50o95s31t18k41a 8662118126954

Kdyby bylo dle místních, tak není jediný důl, jediná fabrika, nemáme ani jednu dálnici atd. Vždy je nutné posuzovat nakolik to ublíží a nakolik to prospěje.

+2/−4
18.3.2015 11:00

M18i52r46o23s42l76a57v 64G26e79r53h77a24r53d 6602127739844

Každý region by měl mít právo zhodnotit co pro něj přínosem je a co není. Samozřejmě ku příkladu stavba dálnice je prioritou pro celý region. Ale o tomto pak také rozhoduje kraj a né bezejmenný úředník Ministerstva ŽP. Preferované by měly být vždy místní firmy - ne firmy vzdálené více než 300 km - bez jakékoliv vazby na region. A hlavní důvod proč tomu tak má být je uveden i v článku. Nač tedy obstarávat povolení, když nebude vyhověno změnou územního plánu? Podle mě všechny případy, které začínají od opačného konce zavání korupcí. A co poučení z minulosti v jiných regionech? Firma bez nevyjasněné vlastnické struktury odveze štěrkopísek, následně naveze odpad a jakmile se vše provalí, tak ten ukrajinský bezdomovec, který vedený jako majitel,  přísnému postihu neujde.

+4/0
18.3.2015 11:40

J13a29r11o81s68l96a49v17a 25N59o60v39á 5308677398210

v mnohem menším měřítku se stalo u nás. Jeden podnikavec na konci vsi drtil stavební suť z rekonstruované fabriky, kde se dříve pracovalo s nebezpečnými bakteriemi a viry. Jenže vítr všechno nesl do vsi, a tak se někdo obrátil na hygieniky a chlap dostal pokutu. Náhodou to byl známý našeho známého, a ten líčl, jak se chlap rozčiloval, že dal starostovi 20 000,-, aby to bylo v klidu, a přesto ho přesto někdo udal.

0/0
18.3.2015 16:33

M63a64r24t98i49n 66H90o11r60ň11á92k 7781961582

money money money....

+10/0
18.3.2015 6:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.