Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ministerstvo kývlo na přeměnu nádraží ve Zlíně, začít má v roce 2018

Ministerstvo dopravy schválilo studii, která řeší elektrifikaci železniční trati z Vizovic do Otrokovic procházející Zlínem i výstavbu nového vlakového nádraží v krajském městě. Práce mají začít nejdřív za tři roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P22a73u94l 15J94a69r68o56s 2963458370

To by tam musel byt Bata,aby to bylo provedeno rychle.a dostaveno v terminu..S dnesnimi " odborniky" pro vystavbu dopravnich komunikaci,to bude vypadat jako s vystavbou dalnic. Tipuji to,tak  na rok 2032;-)

+1/0
26.2.2015 21:23

J54a95n 91K28v98a70s19n61i65č84k67a 2576275574552

No nevím jak město přišlo k číslu 2018 jako rok výstavby. To úplně padli na hlavu. Jsem stavební inženýr a vím co to je u tak velkého projektu změna URka. Vždyt tam je přes tisíc vyjadřovaček, každý co má pozemek u tratě s tím bude muset souhlasit, pak budou tendrovat projekt, pak projektovat, pak shánět peníze (protože na to teď budou potřebovat tak o 3 miliardy více ... to jsem zvědavý, který šikula na městě si nabalí kapsu) a ještě udělat stavebko, pak prováděčku a pak tendrovat generálního dodavatele stavby. Tak ti pardálové budou štěstím bouchat šampaňské pokud začnou stavět za 10 let. Mě se strašně líbí jak to ti radní střílejí od pasu. Paráda. Takže se ptám, jaký tunel se tady připravuje?

+1/0
26.2.2015 21:15

T95o32m89a93s 33N43o63v19o55t73n53y 3441636628979

Osobně si myslím, že je to zbytečné. Nejlepší by bylo to celé v úseku Zlín - Otrokovice předělat na nějakou rychlotramvaj apod. - dvojkolejnou a byl by pokoj. A do Vizovic by stačila jedna kolem a menší intervaly. Problém by bylo to překladiště v Lípě kvůli nákladním vlakům, jinak ta trať pro náklad je zbytečná.

+1/−3
24.2.2015 23:46

N23i58c43o95l71e 73O86l83e85j49n48i54k80o65v54a 6266768577490

co ty dalkove vlaky zacinajici a koncici v sevcove? :-)EUR^

0/0
28.2.2015 20:39

J72a46k65u13b 22Z93a89c86h 3455536543360

3 roky je hooodne optimisticka prognoza a bohuzel po zkusenostech s ostatnimi projekty tomu moc neverim, ale kdyby to vysl9, bylo by to hooodne dobre.

+3/0
24.2.2015 13:26
Foto

J55a98n 66A71d18l24e30r 2846811196486

Berlička pro krémové hochy, jak se vykroutit ze záměru "Fabrika" - za ten čas budou obchodní podmínky úplně jiné, než když je kalkulovali. O stavebním projektu (který stejně neměli s SŽDC předjednaný) nehovoře. Na místě 24 - 26 zůstane - bohužel - parkoviště. Přesně dle našich prognos.

Současné nádraží svým vzhledem alespoň zmátlo novodobé strašiče bombami - nezahrnuli jej ani do nedávné provokace proti hlavním nádražím v krajských městech.

+1/−3
24.2.2015 13:03

J14o53s84e87f 81T52l11a57m76s85a 8245883619569

Vsadím se, že Fabrika bude. Privátní sektor se nemusí zdržovat tendrováním a jinými soutěžemi, které jsou nutné u veřejných peněz. U svých financí si soukromník určuje svá pravidla.

Nádraží, dle poslední studie, se ale stavět nezačne. Možná až po novém dotačním období po roce 2020. Město do r. 2018 nesežene prachy a nezvládne nové územko.

