Diskuse k článku

Ministerstvo kývlo na přeměnu nádraží ve Zlíně, začít má v roce 2018

Ministerstvo dopravy schválilo studii, která řeší elektrifikaci železniční trati z Vizovic do Otrokovic procházející Zlínem i výstavbu nového vlakového nádraží v krajském městě. Práce mají začít nejdřív za tři roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P34a62u24l 97J41a44r45o79s 2763758880

To by tam musel byt Bata,aby to bylo provedeno rychle.a dostaveno v terminu..S dnesnimi " odborniky" pro vystavbu dopravnich komunikaci,to bude vypadat jako s vystavbou dalnic. Tipuji to,tak  na rok 2032;-)

+1/0
26.2.2015 21:23

J98a53n 25K14v45a81s77n44i77č10k71a 2676225604212

No nevím jak město přišlo k číslu 2018 jako rok výstavby. To úplně padli na hlavu. Jsem stavební inženýr a vím co to je u tak velkého projektu změna URka. Vždyt tam je přes tisíc vyjadřovaček, každý co má pozemek u tratě s tím bude muset souhlasit, pak budou tendrovat projekt, pak projektovat, pak shánět peníze (protože na to teď budou potřebovat tak o 3 miliardy více ... to jsem zvědavý, který šikula na městě si nabalí kapsu) a ještě udělat stavebko, pak prováděčku a pak tendrovat generálního dodavatele stavby. Tak ti pardálové budou štěstím bouchat šampaňské pokud začnou stavět za 10 let. Mě se strašně líbí jak to ti radní střílejí od pasu. Paráda. Takže se ptám, jaký tunel se tady připravuje?

+1/0
26.2.2015 21:15

T57o45m22a44s 26N50o86v29o79t64n89y 3931466728739

Osobně si myslím, že je to zbytečné. Nejlepší by bylo to celé v úseku Zlín - Otrokovice předělat na nějakou rychlotramvaj apod. - dvojkolejnou a byl by pokoj. A do Vizovic by stačila jedna kolem a menší intervaly. Problém by bylo to překladiště v Lípě kvůli nákladním vlakům, jinak ta trať pro náklad je zbytečná.

+1/−3
24.2.2015 23:46

N22i22c45o25l83e 18O47l94e52j46n76i41k57o26v62a 6946128467300

co ty dalkove vlaky zacinajici a koncici v sevcove? :-)EUR^

0/0
28.2.2015 20:39

J85a10k66u41b 59Z47a21c34h 3445496543870

3 roky je hooodne optimisticka prognoza a bohuzel po zkusenostech s ostatnimi projekty tomu moc neverim, ale kdyby to vysl9, bylo by to hooodne dobre.

+3/0
24.2.2015 13:26
Foto

J18a39n 12A27d69l87e56r 2256861736546

Berlička pro krémové hochy, jak se vykroutit ze záměru "Fabrika" - za ten čas budou obchodní podmínky úplně jiné, než když je kalkulovali. O stavebním projektu (který stejně neměli s SŽDC předjednaný) nehovoře. Na místě 24 - 26 zůstane - bohužel - parkoviště. Přesně dle našich prognos.

Současné nádraží svým vzhledem alespoň zmátlo novodobé strašiče bombami - nezahrnuli jej ani do nedávné provokace proti hlavním nádražím v krajských městech.

+1/−3
24.2.2015 13:03

J79o84s76e72f 82T12l55a96m57s45a 8695533389139

Vsadím se, že Fabrika bude. Privátní sektor se nemusí zdržovat tendrováním a jinými soutěžemi, které jsou nutné u veřejných peněz. U svých financí si soukromník určuje svá pravidla.

Nádraží, dle poslední studie, se ale stavět nezačne. Možná až po novém dotačním období po roce 2020. Město do r. 2018 nesežene prachy a nezvládne nové územko.

