Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

D1 máme místo obchvatu, chceme ji zdarma, lobbuje Kroměříž v Praze

Nové vedení Kroměříže uvádí ve svém programovém prohlášení jako jeden ze zásadních bodů snahu využívat část dálnice jako obchvat města, tedy bez nutnosti mít dálniční známku. O to se však bude snažit už třetí vedení města v řadě. Žádné dosud neuspělo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J13a63r73o93m32i71r 26C51h21a97l73o30u18p17k34a 4979477465457

Je to nesmysl. Kdybych neměl dálniční známku a ten úsek u kromclu by nebyl zpoplatněn, tak bych tam stejně nejezdil, protože úspora času a vzdálenosti je nula nula nic...

0/−1
11.2.2015 16:17

P67e39t75r 49C93h27u26d78o13b90a 8894668386510

Záleží na tom, odkud kam jedete. Například při celkem běžné jízdě po staré silnici (tedy přes Bezměrov) směrem na Hulín by jízdou po zmíněném úseku dálnice byla úspora času výrazná a je to i kratší trasa.

+3/0
11.2.2015 17:40

J95i47ř45í 92M54a66t41o13c33h80a 1694786703723

Myslím, že každá taková silnice, která umožní odlehčení dopravy ve městěch, by měla být automaticky bezplatná. Viz. zářný příklad níže uvedený, Otrokovice.

+3/0
11.2.2015 8:41

L35u27k36a81s 63P65r33i12k62r68y55l 9771525688348

zvlaste, kdyz se dalnice postavil na miste jiz existujiciho obchvatu a tak ho vlastne prebila....

+5/0
10.2.2015 22:51

T61o54m68a31s 33N69o71v40o52t79n14y 3421446588159

Už i v Kroměříži blbnou s cyklostezkama, že to přivede mraky turistů? A dneska chudáci netrefí po vedlejších cestách?

Je vidět, že ANO je opravdu slepenina nejrůznějších kariéristů a extremistů nejen v KM.

A MHD, tak už aspoň víme, proč se město nebaví se soukromým dopravcem, který je schopen zajistit MHD kvalitnějši a levněji. Pak by totiž nemohlo kupovat nové autobusy a příslušným lidem by nepřišlo všimné od dodavatele busů, že....

+1/0
10.2.2015 20:06

K69a33t54e89ř61i76n19a 36H11u15d48e42č77k88o25v11á 3968178519787

Blbnutí s cyklostezkama je na místě, jelikož cesty jsou kolem Kroměříže, a dokonce i v centru, pro cyklisty dost nevhodné a často i nebezpečné.

+2/0
11.2.2015 10:47

T21o48m55a10s 11N94o73v55o76t31n30y 3731966928459

;-D

0/0
11.2.2015 11:39

V11o86j90t91ě24c35h 52B62á81r89t91e82k 1241505816961

Nepřeju nikomu nic zlého. Ani Vám, doufám že k Vašemu rozumovému procitnutí nebude nutné neštěstí Vaše či Vašich blízkých.

http://www.novinky.cz/krimi/306392-opily-mladik-srazil-u-otrokovic-dva-mlade-cyklisty-jeden-neprezil.html

+1/0
11.2.2015 14:20

V89i65k46t66o24r 33K52u94č87e30r42a 5149796416511

Když nemáte na dálniční známku , kupte si kolo.

0/−5
10.2.2015 19:52

T49o42m86a37s 20N15o91v26o35t58n65y 3641186288799

No jako je pravda, že obchvat byl dálnicí zlikvidován a asi málokdo bude dávat patnáct stovek kvůli tomu, aby ušetřil pár minut, zvlášť pokud jinak po dálnici extra nejezdí nebo jezdí jen občas. V tomto je od ministerstva zrušení těch bezplatných úseků prasárna, podobně jako např. u Brna. Protože neexistuje jiná alternativní trasa než středem města.

To není o tom jeslti mám nebo nemám na dálniční známku.

+11/0
10.2.2015 20:13

F32r72a78n40t64i37š39e77k 22P57o91l12í70v81k30a 8721315401508

Přesně, úplně se to míjí původním záměrem. Obchvat byl nutný a logicky se ušetřilo když se stal součástí dálnice, ale nenažranost státu je neukojitelná.

To samé je v Otrokovicích, i když tam ještě není druhá půlka obchvatu hotová, ale platit už chtějí a prý bez výjimky.

Mimochodem co je to za debilní argument, nechceme další výjimky? Takže ono to jde, ale někde už se to prosadilo a jinde není nárok? Rv

+4/−1
10.2.2015 22:48

P58e94t85r 40C76h14u73d39o86b11a 8584248346240

No myslím, že těmito výjimkami byly myšleny krátké úseky, které ještě na souvislou dálniční síť nenavazují (např. Rychaltice - Frýdek Místek nebo krátký úsek kolem Příbora). Vyčlenit ze souvislé dálnice krátký bezplatný úsek se zatím nepovedlo nikomu - ministerstvu dopravy je totiž jasné, že pokud by to někde povolili, tak se okamžitě ocitnou pod palbou z ostatních měst, která budou poukazovat na to, že když to někde šlo, tak proč ne i u nich. V případě Kroměříže je fakt smůla, že si tehdy město nepohlídalo, aby vedle dálnice byl současné zachován i obchvat. Ale v té euforii, že konečně budou mít dálniční spojení, zřejmě nechtělo stavbu brzdit dalšími podmínkami.

0/0
11.2.2015 10:48

T65o57m62a73s 24N13o21v70o30t38n45y 3181446198959

Třeba u toho Brna to museli udělat tak, že část dřívější R52 k Rajhradu, se muselo "úředně" změnit na silnici nižší kategorie, aby se za ni neplatilo, snížila se rychlost (a měří se...). Oficiálně je pak rychlostka až od toho sjezdu dál. Jen kvůli nějakému úředníkovi na ministerstvu co místní situaci vůbec nezná. U Kroměříže ovšem část D1 tak nějak "snížit" nejde.

0/0
11.2.2015 11:41

K34a24r58e32l 92C91h94r74a65s35t49i37n29a 4963334760465

Kroměřížanům přeju, aby dosáhli, oč už dlouho usilují. Nevím, co všechno pro tento záměr udělali, ale zaangažoval bych co nejvíce zastupitelů za kraj a ozval bych se i v tisku, aby se věc podařila. Hodně štěstí !!

+5/0
10.2.2015 19:16

J22o29s55e58f 27H28a78n38y66á50š 2314429943

I tak bude boj s ministerskými úředníky v Prahé hodně těžký. Dávám minimum šancí.;-€

0/0
15.2.2015 10:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.