+2/0
24.2.2015 21:24

A55n30t12o80n86í51n 39Z41e23l92i55n23k92a 5454128555720

Nějak se to zamotává. Myslím tím podjezd pod kolejemi /tunel / u Lidlu Obeciny pro obchvat Zálešné, Podvesné a Věžových domů. A na druhé straně tunel Čepkov - Lidl Obeciny - viz varianta "A" Pravobřežní komunikace jako nového západo - východního průtahu městem.

+2/0
24.2.2015 8:03

F66r63a96n61t58i37š15e18k 43I44n95g77r 6492400197

Vzhledem k tomu, že plánují zrušit tři ze šesti zastávek na trase, tak už snad ani není nutno přidávat druhou kolej aby se to zrychlilo..

+3/0
24.2.2015 7:31

D15a25n 62J92u28r13y94g66á19č71e40k 4906420684581

Ta aktivita Creamu je veřejnému zájmu dost nebezpečné. Mohlo by to skončit nádražím jeětě dál od trolejbusů a navíc podle jejich představ také v nájmu na jejich pozemcích. Snad to nezvládnou všechno promazat.

+7/−1
24.2.2015 0:30
Foto

J64i54ř30í 23Š56r35á63m93e95k 3928957729521

Mimořádně špatně dostupný po železnici je Liberec, nikoli Zlín. Na hlavní trať do Otrokovic je to pár minut. Z Lbc na hlavní trať několik hodin.

+2/0
23.2.2015 23:51

K17a43t62e72ř61i45n18a 77H82a19l37a68š71k95o87v88á 1275455723487

"v druhé vznikne menší dopravní terminál, díky němuž lidé přestoupí snadno z vlaku na autobus" - to jsem zvedava, jak toho ve Vizovicich dosahnou, kdyz vlakove nadrazi je od autobusoveho vzdalene kilometr ;-D

0/0
23.2.2015 22:36

J83a78r50o57m35i82r 82C50h31a65l98o32u40p51k59a 4749197665397

Je to sice složité souvětí, ale dá se pochopit, že tou druhou zastávkou jsou Otrokovice.

+1/0
24.2.2015 13:00

P95e59t80r 81C45h92u54d84o39b75a 8144788576320

To jste ale pochopil špatně.

0/0
24.2.2015 17:04

P33e67t37r 91C15h46u77d62o67b56a 8264198156370

A co takhle, že by se domluvili s autobusovými dopravci, aby vybrané spoje zajížděly na nově vybudovanou zastávku (točnu) před vizovickým nádražím?

0/0
24.2.2015 17:02

J29o45s22e79f 59T16l76a87m12s96a 8155643809979

Jsem mooooc zvědav, jak ,,čisté" budou různé soutěže a zadávání veřejných zakázek. Nádraží už mohlo stát. Místo toho se město a železničáři pouštějí do harakiri. Mám dojem, že tady vůbec nejde o cestující...

+2/0
23.2.2015 22:26

A53n73d26r86e51j 98O16l82e32k82s13a 3295601427911

Momentálně je ministrem dopravy osvícený člověk, kéž by tam vydržel co nejdéle.

+8/−2
23.2.2015 21:50

K34a64r35e87l 26C65h92r63a33s28t50i55n45a 4643404860505

Zlaté oči, které uvidí zlínské vlakové nádraží v roce 2020. Těch termínů už bylo víc a ostuda krajského města stále stojí.

+10/0
23.2.2015 20:57

R65o79s18t92i39s39l67a15v 31N45o23v39ý 9764402552437

a to se ještě můžeme těšit na nový zimák:-) No Zlín jen vzkvétá

EUVVV

+3/0
24.2.2015 8:03

Š94t77ě41p78á76n64k41a 59P20a92v68l10í53k70o27v90á 1949629634791

a na nový zámek (protože ten neuvěřitelný návrh projde, to už se někdo postará) a na novou katedru pod školama (tam už to prakticky prošlo) - do toho ještě snad stihnem opravit ten podchod, do kterého teče...

+1/0
24.2.2015 20:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.