+2/0
24.2.2015 21:24

A72n15t69o27n74í60n 96Z43e21l39i80n31k27a 5784668415240

Nějak se to zamotává. Myslím tím podjezd pod kolejemi /tunel / u Lidlu Obeciny pro obchvat Zálešné, Podvesné a Věžových domů. A na druhé straně tunel Čepkov - Lidl Obeciny - viz varianta "A" Pravobřežní komunikace jako nového západo - východního průtahu městem.

+2/0
24.2.2015 8:03

F83r39a42n78t46i29š14e28k 18I93n70g49r 6122480857

Vzhledem k tomu, že plánují zrušit tři ze šesti zastávek na trase, tak už snad ani není nutno přidávat druhou kolej aby se to zrychlilo..

+3/0
24.2.2015 7:31

D73a24n 96J81u86r96y21g23á56č46e73k 4476900614841

Ta aktivita Creamu je veřejnému zájmu dost nebezpečné. Mohlo by to skončit nádražím jeětě dál od trolejbusů a navíc podle jejich představ také v nájmu na jejich pozemcích. Snad to nezvládnou všechno promazat.

+7/−1
24.2.2015 0:30
Foto

J75i39ř26í 31Š84r23á94m33e35k 3858647989661

Mimořádně špatně dostupný po železnici je Liberec, nikoli Zlín. Na hlavní trať do Otrokovic je to pár minut. Z Lbc na hlavní trať několik hodin.

+2/0
23.2.2015 23:51

K65a35t93e18ř89i94n57a 12H81a84l53a27š72k26o85v41á 1725805223667

"v druhé vznikne menší dopravní terminál, díky němuž lidé přestoupí snadno z vlaku na autobus" - to jsem zvedava, jak toho ve Vizovicich dosahnou, kdyz vlakove nadrazi je od autobusoveho vzdalene kilometr ;-D

0/0
23.2.2015 22:36

J33a27r40o32m80i62r 71C78h89a70l94o31u97p53k56a 4319527645577

Je to sice složité souvětí, ale dá se pochopit, že tou druhou zastávkou jsou Otrokovice.

+1/0
24.2.2015 13:00

P95e13t81r 93C54h72u13d22o96b19a 8904628156510

To jste ale pochopil špatně.

0/0
24.2.2015 17:04

P41e43t48r 93C70h37u36d32o78b21a 8204888316280

A co takhle, že by se domluvili s autobusovými dopravci, aby vybrané spoje zajížděly na nově vybudovanou zastávku (točnu) před vizovickým nádražím?

0/0
24.2.2015 17:02

J28o68s64e88f 18T33l26a63m50s32a 8855593769509

Jsem mooooc zvědav, jak ,,čisté" budou různé soutěže a zadávání veřejných zakázek. Nádraží už mohlo stát. Místo toho se město a železničáři pouštějí do harakiri. Mám dojem, že tady vůbec nejde o cestující...

+2/0
23.2.2015 22:26

A74n68d97r18e89j 79O66l20e17k36s80a 3365301727341

Momentálně je ministrem dopravy osvícený člověk, kéž by tam vydržel co nejdéle.

+8/−2
23.2.2015 21:50

K70a83r64e50l 84C92h37r54a12s54t80i35n77a 4913264180215

Zlaté oči, které uvidí zlínské vlakové nádraží v roce 2020. Těch termínů už bylo víc a ostuda krajského města stále stojí.

+10/0
23.2.2015 20:57

R60o84s57t19i22s12l97a51v 60N17o60v38ý 9184802122527

a to se ještě můžeme těšit na nový zimák:-) No Zlín jen vzkvétá

EUVVV

+3/0
24.2.2015 8:03

Š38t78ě47p30á19n90k56a 46P24a95v62l19í53k88o27v90á 1279699754441

a na nový zámek (protože ten neuvěřitelný návrh projde, to už se někdo postará) a na novou katedru pod školama (tam už to prakticky prošlo) - do toho ještě snad stihnem opravit ten podchod, do kterého teče...

+1/0
24.2.2015 20:08

Najdete na iDNES.cz